Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Orjinal Teyp Hakkında

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

alfacan

Merhaba ,

Daha öncede @Fb10ur ( Onur ) 'un açtığı ''cd çalar sorunsalı '' başlıklı konuya mesaj göndermiştim fakat geri dönüş olmamıştı .

Alfam malesef çekme track cd okumuyor . En dandiğinden en pahalısına onlarca boş cd aldım , sayısız program denedim fakat çalıştıramadım . Çizik içindeki orjinal cd yi gayet rahat bi şekilde de okumakta  :)

Cd temizleme kitlerinden aldım denedim fakat bi fark göremedim , zaten orjinal cd de sıkıntı olmadığına göre gözdede problem yok sanırım

You are not allowed to view links. Register or Login

Bunun gibi bi kaç ürün gördüm fakat , torpidodan dışarı sarkıcağı ve görüntüyü bozucağı için pek kafama yatmadı ..

Kısacası mk1 de çekme cd çalıştırabilen var mı veya bana ne önerirsiniz  :alfisti:

teşekkürler .


erman

Tdk marka kullaniyordum ben sıkıntı olmuyordu :yukari-ok:

alfacan

You are not allowed to view links. Register or Login
Tdk marka kullaniyordum ben sıkıntı olmuyordu :yukari-ok:

Tdk ile hem nero da hemde media playerde farklı ayarlarda cd çektim denedim . Fakat olmadı .

Bugün verbatim marka aldım çektim  yine olmadı ...  Laptop da sorun vardır ; masaüstü pc de çektim sonuç değişmedi ..

Bu arada yaptığım bütün cd leri ford connect de denedim sorun yok  :))


Gouki

Lensin kirli.

HTC One X cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi


alfacan

You are not allowed to view links. Register or Login
Lensin kirli.

HTC One X cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi

Temizleme cd ile temizledim ama ..  :yukari-ok:


chao

valla kopya cd vs. her marka cd yi çalıştırıyor problem yok ancak hayatımda bindiğim arabalarda 147'nin teybi kadar dandik bir teyp görmedim.. cidden arabamla ilgili en büyük sıkıntım teyp.. çukurdan tümsekten geçersin cd atlar, ses gider gelir.vs..

değiştiricem yakında teybi, montajı yaptıracağım yer direksiyondan kumanda sistemini de kullanabilmem için bir aparat olduğunu takacağım teybe onu entegre edebileceğini söyledi, bir ara fırsat bulursam gidip taktırıp bu teyp derdinden kurtulmak istiyorum
2004 Alfa Romeo 147 1.6 TS Distinctinve
2013 Alfa Romeo Giulietta 1.4 TB 120 Progression Pluse
2014 Alfa Romeo Giulietta 1.6 Jtd Distinctive
2016 Alfa Romeo Giulietta 1.6 Jtd Super TCT

Gouki

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Lensin kirli.

HTC One X cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
Temizleme cd ile temizledim ama ..  :yukari-ok:

Temizleme cd'sinin sadece ismi temizleme :) Açmadan temizlik olmaz.

Edith

Özgün Bey' in dediği gibi lensle alakalı bir durumdur. Yoksa ben Maxell, TDK ve Verbatim ile sorunsuz kullanıyorum.

Selamlar,

alfacan

Bugün @gouki nin yönlendirmesiyle teyp i söktüm . Gayet de kolay bi sökümü var  :)

Teyp i çıkardım , lakin temizleme cdleri kitleri fasa fisoymuş bunu anladım . Çünkü göz ün çevresinde koruyucu plastik çerçeve var , temizleme cdsindeki temizleme bandı  göze değmeden plastiğe sürtüp geçiyor yani ... 

Herneyse , biraz pamukla gözü sildim . Okumayan teyp saniyesinde çekme cd yi okuyuverdi ...

:alfisti:


chao

You are not allowed to view links. Register or Login
Bugün @gouki nin yönlendirmesiyle teyp i söktüm . Gayet de kolay bi sökümü var  :)

Teyp i çıkardım , lakin temizleme cdleri kitleri fasa fisoymuş bunu anladım . Çünkü göz ün çevresinde koruyucu plastik çerçeve var , temizleme cdsindeki temizleme bandı  göze değmeden plastiğe sürtüp geçiyor yani ... 

Herneyse , biraz pamukla gözü sildim . Okumayan teyp saniyesinde çekme cd yi okuyuverdi ...

:alfisti:

hayırlı olsun sorununuzu çözmüşsünüz..

birşey merak ediyorum,çukur ve tümseklerden geçtiğinizde ya da yüksek süratta bir eğimden geçtiğinizde cd de ses kesilme, atlama vs. gibi durumlarla karşılaşıyormusunuz yoksa benim teyp mi ömrünü doldurmuş diye merak ediyorum?
2004 Alfa Romeo 147 1.6 TS Distinctinve
2013 Alfa Romeo Giulietta 1.4 TB 120 Progression Pluse
2014 Alfa Romeo Giulietta 1.6 Jtd Distinctive
2016 Alfa Romeo Giulietta 1.6 Jtd Super TCT

alfacan

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Bugün @gouki nin yönlendirmesiyle teyp i söktüm . Gayet de kolay bi sökümü var  :)

Teyp i çıkardım , lakin temizleme cdleri kitleri fasa fisoymuş bunu anladım . Çünkü göz ün çevresinde koruyucu plastik çerçeve var , temizleme cdsindeki temizleme bandı  göze değmeden plastiğe sürtüp geçiyor yani ... 

Herneyse , biraz pamukla gözü sildim . Okumayan teyp saniyesinde çekme cd yi okuyuverdi ...

:alfisti:

hayırlı olsun sorununuzu çözmüşsünüz..

birşey merak ediyorum,çukur ve tümseklerden geçtiğinizde ya da yüksek süratta bir eğimden geçtiğinizde cd de ses kesilme, atlama vs. gibi durumlarla karşılaşıyormusunuz yoksa benim teyp mi ömrünü doldurmuş diye merak ediyorum?

Az once kasisten gectim 1-2 saniye durdu , tekrar calisti . Kasisiten gecme hizina bagli biraz


Gouki

Geçmiş olsun Ercan'ım. Kasislerden yavaş geç diyor oğlum araba :D Benim teyp de kasislerde protesto ederdi beni.

ismet

çekme cd'lerin hepsini rahatlıkla dinleyebiliyorum.. zaten senin sorun da çözülmüş..

kasislerden geçerken cd'de ses kesilmesi normal, başka araçlarda da olur bu, benim 147de de oluyor.. ne zaman ses kesilse, gitti bizim salıncaklar diye hayıflanıyorum :)
I am the master of my fate
I am the captain of my soul

Alfa33

You are not allowed to view links. Register or Login
çekme cd'lerin hepsini rahatlıkla dinleyebiliyorum.. zaten senin sorun da çözülmüş..

kasislerden geçerken cd'de ses kesilmesi normal, başka araçlarda da olur bu, benim 147de de oluyor.. ne zaman ses kesilse, gitti bizim salıncaklar diye hayıflanıyorum :)
Başka araçlarda olurmu bilmem ama başka teyplerde olmadığı kesin.Örneğini kendim yaşadım 2006 model 156 nın orjınal teypini çıkardım, yerine usb li alpine taktım teyp kasis, tepe, tümsek dinlemiyor cd de hiç bir kesinti atlama yok :yukari-ok:
2000-2002 Siyah          1990 model 1.5 33
2002-2004 Kırmızı         1994 model 1.5 33
2004-2012 Kırmızı         1994 model 1.7 33
2012-  ?     Gümüş Gri   2006 model 156

ibryener

You are not allowed to view links. Register or Login
Bugün You are not allowed to view links. Register or Login nin yönlendirmesiyle teyp i söktüm . Gayet de kolay bi sökümü var  :)

Teyp i çıkardım , lakin temizleme cdleri kitleri fasa fisoymuş bunu anladım . Çünkü göz ün çevresinde koruyucu plastik çerçeve var , temizleme cdsindeki temizleme bandı  göze değmeden plastiğe sürtüp geçiyor yani ... 

Herneyse , biraz pamukla gözü sildim . Okumayan teyp saniyesinde çekme cd yi okuyuverdi ...

:alfisti:
selamlar aynı sorun bende de var. temizleme işlemini detaylı anlatabilirseniz bende yapmayı düşünüyorum

erdinc147

Teyp'i güzel bir elektronikçiye söktürüp temizletin garanti tozlanmıştır standrt durum normaldir arkadaşlarında belirttiği gibi lens kirlenmiştir ve en ufak çizik cd'yi dahi takmamanınızı tavsiye ediyorum bende 147 var lens hassastır ve bozulursa tadınız kaçar o yüzden ben ufak çizik dahi olsa o cd'de kullanmıyorum gerçi ben Pıoneer cd çalar taktım orjinali yıpranmasın lens bozulmasın diye temizledim tozunu aldım sarıp sarmaladım kodunuda üstüne yazıp kutuya koydum o yüzden bu lens olayı çok hassastır bilginiz olsun bunu teyp işinde uzman elektronikçi biri halleder en fazla alacağı 10tl veya 20tl kendiniz kurcalamayın bence ama kullanıcı kendi bilir tabi selamlar  :alfisti:

alfacan

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Bugün You are not allowed to view links. Register or Login nin yönlendirmesiyle teyp i söktüm . Gayet de kolay bi sökümü var  :)

Teyp i çıkardım , lakin temizleme cdleri kitleri fasa fisoymuş bunu anladım . Çünkü göz ün çevresinde koruyucu plastik çerçeve var , temizleme cdsindeki temizleme bandı  göze değmeden plastiğe sürtüp geçiyor yani ... 

Herneyse , biraz pamukla gözü sildim . Okumayan teyp saniyesinde çekme cd yi okuyuverdi ...

:alfisti:
selamlar aynı sorun bende de var. temizleme işlemini detaylı anlatabilirseniz bende yapmayı düşünüyorum

Merhaba , elektronikciye gitmeye gerek yok ilk etapta. Cd temizleme cd leri var. Cd nin ön yüzündeki temizleme bantlı olanlardan değilde fırçalı olanları tercih edin. Yine sonuç olmadıysa teyp i sağ ve sol köşelerinde bulunan deliklerine şiş sokup çekerek veya alt ve üst noktalarindan spatula ile kanıttırarak sökmeye çalışın. Soketlerinden ayırıp teyp i elinize alin . Gözü görebileceğiniz bir noktadan pamuklu çubuk ile gözü silin . Ben bu şekilde sonuç almıştım.

Teyp i  çıkartırken nazik davranmak lazım . Çizilebilir.


furkan_topay

CD lerin üstünde Compact Disc logosu olması lazım. Diğer cd lerde ister mp3 yazın ister track oynatmaz.tabi 2005-2009 147 ler için söylüyorum.Zaten çoğunda mp3 oynatamıyorsunuz.Track olanlarda da dediğim gibi Compact Disc logosu olmak zorunda...
Alfa Romeo 147       2007 1.6TS  Blackline
Alfa Romeo 147       2008 1.6TS  Collezione
Alfa Romeo Giulietta 2011 1.4MA Distinctive SP2
Alfa Romeo Giulietta 2011 1.4MA Distinctive SP2
Alfa Romeo Giulietta 2011 1.4MA Distinctive
Alfa Romeo 147       2008 1.6TS  Distinctive
Alfa Romeo 147       2006 1.6TS  Blackline

Incablue

Başıma gelen bir durumu bende paylaşmak istiyorum. Belki günün birinde, birilerinin işine yarar.

İnanmayacaksınız ama mk1 147'min orjinal teybinde, philips marka cd den başka (orjinaller hariç) hiç bir cd doğru düzgün çalışmıyor. Princo vs. farklı hangi markaya müzik cd si çektiysem, kesik kesik saçma sapan okuyor, en sonunda da cd error yazıp cd yi çıkartıyor. Ama philipslerin hiç birinde sorun yaşamıyorum :D Bir de tümsekli, çukurların bol bulunduğu vb. yollarda ilerlerken kriterim, cd den çalan müziğin kesilip kesilmeyeceği. Eğer cd den gelen ses kesintiye uğradıysa alt takıma zarar verecek derecede hareket etmişim sayıyorum kendimi. Eğer ses kesilmezse zararsız geçiş yaptığımı düşünüyorum :D 147 sayesinde paranoyak oldum sanırım  :lol:

Gouki

You are not allowed to view links. Register or Login
Başıma gelen bir durumu bende paylaşmak istiyorum. Belki günün birinde, birilerinin işine yarar.

İnanmayacaksınız ama mk1 147'min orjinal teybinde, philips marka cd den başka (orjinaller hariç) hiç bir cd doğru düzgün çalışmıyor. Princo vs. farklı hangi markaya müzik cd si çektiysem, kesik kesik saçma sapan okuyor, en sonunda da cd error yazıp cd yi çıkartıyor. Ama philipslerin hiç birinde sorun yaşamıyorum :D Bir de tümsekli, çukurların bol bulunduğu vb. yollarda ilerlerken kriterim, cd den çalan müziğin kesilip kesilmeyeceği. Eğer cd den gelen ses kesintiye uğradıysa alt takıma zarar verecek derecede hareket etmişim sayıyorum kendimi. Eğer ses kesilmezse zararsız geçiş yaptığımı düşünüyorum :D 147 sayesinde paranoyak oldum sanırım  :lol:

Henüz kendi kendine açılmaya başlamadı mı?

Incablue

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Başıma gelen bir durumu bende paylaşmak istiyorum. Belki günün birinde, birilerinin işine yarar.

İnanmayacaksınız ama mk1 147'min orjinal teybinde, philips marka cd den başka (orjinaller hariç) hiç bir cd doğru düzgün çalışmıyor. Princo vs. farklı hangi markaya müzik cd si çektiysem, kesik kesik saçma sapan okuyor, en sonunda da cd error yazıp cd yi çıkartıyor. Ama philipslerin hiç birinde sorun yaşamıyorum :D Bir de tümsekli, çukurların bol bulunduğu vb. yollarda ilerlerken kriterim, cd den çalan müziğin kesilip kesilmeyeceği. Eğer cd den gelen ses kesintiye uğradıysa alt takıma zarar verecek derecede hareket etmişim sayıyorum kendimi. Eğer ses kesilmezse zararsız geçiş yaptığımı düşünüyorum :D 147 sayesinde paranoyak oldum sanırım  :lol:

Henüz kendi kendine açılmaya başlamadı mı?

Kendi kendine açıldığını hiç hatırlamıyorum, genelde çalıştırdıktan 1-2 dk sonra ben açarım teyibi :)

Gouki

Benimki açılıyordu araba çalışmasa bile. Cd gözünün girişinin tozlanması yüzündenmiş. Radyo kapalıyken cd takılıyor gibi düşünüyormuş.

Incablue

You are not allowed to view links. Register or Login
Benimki açılıyordu araba çalışmasa bile. Cd gözünün girişinin tozlanması yüzündenmiş. Radyo kapalıyken cd takılıyor gibi düşünüyormuş.

O sorundan dolayı bir akü güme gitmemiştir inşallah :) düşünüyorum da hoş bir durum olmazdı.