Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



red eagle yayların çakması varmı ?

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

rebel

arkadaşlar genel fiyat 350 400 fakat n11 de 130 tl ye koymuşlar yayı. nedir bu durum ? orji mi replikamı nasıl anlarız ?

arac alfa 156 2.0 ts ... 40 mm yay

murat_016

geçendede geçti bu konu yay işi benim gözüme çok sakat arada denk geliyor bilindik sitelerden yok eagle o bu vs yine diyorum eibach-h&r-vogtland gibi markalar dışına fazla çıkmamak gerekiyor

alfacan

1.5 yıl önce red eagle almıştım 350 liraydı . Yay aradığım zamanda piyasada prokit , hr , vogtland gibi tanınmış markaların yayları yoktu olsaydı onları tercih ederdim.

Tabi şuan red eagle lada memnunum . Sıfır amortisör ve yumuşak bir lastik le daha da iyi oluyor  :kahve: