Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Ses ve goruntu kayit eden varmi aranizda ?

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

AytacFx

Merhabalar,

Acaba aranizda ses ve goruntu kayit eden varmi araba surerken ?
Kafama su siralar birsey takildi uzerine ugrasiyorum.. Goruntuyu tamponun onune koymak istiyorum ama riskli is oldugundan yapamiyorum malesef..
Buna care olarak, motor kaputunun altina bir microfon, kamerayi ise camin hemen arkasina yapistirmak istiyorum.

Kameram su anda bende olmadigindan goruntulu yapamadim. Ses i ise su anda telefon la care buldum.. Voice recorder larla cok daha kaliteli isler cikabilir ama elimde yok malesef, bos bir ugras icinde fiyatlarida az degil...

DonanimHaber e bu konu hakkinda konu acmistim, isterseniz orayida bir gozden gecirin derim.. link: You are not allowed to view links. Register or Login/tm.htm

Bugun ise aracimi calistirdim, duz bir yola ciktikdan sonra telefonu kaputun altina yerlestirdim.. Azda ince bant ile yapistirdim ama tutmadi, sansa diyerek araci yaklasik 1km kadar o sekilde surdum

Ses kayidi yaptim telefonumla, amacim motordan gelen tam sesi almakdi.
Elimde kaliteli bir kayit cihazi olsa, cok daha guzel is cikicakti dedigim gibi..

Cektigim kayitdan sagdan soldan kestim, guzel yanini rapid share e yukledim. 2 tane kalkis var icerisinde.. 1. cisinde gazi yarim bastim, genelde yuksek devire cikmak istedigim o sekilde kullaniyorum. 2. kalkisimda ise gaza sonuna kadar bastim.. Iste ozaman motorun sesi harbiden cok degisti
Link: http : //rapid share .com/files/426909170/lol.wav

Bakalim siz bu bos ugras icin ne diyeceksiniz
Evet macere ariyorum sanirim.. Saygilar