Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Son Bir Destek 159'u Olan Arkadaşlar.

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

ufuk93

Allahın izniyle önümüzdeki hafta bende bir 159 dizel sahibi olucam. Sizleri danışmak istediğim konu ise alcağım araç 130.000 km de uzun yıllar binmek istiyorum en az 4 sene. Alırken nelere dikkat etmeliyim özellikle nelere baktırmalıyım. Motor dışında kozmetik olarak herşeyin üstesinden gelinir diye düşünüyorum. Cevaplar için çok teşekkür ederim. Bu arada araç 2007 manuel.

Rotweiler

Merhaba,

Şimdiden hayırlı olsun. Manifold ve turbo'yu, enjektörleri, alt takıma komple baktırın. Lifte çıkmadan, Alfa ustası görmeden almayın. Şimdiki "oto test" merkezleri ancak dynoya çıkarıyorlar. O dynoda çıkmayacak bi'çok şey mevcut.


Anyone can drive a fast car, but only few can drive a car fast.
|||||||||||||||

ufuk93

çok teşekkür ederim araca maslak alfa bahattin usta bakıcak son sözü o söyleyecek zaten :) sizin konunuzda okumuştum ti vites  topuzunu nasıl bulabiliriz acaba

Rotweiler

Konumda da yazdığım gibi, Pilot arkadaşım getirdi.
Anyone can drive a fast car, but only few can drive a car fast.
|||||||||||||||

ufuk93

Birde aracin ustunde orjinal teyp yok onu nasil saglayabilirim birde anahtar biraz eskimis onu nasil yenileyebilirim

Rotweiler

Anahtar için tek çare yenisini sipariş ediceksiniz eğer eskiyen kabı ve mekanizması ise.
Dış kabı 3d party sitelerde bulunmuyor nerdeyse.

Teyp komple set olarak satılıyor yetkili servisde.
Anyone can drive a fast car, but only few can drive a car fast.
|||||||||||||||

hi_cazz

You are not allowed to view links. Register or Login
Anahtar için tek çare yenisini sipariş ediceksiniz eğer eskiyen kabı ve mekanizması ise.
Dış kabı 3d party sitelerde bulunmuyor nerdeyse.

Teyp komple set olarak satılıyor yetkili servisde.
Ya cidden şu dış kabı bulamıcakmıyız?


tolga_ozhan

Teyp çıkma olarak bulunabilir. Özel servisler ile görüşmekte fayda var. Sonuçta birçok kişi sonradan d-din takıyor ve çıkanı satıp paraya çevirmek istiyor. Bunun içinde özel servislere cihazlarını bırakan müşteriler olabiliyor.

ufuk93

Galiba en mantiklisi arac geldikten sonra kaskodan halletmek

ar.159

Teyp bende var satılık :)


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
34 AV 0020 COMING SOON!!
"Diğerleri otomobil satmak için yarışır, biz ise yarışmak için otomobil satarız."Enzo-Ferrari
"Ne zaman yolda bir Alfa Romeo görsem şapkamı çıkartıp onu selamlarım." Henry Ford

max-ime

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Anahtar için tek çare yenisini sipariş ediceksiniz eğer eskiyen kabı ve mekanizması ise.
Dış kabı 3d party sitelerde bulunmuyor nerdeyse.

Teyp komple set olarak satılıyor yetkili servisde.
Ya cidden şu dış kabı bulamıcakmıyız?

Serkan abi söylemişti, Ankara'da bir avmdeki anahtarcıda 156 kabı bile varmış. Birgün uğrar öğrenirim ihtiyacın varsa :)

hi_cazz

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Anahtar için tek çare yenisini sipariş ediceksiniz eğer eskiyen kabı ve mekanizması ise.
Dış kabı 3d party sitelerde bulunmuyor nerdeyse.

Teyp komple set olarak satılıyor yetkili servisde.
Ya cidden şu dış kabı bulamıcakmıyız?

Serkan abi söylemişti, Ankara'da bir avmdeki anahtarcıda 156 kabı bile varmış. Birgün uğrar öğrenirim ihtiyacın varsa :)
Valla yolun düşerse abi iyi olur. Fiyatına absürt bişey demezlerse alabilirim.


max-ime

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Anahtar için tek çare yenisini sipariş ediceksiniz eğer eskiyen kabı ve mekanizması ise.
Dış kabı 3d party sitelerde bulunmuyor nerdeyse.

Teyp komple set olarak satılıyor yetkili servisde.
Ya cidden şu dış kabı bulamıcakmıyız?

Serkan abi söylemişti, Ankara'da bir avmdeki anahtarcıda 156 kabı bile varmış. Birgün uğrar öğrenirim ihtiyacın varsa :)
Valla yolun düşerse abi iyi olur. Fiyatına absürt bişey demezlerse alabilirim.

Tamamdır, geçerken bakıp haber ederim :)

hi_cazz

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Anahtar için tek çare yenisini sipariş ediceksiniz eğer eskiyen kabı ve mekanizması ise.
Dış kabı 3d party sitelerde bulunmuyor nerdeyse.

Teyp komple set olarak satılıyor yetkili servisde.
Ya cidden şu dış kabı bulamıcakmıyız?

Serkan abi söylemişti, Ankara'da bir avmdeki anahtarcıda 156 kabı bile varmış. Birgün uğrar öğrenirim ihtiyacın varsa :)
Valla yolun düşerse abi iyi olur. Fiyatına absürt bişey demezlerse alabilirim.

Tamamdır, geçerken bakıp haber ederim :)
Sağolasın


ufuk93

You are not allowed to view links. Register or Login
Teyp bende var satılık :)

anlamadığım şekilde özel mesaj atamıyorum abi aracın üstünde jvc double din var ancak orjinallikten yanayım açıkcası :)
sende varsa ilgilenebilrim :)

ufuk93

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Anahtar için tek çare yenisini sipariş ediceksiniz eğer eskiyen kabı ve mekanizması ise.
Dış kabı 3d party sitelerde bulunmuyor nerdeyse.

Teyp komple set olarak satılıyor yetkili servisde.
Ya cidden şu dış kabı bulamıcakmıyız?

Serkan abi söylemişti, Ankara'da bir avmdeki anahtarcıda 156 kabı bile varmış. Birgün uğrar öğrenirim ihtiyacın varsa :)
Valla yolun düşerse abi iyi olur. Fiyatına absürt bişey demezlerse alabilirim.

Tamamdır, geçerken bakıp haber ederim :)
Sağolasın

159 kabından anahtar kısmını çıkartıp başka kaba taktığımız zaman araç çalışır dimi herhangi bir sıkıntı yaşanmaz yani

max-ime

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Anahtar için tek çare yenisini sipariş ediceksiniz eğer eskiyen kabı ve mekanizması ise.
Dış kabı 3d party sitelerde bulunmuyor nerdeyse.

Teyp komple set olarak satılıyor yetkili servisde.
Ya cidden şu dış kabı bulamıcakmıyız?

Serkan abi söylemişti, Ankara'da bir avmdeki anahtarcıda 156 kabı bile varmış. Birgün uğrar öğrenirim ihtiyacın varsa :)
Valla yolun düşerse abi iyi olur. Fiyatına absürt bişey demezlerse alabilirim.

Tamamdır, geçerken bakıp haber ederim :)
Sağolasın
Bugun ugradim yokmus ama telefon
numaralarini aldim, pazartesi tedarikcilerini arayacak, varsa getirtecek.


Buarada ilgilenenler olursa 156nin 2 ve 3 tuslu anahtarlari mevcut :)

hi_cazz

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Anahtar için tek çare yenisini sipariş ediceksiniz eğer eskiyen kabı ve mekanizması ise.
Dış kabı 3d party sitelerde bulunmuyor nerdeyse.

Teyp komple set olarak satılıyor yetkili servisde.
Ya cidden şu dış kabı bulamıcakmıyız?

Serkan abi söylemişti, Ankara'da bir avmdeki anahtarcıda 156 kabı bile varmış. Birgün uğrar öğrenirim ihtiyacın varsa :)
Valla yolun düşerse abi iyi olur. Fiyatına absürt bişey demezlerse alabilirim.

Tamamdır, geçerken bakıp haber ederim :)
Sağolasın
Bugun ugradim yokmus ama telefon
numaralarini aldim, pazartesi tedarikcilerini arayacak, varsa getirtecek.


Buarada ilgilenenler olursa 156nin 2 ve 3 tuslu anahtarlari mevcut :)
Anladım. Bakalım getirebilecek mi


ufuk93


ufuk93

Sonunda 159 a kavustum cok yakında aracimi sizlerle paylasicam Teşekkürler

ar.159

Hayırlı olsun


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
34 AV 0020 COMING SOON!!
"Diğerleri otomobil satmak için yarışır, biz ise yarışmak için otomobil satarız."Enzo-Ferrari
"Ne zaman yolda bir Alfa Romeo görsem şapkamı çıkartıp onu selamlarım." Henry Ford

Samet89

Hayırlı olsun kardeşim yarın sabahta ben kavusurum allah nasip ederse

hi_cazz



ufuk93

You are not allowed to view links. Register or Login
Hayırlı olsun.
You are not allowed to view links. Register or Login
Hayırlı olsun kardeşim yarın sabahta ben kavusurum allah nasip ederse
You are not allowed to view links. Register or Login
Hayırlı olsun


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi

Herkese çok teşekkür ederim.

since1910

Hayırlı uğurlu olsun, tekerinize taş değmesin  :)