tamamen kendi hayal ürünüm sticker adayı!! umarım begenirsiniz

Edited by - Onur on 24/09/2005 00:53:27
ben begendim ama kara kalem yerine keskin net cizgiler süper olur ;)
fatoşsuz bu kadar:)
Bir kaç basit değişiklikle mükemel olacak bir sticker.. ellerine sağlık onur sağolasın..
çok iyi olmuş.tolga sen buluşmaya gelecekmisin yarın
içime sinmedi bi daha yaptım :))

arkadalar inşallah önümüzdeki hafta bitireceğim sitiker işini, onur bu tasarımı tarayıp mail atabilirsen bana sevinirim.
Yarın zor... TT'ye gelicem ama büyük ihtimal..
quote:
apaçi wrote:
çok iyi olmuş.tolga sen buluşmaya gelecekmisin yarın
olmadı ama bu akşam 9da kafese bekliyoruz
Burak bu aşkam gelmiyor musun akşam vereyim sana?
akşam ben gelemiyorum ne yazıkki, bi şekilde alırım sonra olmadı
yaw bence süper olmuş..bence hem karakalem gibi olan hem de keskin çizgileri olan iki tane olsun..ki ben onurun elinden çıkmış olanını tercih ederim zira bu hali fazlasıyla orjinal duruyo...helal onur....
Burakta bunu digitale çevirdimi kafadan 10milyon euro kardayız : ) Logo tasarımı bu kolay ucuz iş değil, Hatırlayın TRT'yi millet isyan etmişti bu kadar para verilirmi diye : )
:) teşekkür ederim. Patentini alayımda görün siz