Alfisti Turkey

Alfa Romeo => Alfa Romeo İle İlgili Genel Bilgilendirmeler => Konuyu başlatan: Onur - 16 Eylül 2005, 00:44:39

Başlık: Sticker!
Gönderen: Onur - 16 Eylül 2005, 00:44:39

tamamen kendi hayal ürünüm sticker adayı!! umarım begenirsiniz



 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 



Edited by - Onur on 24/09/2005  00:53:27
Başlık: Sticker!
Gönderen: n/a - 16 Eylül 2005, 00:50:50
ben begendim ama kara kalem yerine keskin net cizgiler süper olur ;)
Başlık: Sticker!
Gönderen: Onur - 16 Eylül 2005, 00:51:38
fatoşsuz bu kadar:)
Başlık: Sticker!
Gönderen: n/a - 16 Eylül 2005, 01:00:44
Bir kaç basit değişiklikle mükemel olacak bir sticker.. ellerine sağlık onur sağolasın..
Başlık: Sticker!
Gönderen: n/a - 16 Eylül 2005, 01:37:43
çok iyi olmuş.tolga sen buluşmaya gelecekmisin yarın
Başlık: Sticker!
Gönderen: Onur - 16 Eylül 2005, 03:52:45

içime sinmedi bi daha yaptım :))



 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 

Başlık: Sticker!
Gönderen: Burak - 16 Eylül 2005, 10:23:13
 arkadalar inşallah önümüzdeki hafta bitireceğim sitiker işini, onur bu tasarımı tarayıp mail atabilirsen bana sevinirim.
Başlık: Sticker!
Gönderen: n/a - 16 Eylül 2005, 11:14:33
Yarın zor... TT'ye gelicem ama büyük ihtimal..



quote:

apaçi wrote:

çok iyi olmuş.tolga sen buluşmaya gelecekmisin yarın

Başlık: Sticker!
Gönderen: n/a - 16 Eylül 2005, 12:51:09

olmadı ama bu akşam 9da kafese bekliyoruz

Başlık: Sticker!
Gönderen: Onur - 16 Eylül 2005, 13:09:19
Burak bu aşkam gelmiyor musun akşam vereyim sana?
Başlık: Sticker!
Gönderen: Burak - 16 Eylül 2005, 16:51:03
 akşam ben gelemiyorum ne yazıkki, bi şekilde alırım sonra olmadı
Başlık: Sticker!
Gönderen: Alfadanadam - 17 Eylül 2005, 11:51:34
yaw bence süper olmuş..bence hem karakalem gibi olan hem de keskin çizgileri olan iki tane olsun..ki ben onurun elinden çıkmış olanını tercih ederim zira bu hali fazlasıyla orjinal duruyo...helal onur....
Başlık: Sticker!
Gönderen: n/a - 17 Eylül 2005, 12:00:18
Burakta bunu digitale çevirdimi kafadan 10milyon euro kardayız : ) Logo tasarımı bu kolay ucuz iş değil, Hatırlayın TRT'yi millet isyan etmişti bu kadar para verilirmi diye : )
Başlık: Sticker!
Gönderen: Onur - 17 Eylül 2005, 12:25:08

:) teşekkür ederim. Patentini alayımda görün siz