Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Sweat Shirt Dağıtımı ...

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Tufan

#25

bir de benim halimi düşün Bülent.


gerçi giyince korse görevi de görüyor...


n/a

#26
Sweat'lar dar kesim cuore sportivo olmuş : ) Bundan sonra bizzat ilgelenmediğim bir işe girmem zaten : )

Burak

#27




quote:

Tolga wrote:

Sweat'lar dar kesim cuore sportivo olmuş : ) Bundan sonra bizzat ilgelenmediğim bir işe girmem zaten : )
Seninkinin bedeni L miydi?
1997 Gtv V6 TB

n/a

#28
tolga kardeşim yenilerini yaptırsak.nasıl olur?bedenlerimize uygun.

Burak

#29
 tolga benden umudu kesmiş vaziyette ama Register or Login" alt=""/>

isterseniz ilgilenebilirim ben de

stikerlar da en yakın zamanda hazır bu arada Register or Login" alt=""/>
1997 Gtv V6 TB

Onur

#30

Burak stickerlar yılbaşına yetişe?? yardım edilcek veya yapmamız gereken bişey varsa hafta sonu buluşalım??Register or Login" alt=""/>


 


n/a

#31
XL yazıyor bendekinde.. ama ölçtüm aynı : )



Neyse bu acemiliğimize geldi fazla deşmeyelim olayı : )



Burakla yaptırıcaz Halil abi umudumu kesmedim ben burak'tan : )

n/a

#32
bende yardım ederim.yaptıralım.

alfa156TS

#33

yaw bende diyorum acaba neden yarım kollu yaptırdılar acaba diye. meğer herkesinki küçükmüş..


 


Onur

#34




quote:

alfa156TS wrote:

yaw bende diyorum acaba neden yarım kollu yaptırdılar acaba diye. meğer herkesinki küçükmüş..


 



 


Register or Login"/> yarım kolluya koptum :)






Edited by - Onur on 12/12/2005  22:57:14

alfa156TS

#35

ya bu arada cd ile ilgili birşey sorucam. çoğu video açılmıyor. media player açıldıktan sonra altta codec bilmemnesi bulunamadı filan diyor. acaba media player ın versionuyla ilgili bir şeymi, bilen var mı?


 


Onur

#36

div x veya quiktime indirirseniz açar hepsini


 


n/a

#37

benim cd hiç açılamadı, okunamıyor sinyali veriyor. ne yapmalıyımRegister or Login" alt=""/>


n/a

#38

CD değilde DVD olduğundan dolayı olabilir mi : )





jarama147 wrote:

benim cd hiç açılamadı, okunamıyor sinyali veriyor. ne yapmalıyımRegister or Login"/>




n/a

#39

üst notlarda cd yazdığı için cd demiştim. Bu DVD Register or Login" alt=""/> yi DVD playerde çalıştırma imkanım var mı?


n/a

#40

Bir kaç bilgisayarda daha dene bakalım .. Okumazsa kayıtda bir problem vardır..


DVD diye söylemememin sebebi bilgisayarda "cd rom" değil "dvd rom" olması gerektiğinden.. hani basit nokta ama atlanmış olabilir belki dedim..


DVD Playerde içindeki filmleri izleyebilirsiniz.. En azından bendeki Vestel Divx Player'de izleniyor..


Tufan

#41
ya bu dvd'de SCAR da olmayacak mıydı?

n/a

#42

SCAR için DVD'de yer kalmadı onu ayrıca cd'ye çekip gönderecektim ama unuttum bak : (


Artık diğer sweat yada sticker ile birlikte gönderirim aman diyim hatırlatın ama.. işler çok yoğun bu aralar pek düşünemiyorum bu gibi şeyleri..


Alfadanadam

#43

adminim bana drift bible ı çekeceğine SCAR ı çekseydin keşke :)


 


Onur

#44

biz izmirdeyiz cd görmedim bile bide scar olsaydı diyosun be abi :)


 


Alfadanadam

#45

ben o DVD'yi alabilmek için sabahın 7 buçuğunda uyanıp havaalanına gittim Onurcum :)


 


Onur

#46

tüh bende gelseydim keşke :)


 


n/a

#47

İzmirliler ile nasılsa görüşürüz diye sona kaldı iş : )


Onurum senle biz bir enriko yapalım hem 159'a bakalım hemde Karşıyaka'daki arkadaşların sweatları dvdleri cdleri ne varsa sana veriyim birazda sende dursunlar : )


Onur

#48

yarın benim araba birmota gidiyor misafirliğe gir  servise atarsın bagaja herşeyi :)) ben dagıtırım


zaten Önder Umut ve Burak ın sweatleri ve cdleri var değil mi?


 


 



Edited by - Onur on 13/12/2005  20:22:43

n/a

#49
Evet.. Birde senin CD+DVD var tabii.. Neyse konuşuruz, yarın Birmot zor gözüküyor bana..