Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Tövbe estağfirullah, Citroen C5 bakıyorum? :)

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

octinum

Alfa forumunda diz çöküp tövbe isteyerekten paylaşıyorum; galiba Citroen C5 almaya karar verdim. :) Eşime tabii ki. Bella'yı kızıma bırakacağım Giulia aldığım zaman.

Niye Alfa değil? Pazartesiden Çarşambaya kadar eşim üniversiteye benim 156'yla gitti geldi. Ben de yanındayım tabii. Adana'nın Adnan Menderes Bulvarının çukur ve tümseklerinde küt, bam, tak derken üçüncü gün alt takımdan sesler gelmeye başlamıştı bile. Eşimin arabası Vectra B2, onu kullandığı gibi kullandı.

Aracı 5 aylık kızım ve eşimi taşıması için düşünüyorum, dolayısıyla olmazsa olmazlar güvenlik ve konfor. Bütçe 30.000TL, artı eksi bir miktar. Önce Subaru Forester geldi, ancak ESP (onlarda da VDC yani) standart değil ve malum ikinci el sitesinde girilen bilgilere güvenilemiyor. You are not allowed to view links. Register or Login sağolsun değerli fikirleriyle Forester'da ESP'nin o kadar da mühim olmadığını anlattı. Sorun şu ki, eşim arabayı dört çeker bir Subaru'nun kullanım tekniğine uygun kullanmayacak. :) Viraja frenle girerse dört çekerin anlamı kalmıyor. Benim bütçede de VDC'li Forester görünmüyor.

Sonra 2005-2008 aralığı C5'lere kaydı gözüm. Hydractive süspansiyonun konforunu başka hiçbir şey vermiyor. Forester'a karşı yol tutuşta kaybettiği güvenliği standart ESP ile iade ediyor. 2008 sonrası C5'lerin (C5 II) Exclusive modelleri hariç normal metal helezonlu süspansiyon var, dolayısıyla onlar liste dışı. 2005'te de geliştirilmiş ESP gibi birkaç özellik gelmiş makyajla.

Velhasıl-ı kelam, etrafınızda 2005-2008 arası, 30.000TL civarına, mekaniği düzgün ve temiz, otomatik şanzımanlı C5 varsa bir mesaj kadar yakınım. :) Ayrıca bu arabalarla ilgili tecrübesi olanımız varsa ve tecrübesini paylaşırsa mutlu olurum.


alperuzi

çok mantıklı aslında, ben de cdx b2 den 159'a geçmiştim. Şu anda kullandığım yollar için xantia bakmışlığım var. Kasislerde 5km ye kadar inmekten sıkıldım çünkü  :)

octinum

You are not allowed to view links. Register or Login
çok mantıklı aslında, ben de cdx b2 den 159'a geçmiştim. Şu anda kullandığım yollar için xantia bakmışlığım var. Kasislerde 5km ye kadar inmekten sıkıldım çünkü  :)

Hehe işte ben kullansam inerim 5km'ye kadar da, hanım inmiyor bile. :) Daha doğrusu kadın sürücü olduğundan bizim Türk tipi salatalıklar tampona yapışıp yol istemeye filan kalkıyor. Bizimki de klasik kadın sürücü değil, tırsıp kaçacağına hüleayn deyip arabayı kickdown'a alıyor. O yollarda benden hızlı gidiyormuş meğer rahatsız ediyorlar diye; bu sefer ben korkup ESP bakmaya başladım. :)

Sercan Keklik

Citroenlerin yenisi gerçekten çok başarılı. Rahmetli babama citroen c4 Picasso aldırmıştım 2014 de araç 90 bıne geldık tık yok, trım sesı mesı arıza vs hıc bısı yok. Çok güzel. Tam bir aile aracı ayriyetten
145 1.4 TwinSpark
145 1.6 TwinSpark
147 1.6 TwinSpark
147 2.0 SeleSpeed Blackline
156 1.6 TwinSpark
156 2.0 TwinSpark
156 2.0 SeleSpeed
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
159 1.9 JTS
MiTo 1.6 JTDm
Giulietta 1.4 MultiAir
Giulietta 1.6 JTDm
Giulietta 1.6 JTDm
Spider 2.0 TwinSpark (916)
Spider 2.2 JTS SeleSpeed (939)
159 JTD Ti

octinum

You are not allowed to view links. Register or Login
Citroenlerin yenisi gerçekten çok başarılı. Rahmetli babama citroen c4 Picasso aldırmıştım 2014 de araç 90 bıne geldık tık yok, trım sesı mesı arıza vs hıc bısı yok. Çok güzel. Tam bir aile aracı ayriyetten

Yahu evet, bunlar da bizim Alfaların durumuna düşmüş gibi görünüyor. Malum donanım haberleri sitesinde bir gezince Citroen'lere "Fıransız alınır mı teneke gibi kaporta" diyen VW-fanboyları görüyor insan. :)

O kadar yeni Citroen için bütçem yok tabii. Ama bir Citroen forumunda üye olup danıştım, 2005 makyajlı kasa için trim problemleri büyük oranda çözülmüş gibi bir görüş aldım. Yaradana sığınıp bakacağız artık. :)

Bu arada bu üye olduğum Citroen forumunun kullanıcı kitlesi de bizi andırdı bana. Sorduğum soruya çok düzeyli olduğu anlaşılan kişiler yanıt verdi. Yine bizimki gibi, araya C5'i yere tam basık kullanacağım ama hız artınca araba yükseliyo diyen apaçiyi mesajla dövmüşler filan. :) Alfa, Citroen gibi farklı tercihlerde bulunan Türk sürücülerinin sosyoekonomik yapısıyla ilgili tez yazsak yeri midir bilmem.

kuti147

6 sene dolu dolu (2005-2011) C4 vtr kullanmış biri olarak konuşuyorum ki Citroen de hakkı yenilen bir marka diyebilirim. Bana hiç bir ciddi masraf çıkarmadı ve keyifle kullandım. Tabi ki o zamanda aktif citroen forum üyesiydim. Grupta senin baktığın model C5 lerde vardı kullanicilari memnundu gercekten. Sıkıntı temizini bulmak. Bulunursa tepe tepe kullanılır :)
34 BS 3090 - Rosso Mk1 147
34 FH 3300 - Rosso Mk2 147
34 KY 5602 - Jarama Mk2 156 SS
34 NT 0522 - Jarama Mk2 156 SS
A4 2.0T Quattro Sline
——————————————-
34 ERH 07 -- Jarama Mk2 147

Ormanci

Citroen maalesef biraz PSA evliliği dolayısıyla kaybeden bi firma. Aslında mali veya sektör başarısı anlamında bişey kaybetmedi, aksine çok kazandı tabi ama birçok parça Peugeot'dan gelince, Peugeot'nun salaklıkları Citroen'lere de geçmiş oldu (elektrik arızaları, sensör arızaları vs).

Hydractive süspansiyon deli bişey. Tavsiye edilir. Dayımda 80 küsür model CX vardı, ondaki süspansiyon konforu ve yol tutuş bile şimdiki araçlarda yoktur herhalde. Manyak bir aletti :)

Sercan da Picasso demiş mesela, enteresanmış, bu aletleri de merak ediyordum, yenisi çok başarılı gerçekten.

Temiz bulunur herhalde ama illa ki km yüksek olacak, o biraz sıkıntı olabilir.

halil

citroen güzel bir marka,güzel araçlar yapıyorlar.avrupa'da italyan'lar dan sonra en iyi,en değişik  tasarım yapan firma bence.ayrıca geliştirdikleri süspansiyon sistemi de çok güzel.eski c5 ler 3 teker üzerinde gidebiliyor.yenilerini blmiyorum.
cehennemde ateş yoktur.her insan kendi  ateşini bu dünyadan götürür.P.S.A

Erkay KAHYA

You are not allowed to view links. Register or Login
citroen güzel bir marka,güzel araçlar yapıyorlar.avrupa'da italyan'lar dan sonra en iyi,en değişik  tasarım yapan firma bence.ayrıca geliştirdikleri süspansiyon sistemi de çok güzel.eski c5 ler 3 teker üzerinde gidebiliyor.yenilerini blmiyorum.

Citroen xantia. Araç (ilk çıkış 1997 olması lazım) arka tekerlerden biri patladığında o tekeri söküp 3 teker devam edebiliyor.

Kubilay

Bence güzel tercih, sırf Hydractive için alınır  :)

octinum

Evet, Alfa kullanıcılarının "cins marka" beğenisinin de vesikası olsun burası. :)

Bu arada bakıyorum dedim de, piyasada yok ki?? 2005 makyajlı modellerden toplam 4 tane mi ne görebildim otomatik şanzımanlı. Gerisi 2005'in ilk yarısı ve öncesinden makyajsız modeller.

Durun sizinle paylaşayım bu işlerde çoğunuz benden daha iyi.

Bu aşağıdaki Antep'ten, düne kadar 31.000TL'ydi, bugün 32.000TL olmuş. Muayene kaydı filan plakadan çıkmıyor doğru düzgün, zibilyon tane de "hasar rakamı olmayan" kaza görünüyor. Muhtemelen bunun sahibinin %100 kusurlu olduğu, dolayısıyla cepten kaportacıda yaptırılmış hasarlar. Biraz şüphe uyandırdı bende:
You are not allowed to view links. Register or Login

Şu en çok ilgimi çekendi, 2006 yılından 12.500TL gibi bir hasar kaydı var. O tarihte arabanın sıfırı 65.000TL'ydi.
You are not allowed to view links. Register or Login

Buna bu hafta bakacağım, Mersindeymiş iş çıkışı gitsem yetişirim hava kararmadan. SX modeli; deri koltuk ve yönlü Xenon farları yok gibi görünüyor. Kozmetik durumu çok iyi değil, ama mekaniği önemli tabii.
You are not allowed to view links. Register or Login

Son olarak; kilometresi, konumu ve döşeme vb.'sinin durumundan dolayı listeden çıkardığım aşağıdaki vardı. Toplamda 4 araç olunca bunu da paylaşayım bari dedim. :)
You are not allowed to view links. Register or Login

TRSemih

Alternatif olarak 407 1.6 hdi bakmanızı öneririm. 2 yıl kadar kullandığım bir araç. Hem tutuluyor hem de yeterince 2. El ilanı mevcut. Yedek parça ve bakım maliyetleri de yine uygun. Konfor, güvenlik (esp var), performans ve yakıt ekonomisini bi arada sunan, görüntüsünün de c5'e 5 çekeceğini düşündüğüm güzel fransız 😊
A4 B8 '09 2.0 TFSI QUATTRO (2022-...)
Giulietta '15 1.6 JTDM (2021)
159 '06 1.9 JTDM (2016-2021)
156 '05 1.6 TS (2012-19)
156 '98 2.0 TS (2014-15)

Doğa Tosun

#12
Abi 2007'de sıfırını çok incelemiştik C5'in. Yerden yanlış hatırlamıyorsam gerektiğinde 20 cm ekstra yükseliyor. 100 kmh hızı geçtiğinde ise normal sürüş yüksekliğinin 2 cm daha altına iniyor. Eğer temiz SXPK bulabilirsen tadından yenmez.

Hydractive süspansiyonun değişik bir artısı test sürüşünde arabanın yüksek hızlarda yatmamasıydı. 110-120 kmh gibi süratlerde araba sağa sola dönüyor ama içindekiler G kuvvetini minimize edilmiş şekilde hissediyor. Yani araba sağa dönerken sizi çok daha düşük bir kuvvet sola itiyor.  Citroen'lerin garip ve pek bilinmeyen özellikleri var. C3'ler de takla atınca ters duramaz, 4 teker üstüne otururmuş mesela. 

1.6 HDI motorlu 2007 citroen berlingo'muzun da 400 bin km boyunca hiçbir masraf çıkarmadığını da ekleyim(yanlızca bir kez benim yoldan sıkılıp Ağustos sıcağında koltukları bagajı bayağı yüklü klima dip açık bi şekilde aşırı sıkıştırıp yüklü insignia ve yüklü komp. c180'i pozantı rampası tırmanışında tokatlayıp rampanın bitimine doğru turboyu elime aldım, ki fabrikasyon turbosuydu ve 360 bin km'deydi. Ki bu arabaya biz sıfır km'den beri yeri geliyo 700-800 kg malzeme yükleyip soluksuz Ankara'dan Van'a, Adana'ya.. vs gönderiyoruz, şehiriçinde trafiğe zor yerlere araziye ıvıra zıvıra kullanıyoruz. Açıkçası favori arabam kendisi, taş gibi  :nazar:
"AlfaRomeo 159 JTDM [url="//dist.plus"]Dist.Plus[/url] Qtronic


"Alfa MiTo 1.4 TB (sold)
"Alfa GT 2.0 JTS Selespeed (sold)
"Alfa 147 1.6 TS (sold)

OğuzCanAlantor

Abi bunun yeni kasası ne kadar :) tövbe estağfurullah bu arabanın dış tasarımını yapan mühendis kör olmuş gibi  :haydi:

Citroen yerine Fiat 500 neden düşünmüyorsun abi fiyatlarını pek takip edemiyorum ama ilerleyen Zamanlarda kullanmak istediğim bi araç Fiat 500 , senin aradığın fiyat bandında olucağını düşünüyorum .

Theillest

Eski kasanın tasarımını bende hiç beğenmedim ama 2011 den sonraki tasarım çok güzel olmuş.

Xperia Z3 cihazımdan gönderildi


octinum

You are not allowed to view links. Register or Login
Alternatif olarak 407 1.6 hdi bakmanızı öneririm. 2 yıl kadar kullandığım bir araç. Hem tutuluyor hem de yeterince 2. El ilanı mevcut. Yedek parça ve bakım maliyetleri de yine uygun. Konfor, güvenlik (esp var), performans ve yakıt ekonomisini bi arada sunan, görüntüsünün de c5'e 5 çekeceğini düşündüğüm güzel fransız 😊

Daha bugün öğle yemeğinde baktım bunun SW olanına. :) Otomatikleri 2 litre ve gayet iyi gözüküyor ama süspansiyon nedeniyle ikna olamadım. Daha doğrusu hem daha fazla para verip, hem de mevcut aracımdan çok daha yüksek süspansiyon konforu sunmayan bir modele geçmek istemedim açıkçası. Yoksa çok beğendim.

Görüntüye gelince... Son kasa haydi bir yere kadar da, baktığım kasalarda herhangi bir şey C5'e görüntüde 5 çekebilir. Tek rakibi Fiat Multipla mübareğin o departmanda. :D

octinum

You are not allowed to view links. Register or Login
Abi 2007'de sıfırını çok incelemiştik C5'in. Yerden yanlış hatırlamıyorsam gerektiğinde 20 cm ekstra yükseliyor. 100 kmh hızı geçtiğinde ise normal sürüş yüksekliğinin 2 cm daha altına iniyor. Eğer temiz SXPK bulabilirsen tadından yenmez.

Hydractive süspansiyonun değişik bir artısı test sürüşünde arabanın yüksek hızlarda yatmamasıydı. 110-120 kmh gibi süratlerde araba sağa sola dönüyor ama içindekiler G kuvvetini minimize edilmiş şekilde hissediyor. Yani araba sağa dönerken sizi çok daha düşük bir kuvvet sola itiyor.  Citroen'lerin garip ve pek bilinmeyen özellikleri var. C3'ler de takla atınca ters duramaz, 4 teker üstüne otururmuş mesela. 

1.6 HDI motorlu 2007 citroen berlingo'muzun da 400 bin km boyunca hiçbir masraf çıkarmadığını da ekleyim(yanlızca bir kez benim yoldan sıkılıp Ağustos sıcağında koltukları bagajı bayağı yüklü klima dip açık bi şekilde aşırı sıkıştırıp yüklü insignia ve yüklü komp. c180'i pozantı rampası tırmanışında tokatlayıp rampanın bitimine doğru turboyu elime aldım, ki fabrikasyon turbosuydu ve 360 bin km'deydi. Ki bu arabaya biz sıfır km'den beri yeri geliyo 700-800 kg malzeme yükleyip soluksuz Ankara'dan Van'a, Adana'ya.. vs gönderiyoruz, şehiriçinde trafiğe zor yerlere araziye ıvıra zıvıra kullanıyoruz. Açıkçası favori arabam kendisi, taş gibi  :nazar:

Doğa, test sürüşü henüz yapmadım, deneyimlerini merak ediyorum! :) Virajda yatmama olayı Hydractive 3+'ta var diye biliyordum, benim baktığım modellerde Plus ülkeye girmemiş görünüyor. Yok yanlış biliyorsam kaymaklı kadayıf olur.

O +20cm koyduğu mod 10km/s hıza kadar kullanılabilen araziye girdim kaldırımdan indim modu galiba. Bir de bu şekilde lastik değiştiriliyor. Arabayı kaldırıp altına takoz koyuluyor, inince ilgili lastik havada kalıyor. En azından eski Xantia veya XM'de böyle görmüştüm. Çok eğlenceli. :)

110km/s hızı geçince ön taraf 15, arka taraf 11mm kadar yere yaklaşıyor. 90'ın altına düşünce veya yol engebesi algılayınca tekrar yükseliyor. Normal kullanımda da galiba yolu 1 dakikalık periyodlar halinde sürekli analiz edip bozukluk eşiği geçildiğinde hızdan bağımsız olarak yükseliyor ve bozukluk bittiğinde tekrar iniyor. Okudukça sevdim bu Hydractive işini. Temiz düzgün bulmayı başarabilirsem az modifikasyonla bagaja buton koymayı bile düşündüm. Hanım bebek arabasını koyarken arabayı yere indirir kolaylık olur. :)

Bu arada, özellikle2 litre ve aşağısı dizel motor konusunda Fransızları çok beğeniyorum ben. Almanlardan iyi olabilirler. Hatta küçük dizelde Mercedes'ten kesin iyiler mesela. Renault da öyle, PSA da öyle.

octinum

#17
You are not allowed to view links. Register or Login
Abi bunun yeni kasası ne kadar :) tövbe estağfurullah bu arabanın dış tasarımını yapan mühendis kör olmuş gibi  :haydi:

Citroen yerine Fiat 500 neden düşünmüyorsun abi fiyatlarını pek takip edemiyorum ama ilerleyen Zamanlarda kullanmak istediğim bi araç Fiat 500 , senin aradığın fiyat bandında olucağını düşünüyorum .

Oğuzum, kör olaymış da el yordamıyla çizeymiş. :) Bir de utanmadan "İlk kasada kötüydü makyajda düzeldi" diyorlar. "Arka farları bumerang şeklinde yapmışlar Maserati esintisi gelmiş" diyen okudum. Bizim GT'ler de aynı Bugatti Veyron zaten. Tey Allah'ım. :)

İki sene öncesine kadar hanım Fiat 500 istiyordu aslında. Benim gözümde kendisi "Mini done right"tır. Sırf sen söyledin diye baktım, benim niyetli olduğum bandın üzerinde, imkanımın elverdiği bandın ise içinde varlar. Ama artık ihtiyacı karşılamıyorlar. :(

156 bebekle çıkılan uzun yol seyahatleri için ideal bir araç değil. Yani evet ben yol boyu sırıtıyorum ama gerçekçi olalım. :) Evdeki iki aracın eksiklerini topladım, vazgeçmek istemediklerimi de sabit tuttum, C5 çıktı. Hatta bir toparlayayım. :)

- ESP, çarpma test puanı, şu bu... Zaten saydım galiba.
- 156'nın bagajı yeni ailem için küçük abi. :) Bir büyük valiz, bir bebek arabası iskeleti, bir de bebek arabasının arasına sıkışmak kaydıyla ufak çanta koyuyorum bitiyor. Bagaj Vectra'nınki gibi olmalı.
- Vectra'nın süspansiyon sertliği/yol tutuş oranı kötü. 156 zaten resmen sert. Yol tutuşta 156'nın üstüne çıkmak kolay değil ama en azından konforda Vectra'nın üstüne çıkmalı, handling tarafında ise aşağısında kalmamalı.
- Hanım büyük arabada çok rahat etti. Ufak arabaya motosiklet muamelesi yapıyorlar, benden kaçıyorlar diyor.
- 156'nın arka emniyet kemerinin, Cybex Aton Q ana kucağı/araba koltuğuna yetmediğini, kısa kaldığını biliyor muydunuz? Ben öğrendim. :D Vectra'da hanım emniyet kemerinin tokasını takıp, kalanını ana kucağının üstünden öbür tarafına geçiriyor ve eliyle sertçe çekip kilitlenmesini sağlıyor. 156'da bebeği yerleştiriyor, beni çağırıyor. Ben tokayı takmadan emniyet kemerini yerleştiriyorum, sonra elimle çekip üstüne abanarak tokayı takıyorum.
- Bebekli uzun yola bununla gidilecek. 0-100 hızlanması 10 saniye civarında olmalı.

surgeon

İyi bir c5 sizi kesinlikle memnun edecektir. Keşke denk gelsede bide 3.0 full olanı kullansanız. Yakıt-konfor-performans-güvenlik-genişlik toptan kıyaslandığında işte Uzun yol için Sedan diyeceğiniz bir otomobil. Ama bütün bunları arabanın içindeyken söylüyorsunuz kesinlikle dışarı çıkıp bakmayın. Tövbe Estağfirullah ne olmuş yüzüne diyesi geliyor insanın
palio 1.2 sl 2005 (2009-2010)
vectra cd oto. 1998 (2010-2011)
Megane ıı  privilege oto. 2008 (2011-2014)
corsa 1.4 gls 2000 (2012-2013)
Passat 1.4 tsı dsg 2010 (2014-2015)
Polo 1.4 tdı 2008 (2014-2014)
A3 1.6 oto. 2000 (2014-2014)
156 1.6 ts 2005 (2014-       )
Megane ıı privilege oto. 2008 (2015-2016)
C-ellysee 1.6 hdı 2014 (2016-2016)
Astra 1.6 cdtı oto. Sedan 2016 (2016-     )

h.t

Abi benim dikkatimi en çok Ankarada olan siyah çekti. Diğerlerine göre daha temiz gibi duruyor


Sent from my iPhone using Tapatalk

octinum

You are not allowed to view links. Register or Login
Abi benim dikkatimi en çok Ankarada olan siyah çekti. Diğerlerine göre daha temiz gibi duruyor


Sent from my iPhone using Tapatalk

Aynen You are not allowed to view links. Register or Login , ben de öyle düşünmüştüm ama 2006 yılından 12000TL kazası çıktı. Sahibi diğer kazalar hakkında açıklama yapabiliyor (doğru mu değil mi bilemeyiz ama ilk etapta bana güven verdi); bu büyük kazayı ise kendisinin de bu hafta bir müşteriden öğrendiğini, bu yüzden fiyatı tekrar değerlendireceğini söylüyor.

Bir de şu düştü bugün:
You are not allowed to view links. Register or Login

Mesaiden sonra filan bir araştıracağım artık.

halil

You are not allowed to view links. Register or Login
Abi 2007'de sıfırını çok incelemiştik C5'in. Yerden yanlış hatırlamıyorsam gerektiğinde 20 cm ekstra yükseliyor. 100 kmh hızı geçtiğinde ise normal sürüş yüksekliğinin 2 cm daha altına iniyor. Eğer temiz SXPK bulabilirsen tadından yenmez.

Hydractive süspansiyonun değişik bir artısı test sürüşünde arabanın yüksek hızlarda yatmamasıydı. 110-120 kmh gibi süratlerde araba sağa sola dönüyor ama içindekiler G kuvvetini minimize edilmiş şekilde hissediyor. Yani araba sağa dönerken sizi çok daha düşük bir kuvvet sola itiyor.  Citroen'lerin garip ve pek bilinmeyen özellikleri var. C3'ler de takla atınca ters duramaz, 4 teker üstüne otururmuş mesela. 

1.6 HDI motorlu 2007 citroen berlingo'muzun da 400 bin km boyunca hiçbir masraf çıkarmadığını da ekleyim(yanlızca bir kez benim yoldan sıkılıp Ağustos sıcağında koltukları bagajı bayağı yüklü klima dip açık bi şekilde aşırı sıkıştırıp yüklü insignia ve yüklü komp. c180'i pozantı rampası tırmanışında tokatlayıp rampanın bitimine doğru turboyu elime aldım, ki fabrikasyon turbosuydu ve 360 bin km'deydi. Ki bu arabaya biz sıfır km'den beri yeri geliyo 700-800 kg malzeme yükleyip soluksuz Ankara'dan Van'a, Adana'ya.. vs gönderiyoruz, şehiriçinde trafiğe zor yerlere araziye ıvıra zıvıra kullanıyoruz. Açıkçası favori arabam kendisi, taş gibi  :nazar:


hatta şehir efsanesidir.citroen'ler devrilmezmiş.bir çavuş arabayı deviriyor.ondan dolayı çavuşa ithafen ,arması ters iki pırpır olmuş :D :D
cehennemde ateş yoktur.her insan kendi  ateşini bu dünyadan götürür.P.S.A

octinum

#22
Citroen'in devrilmemesiyle ilgili Ekşi Sözlük'te biri güzel bir hikaye yazmış. Tavsiye ederim.  :haydi:

Neyse arkadaşlar, bir toplanın. Ankaradaki araçla ilgili bir gelişme var. Citroen kullanıcı forumunda da aynen bu şekilde sordum, size de sorayım hemen.

Ankaradaki aracın sahibiyle görüştüm:

You are not allowed to view links. Register or Login

6 tane kazası görünüyor, bir tanesi haricindekiler araç sahibinin açıklamalarına uygun görünüyor. Sağ arka kapı ve çamurluk serviste değişmiş, dar sokakta park halindeyken kamyon çarpması neticesinde olduğunu söylüyor arkadaş. Sol ön far ve sağ ayna Gezi olayları sırasında hasar görmüş ve kaskodan değişmiş.

Yalnız, 2006 yılında 12.500TL'lik bir tane hasar var. Araç sahibine sorduğumda kendisinin de o gün başka bir müşteriden öğrendiğini, bilgisinin olmadığını, bakan usta söylemediğinden güvenip aldığını iletti ve bu durumda galerici bir arkadaşına danışıp fiyatı değiştireceğini söyledi. Öyle de yapıyor, ilandaki fiyattan aşağıya düşmeye razı.

Aracın küçük büyük tüm bakımları yetkili serviste yapıldı yazmış ilana. Otosay, Ankara. Tabii aracın geçmişinde bir İstanbul ve Kocaeli var, onlar araştırılacak. Kaskolu toplam süresi 7 buçuk yıl, şu anda da kaskolu.

Şu halde, aracın tüm geçmişine yetkili servisten ulaşabildiğimizi ve tüm aksamlarının çalıştığını kontrol edebildiğimizi varsayarsak, siz ne dersiniz?

Ekleme: Bu Ankara Otosay Otomotiv'den aracın geçmişini öğrenmenin bir yolu, veya tanıdığımız filan var mıdır aramızdan birinin?

octinum

Taze düştü:

You are not allowed to view links. Register or Login

Kahramanmaraş'ta bu aracı bilebilecek Alfista aranıyor. :)

h.t

You are not allowed to view links. Register or Login Abi bir dönem bizim kiralık arabalar citroendi , otosayda hep bir kadın ilgilenirdi bizim şirketle eğer hala duruyorsa bir sorarım en kötü araç sahibini alır gideriz   :)

Bu arada Kahramanmaraşlıyım ben , bizim akrabalara bir sorarım gidip bakabilecek/anlayacak var mı diye. Yoksa bu 10 gün içerisinde maraşa gideceğim , gidersem eğer kendim bakarım direk :D