alfaowner.com sitesine de üyeyim. Yeni buldum bu adresi...Paylaşmak istedim.
http://193.219.82.238/~manual/Workshop%20manual's/
Alfetta, Alfasud, GTV, Sprint, 33, 75, 145, 146, 147, 155, 156, 159, 164, 166, GT modellerinin Workshop Manual'ları...
Edited by - selimgencoglu on 24/11/2010 23:14:50
Gerçekten iyi oldu bu site.Bende ebay'da birkaç tane satılık workshop dvdsi buldum ama 3-5 dolarda olsa ücretliydi.Bu site direk download.Süper paylaşım
Aktif başlık.
Ya..ne kadar kolay aktif başlıklardan düşüyor konular.
Ben burada kalsın..herkes faydalansın istiyorum... Aktif başlıklarda daha kolay takip ediyor insanlar.
katılıyorum
Selim bey tşk.ederim.Bende vardı slinmişti tekar download ettim sayenizde.
Update, güzel paylaşım =)
Edited by - ATA on 25/11/2010 18:25:49
Selim'cim aktif başlıklar kendi kendine gitmiyor ki. Üyeler baktıkça gidiyor. Yani sitenin görüntüsü her üyede farklı. Siteye girdiğinizde mevcut aktif konuların hepsini okuduğunuzu farzediyor site. Bu sebeple bir dahaki girişinizde o konuya birileri birşey yazmamışsa aktif başlıklarda görünmez. Ama bu sende görünmez. Henüz siteye o konu açıldıktan sonra girmemiş üyeler, siteye girdiklerinde aktif konularda görürler yani.
Sticky yaptım , böylece her zaman ihtiyacı olanlar daha kolay ulaşabilir
Tesekkurler Murat iyi yapmissin.
Bulent ne biliyim...Ben boyle goruyorsam, herkesde ayni sandim. Iyiymis o zaman.
Alfa Romeo Kullanıcı El Kitapları
http://kilavuzlar.alfaromeo.com.tr/
quote:
Alfa Romeo Kullanıcı El Kitapları
http://kilavuzlar.alfaromeo.com.tr/
Yıl yıl veriyor olması muhteşem olmuş. Ellerine sağlık dostum.
quote:
quote:
Alfa Romeo Kullanıcı El Kitapları
http://kilavuzlar.alfaromeo.com.tr/
Yıl yıl veriyor olması muhteşem olmuş. Ellerine sağlık dostum.
Birşey değil kardeş...
Ne demek... :))
Eline sağlık abi çok güzel bir paylaşım
Ama birşey dikkatimi çekti 1998 ide 2004 üde aynı modeli gösteriyor yani MK2
onu tam anlayamadım işte
159 TBi dan hiç bahis yok...
quote:
Eline sağlık abi çok güzel bir paylaşım
Ama birşey dikkatimi çekti 1998 ide 2004 üde aynı modeli gösteriyor yani MK2
onu tam anlayamadım işte
Maalesef öyle..
Gerçi yukaridaki ilk linkte sanırım mk1 de vardı..
GTV üvey evlat herhalde yine klavuz bulamadım. Aracın teyp,servis,küçük klavuzu orjinal klasöründe duruyor ama detaylı klavuzu verilmemiş herhalde bunların yanında,yine bulamadım klavuzu:(
öncelikle bu kaynak için teşekkürler selim bey.
gtv ve spider v6 turbo ve 3.0 24v için motor parçaları sökümü ve ayarlarını teknik olarak detaylı gösteren almanca bir dosya var elimde anıl eğer istersen yollarım 25 mb civarı.
çok güzelmiş... saolun...
http://david.alfa-romeo.eu/alfa/