Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Yakıt Problemi

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

brkvrl

AR Mito QV aracımı alalı 5 ay kadar oldu. Bu süre zarfında birkaç özel durum hariç Shell 95 veya 97 oktan dışında yakıt kullanmadım. 1-2 kere Opet geçen gün mecburiyetten PO'dan aldım yakıtı 97 yokmuş zaten 95 aldım. Opet'ten aldığımda çok fark hissetmedim ama PO'dan aldığım yakıtla arabanın tamamen karakteri değişti diyebilirim.
Sizin bu konulardaki tecrübeniz nedir?  İstasyon ile alakalı bir problem mi oldu yoksa cidden bu kadar farkediyor mu?
Alfa Romeo Mito QV Beyaz (2011)

admin

Değişti derken nasıl bir değişimden bahsediyorsunuz?

- Daha iyi çalışmaya başladı.
- Daha kötü çalışmaya başladı.
- Performansı düştü.
- Performansı arttı.
- vs.

Biraz daha bilgi verebilirseniz, ilgili arkadaşlar daha çabuk yardımcı olabilirler.  :)
:alfisti:

Lütfen forumda arama yapmadan yeni konu başlatmayın.

brkvrl

Doğru söylüyorsunuz.

Araç tamamen çekişten düştü performans olarak ciddi anlamda kayıp yaşadım. Devir çevirme neredeyse yok gibiydi devrinde olmasına rağmen üst vites geçişlerinde araç kendini çok zor toparladı gaz tepkisi ciddi anlamda kayıp yaşadım PO'dan aldığım yakıt sonrası.Şimdi Shell 97 oktan aldım çok deneme şansım olmadı biraz daha denedikten sonra değişiklik olup olmadığını aktaracağım.
Alfa Romeo Mito QV Beyaz (2011)