Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Yakıt Problemi

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

FAKmito

Arkadaslar merhaba.
2010 1.6 dizel mito sahibiyim 1000 km önce bakimini yaptirdim filtreler ve sivilar degisti . Bundan bi hafta sonra evin onunde aku bitti takviye ettim . Bi kac gun sonrada mazot ucuzladigi icin depoyu bi fulleyip yol bilgisayarini sifirladim bi hafta oldu ve suan ortalamam 7.6 sifirlamadan once 6.4 falan civariydi oda hizli kullanmalarim trafikte kullanmalarim hepsi icinde sizce bu artisin sebebi nedir ?
Tesekkurler.

since1910

Havaların soğuması, kış lastiği v.b. nedenler sebep olabilir.

Kutay

Faruk eczanesiiii faruk eczanesiiii
ya faruk basmissindir sen ona ya :)
Kis geldi olur o kadar :)
[url="https://hizliresim.com/2bAebA"]https://hizliresim.com/2bAebA[/url]

98" 156 1.6
99" 156 2.0
99" 166 3.0 Sportronic

FAKmito

O kadar sey ustuste geldiki bunlardan birimi sebep oldu acaba diye dusunmeden edemedim bu arada aracta yazilim dpf iptali komple duz boru var bide mazot filtresini degistirmedim :)

Erdinc küflü

Dpd ıptalı bende yok .. Yazılım var ancak 5.9 ustunu ben hic gormedım .. 18 ' jant 225 taban olmasına ragmen Ama izmir burası soguk etkiler ..bırde mazot filtresını nıye degıstırmedın pahalı bısey degıl ..


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi

FAKmito

Disarda yaptirdim bakimi aklima gelmedi valla benimki 6 nin altina hic dusmedi

saskuran

ankaranin trafiğini bilmiyorum pek ama ben devamlı yogun ist trafiğinde 6-6'5 yakiyorum uzun yol rekorumda 4'2 kiş gelince zaten bu biraz artti , bence bakimla falan ilgisi yoktur bunun kutayin dedigi gibi ya biraz bastin arti kiş şartları belki birazda sürüş tekniklerimiz farklidir ...


SAS....

FAKmito

Dogru olabilir bir etken daha var dikmen de oturuyorum hemde en tepesinde surekli yokus :)

FIRST

Bendede 1.6 mito var. Geçen gün lukailden yakıt aldım almadan önce ortalamam 6.6 ydi aldıktan sonra sıfırladim ilk 7.8 felan çıktı. Bende günde araci 10 km sabah 10 km aksam kullaniyorum yane motor tam ısınmadan eve gelmis oluyorum bugun biraz uzun kullandım suan 6.8 indi ortalama.

Benim merak ettigimde bu ortalamayi her 100 km demi aliyo arac yoksa sıfırlayanakadar yaptigimiz km demi?

Birde mitosu olan herkes burdayken sorim benim aracta turbo göstergesi cikmiyo sizde çıkıyomu?

Gouki

Ayarlardan radyo gosterimini kapatin sonra dynamic moduna alin.

saskuran

yokuş çıkmak çok etkiliyo yakıt sarfını ... bazı modellerde turbo göstergesi yok . bende yok mesela


SAS....

FIRST

You are not allowed to view links. Register or Login
Ayarlardan radyo gosterimini kapatin sonra dynamic moduna alin.

Teşekkürler dediginiz gibi yaptim çıktı turbo bar.

FAKmito