twinspark yoksa NMR plaka olan 3.20Ci'dan mı bahsediosun ?
Alfa'ların yol tutuşları genelde sınıflarında en iyilerden , 156 da bu geleneği bozmuyor , çok çok sert (U ve V) virajlarda ciddi understeer sorunu olmasına rağmen bunun dışında süper bir yol tutuşa sahip. U ve V'leri dönmesi gerektiği hızdan çok daha yavaş dönüyor gibi geldi bana. Ancak gariptir 170-180 km/s hızlarda oldukça sert ve uzun virajları da ray üzerindeymişçesine çok rahat döndüğümü de biliyorum. Yüksek hızlarda düşük hızlardan daha çok şaşırtıyor beni bu alet
Arkadan itiş araçlar önden itiş araçlardan daha kötü yol tutmaz , viraja daha yavaş girerler ama daha hızlı çıkarlar. Arkadan itiş aracı kullanmak daha zordur , yanlış tepkileri pek affetmez , spinle sonlanması olası , ama profesyonel ellerde arkadan itişin verdiği zevkin yanından bile geçemez önden çekiş. Önden çekiş ise acemilikleri daha kolay tolere eder , ancak arkadan itiş mi önden çekiş mi daha hızlı viraja-girip çıkar diye sorarsak cevap pilotajda gizlidir. Ancak pilotaj şartlarını da kusursuz kabul edersek arkadan itiş bir miktar daha hızlı gider. Zaten 200 hp üstü güçlerde de önden çekiş uygulaması biraz problem yaratabiliyor.