Alfisti Turkey

Genel Muhabbet => Gündemden Farklı Konular => Konuyu başlatan: admin - 31 Aralık 2010, 10:27:29

Başlık: 2011...
Gönderen: admin - 31 Aralık 2010, 10:27:29
Başlık: 2011...
Gönderen: admin - 31 Aralık 2010, 11:17:58
Eyyy 2011

Zaten sormadan kafana göre geliyorsun,
efendi gibi gel, efendi gibi git,
istikrarlı ol, akıllı ol, sağlam ol,
1 verip 2 alma, insanın canını sıkma,
çileden çıkartma.

Şunun şurasında 365 gün ömrün var,
tüm güzelliklerini ver ve adabınla çirkinleşmeden git.
"Ne milenyumlar gördüm ama bunun gibisini görmedim süperdi" dedirt,
yapabilirsin, sende o potansiyeli görüyorum ben.

Sen 2011'sin, hadi göster farkını...
Başlık: 2011...
Gönderen: ATA - 31 Aralık 2010, 13:01:55
Herkese mutlu yıllar..!
Başlık: 2011...
Gönderen: adnan.geyik - 31 Aralık 2010, 13:16:56
Alınlıktaki resim cok güzel.
Tüm Alfa ailesine güzel bir 2011 yılı diliyorum. Sorunsuz, Alfalı, bol kazanclı olmalı...
Başlık: 2011...
Gönderen: Dentist - 31 Aralık 2010, 13:37:14
Tüm arkadaşlarıma yeni yılın sağlıklı,mutlu ve bereketli günler getirmesini diliyorum...(Kendime de ek olarak Giulietta QV )
Başlık: 2011...
Gönderen: bado - 31 Aralık 2010, 13:42:01
tüm dostların yeni yılını en içten dileklerimle kutlarım.. hep beraber nice yıllara.. hoşgeldin 2011
Başlık: 2011...
Gönderen: tugrul - 31 Aralık 2010, 14:02:00
Tüm dostların yeni yılı önce sağlıklı, sonrasında mutlu, huzurlu, bol kazançlı olsun, Alfaları hiç problem çıkartmasın
Başlık: 2011...
Gönderen: Alfadanadam - 31 Aralık 2010, 14:06:07
Hep birlikte nice mutlu yıllara...
Başlık: 2011...
Gönderen: sss - 31 Aralık 2010, 14:18:31
quote:

Eyyy 2011

Zaten sormadan kafana göre geliyorsun,
efendi gibi gel, efendi gibi git,
istikrarlı ol, akıllı ol, sağlam ol,
1 verip 2 alma, insanın canını sıkma,
çileden çıkartma.

Şunun şurasında 365 gün ömrün var,
tüm güzelliklerini ver ve adabınla çirkinleşmeden git.
"Ne milenyumlar gördüm ama bunun gibisini görmedim süperdi" dedirt,
yapabilirsin, sende o potansiyeli görüyorum ben.

Sen 2011'sin, hadi göster farkını...




bu msj çok güzel zaten üzerine söyliyecek bişi bulamadım
Başlık: 2011...
Gönderen: ercie - 31 Aralık 2010, 15:12:02
tüm arkadaşların yeni yıllarını huzurlu, mutlu, sağlıklı ve bol kazla geçmesi dileğiyle nice senelere
Başlık: 2011...
Gönderen: babi - 31 Aralık 2010, 15:44:38
Herkese mutlu yıllar dilerim.
Başlık: 2011...
Gönderen: liqua ja - 31 Aralık 2010, 15:48:14
mutlu yillar dilegiyle...
Başlık: 2011...
Gönderen: alfistahakan - 31 Aralık 2010, 15:58:53
Tüm arkadaşlarıma mutlu,sağlıklı ve Alfalarınızla güzel günler dilerim.
Başlık: 2011...
Gönderen: erman - 31 Aralık 2010, 16:09:24
kazasız belasız sağlık ve huzur dolu , alfalarımızın bizi üzmeyeceği mutlu yıllar
Başlık: 2011...
Gönderen: depeche101 - 31 Aralık 2010, 17:16:37
Tüm alfisti camiasının yeni yılı kutlu olsun
Başlık: 2011...
Gönderen: Increase - 31 Aralık 2010, 17:34:29
2011'de benzin fiyatlarının %50 ucuzlaması dileği ile herkese mutluluk, huzur ve sağlık temennilerimle ve  tabi alfalarımızla keyifle gezilecek yıllar dilerim.
Başlık: 2011...
Gönderen: ozsuemrah - 31 Aralık 2010, 17:57:35
Herkese mutlu yıllar...
Başlık: 2011...
Gönderen: KAKIRMAN - 31 Aralık 2010, 18:25:37
2011 'in herşeyden önce sağlıklı geçirilmesi temennisi ile Alfalı yıllar...
Başlık: 2011...
Gönderen: Hafidu - 31 Aralık 2010, 19:57:09
Mutlu yıllar
Başlık: 2011...
Gönderen: savasy - 31 Aralık 2010, 20:13:29
Başlık: 2011...
Gönderen: seljuk11 - 31 Aralık 2010, 21:30:33
kazasız ,belasız,sağlıklı,mutlu, bir dünya dileği ile yeni yıl hepimize güzellikler getirsin.
Başlık: 2011...
Gönderen: blackdevil - 31 Aralık 2010, 21:39:44
herkeze sağlıklı bol kazançlı mutlu yıllar
Başlık: 2011...
Gönderen: tunerviper - 01 Ocak 2011, 00:13:37
hoşgeldin 2011
Başlık: 2011...
Gönderen: Tuncay Nergis - 01 Ocak 2011, 02:07:51
Allah hepimize en başta sağlıklı, daha sonra hayırlı, bol kazançlı, kazasız belasız huzurlu bir yıl nasip etsin.

Ve bizi alfalarımızdan, alfa aşkımızdan ayırmasın
Başlık: 2011...
Gönderen: ycl58 - 01 Ocak 2011, 11:07:07
Malesef Alfalarımız bir yaş daha yaşlandı:( ama yinede herkese huzur,mutluluk ve sağlıkla dolu yeni bir yıl dileklerimle.
Başlık: 2011...
Gönderen: KAKIRMAN - 01 Ocak 2011, 11:16:30
Yıl 2011. Dakka 1 gol 1. Saat 10 gibi kapıya çıktım. Alfayı her zaman olduğu gibi binmeden kontrol ederken o da ne. Arka sol tamponun uç noktasını öyle bir yalamışlar ki. Akşam park ettik fakat benim aracın karşısına bir kartal hazretleri öyel bir perketmişki aradan aracın geçmesine imkan yok. Yine 2011'in ilk ve çirkin küfrünü savurdum sokaklara. Bunu bağırarak yaptım. Tek tük kişiler camdan bakmalar yine. Artık nefret ediyorum bu insanlardan. Nasıl olur demek istemiyorum. Bir küfür daha savurarak geçtim direksiyona. Alaycı bakışlar arasından ayrıldım ordan.
Başlık: 2011...
Gönderen: agucba - 01 Ocak 2011, 12:43:46
Geçmiş olsun İlhan Hocam.
Başlık: 2011...
Gönderen: AlfistiKerem - 01 Ocak 2011, 12:58:10
Herkese iyi seneler...
Başlık: 2011...
Gönderen: asklepios - 01 Ocak 2011, 21:00:42
önce sağlık sonra mutluluk getirsin herkese...
Başlık: 2011...
Gönderen: KAKIRMAN - 02 Ocak 2011, 10:19:21
Sağol Serkan Bey... Konu başlığı bir tarafa uçul bir fikrim var
Bir tane 20 katlı blok bulsak ve dairelere olabildiğince Alfist oturtsak o binanın garajı nasıl olurdu acaba
Başlık: 2011...
Gönderen: Tuncay Nergis - 02 Ocak 2011, 13:33:56
quote:

Sağol Serkan Bey... Konu başlığı bir tarafa uçul bir fikrim var
Bir tane 20 katlı blok bulsak ve dairelere olabildiğince Alfist oturtsak o binanın garajı nasıl olurdu acaba



40 katlı apartmana yetecek kadar park yeri olması gerekirdi Bizim apartman 56 daire, ufacık park yeri var, ben ne yapıp ne edip camımdan gözüken bir yere park ediyorum. Özellikle kıl bir şekilde 2 arabalık yeri tam ortalıyorum ki kimse girmesin. Ama dikkat ettim, herkes benim gibi bırakmaya başladı. Hatta öyle ki, ben burnunu ters koyduğum zaman herkes ters koyuyor, sokağımızda pazar kurulduğu gün apartman park yeri dışında sote bir yer bulmuştum, ben oraya park etmeye başladıktan sonra apartmandaki herkes orayı kollamaya başladı Ağaç altına bırakmıyorum, bakıyorum en son kalan park yeri o ağacın altı olmaya başladı Sanırım alfa ve/veya benim ona bakış şeklim çok dikkat çekmeye başladı ki herkes benim davranışımı taklit ediyor.

Edited by - Tuncay Nergis on 02/01/2011  13:34:35
Başlık: 2011...
Gönderen: Jakomo - 03 Ocak 2011, 09:09:45
Tüm dostların tüm dileklerinin 2011 de gerçekleşmesi ve de gelecek olan yeni yeğenlerimizi en kısa sürede sağlıklı bir şekilde kucaklarımıza alman dileği ile !!!