Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Baskın Basanındır :)

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

mhmtmcn

[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]
Bursa/Karacabey/Boğazköy
[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]
Bursa/Mustafakemalpaşa

Bu arada dün mkpaşada 156 3.2 gta kırmızı vardı ankara plaka. Foto çekmedim. Forumda ise selamlar.

ST27i cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Muratözdemir

You are not allowed to view links. Register or Login
[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]
Bursa/Karacabey/Boğazköy
[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]
Bursa/Mustafakemalpaşa

Bu arada dün mkpaşada 156 3.2 gta kırmızı vardı ankara plaka. Foto çekmedim. Forumda ise selamlar.

ST27i cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]
Bu olabilir mi ?
GTA ruhlu diyelim ve konu kapansın :)

Tolga033

You are not allowed to view links. Register or Login
Mk1 156 nın gri ve maun kaplama seti var Tolga. Orijinalinde direksiyon, vites topuzu ve orta konsol maun sadece.
Evet abi onu biliyorum. Bilgi için teşekkürler .

Avea inTouch 4 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Tolga033

You are not allowed to view links. Register or Login
Şirket otoparkı...
Alfalar sarmış her bir yanımı :)
You are not allowed to view links. Register or Login
Güzel denk gelmiş. :)

Avea inTouch 4 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


miracozdag

You are not allowed to view links. Register or Login



Vay be duygulandım gerçekten. :(

mhmtmcn

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]
Bursa/Karacabey/Boğazköy
[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]
Bursa/Mustafakemalpaşa

Bu arada dün mkpaşada 156 3.2 gta kırmızı vardı ankara plaka. Foto çekmedim. Forumda ise selamlar.

ST27i cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]
Bu olabilir mi ?
GTA ruhlu diyelim ve konu kapansın :)
Eyvallah.. X:-)

ST27i cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


krm1983

[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img][IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]

Selimiye


iPad 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
Siamo fatti della stessa materia di cui sono fatti i sogni.

Muratözdemir

[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]
Esenler otogar

tfnsmsk

Mayıs 2015, İç Erenköy
sportif ruh.

tfnsmsk

Ankara'nın boş sokaklarını bekliyoruz..
sportif ruh.

tunerviper

[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]
Turbo Twin Spark

av.alitaylan

Çorumdan 52 plaka bir gui. İyi bayramlar olsun.
[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]

tfnsmsk

Emek 8'de terk edilmiş bir 33 1.7,
Deri koltuk ve jantlar  :yukari-ok:
sportif ruh.

ali kaynak

#1813
You are not allowed to view links. Register or Login
Emek 8'de terk edilmiş bir 33 1.7,
Deri koltuk ve jantlar  :yukari-ok:



Aracın sahibi oralardan mı acaba irtibat kurabilirmiyiz? belki bizim zonguldakliya kardeş gelir  ;)
Lancia delta III

tfnsmsk

You are not allowed to view links. Register or Login;
Yakında taksi durağı var, 33'ü fotoğraflarken sormuştum ama cevap alamadım. Bilgi.
sportif ruh.

Tolga033


ali kaynak

You are not allowed to view links. Register or Login
Hemde beyaz . :(
Hemde Aydınlı efem :)
Lancia delta III

ilbey666

You are not allowed to view links. Register or Login
Emek 8'de terk edilmiş bir 33 1.7,
Deri koltuk ve jantlar  :yukari-ok:


Instagram sayfamızda paylaşabilir miyiz ? dustyclassicstr :)
Paddock Detailing

[url="https://www.instagram.com/paddockdetailing/"]https://www.instagram.com/paddockdetailing/[/url]
[url="http://www.alfistiturkey.com/forum/servisler-galeriler/padok-hazir-!/"]http://www.alfistiturkey.com/forum/servisler-galeriler/padok-hazir-!/[/url]

jenson

dün akşam You are not allowed to view links. Register or Login 'ya bayram ziyareti yaptık

You are not allowed to view links. Register or Login

sefalet

Bi sey sorucam. Icerenkoy muhtarlik arkasindaki paralel 2 sokakta kac alfisti vardir acaba? Her sabah saat 7 gibi kizimi ordaki cocuk parkina goturuyorum ve degisik zamanlarda birbirinden farkli en az 10 tane kadar alfa gormusumdur bi kac gun icinde o sokakta. Gui, 147, 159, 156, 166.. Ne ararsan var. Ayni anda minimum 4-5 alfa oluyor hep. Acaba orda bi yerde her gun alfisti bulusmasi yapiliyo da bizim mi haberimiz olmuyo?

GT-I9100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

2008 159 1,9 JTD Distinctive Plus (2022-.....)
2004 156 2.0 Selespeed (2017-2022)
2004 156 1,6 Distinctive (2014-2017)

mhmtmcn

[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]
Hacettepe Beytepe rektörlük otoparkı...

ST27i cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


TRSemih

45 AR 156 Kuşadası Epeshia yakını görüldü. Sahibi burada ise selamlar.
GT Q2 Blackline '08 1.9 JTDM (2026-...)
A4 B8 '09 2.0 TFSI QUATTRO (2022-2026)
Giulietta '15 1.6 JTDM (2021)
159 '06 1.9 JTDM (2016-2021)
156 '05 1.6 TS (2012-19)
156 '98 2.0 TS (2014-15)

Sitsabaiesan

[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]

Günaydın muallimköy buradaysa selamlar


Sent from my iPhone using Tapatalk
1995/145 1.7** boxer
1998/146 1.4** ts
2004/147 1.6** ts
2007/159 1.9** jts
Sadece insan biriktirir.

HEPİMİZ ÖLELİM FENERBAHÇE YAŞASIN

mhmtmcn

[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]
TBMM misafir otoparkı.

ST27i cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


156vs

You are not allowed to view links. Register or Login
45 AR 156 Kuşadası Epeshia yakını görüldü. Sahibi burada ise selamlar.

arkadaşı bilmem  c.tesi bende orda olacagım :)