Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Baskın Basanındır :)

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Recep Küçük

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]

Çok güzel be kardeşim bayıldımm :yukari-ok:
Akçay da görüldü. Keşke benim olsa
Aynısını bende düşündüm  ;)

41 K 9803  147 1.6 ts progression 3K

MuRaT34

E-5 kozyatağı bostancı yönü


ihsany

Foto çekemedim ancak Pazar günü E-5 Göstepe köprüsü yakınında beyaz 4C görüldü.

Edit: İlk kez trafikte 4C gördüm.
Alfa Romeo 147 1.6 Eco
Alfa Romeo Giulietta 1.4 TB MA TCT
Alfa Romeo 156 2.0

İhsan Yaprak
L'amore è diverso in italiano

tayfun

Bu pazar İkitellide  beyaz bir Giulia sprin gt  veloce gördüm, karşılıklı selamlaştık, agzımın suları aktı. Foto çekemedim ama tamda böyle birşeydi. [IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]


Sent from my iPhone using Tapatalk

DoğukanDK

[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img] Bahçeşehirde basıldı 34 DK


Sent from my iPhone using Tapatalk

alisto

ağlıyordu 159.. yok artık diyordu..  :asagi-ok:

159'un tasarımcısı görse bunu mezarında ters döner..  :duvar:

You are not allowed to view links. Register or Login

Jrnecmi

Yorgun....
Bugün bizim oraya bu ses ne diye gelmiş... Ben görüşmedim ama sonra sordum Stu ya, Bildiğin Faz varyatörü arızası varmış.. İnşallah bir alfist in eline geçerde kurtulur bu GT[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img].. [IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img][IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]


Sent from my iPhone using Tapatalk

av.alitaylan

Fotoğrafını almadım fakat bu sabah saat 8 de dikmen cd ayrancı parkının önünde kaza yapmış bir beyaz gui gördüm. Sahibi buradaysa büyük geçmiş olsun bişeyi yoktur umarım. Perde hava yastıkları açılmıştı.

ASUS_T00J-D cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


francobaresi

Minibusle carpismis giu


Sent from my iPhone using Tapatalk
Cuore sportivo

Muratözdemir

[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]
[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]

Hasdal viyadüğü

A0001 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Utku

You are not allowed to view links. Register or Login
[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img] Bahçeşehirde basıldı 34 DK

Sent from my iPhone using Tapatalk

Bizim sitenin önü.
Buralarda mı oturuyosun sende ?

2003 147 1.6 Twinspark
2008 159 1.9 Jtdm-Qtronic
2005 156 2.0 Selespeed
2008 159 1.9 Jtdm-Qtronic

DoğukanDK


You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img] Bahçeşehirde basıldı 34 DK

Sent from my iPhone using Tapatalk

Bizim sitenin önü.
Buralarda mı oturuyosun sende ?
ever molinonun orda, sende dumankayadasın heralde :)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Utku

You are not allowed to view links. Register or Login  :yukari-ok:
2003 147 1.6 Twinspark
2008 159 1.9 Jtdm-Qtronic
2005 156 2.0 Selespeed
2008 159 1.9 Jtdm-Qtronic

Tolga033

You are not allowed to view links. Register or Login
Yorgun....
Bugün bizim oraya bu ses ne diye gelmiş... Ben görüşmedim ama sonra sordum Stu ya, Bildiğin Faz varyatörü arızası varmış.. İnşallah bir alfist in eline geçerde kurtulur bu GT[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img].. [IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img][IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]


Sent from my iPhone using Tapatalk
Plakası çok güzelmiş.

Tolga033

Mahalle de 156 belirdi.
[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]

Tolga033

Güzel bir yerde ,güzel bir 159 ama plakayı taktığı yer hariç. :)
[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]

Adalı35

[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]
Bursadan

SM-N915F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

İyi olmak kolaydır, zor olan adil olmaktır....

francobaresi

You are not allowed to view links. Register or Login
Güzel bir yerde ,güzel bir 159 ama plakayı taktığı yer hariç. :)
[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]
güzellikleri öldürmede efsane bi milletiz, badem bıyıklı 159 olmuş :)
Cuore sportivo


Tolga033

Bu 156'da Antalya'dan,arkadaş cekip gondermiş. :)
[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]

ES53

[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]


Sent from my iPhone using Tapatalk

fatihmehmet

[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]

Bolu Highway outlet'te basıldı. :nazar:


Sent from my iPhone using Tapatalk
2007 - Alfa Romeo GT Q2 1.9 JTD (2019-.....)
2004 - Alfa Romeo 156 mk2 2.0 TS Manuel. (2016- 2019)
2008 - Alfa Romeo 147 1.6 TS - Alfa Rosso. (2013-2016)

admin

:alfisti:

Lütfen forumda arama yapmadan yeni konu başlatmayın.

iceberg156

You are not allowed to view links. Register or Login
Bu pazar İkitellide  beyaz bir Giulia sprin gt  veloce gördüm, karşılıklı selamlaştık, agzımın suları aktı. Foto çekemedim ama tamda böyle birşeydi. [IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]


Sent from my iPhone using Tapatalk

@tayfun

You are not allowed to view links. Register or Login


Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive Plus Q-Tronic
Alfa Romeo 156 1.6 TS Distinctive
Alfa Romeo 156 1.6 TS Distinctive

KUY65

You are not allowed to view links. Register or Login
[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]


Sent from my iPhone using Tapatalk
bi ara satilik olan 4c degil mi bu ? hani 0indan pahali olan :D
06KUY65-MiTo Kutay Yıldız, Ankara