Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Baskın Basanındır :)

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

h.t

Gazi Mustafa Kemal Devlet Hastanesi bahçesinde

[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]


Sent from my iPhone using Tapatalk

E.Ç.M. (MiTongin)

Nerde o eski spiderlar  :(

Halkali Atakent
You are not allowed to view links. Register or Login
*Smiles per gallon*

( Yaktığınız yakıt başına düşen gülümseme oranı )

OğuzCanAlantor

 Giu 12 Ateş ediyor You are not allowed to view links. Register or Login
[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]


Sent from my iPhone using Tapatalk

h.t

You are not allowed to view links. Register or Login kanka sağolasın , baykuş gibi durmasa da az biraz belli ediyor kendini  :D

E.Ç.M. (MiTongin)

Şirket arabasını yikatirken geldi arkadaş. *sira varmi diye sordu? Bende *alfisti isen yikatabilirsin diye laf attim  :lol: s2000 ci arkadaş karisina alms borusandan. Yetiyo abi bizim formlar whatsapp grupları diye tatli gecistirdi :)

You are not allowed to view links. Register or Login
*Smiles per gallon*

( Yaktığınız yakıt başına düşen gülümseme oranı )

E.Ç.M. (MiTongin)

Gce aşkına  :rock:

You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login


You are not allowed to view links. Register or Login
*Smiles per gallon*

( Yaktığınız yakıt başına düşen gülümseme oranı )

OğuzCanAlantor

You are not allowed to view links. Register or Login
Gce aşkına  :rock:

You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login


You are not allowed to view links. Register or Login

Bir baykuş olmasada güzel yakalamışsın abi :)

Monogram

You are not allowed to view links. Register or Login
Gce aşkına  :rock:

You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login


You are not allowed to view links. Register or Login
Gce iyidir gce guzeldir :(

SM-G925F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


E.Ç.M. (MiTongin)

Gce candır gerisi heyecandır  :rock: gce nin genlerinden bir parçada bize bulaşıcak Ardam. Yaşatıcam buralarda da ;)  You are not allowed to view links. Register or Login
*Smiles per gallon*

( Yaktığınız yakıt başına düşen gülümseme oranı )

Tolga033

[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]


Sent from my iPhone using Tapatalk

IColdWar

[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]

Kayinbiraderi bastintan sonra arabalari yikayip 2 turladik :)

Samsung Galaxy S5 - Alfa Romeo 147 1.6 ts 120 hp 2005 mk2.


Tolga033

[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]
Temiz,güzel bir 156.


Sent from my iPhone using Tapatalk

IColdWar

[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]
Dun aksam ustu alanya alanyumda basildi.

Samsung Galaxy S5 - Alfa Romeo 147 1.6 ts 120 hp 2005 mk2.


HVRF.Y

[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]

D6603 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

HRV.Y

HVRF.Y

Üsküdarda görüldü bu güzellik

D6603 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

HRV.Y

kaan_ist

[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img] kurtkoy habom otopark. Plakada iyiymis

GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


krm1983

10 AHU 04 Bandırma Atatürk Caddesi'nde görüldü.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Siamo fatti della stessa materia di cui sono fatti i sogni.

textineer

#2542
[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]

HTC One_M8 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

E.Ç.M. (MiTongin)

Aktepede birileri basıldı ve sıkıştırıldı  :lol: You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login
*Smiles per gallon*

( Yaktığınız yakıt başına düşen gülümseme oranı )

E.Ç.M. (MiTongin)

Bes civari basin Express de basildi
You are not allowed to view links. Register or Login
*Smiles per gallon*

( Yaktığınız yakıt başına düşen gülümseme oranı )

E.Ç.M. (MiTongin)

Altinsehir yolu. Arkadas agresif kullaniyordu. Egzoz vardi birde. Sesi fena degildi  :yukari-ok:
You are not allowed to view links. Register or Login
*Smiles per gallon*

( Yaktığınız yakıt başına düşen gülümseme oranı )

Tolga033

[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]


Sent from my iPhone using Tapatalk

esatkaracan

Arkadaş forumdan mı bilmiyorum ama ciddi bir kaza. Çok geçmiş olsun. Ankara büyükşehir belediyesine gelmeden.










Tolga033

Umarım kimseye bir şey olmamıştır.


Sent from my iPhone using Tapatalk

E.Ç.M. (MiTongin)

212 avm civari...

You are not allowed to view links. Register or Login
*Smiles per gallon*

( Yaktığınız yakıt başına düşen gülümseme oranı )