Alfisti Turkey
Alfisti Turkey

Gönderen Konu: CVFilms ile Yine Gazladık - Alfa Romeo Mito Part 2  (Okunma sayısı 1087 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

stan

  • Membro
  • İleti: 345
    • Çevrimiçi
CVFilms ile Yine Gazladık - Alfa Romeo Mito Part 2
« : 12 Mayıs 2019, 00:16:13 »
Selamlar arkadaşlar,

Yaklaşık 2 ay önce çekimini yaptığımız video yayına girdi.

Aracın stock turbosu ile son gazlamalarımı sanırım bu videoda yapmıştım:D Videodan 2-3 hafta sonra turbo arızası çıkmıştı. Bir önceki setup ile arabanın neyi var yok anlatmaya çalıştım. Gerçi çelik fren hortumu, sensörler, oct'yi falan anlatmayı unutmuşum, napayım konu uzun :p

Buyurunuz, iyi seyirler:
https://www.youtube.com/watch?v=nG4mRrR-2Vc&t
Not: Part 1'i yaklaşık 2 yıl önce de araç stock iken yine CVfilms ile çekmiştik.
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

kaanromeo

  • Membro
  • İleti: 195
    • Çevrimdışı
Ynt: CVFilms ile Yine Gazladık - Alfa Romeo Mito Part 2
« #1 : 12 Mayıs 2019, 01:29:05 »
Keyifle izledim  :alkis:
Ama multiaire kronik problemli dedirmeseymisiniz cevata.
Kronik degil ulkemizdeki bilincsiz kulanici ve ustalarin hatasini dünyada yilin motoru secilmis bir makinaya kronik problemli demek cok yanlis.
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

ysbilgin

  • Membro
  • İleti: 415
    • Çevrimdışı
Ynt: CVFilms ile Yine Gazladık - Alfa Romeo Mito Part 2
« #2 : 12 Mayıs 2019, 01:58:40 »
Maşallah.
Hayat sıkıcı otomobillere binmek için çok kısa!

Dellobaltino

  • Membro
  • İleti: 501
    • Çevrimdışı
Ynt: CVFilms ile Yine Gazladık - Alfa Romeo Mito Part 2
« #3 : 12 Mayıs 2019, 18:30:32 »
Keyifle izledim  :alkis:
Ama multiaire kronik problemli dedirmeseymisiniz cevata.
Kronik degil ulkemizdeki bilincsiz kulanici ve ustalarin hatasini dünyada yilin motoru secilmis bir makinaya kronik problemli demek cok yanlis.
Kronik değil mi. Ben benzinli araç alacak olsam en son alfa alırım. Multiair modülü servet değerinde. Ve bozulan çok kişi var. Elbette kullanıcının hatası da vardır sen de narin motor yapmayacaksın. Yağını suyunu koydun mu gidecek motor dediğin

VTR-L09 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

karekulak

  • Membro
  • İleti: 3
    • Çevrimdışı
Ynt: CVFilms ile Yine Gazladık - Alfa Romeo Mito Part 2
« #4 : 12 Mayıs 2019, 18:58:40 »
Kronik değil mi. Ben benzinli araç alacak olsam en son alfa alırım. Multiair modülü servet değerinde. Ve bozulan çok kişi var. Elbette kullanıcının hatası da vardır sen de narin motor yapmayacaksın. Yağını suyunu koydun mu gidecek motor dediğin

VTR-L09 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Hangi motorlar sizin dediğiniz gibi?

TA-1033 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

kaanromeo

  • Membro
  • İleti: 195
    • Çevrimdışı
Ynt: CVFilms ile Yine Gazladık - Alfa Romeo Mito Part 2
« #5 : 12 Mayıs 2019, 19:34:26 »
Kronik değil mi. Ben benzinli araç alacak olsam en son alfa alırım. Multiair modülü servet değerinde. Ve bozulan çok kişi var. Elbette kullanıcının hatası da vardır sen de narin motor yapmayacaksın. Yağını suyunu koydun mu gidecek motor dediğin

VTR-L09 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Alfa sizin gibi arabadan anlayan bilincli kullanicilari hak etmiyor haklisiniz...



Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

devirsever

  • Membro
  • İleti: 1.333
    • Çevrimdışı
Ynt: CVFilms ile Yine Gazladık - Alfa Romeo Mito Part 2
« #6 : 12 Mayıs 2019, 21:48:24 »
Video guzel olmus, arac zaten cok guzel masallah  :nazar:

Multiair in hassas olduguna katilmakla beraber tjet parcasi fiat tabanli olmasindan dolayi cok var yorumuna katilamiyorum, fiatta da bol miktarda ma motor mevcut, yani alfaya has bir konu degil ma.

1.4 8V  1.4 16V den daha saglam cunku 2 yerine 1 egzantrik var, 1.4 16v  1.4 tjete gore daha saglam cunku turbo yok, 1.4 tjet 1.4 ma gore daha saglam cunku ma unitesi yok.
Ne kadar cok detay o kadar sikinti... demeyecegim, cunku bu bizi tee 8 valf motorlara goturur  :D

« Son Düzenleme: 12 Mayıs 2019, 21:51:56 Gönderen: devirsever »
1996 155 Q4
1996 GTV V6 TB
1998 166 3.0 V6
2006 GT 3.2 V6
2008 GT Q2
1999 156 3.0 V6 TB Q2(Güncel)
1998 156 3.0 V6 (Güncel)

Sercan Keklik

  • Membro
  • İleti: 9.722
    • Çevrimdışı
Ynt: CVFilms ile Yine Gazladık - Alfa Romeo Mito Part 2
« #7 : 12 Mayıs 2019, 22:30:41 »
Keyifle izledim  :alkis:
Ama multiaire kronik problemli dedirmeseymisiniz cevata.
Kronik degil ulkemizdeki bilincsiz kulanici ve ustalarin hatasini dünyada yilin motoru secilmis bir makinaya kronik problemli demek cok yanlis.

Kronik :)

Çünkü yenilendi hemde 5-6 kere. Fabrika yeniledi
145 1.4 TwinSpark
145 1.6 TwinSpark
147 1.6 TwinSpark
147 2.0 SeleSpeed Blackline
156 1.6 TwinSpark
156 2.0 TwinSpark
156 2.0 SeleSpeed
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
159 1.9 JTS
MiTo 1.6 JTDm
Giulietta 1.4 MultiAir
Giulietta 1.6 JTDm
Giulietta 1.6 JTDm
Spider 2.0 TwinSpark (916)
Spider 2.2 JTS SeleSpeed (939)
En Güzel Alfa Romeo, Arkadaşımın Alfa Romeo'su

stan

  • Membro
  • İleti: 345
    • Çevrimiçi
Ynt: CVFilms ile Yine Gazladık - Alfa Romeo Mito Part 2
« #8 : 12 Mayıs 2019, 22:49:30 »
Herkese selamlar,

Doğrusu kamera karşısında konuşurken her kullandığım kelimeyi cımbızla seçmek çok mümkün olmuyor.

"Kronik" derken, sadece olası bir riskten bahsetmeye çalıştım. Bunun yanı sıra qv'nin büyük turbo ve enjektöründen dolayı daha güçlü olduğuna belirtmeye çalıştım.

Yani elimden geldiğince tarafsız şekilde olanı anlatmaya çalıştım ama hatam olduysa affola.

Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

kaanromeo

  • Membro
  • İleti: 195
    • Çevrimdışı
Ynt: CVFilms ile Yine Gazladık - Alfa Romeo Mito Part 2
« #9 : 12 Mayıs 2019, 22:53:32 »
Kronik :)

Çünkü yenilendi hemde 5-6 kere. Fabrika yeniledi

Motor 2010 yilinda tanitildi ve kucuk hacimde yilin motoru secildi.
Sizin dediginize gore ortalama 1.5 yilda bir multiair unitesi yenilenmis :-X
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

Sercan Keklik

  • Membro
  • İleti: 9.722
    • Çevrimdışı
Ynt: CVFilms ile Yine Gazladık - Alfa Romeo Mito Part 2
« #10 : 12 Mayıs 2019, 22:54:44 »
Motor 2010 yilinda tanitildi ve kucuk hacimde yilin motoru secildi.
Sizin dediginize gore ortalama 1.5 yilda bir multiair unitesi yenilenmis :-X


bu tür parçalarda sürekli yenilemeler olur. Çünkü bozulmaya hazır parçalardır. Yenilenme var ise demekki kronik üretim hataları mevcuttur.

Kullanıcı hatası ise;
yanlış yağ,
m.a. filtre değişmemesi
145 1.4 TwinSpark
145 1.6 TwinSpark
147 1.6 TwinSpark
147 2.0 SeleSpeed Blackline
156 1.6 TwinSpark
156 2.0 TwinSpark
156 2.0 SeleSpeed
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
159 1.9 JTS
MiTo 1.6 JTDm
Giulietta 1.4 MultiAir
Giulietta 1.6 JTDm
Giulietta 1.6 JTDm
Spider 2.0 TwinSpark (916)
Spider 2.2 JTS SeleSpeed (939)
En Güzel Alfa Romeo, Arkadaşımın Alfa Romeo'su

Dellobaltino

  • Membro
  • İleti: 501
    • Çevrimdışı
Ynt: CVFilms ile Yine Gazladık - Alfa Romeo Mito Part 2
« #11 : 13 Mayıs 2019, 01:05:00 »
Alfa sizin gibi arabadan anlayan bilincli kullanicilari hak etmiyor haklisiniz...
He doğru bi siz anlıyorsunuz arabadan. Bi siz hakediyorsunuz. Bizim gibiler işte ne yapalım hasbelkader bi alfa sahibi olmuşuz. Layık olamıyoruz ne yaparsın!
 Forumlarda yada fun clublerde multiair sorunundan dolayı çıkma ünite arayanlar, ya da tamiri mümkün mü diye usta arayanlar da zaten çamur atmak için yapıyor.

Belki bazı model yıllarına has olabilir, sonraki modellerde iyileştirme gelmiş olabilir,kullanıcının bilinçsizliği de etkendir. Fakat 2011-12 model yıllarında özellikle birçok kullanıcı bu sorunu yaşamıştır. Sanki hiç ortada böyle birşey yokmuş gibi savunmaya geçmenize gerek yok.

Siz önce üslubunuzu düzeltin. Sevmişiz beğenmişiz ki bu markayı kullanıyoruz. Arabalarla ilgileniyoruz ki bu foruma üye olmuşuz. Hemen öyle laf sokmalar, iğnelemeler..yanlışımız varsa düzeltirsiniz, biz de doğrusunu öğreniriz.

VTR-L09 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

kaanromeo

  • Membro
  • İleti: 195
    • Çevrimdışı
Ynt: CVFilms ile Yine Gazladık - Alfa Romeo Mito Part 2
« #12 : 13 Mayıs 2019, 01:28:22 »
He doğru bi siz anlıyorsunuz arabadan. Bi siz hakediyorsunuz. Bizim gibiler işte ne yapalım hasbelkader bi alfa sahibi olmuşuz. Layık olamıyoruz ne yaparsın!
 Forumlarda yada fun clublerde multiair sorunundan dolayı çıkma ünite arayanlar, ya da tamiri mümkün mü diye usta arayanlar da zaten çamur atmak için yapıyor.

Belki bazı model yıllarına has olabilir, sonraki modellerde iyileştirme gelmiş olabilir,kullanıcının bilinçsizliği de etkendir. Fakat 2011-12 model yıllarında özellikle birçok kullanıcı bu sorunu yaşamıştır. Sanki hiç ortada böyle birşey yokmuş gibi savunmaya geçmenize gerek yok.

Siz önce üslubunuzu düzeltin. Sevmişiz beğenmişiz ki bu markayı kullanıyoruz. Arabalarla ilgileniyoruz ki bu foruma üye olmuşuz. Hemen öyle laf sokmalar, iğnelemeler..yanlışımız varsa düzeltirsiniz, biz de doğrusunu öğreniriz.

VTR-L09 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

2011-2012.modellerde ilk bakimdan sonra ariza vermeye basladi. Benimde basima gelen bir olayi paylasayim arac ilk bakima girer yetkili servisteki zeki abilerimiz ellerindeki 10-40 yaglari araclara koyarlar maliyet acisindan zekiler ya   nolacak eski motorlara koyuyoduk bunlarada koyariz bisey olmaz mantigindalar...
Tabi belli km sonrada multiarler patlar benim aracta 30 binde garantiden multiar degisir ve 5-40 yaga donmeye baslar zeki yetkili servis calisanlari...

Sizinde arabadan ve alfadan ne kadar anladiginizda yukarida yazdiginiz gibi ""benzinli arac alirsam en son alfa alirim""
Cumlenizden anlasiliyor...
Keyifli forumlar.
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

 

GoogleTagged



SimplePortal 2.3.7 © 2008-2021, SimplePortal