Geçen tanımadığım birinin hesabına para göndermek için Garanti Bankası ATM'sine kartsız işlem yaptım. Hem yaptığım diet ve spor sonrası olduğu için kontol etmeden girdiğim hesap numarasında bir rakamda yanlış yaptığımı, para yattıktan hemen sonra farkettim ve gişeye gittim. Dilekçe yazıp, şubesine fax çekerek düzelteceklerini söylediler. Fax çekildikten sonrada dediler ki, yanlış hesap numarasına giden paranın doğru numaraya aktarılması için hesap sahibinin imzası gerekiyormuş. İmza atılmadan işlem yapamazlarmış. Böyle olduğunu bilsem kendi hesap numarama parayı aktarırdım, imza sürecininde önemi kalmazdı ama artık geçmiş olsun dedim ve haber vericekmisiniz diye sordum. Fax çektiğimiz şube sizi arar dediler. Bende hemen o şubenin numarasını aradım ve bilgi aldım, onlarda diyor ki hangi şube bize fax çektiyse o sizi arayacak...
Bu durumu iletince tamam biz ararız dediler ama 1 hafta oldu ses yok.
Bu konunun başka bir çözümü varmıdır acaba, miktar önemli değil ama karşı taraf beklemede, bende bekliyorum? Kendi hatam olmasına rağmen bu işlemi gerçekleştirmek bu kadar zormudur?