Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



OPC insignia

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Calibra

Selamlar :)

Opel 2001den sonra yönetim ve anlayış değişikliklerinin ardından gayet sorunsuz araçlar üretmeye başladı.
Amcamın 46000 DM ödeyerek sıfır km aldığı B kasa 1997 model Vectra CD'nin çıkarmadığı sorun kalmamış adam illallah etmişti. Ama yine de severek biniyordu zira zamanının ötesinde tasarım, 2,0 lt. 136 HP'lik motorun döneminde sunduğu performans, kaliteli iç mekan vs. sorunları göz ardı etmesini sağlıyordu.

Vectra C ile birlikte Opel'de herşey değişti zira satış rakamları epey düşmüştü. Vectra C birçok derginin uzun dönem testinde en sorunsuz araçlar listesinde en üst sıralarda yer aldı, hatta bildiğim kadarıyla Auto Bild'de o zamana kadar yapılan 100.000 km testlerinde en iyi 2. sonucu almıştı. Dergi duruyordur evde bakarım.

Keza Insignia, Astra da aynı şekilde. Sorunsuz olmaları nedeniyle çokça tercih edilen araçlar olmuştur.

Bu arada yetkili servislerinde karşılaştığımız uygulamalar hiç iyi değildi, ama Opel'in de Alfalar gibi çok iyi özel servisleri olduğu şüphesiz.

Opel de benim hep sempatiyle baktığım bir araç olmuştur, nickimden de malum. :)

Öte yandan ben alacağa karşılık böyle bir araba almayı düşünür müydüm, ona kararsızım :)
Tahsil imkanı yoksa, zorsa, düşünülebilir tabi.

Bir başka taraftan da, Opel'in en önemli aracından bahsediyoruz, Insignia OPC. Hem yollarda çok görünmeyen, hem çok iyi performans sunan, hem de dikkat çekici bir otomobil.
2007-2013 Alfa Romeo 147 1.6 Distinctive MK2

talin

arkadaşlar merhaba,

opc'yi aldım pazartesi teslim alıcam, izmir'de güvenilir expertiz yaptırabileceğim tavsiye edeceğiniz yerler var mı?

yetkili Opel servisleri sadece motor ve yürüyene expertiz yapıyor boya kaporta olayına girmiyorlar.



if in doubt, flat out!
Insignia OPC

ATA

2. Sanayide best opel var, bildiğimden değil ama opelciler seviyor orayi :)


Tapatalk
1997 145 1.4 Ts (1999-2001)
2001 156 1.6 Ts (2006-2015)
1996 Gtv 2.0 V6 Tb
2009 MiTo 1.6 Jtdm
1991 75 2.0 Ts
2006 156 1.6 Ts

A.S.GÜMÜŞ

Bildiğiniz gibi 2013 astra j sahibiyim 11k km oldu sorun çıkarmadı daha :)
1999 model 156 nın verdiği sürüş hissini kesinlikle vermiyor, ama çok rahat, bir direksiyon var parmakla döndürülüyor, tam hanıma göre hatta Bülent Antalya ya 159 ile geldiğinde arabayı 1 tur verdi, ona da söylemiştim direksiyon ne kadar ağır diye.
Ama bugün değiştirme şansım olsa 1 dk durmam 1,8 tbi ti bir 159 alırım, beyazı olursa da göbek atarım


07 DH 800

ealprsln

OPC'ler tamamen farklı araçlar, şimdiden hayırlı olsun.
keyifli zamanlar geçirirsiniz umarım. :yukari-ok:
THE ROMANCE OF PERFORMANCE
'11 MiTo Quadrifoglio Verde

sarpgrey

Performans olarak yolda birçok aracın canını yakar.
Insignia piyadaki en güzel tasarima sahip araclardan bir tanesi bence.

GT-I9100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Bağımsızlık benim karakterimdir.
Mustafa Kemal ATATÜRK

talin

Kuzuların Sessizliği...

You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login

if in doubt, flat out!
Insignia OPC

hi_cazz

Maşallah çok güzel görünüyor. Sizi tatmin ettimi peki yol tutuş, performans, direksiyon hissiyatı olarak


Utku

opc 159 un havasını söndürmüş yalnız  :-X
2003 147 1.6 Twinspark
2008 159 1.9 Jtdm-Qtronic
2005 156 2.0 Selespeed
2008 159 1.9 Jtdm-Qtronic

ku2

Hayırlı olsun.. Çok güzel duruyor.
Kazasız belasız :)) iyi günlerde kullanın.
--
2004 Subaru Impreza WRX STI / 34 VK 0778
2015 Subaru Levorg 1.6 GT-S SPORT / 06 BM 4785

ozoozo

Drogba nın pabucu dama atılmış  :)) kazasız belasız, maşallah.  :nazar:

TRSemih

hayırlı olsun. güle güle kullanın.
GT Q2 Blackline '08 1.9 JTDM (2026-...)
A4 B8 '09 2.0 TFSI QUATTRO (2022-2026)
Giulietta '15 1.6 JTDM (2021)
159 '06 1.9 JTDM (2016-2021)
156 '05 1.6 TS (2012-19)
156 '98 2.0 TS (2014-15)

wolkanw


Kibitzer

2006 Hyundai Getz 1.5 VGT
2006 Alfa Romeo 156 1.6 TS
2004 Alfa Romeo 156 1.6 TS
2014 Alfa Romeo Giulietta 1.6 MJ
2013 BMW 1.16i
2015 Ford Kuga 1.5 Ecoboost
2011 Fiat Bravo 1.6 Multijet
2023 Alfa Romeo Tonale 1.5 Hybrid VGT

Gouki

Guzel ama bir drogba degil :p

Tolga033


A.S.GÜMÜŞ

You are not allowed to view links. Register or Login
opc 159 un havasını söndürmüş yalnız  :-X

Bence o çekim açısından kaynaklanıyor, aynı fotoğrafı 159 önde çekip bakmak lazım, yalnız insignia nın içi çok hoşuma gitti.


07 DH 800

saskuran

hic bi araba 159 gibi bakamaz bence :)


SASKURAN.....

talin

You are not allowed to view links. Register or Login
Maşallah çok güzel görünüyor. Sizi tatmin ettimi peki yol tutuş, performans, direksiyon hissiyatı olarak

kesinlikle çok farklı dikkat çeken bir araç ama performans olarak bir sti yada evo değil, yakında daha da iyi olacak (400+hp) daha önce flexride insignia kullanmıştım ama opc flexride çok farklıymış opc modunda aracın sesi, süspansiyon ve direksiyon sertliği, gaz tepkimesi turbo basıncı ve torq dağılımı değişiyor ve insignia görünümlü başka bir makineye dönüşüyor.

4x4 olmasından dolayı yol tutuş 159'a göre daha iyi, ama 159 bence daha yakışıklı 

şu aralar tek eğlencem panemera diesel ve cls 350cdi 4 matic avlamak





if in doubt, flat out!
Insignia OPC

talin

You are not allowed to view links. Register or Login
Hayırlı olsun.. Çok güzel duruyor.
Kazasız belasız :)) iyi günlerde kullanın.

Amin... çok teşekkür ederim

You are not allowed to view links. Register or Login
Drogba nın pabucu dama atılmış  :)) kazasız belasız, maşallah.  :nazar:

maalesef biraz öyle oldu :)
çok teşekkür ederim

You are not allowed to view links. Register or Login
hayırlı olsun. güle güle kullanın.

You are not allowed to view links. Register or Login
hayırlı olsun... :alfisti:

You are not allowed to view links. Register or Login
Hayırlı olsun :))

You are not allowed to view links. Register or Login
Guzel ama bir drogba degil :p

You are not allowed to view links. Register or Login
Hayırlı olsun. :nazar:

You are not allowed to view links. Register or Login
hic bi araba 159 gibi bakamaz bence :)


SASKURAN.....

katılıyorum 159 başka bakıyor ve insignia bir Drogba değil maalesef

tüm iyi dilekleriniz için çok teşekkür ederim Allah hepinize daha iyilerini nasip eder inşallah

if in doubt, flat out!
Insignia OPC

ar.159

herşey çok güzel opc nin içi de can yakıyor lakin ben asıl o otoparka takıldım ne güzel yerdir o ya babilin bahçesi gibi
34 AV 0020 COMING SOON!!
"Diğerleri otomobil satmak için yarışır, biz ise yarışmak için otomobil satarız."Enzo-Ferrari
"Ne zaman yolda bir Alfa Romeo görsem şapkamı çıkartıp onu selamlarım." Henry Ford

talin

You are not allowed to view links. Register or Login
herşey çok güzel opc nin içi de can yakıyor lakin ben asıl o otoparka takıldım ne güzel yerdir o ya babilin bahçesi gibi

konyaaltı'nda porto bello otelin otoparkı, aslında belediyeye ait park alanı bizde kullanabiliyoruz kapısı yok halka açık, otel yönetimi kendi müşterileri için peyzajını ve bakımını yapıyor. otoparkın sol tarafında tenis kortları var kortların sol tarafı da Konyaaltı sahili
if in doubt, flat out!
Insignia OPC

ealprsln

OPC'ler gerçekten çok başka, Corsa GSI ile OPC arasında da dağlar kadar fark var, GTC ile OPC arasında da.

Adınıza çok sevindim, çok keyifli bir araç olduğuna eminim, gönül isterdiki 159 da bir 3.2 Q4 olsun ama bir canavar yeter bence  :yukari-ok:

THE ROMANCE OF PERFORMANCE
'11 MiTo Quadrifoglio Verde