Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Üyelerimiz ve Alfa Romeo Haricindeki Markalara Ait Vasıtaları

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

TRSemih

You are not allowed to view links. Register or Login  bi 159 değil ama adettendir; hayırlı olsun (:
A4 B8 '09 2.0 TFSI QUATTRO (2022-...)
Giulietta '15 1.6 JTDM (2021)
159 '06 1.9 JTDM (2016-2021)
156 '05 1.6 TS (2012-19)
156 '98 2.0 TS (2014-15)

rst

You are not allowed to view links. Register or Login buradan da teşekkür edeyim madem adettendir, arabayı teslim alırken eşlik ettiğin için ve plakaları itinayla yapıştırdığın için :) Argento 159 bir telefon uzaklığında nasılsa :)
'08 Honda Civic
'05 Honda Crv
'05 Ford Fiesta
'99 Ford Focus
'00 Ford Focus
'10 Ford Fiesta
'13 Chevrolet Cruze
'12 Peugeot 308
'11 Fiat Punto Evo
'06 Alfa Romeo 159 1.9 Jtdm Distinctive
'17 Seat İbiza

h.t

You are not allowed to view links. Register or Login
Hayırlı olsun abi, bunlar cidden yakmıyor :) yazılım falan düşünürseniz tanıdığım var, eski c2 kullanıcısı yazılımcı orjinali mağlum yakmadığı kadarda gitmiyor


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

Sağol canım, zaten egr iptal olduğu için üstlerde yürüyor araba alt devirleri kötü. Yazılım yaptırabilirim ama yazın satabilirim belki bilmiyorum

vieri

You are not allowed to view links. Register or Login
Hazır konu hareketlenmişken ben de unomu paylaşayım.Orijinal km'de temiz kullanılmış bir araç.1.4 sx modeli.Tabi Alfa 146 ile bağımız devam ediyor. :) Edit:Kendisi de arkada.

krm1983

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Hazır konu hareketlenmişken ben de unomu paylaşayım.Orijinal km'de temiz kullanılmış bir araç.1.4 sx modeli.Tabi Alfa 146 ile bağımız devam ediyor. :) Edit:Kendisi de arkada.

Efsanedir unolar. Güle güle kullanın.


Tapatalk kullanarak iPad aracılığıyla gönderildi
Siamo fatti della stessa materia di cui sono fatti i sogni.

vieri

Teşekkür ederim temiz bir unonun tadı gerçekten ayrıymış. :) You are not allowed to view links. Register or Login

krm1983

You are not allowed to view links. Register or Login
Teşekkür ederim temiz bir unonun tadı gerçekten ayrıymış. :) You are not allowed to view links. Register or Login

İlk arabam 60s di.


Tapatalk kullanarak iPad aracılığıyla gönderildi
Siamo fatti della stessa materia di cui sono fatti i sogni.

vieri

You are not allowed to view links. Register or Login
İlk arabam 60s di.


Tapatalk kullanarak iPad aracılığıyla gönderildi

:)

kuti147

Yaklaşık 1 aydir kullanıyorum A4 ü. Hem konfor hem performans hem yol tutuş olarak istediklerimi buldum diyebilirim. Ama Quattro ve Sline olmasa büyük ihtimal Signore 156 rüyalarda gözükürdü bana :) yakıt olarak sakin şehir içi kullanım da 7.2 lere kadar düşürebildim. Belki 7 de olur ama işkence olurdu. Trim sesi diye birşey kalmadı hayatımda. Aklıma gelenler bunlar. Sorusu olan varsa elimden geldiğince cevaplarım. Plaka 34 e döndü ve plakaliklar değişti.

Aracı aldığımdan beri yapılan tek şey You are not allowed to view links. Register or Login e gidip arabayı 4 gün Paddocka bırakmak oldu. Cidden baya emek harcadı sagolsun. Tekrar eline sağlık kardeşim ;)

You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login

34 BS 3090 - Rosso Mk1 147
34 FH 3300 - Rosso Mk2 147
34 KY 5602 - Jarama Mk2 156 SS
34 NT 0522 - Jarama Mk2 156 SS
A4 2.0T Quattro Sline
——————————————-
34 ERH 07 -- Jarama Mk2 147

kuti147

34 BS 3090 - Rosso Mk1 147
34 FH 3300 - Rosso Mk2 147
34 KY 5602 - Jarama Mk2 156 SS
34 NT 0522 - Jarama Mk2 156 SS
A4 2.0T Quattro Sline
——————————————-
34 ERH 07 -- Jarama Mk2 147

erdem1904

You are not allowed to view links. Register or Login  yakıt tüketimi şaka gibi :)  :nazar:
1996 146 1.7 boxer
1996 146 1.6 boxer
1998 156 2.0 ts exe.
2004 156 selespeed
2006 159 1.9 jtd dist.
2006 156 1.6 dist.
2005 147 1.6 dist.MK2

kuti147

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login  yakıt tüketimi şaka gibi :)  :nazar:
Çok fazla dur kalk olmayan ortalama bir menzildi. Bende olabildiğince sakin kullandım. 6. Vites ve turbonun Torku fazla gaza basmaya gerek bırakmıyor. Ama S modunda tapa gaz gidince 16-17 leri görmek çok kolay :))
34 BS 3090 - Rosso Mk1 147
34 FH 3300 - Rosso Mk2 147
34 KY 5602 - Jarama Mk2 156 SS
34 NT 0522 - Jarama Mk2 156 SS
A4 2.0T Quattro Sline
——————————————-
34 ERH 07 -- Jarama Mk2 147

master

Şahsıma ait olarak kullandığım araçlar bugüne kadar hep Alfa Romeo olsa da, aile içindeki araçlarla da bolca ilgi alakam oluyor doğal olarak. Bugüne kadar büyük-küçük, lüks-basit sayısız araç geldi geçti, ama Alfa Romeo dışında burada paylaşmaya değer bulacak kadar beğendiğim yegane araç şu aralar şehiriçinde en yakın dostumuz olan Smart Forfour oldu. Gerçi farklı araç alma sebebiyle ve hanım "ben otomatik kullanamıyom" dedi diye satılığa çıkarttık ama yakmayan dizel motoru (İzmir şehiriçinde ortalama 3,5 litreyle geziyorum, şaka gibi), bunun yanında çok hafif olması sebebiyle insanı şaşırtan derecede iyi performansı, park yeri ararken "buraya sığmaz boşuna deneme" diyen kişilere işlem sonrasında "nası sığdı bu yav" dedirtecek şekilde her yere park edilebilmesi, modüler iç yapısı sayesinde bagaj boşsa arkada Mercedes E serisi civarında diz alanı, arkada oturan yoksa da Fiorino ayarında bagaj hacmi sunabilmesi gibi özellikleri, ve biraz da motosiklet gibi hissettiren çok eğlenceli sürüşüyle bugüne kadar Alfa Romeo dışında Peugeot 106 ile birlikte kullandığım en keyif veren araç oldu.

Üç kuruş paraya rakiplerinin çoğunda olmayan 4 disk fren, ESP, ASR, komple cam tavan gibi özellikleri sunması da oldukça güzel. Tabii bunları sunarken arka kapı camları neden elektrikli değil de manuel diye de soruyor insan :)

Negatif yön ne dersek, sürüşü bu kadar keyifli olan bir aracın direksiyonu biraz daha hisli olabilirdi, direksiyonun pek düzgün geri bildirim vermemesi performanslı kullanımda keyfi biraz törpülüyor. Yarı otomatik şanzımanı da otomatik modda saçma vites seçimleri yapabiliyor. Farların aydınlatması kötü, bir de tasarım tabii subjektif bir şey ama bana tam çirkin kurbağayı anımsatıyor. Trafikte insanlar dönüp bakıyor araca ama sanıyorum ki "aa ne güzel" diye değil de "böyle tip mi olur lan" diye bakıyorlar :)


Mülayim biriyim.

2001 156 2.0 TS Executive
1997 GTV V6 Turbo
2007 159 1.9 JTDm Distinctive Plus
2008 GT 1.9 JTDm Q2
2007 Spider 2.2 JTS

agucba

You are not allowed to view links. Register or Login

Valla, Smart ForFour benim gözdelerimden biri, kız kardeşim araba bakarken bunlara bakması konusunda ısrar etmiştim. Hatta 145'in yerini araba bakarken Skoda ( You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login 'a selamlar ) haricinde baktığım markalardan biri idi. İlginç şekilde hala daha ilgimi çeken bir arabadır kendiler.

Yalnız ilandaki fotoğraflar çok kötü be Önder.

///////////////

Alfadanadam

Aynı platform aracı olan Mitsubishi Colt kullandık 3 sene kadar. Bizimki benzinliydi ama hafifliği sayesinde ciddi performanslıydı. Sıfır problemle kullandık üstüne üstlük.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

Doğa Tosun

X5 den sonra bi heves ve iş planları sebebiyle bunu da garaja sıfır km olarak dahil ettik. Henüz  1 aylık fakat değişen ticari yatırım fikri dolayısı ile satmayı düşünüyoruz. İlgilenen olursa yardımcı olurum. [IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img][IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img][IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]

SM-N950F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

"AlfaRomeo 159 JTDM [url="//dist.plus"]Dist.Plus[/url] Qtronic


"Alfa MiTo 1.4 TB (sold)
"Alfa GT 2.0 JTS Selespeed (sold)
"Alfa 147 1.6 TS (sold)

h.t

You are not allowed to view links. Register or Login abi hayırlı olsun. Bizde dün You are not allowed to view links. Register or Login la otururken, kardeşime aldığım c2 yi yaza doğrusatıp forfour mu alsam diyordum, isabet oldu seni gördüğüm :) Mitsibushi colt ile aynı platform ve benzer parçalara sahip olduğu dışında pek bir bilgim yok. Tavanlı ve dizel almayı düşünüyorum, nasıl önerir misin? Herhangi bir kroniği var mı, alırken neye dikkat etmek gerekir?

Şimdiden teşekkürler  :)

master

You are not allowed to view links. Register or Login Serkan abi zaten arayanların %90'ı eşime/kız kardeşime/kızıma alma niyetim var diye aradı şu ana kadar :) Fotolar konusunda haklısın, yıkattıktan sonra telefonla çektim koydum pek özenmeden.

You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login

Teşekkürler. Cumartesi günü "aracı alıyom, gel ustaya gösterelim" diyen bir abiyle onun ustasına gittik, usta motorda, şanzımanda, alt takımda sıkıntı yok, al bu arabayı diye okey verdikten sonra ilanda pazarlık yok diye yazmama rağmen abi pazarlık yapmaya kalkınca, ben pazarlık yapmayıp net durduğumda da abi biraz saçma konuşmaya başlayınca çektim çıktım ordan. Ters adamım ben neticede :)

Bunu anlatmamın sebebi de, o esnada ben de adamın ustasıyla biraz muhabbet ettim. Ustanın söyledikleri de şu şekildeydi: Mitsubishi Colt ile aynı araç diyorlar ama değil. Şanzıman aynı altyapıya sahip olmasına rağmen parçaları farklı, birebir uymuyor diye aktardı. Forumlarda hep Mitsubishi Colt ile birebir aynı diye yazmışlar ama açıkçası işin aslı nedir ben de emin olamadım ustanın söylediklerinden sonra. Usta da Smart'ları bilen bir abiydi.

Platform aynı, motor ve şanzıman ortak üretim, dolayısıyla Mitsubishi ya da Mercedes servisine gittiğin zaman sıkıntı çekmiyorsun. Genel olarak parçaları ucuz ve rahat bulunuyor, ancak kasa aksamına zarar gelirse durum nedir bilmiyorum.

Trigeri zincir, dolayısıyla kayışa oranla kafan daha rahat, değişim aralıkları daha uzun. Kronik olarak benim bildiğim tek sıkıntısı olabiliyor, başka varsa da benim bilgim yok. O da debriyaj aktivatörü. Yarı otomatik şanzıman olduğu için vitesleri mekanik olarak değiştiren ve debriyaj aktivatörü denilen zımbırtı uzun süreli sert kullanıma maruz kalırsa, ve bakımları yapılmazsa bozulabiliyor. Bakım derken, bakım isteyen bir parça değil ancak konumu itibariyle toz-su-çamura maruz kalabildiği için temizlenmesi gerekiyor, temizlenmezse mekanik kabiliyetini yitirebiliyor. Böyle olduğu zaman da araç giderken vitesten atma, ya da vitese geçmeme gibi durumlar başa gelebiliyor. Debriyaj aktivatörü + debriyaj maliyeti 6000 TL, bu yüzden Forfour AMT şanzımanlılarda dikkat edilmesi gereken en mühim nokta bu. Test sürüşünde şanzıman saçmalıyorsa, aktivatörde problem olma ihtimali var. Temizleyerek düzelebilir, ama ileri seviyede bozuk ise o zaman temizlemek de işe yaramıyor. Bakımları düzenli olarak yapıldığı takdirde ise aracın ömrüyle eşdeğer süre gidiyor. Sadece arada debriyaj değiştireceksin o kadar.

Youtube'da smart clutch actuator yazınca çalışma mantığını görebilirsin.

Özetle, alırken dikkat edilecek nokta eğer otomatik olacak ise şanzıman. Şanzımanda bahsettiğim sıkıntı yok ise, yapacağın kalan kontroller diğer araçlarla aynı.

Bunun dışında motor 3 silindirli olması müsebbibiyle oldukça sarsıntılı çalışıyor, açarken kapatırken falan tam bir traktör. Sadece hızını aldıktan sonra orta hızlarda nispeten daha konforlu.

Temizini aldıktan sonra ben her türlü tavsiye ederim. Ama piyasada çok bulunmadığı için araştırmak gerekebilir.

Özetle çok keyifli ve kullanışlı bir araba, ama bilinmemesi sebebiyle ikinci elde pek hızlı gitmediğini söyleyebilirim. Tecrübem onu gösteriyor :) İlanı 105 kişi favoriye almış, yaklaşık 40 kişi de telefon açtı, bunların kabaca 25'i goygoycu, 10 civarı da mezarcıydı.

Benzer rakamlara giden Corsa-Fiesta-Polo gibi araçlardan ziyade Mini Cooper'la daha benzer bir çizgide seyrediyor. Cooper kullandığımda da o go-kart keyfini almıştım, Smart'ta da aynı keyif var.
 
Mülayim biriyim.

2001 156 2.0 TS Executive
1997 GTV V6 Turbo
2007 159 1.9 JTDm Distinctive Plus
2008 GT 1.9 JTDm Q2
2007 Spider 2.2 JTS

ertena

[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]

F30 318i Sport Plus
Racechip GTS
K&N hava filtresi
Piano Black Böbrek

///M4 loding...


Sent from my iPhone using Tapatalk

krm1983

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login Serkan abi zaten arayanların %90'ı eşime/kız kardeşime/kızıma alma niyetim var diye aradı şu ana kadar :) Fotolar konusunda haklısın, yıkattıktan sonra telefonla çektim koydum pek özenmeden.

You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login

Teşekkürler. Cumartesi günü "aracı alıyom, gel ustaya gösterelim" diyen bir abiyle onun ustasına gittik, usta motorda, şanzımanda, alt takımda sıkıntı yok, al bu arabayı diye okey verdikten sonra ilanda pazarlık yok diye yazmama rağmen abi pazarlık yapmaya kalkınca, ben pazarlık yapmayıp net durduğumda da abi biraz saçma konuşmaya başlayınca çektim çıktım ordan. Ters adamım ben neticede :)

Bunu anlatmamın sebebi de, o esnada ben de adamın ustasıyla biraz muhabbet ettim. Ustanın söyledikleri de şu şekildeydi: Mitsubishi Colt ile aynı araç diyorlar ama değil. Şanzıman aynı altyapıya sahip olmasına rağmen parçaları farklı, birebir uymuyor diye aktardı. Forumlarda hep Mitsubishi Colt ile birebir aynı diye yazmışlar ama açıkçası işin aslı nedir ben de emin olamadım ustanın söylediklerinden sonra. Usta da Smart'ları bilen bir abiydi.

Platform aynı, motor ve şanzıman ortak üretim, dolayısıyla Mitsubishi ya da Mercedes servisine gittiğin zaman sıkıntı çekmiyorsun. Genel olarak parçaları ucuz ve rahat bulunuyor, ancak kasa aksamına zarar gelirse durum nedir bilmiyorum.

Trigeri zincir, dolayısıyla kayışa oranla kafan daha rahat, değişim aralıkları daha uzun. Kronik olarak benim bildiğim tek sıkıntısı olabiliyor, başka varsa da benim bilgim yok. O da debriyaj aktivatörü. Yarı otomatik şanzıman olduğu için vitesleri mekanik olarak değiştiren ve debriyaj aktivatörü denilen zımbırtı uzun süreli sert kullanıma maruz kalırsa, ve bakımları yapılmazsa bozulabiliyor. Bakım derken, bakım isteyen bir parça değil ancak konumu itibariyle toz-su-çamura maruz kalabildiği için temizlenmesi gerekiyor, temizlenmezse mekanik kabiliyetini yitirebiliyor. Böyle olduğu zaman da araç giderken vitesten atma, ya da vitese geçmeme gibi durumlar başa gelebiliyor. Debriyaj aktivatörü + debriyaj maliyeti 6000 TL, bu yüzden Forfour AMT şanzımanlılarda dikkat edilmesi gereken en mühim nokta bu. Test sürüşünde şanzıman saçmalıyorsa, aktivatörde problem olma ihtimali var. Temizleyerek düzelebilir, ama ileri seviyede bozuk ise o zaman temizlemek de işe yaramıyor. Bakımları düzenli olarak yapıldığı takdirde ise aracın ömrüyle eşdeğer süre gidiyor. Sadece arada debriyaj değiştireceksin o kadar.

Youtube'da smart clutch actuator yazınca çalışma mantığını görebilirsin.

Özetle, alırken dikkat edilecek nokta eğer otomatik olacak ise şanzıman. Şanzımanda bahsettiğim sıkıntı yok ise, yapacağın kalan kontroller diğer araçlarla aynı.

Bunun dışında motor 3 silindirli olması müsebbibiyle oldukça sarsıntılı çalışıyor, açarken kapatırken falan tam bir traktör. Sadece hızını aldıktan sonra orta hızlarda nispeten daha konforlu.

Temizini aldıktan sonra ben her türlü tavsiye ederim. Ama piyasada çok bulunmadığı için araştırmak gerekebilir.

Özetle çok keyifli ve kullanışlı bir araba, ama bilinmemesi sebebiyle ikinci elde pek hızlı gitmediğini söyleyebilirim. Tecrübem onu gösteriyor :) İlanı 105 kişi favoriye almış, yaklaşık 40 kişi de telefon açtı, bunların kabaca 25'i goygoycu, 10 civarı da mezarcıydı.

Benzer rakamlara giden Corsa-Fiesta-Polo gibi araçlardan ziyade Mini Cooper'la daha benzer bir çizgide seyrediyor. Cooper kullandığımda da o go-kart keyfini almıştım, Smart'ta da aynı keyif var.


Maşallah. Kazasız belasız.


Tapatalk kullanarak iPad aracılığıyla gönderildi
Siamo fatti della stessa materia di cui sono fatti i sogni.

h.t

Bugün, Zeynel efendi binsin, 159 dan elini çeksin diye volvos40 aldım.
Sabah komşum araba alıyordu beni aradı, dedi volvoyu satıyoruz, anlaştık rakamda , zaten 6 yıldır bindikleri benimde bildiğim bir araba, bende aldım.
2007 model 1.6 dizel 200 bin kilometrede.[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]
[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]
[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]

İlk izlenimlerimde beğendim, hantal hissettirmesi dışında güzel bir araç.
Bakalım inşallah sıkıntısız binerim


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

hkmtctnky

You are not allowed to view links. Register or Login
Bugün, Zeynel efendi binsin, 159 dan elini çeksin diye volvos40 aldım.
Sabah komşum araba alıyordu beni aradı, dedi volvoyu satıyoruz, anlaştık rakamda , zaten 6 yıldır bindikleri benimde bildiğim bir araba, bende aldım.
2007 model 1.6 dizel 200 bin kilometrede.[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]
[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]
[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]

İlk izlenimlerimde beğendim, hantal hissettirmesi dışında güzel bir araç.
Bakalım inşallah sıkıntısız binerim


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Hayırlı olsun abi, tekerine taş değmesin


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
'03 Opel Corsa 1.7 DTi 3dr (Casablanca Weiß)
'07 Opel Corsa 1.4 Sport 3dr (MetroBlau)
'06 AlfaRomeo 147TI 3dr (RossoAlfa)
'05 Opel Corsa 1.3 CDTi 3dr (Casablanca Weiß)
'07 Renault Clio 1.6 BVA
------------------------------------------------
'09 AlfaRomeo MiTo 1.4tJet (NeroEtna)
'05 MB CLS350
'09 Fiat 500 1.4 Lounge (Bianco Gioioso)

ssg

BMW 1.16i Sportline
Giulietta 1.6 JTDm
-----------------
Eksi Alfalarım
-----------------
MiTo 1.4 MA TCT
MiTo 1.4 TB
GT 2.0 JTS Selespeed

h.t

Sağolun beyler, teşekkür ederim


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

erkan

Giulietta qv tct için beklemedeyken ilk sahibinden düzgün bir e92 320i denk geldi , birde içi m paket ve taba olunca almadan duramadım. Şehir içinde 255 35 18+ yay ile oldukça konforlu bir sürüşü var
You are not allowed to view links. Register or Login