Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



HUBLOT FERRARİ SAAT

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

salihyksk



ŞİMDİ BİR ERKEK OLARAK BÖYLE BİR SAATİ KİM İSTEMEZ :)  REPLİCASI TÜRKİYEDE MEVCUTMUŞ ACABA GÜVENİP ALINILIR MI Kİ :)

max-ime


Muhtemelen bir Maserati fiyatı istiyorlardır.

Replikası yapılabilecek bir modele benzemiyor zaten bunu yapabilecek usta muhtemelen İsviçre'de saat markalarının atölyelerinde toz yutmuş birisi olacaktır. Onlarda Maserati olmasada giriş seviyesinde bir Giulietta parası isterler :)

ozoozo

You are not allowed to view links. Register or Login

Muhtemelen bir Maserati fiyatı istiyorlardır.

Replikası yapılabilecek bir modele benzemiyor zaten bunu yapabilecek usta muhtemelen İsviçre'de saat markalarının atölyelerinde toz yutmuş birisi olacaktır. Onlarda Maserati olmasada giriş seviyesinde bir Giulietta parası isterler :)

Ben sana antepten getiririm raad ol  :p , sınırda öyle mallar var ki şaşırtacak cinsten. Hatta şu iş seyahetlerinden birini haftasonuna denk getirebilirsen beraber gidelim abi , ilgin var hoşuna gider 1e1 olmasa da baya baya iyi ürünler var.

salihyksk

You are not allowed to view links. Register or Login

Muhtemelen bir Maserati fiyatı istiyorlardır.

Replikası yapılabilecek bir modele benzemiyor zaten bunu yapabilecek usta muhtemelen İsviçre'de saat markalarının atölyelerinde toz yutmuş birisi olacaktır. Onlarda Maserati olmasada giriş seviyesinde bir Giulietta parası isterler :)

1000 liraya buldum ama adres vermiyim farklı yorumlanır reklam yapıyor derler ama nede olsa sahte bir saate 1000 lira verilmez sanırım  :D

max-ime

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login

Muhtemelen bir Maserati fiyatı istiyorlardır.

Replikası yapılabilecek bir modele benzemiyor zaten bunu yapabilecek usta muhtemelen İsviçre'de saat markalarının atölyelerinde toz yutmuş birisi olacaktır. Onlarda Maserati olmasada giriş seviyesinde bir Giulietta parası isterler :)

Ben sana antepten getiririm raad ol  , sınırda öyle mallar var ki şaşırtacak cinsten. Hatta şu iş seyahetlerinden birini haftasonuna denk getirebilirsen beraber gidelim abi , ilgin var hoşuna gider 1e1 olmasa da baya baya iyi ürünler var.
Replika ile işim olmaz:)

Cuma'ya ayarlayayım, gidelim valla. Kaçakçılıkla ilgili ince yüyolar verirsin.

D6603 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


max-ime

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login

Muhtemelen bir Maserati fiyatı istiyorlardır.

Replikası yapılabilecek bir modele benzemiyor zaten bunu yapabilecek usta muhtemelen İsviçre'de saat markalarının atölyelerinde toz yutmuş birisi olacaktır. Onlarda Maserati olmasada giriş seviyesinde bir Giulietta parası isterler :)

1000 liraya buldum ama adres vermiyim farklı yorumlanır reklam yapıyor derler ama nede olsa sahte bir saate 1000 lira verilmez sanırım  :D
Özelden link alsam? Mekanizmasını merak ettim

ozoozo


You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login

Muhtemelen bir Maserati fiyatı istiyorlardır.

Replikası yapılabilecek bir modele benzemiyor zaten bunu yapabilecek usta muhtemelen İsviçre'de saat markalarının atölyelerinde toz yutmuş birisi olacaktır. Onlarda Maserati olmasada giriş seviyesinde bir Giulietta parası isterler :)

Ben sana antepten getiririm raad ol  , sınırda öyle mallar var ki şaşırtacak cinsten. Hatta şu iş seyahetlerinden birini haftasonuna denk getirebilirsen beraber gidelim abi , ilgin var hoşuna gider 1e1 olmasa da baya baya iyi ürünler var.
Replika ile işim olmaz:)

Cuma'ya ayarlayayım, gidelim valla. Kaçakçılıkla ilgili ince yüyolar verirsin.

D6603 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Şu benim finalleri bitireyim ay sonuna gidelim. Oraya tek gidersen elindeki saati alırlar :haydi:

max-ime

You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login

Muhtemelen bir Maserati fiyatı istiyorlardır.

Replikası yapılabilecek bir modele benzemiyor zaten bunu yapabilecek usta muhtemelen İsviçre'de saat markalarının atölyelerinde toz yutmuş birisi olacaktır. Onlarda Maserati olmasada giriş seviyesinde bir Giulietta parası isterler :)

Ben sana antepten getiririm raad ol  , sınırda öyle mallar var ki şaşırtacak cinsten. Hatta şu iş seyahetlerinden birini haftasonuna denk getirebilirsen beraber gidelim abi , ilgin var hoşuna gider 1e1 olmasa da baya baya iyi ürünler var.
Replika ile işim olmaz:)

Cuma'ya ayarlayayım, gidelim valla. Kaçakçılıkla ilgili ince yüyolar verirsin.

D6603 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Şu benim finalleri bitireyim ay sonuna gidelim. Oraya tek gidersen elindeki saati alırlar :haydi:
Harpleri ben başlatırım Ozo, kurşunun yönünü ben söyletirim.... Sonrasını biliyorsun zaten :)

ozroztrk

Saat hoş görünüyor ama sadece marka ismi sebebiyle çok uçuk fiyat isteyecekleri kesin.. Genel itibari ile kauçuk gibi görünüyor, normal şartlarda maliyeti çok yüksek olmasa gerek..

Hublot'un bigbang modelinin rosegold renginde titanium üzerine altın kaplama olanı favorim  :yukari-ok:

salihyksk

You are not allowed to view links. Register or Login
Saat hoş görünüyor ama sadece marka ismi sebebiyle çok uçuk fiyat isteyecekleri kesin.. Genel itibari ile kauçuk gibi görünüyor, normal şartlarda maliyeti çok yüksek olmasa gerek..

Hublot'un bigbang modelinin rosegold renginde titanium üzerine altın kaplama olanı favorim  :yukari-ok:

300 bin doları civarı sanırım orjinal fiyatı ama türkiyeden replicasını alıp istanbulda felan ferrarisi olan birini durdurup abi bak şöyle bir saatim var ilgilenirmisin deyip 3 4 bin liraya satabilirsiniz :D :D