Alfisti Turkey

Alfa Romeo => İkinci El => Konuyu başlatan: cloverleaf - 10 Aralık 2010, 02:14:08

Başlık: 145 Quadrifoglio 15" jant
Gönderen: cloverleaf - 10 Aralık 2010, 02:14:08
145 QV'min orjinal jantlarını satıyorum.(resimlerini ekliyeceğim)
Ufak tefek çizikler haricinde temiz durumdadır.Herhangi bir balans bozukluğu yoktur. Göbek logoları uzerindedir. 500TL istiyorum arkadaşlar PAZARLIK azda olsa tabiki vardır
Resimler yenidir arkadaşlar tarih hatası var bende yeni fark ediyorum
0507-3077332(mustafa)..



Edited by - cloverleaf on 14/12/2010  23:39:42
Başlık: 145 Quadrifoglio 15" jant
Gönderen: murat - 10 Aralık 2010, 11:11:44
Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhh diyorum sadece... 4 tane yeni lastik aldım 14" lere, uzun zaman bitik lastiklerle dolaştım bu jantları ararken ben

Edited by - murat on 10/12/2010  11:12:21
Başlık: 145 Quadrifoglio 15" jant
Gönderen: cloverleaf - 12 Aralık 2010, 21:47:32
İkimiz içinde şanssızlık olmuş Gerçi orjinalliğini hiç bozmak istemiyordum çokta yakışan bi jant inşallah demem.ama ebat büyüteceğim için bu kararı aldım.
Başlık: 145 Quadrifoglio 15" jant
Gönderen: Alfadanadam - 13 Aralık 2010, 08:56:22
Tercih sizin elbette ama 145-146 sahibi olup ta jant büyütenler pek memnun kalmamışlardı. Araç gereğinden fazla sertleşiyordu. Son kararınızdan önce bir deneme şansınız olsa çok iyi olurdu bence.
Başlık: 145 Quadrifoglio 15" jant
Gönderen: cloverleaf - 14 Aralık 2010, 21:20:28
Keşke deneme şansım olabilseydi ama 16"ya geçicem yanak fazla inceltmiyeceğim için çok bi sorun olacağını sanmıyorum.Amacım çapı biraz büyütmek çünkü kısa var QV'de 15"lerle fazla kısa oldu
Başlık: 145 Quadrifoglio 15" jant
Gönderen: agucba - 14 Aralık 2010, 21:47:43
16" belki iyi olabilir ancak 17"'e geçmeyi bence denemeyin.
Benim 145'in eski sahibi 17" jantlar ve spor amortisörler denemiş. Görüntü olarak inanılmaz güzel olduğunu ancak aynı zamanda tüketimin ve sertliğin inanılmaz yükseldiğini söylemişti.
Başlık: 145 Quadrifoglio 15" jant
Gönderen: cloverleaf - 14 Aralık 2010, 23:30:00
Gerçekten 17 çok hoş bi görüntü sunuyordur ama klasik olan 40 yanak istemiyorum zaten 195-55-15 kullanıyorum tam karşılığı yapıyor açıkcası virajlarda 40 yanağa biraz karşıyım daha önce diğer alfa'mda(75) kullanmıştım çok beğenmedim.
Başlık: 145 Quadrifoglio 15" jant
Gönderen: cloverleaf - 14 Aralık 2010, 23:32:46
Bu arada fiyatı değiştirdim.
500tl günceli arkadaşlar
Başlık: 145 Quadrifoglio 15" jant
Gönderen: Alfadanadam - 15 Aralık 2010, 08:52:03
Yanak ölçüsü olarak verdiğiniz 40 rakamının tek başına bir anlamı yoktur. Bahsedilen ölçü, taban genişliğinin % cinsinden karşılığıdır. Yani 195-40 ölçü ile 205-40 aynı yanak yüksekliğini ifade etmemektedir.
Başka tabirle jant ölçüsünü büyütüp te yanak yüksekliğini sabit tutmak istediğinizde, tekerleğinizin toplam çapı büyüyecektir. Bu da aracınızın ivmesinde kötüleşme, araç yüksekliğinde artma gibi negatif sonuçlara sebebiyet verir.

Başlık: 145 Quadrifoglio 15" jant
Gönderen: rollinmccrash - 15 Aralık 2010, 10:43:51
145 jantları 146'lara uyar mı?
Başlık: 145 Quadrifoglio 15" jant
Gönderen: murat - 15 Aralık 2010, 11:48:46
Uyar ..Bir de birşey soracağım ,500 liraya lastikler dahil mi değil mi? Dahilse ne durumdalar o da almak isteyenler için belirleyici olacaktır
Başlık: 145 Quadrifoglio 15" jant
Gönderen: Alfati - 15 Aralık 2010, 12:50:57
ahh be abii sen 145ımı satmadan nerdeydın hayırlı satışlar diliyorum
Başlık: 145 Quadrifoglio 15" jant
Gönderen: cloverleaf - 15 Aralık 2010, 21:23:26
quote:

Yanak ölçüsü olarak verdiğiniz 40 rakamının tek başına bir anlamı yoktur. Bahsedilen ölçü, taban genişliğinin % cinsinden karşılığıdır. Yani 195-40 ölçü ile 205-40 aynı yanak yüksekliğini ifade etmemektedir.
Başka tabirle jant ölçüsünü büyütüp te yanak yüksekliğini sabit tutmak istediğinizde, tekerleğinizin toplam çapı büyüyecektir. Bu da aracınızın ivmesinde kötüleşme, araç yüksekliğinde artma gibi negatif sonuçlara sebebiyet verir.




Gayet iyi biliyorum açıklamanız için teşekkür ederim.Konu büyük jant takıldığında aracın sertleşeceği üzerine devam etmişti ve genelde halkımızda büyük jant dendiği (sportif görünüm mantığı)anda özellikle hothach sınıfında akıla ilk gelen 205-40-17 olduğu için bunu düşünerek cevaplamıştım.Diğer arabamdaki deneyimim de "40" yanak diye tabir ettiğim yani "205-40-17" olan lastiklerim yüzünden virajda ön tekerleklerin dışa kayma(understeer) durumunu yaşıyordum.Daha önceki mesajımda da araçta kısa olduğunu belirtmiştim.Orjinalı 17/57(3.352) olan son dişli oranım yerine 14/52(3.714)son dişli taktık bu yüzden vites hızlarım ve topspeed'im baya düştü
(yaklaşık %11)aslında devir dönebildiğim sürece bir çok nokta da ve özellikle ara hızlanmalarda çok çok iyi oldu..
Sonuç olarak,
Son dişlide de oynama ihtimalim kalmadığı için lastik çaplarından %4-5 gibi bir büyütmeyle azda olsa biraz uzatmak istiyorum.Hem bu arada da aklımda olan bi jant var birazcık bahane de o  
Başlık: 145 Quadrifoglio 15" jant
Gönderen: cloverleaf - 15 Aralık 2010, 21:30:04
quote:

ahh be abii sen 145ımı satmadan nerdeydın hayırlı satışlar diliyorum



Olsun satmışsın artık kardeşim dilerim daha iyileri senin olur
Teşekkür ederim..
Başlık: 145 Quadrifoglio 15" jant
Gönderen: cloverleaf - 15 Aralık 2010, 21:34:19
Bu arada lastiksiz fiyatıdır belirtmeyi unutmuşum.
Başlık: 145 Quadrifoglio 15" jant
Gönderen: Alfadanadam - 16 Aralık 2010, 08:59:04
Tamam şimdi daha iyi anlaşıldı :)
1.4 TS şanzımanı kullanmak ara hızlanmalar için özellikle tercih edilen bir yöntem. Ama top speed bir hayli düşüyor bu durumda da. Sizin yaptığınız da biraz öyle olmuş anladığım kadarıyla.
Başlık: 145 Quadrifoglio 15" jant
Gönderen: cem_dogan - 16 Aralık 2010, 11:34:26
ist bula gelme maliyeti nedir?
Başlık: 145 Quadrifoglio 15" jant
Gönderen: cloverleaf - 17 Aralık 2010, 00:33:57
quote:

Tamam şimdi daha iyi anlaşıldı :)
1.4 TS şanzımanı kullanmak ara hızlanmalar için özellikle tercih edilen bir yöntem. Ama top speed bir hayli düşüyor bu durumda da. Sizin yaptığınız da biraz öyle olmuş anladığım kadarıyla.


Kesinliklie dostum
Başlık: 145 Quadrifoglio 15" jant
Gönderen: cloverleaf - 17 Aralık 2010, 00:39:00
quote:

ist bula gelme maliyeti nedir?


Onu ayarlamaya çalışırım
Başlık: 145 Quadrifoglio 15" jant
Gönderen: ATA - 17 Aralık 2010, 00:49:25
Tokat'tan 19" jant+lastik 60'TL gibi uygun bir rakama geldi yakın zamanda. Bunlar daha bile uygun rakama gönderilebilir.
Başlık: 145 Quadrifoglio 15" jant
Gönderen: erdem1904 - 17 Aralık 2010, 19:55:28
ambarlarla çok uygun fiyatlara çözebilirsiniz.