Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



147 arıyorum

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

jidokaa

Herkese merhabalar
2006 ve sonrası model kırmızı veya siyah (ama kırmızı olursa daha güzel olur)temiz bir 147 arıyorum.

Bu mesajı buraya yazmak ne kadar doğru olur bilmiyorum şahsen böyle bir arabam olsa satmaya kıyamazdım heralde.Öte yandan ancak bir alfisti arabasının kıymetini bilir ve en iyi alfalar bu sitenin kullanıcılarından çıkar sanırım.O yüzden buraya yazmak en iyisi.

İlgilenen olursa görüşmek isterim.




agucba

#1
You are not allowed to view links. Register or Login gibi bir örnek var.

///////////////

jidokaa

#2
bu linkteki 147 olağanüstü ancak
benim bütçemi aşar :(

speddydna

#3
(#28478421)  bu ilan var düşünürseniz...

speddydna

#4
You are not allowed to view links. Register or Login'da...

ycl58

#5
quote:

(#28478421)  bu ilan var düşünürseniz...


Progression ama...

jidokaa

#6
Aklımda ve hayalimde öncelikle kırmızı bir 147 disct var.Bulamazsam siyaha yöneleceğim.
Aracınız çok güzel
keşke disct. olsaydı.

jidokaa

#7
şu adresteki alfa için görüşlerinizi alabilir miyim?
You are not allowed to view links. Register or Login

fiyatı uygun mudur?
kilometresi itibariyle alırken nelere dikkat edilmelidir?
araç tam ti paket midir?(paket içeriğini çok iyi bilmediğim için soruyorum)
galeriden olmasının sakıncası var mıdır?
ve diğer görüşlerinizi almam mümkün mü?

murat

#8
Araç tam Tİ pakettir , fiyatı biraz da pazarlık edileceğini düşünerek normal gibi diyorum ama umarım Tofaş'ın test aracı olan Ti değildir
Cuore Sportivo...

147 1.6 TS (2005)
145 1.4 TS (1998)
156 1.6 TS (2004)
156 2.0 SS SW (2004)
159 1.9 JTD SW (2009)
Giuilietta 1.6 JTD (2014)
166 2.4 JTD (2003)
Giuilietta 1.6 JTD (2012)
Giuilietta 1.6 JTD (2015)

Alfadanadam

#9
Vaktiyle sitemiz üyelerinden birinin bu renk bir 147 ti vardı(Eren'inki değil tabi). Pek iyi durumda olmadığını hatırlıyorum. Mersin civarlarında satılıktı falan. Bu o mudur bilmem ama plakasını alabilirseniz ve tanıdık sigortacınız varsa aracın şimdiye kadarki tüm sahiplerinin isimlerini vs öğrenme ihtimaliniz var.
Yakın zaman önce bir arkadaşım 95 model 730 bmw aldı ve ta o zamandan bu zamana bütün sahiplerinin isimlerine ulaşmıştı bu yolla.

murat

#10
Akının arabasını söylüyosun ama onun jantları beyaza boyalıydı,tekrar boyattılarsa bilmem ama onda garip garip müdaheleler vardı bu o değil bence...Sercan tanır bi baksa o olup olmadığını daha iyi , onun adamıydı Akın
Cuore Sportivo...

147 1.6 TS (2005)
145 1.4 TS (1998)
156 1.6 TS (2004)
156 2.0 SS SW (2004)
159 1.9 JTD SW (2009)
Giuilietta 1.6 JTD (2014)
166 2.4 JTD (2003)
Giuilietta 1.6 JTD (2012)
Giuilietta 1.6 JTD (2015)

Sercan Keklik

#11
tavan harıc komple boyalıysa aknındır
145 1.4 TwinSpark
145 1.6 TwinSpark
147 1.6 TwinSpark
147 2.0 SeleSpeed Blackline
156 1.6 TwinSpark
156 2.0 TwinSpark
156 2.0 SeleSpeed
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
159 1.9 JTS
MiTo 1.6 JTDm
Giulietta 1.4 MultiAir
Giulietta 1.6 JTDm
Giulietta 1.6 JTDm
Spider 2.0 TwinSpark (916)
Spider 2.2 JTS SeleSpeed (939)
159 JTD Ti

ATA

#12
TI olarak spor koltukları yok ama her ti pakette spor koltuk gelmedi. Ama konsolun ve tavan döşemesinin koyu renk olması gerekir. Resimlerde tavanını göremedim, ancak konsolu standart gri renkte.

Edited by - ATA on 07/10/2010  19:45:41
1997 145 1.4 Ts (1999-2001)
2001 156 1.6 Ts (2006-2015)
1996 Gtv 2.0 V6 Tb
2009 MiTo 1.6 Jtdm
1991 75 2.0 Ts
2006 156 1.6 Ts

atakaneraslan

#13
quote:

şu adresteki alfa için görüşlerinizi alabilir miyim?
You are not allowed to view links. Register or Login

fiyatı uygun mudur?
kilometresi itibariyle alırken nelere dikkat edilmelidir?
araç tam ti paket midir?(paket içeriğini çok iyi bilmediğim için soruyorum)
galeriden olmasının sakıncası var mıdır?
ve diğer görüşlerinizi almam mümkün mü?



Araç için birşey söyleyemeyeceğim ancak şunu söyleyebilirim ki aracı satana pek sıcak bakmıyorum..Bir kez gittim onlara başka bir kırmızı araç için ve adamlar bırakın bir test sürüşünü motorunu bile çalıştıramam kusura bakmayın falan filan deyip başından savsaklamıştı beni. tipimi beğenmedi herhalde :) veya ikinci el alacağım bir araba için sadece içine oturup sağına soluna bakarak karar vermemi bekledi :))

emrahbaser

#14
araba gayet temiz görünüyo ama km'si biraz fazla gibi geldi bana 2006 model arac 100binden fazla..

jidokaa

#15
yorumlarınız için teşekkür ederim.