Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



22.000 tl' ye kadar alinabilecek Araclar nelerdir?

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

TRUPHASE

Konuyu hayretler içinde okudum maalesef. Şimdi 156 yı satıp Mazda alasım geldi, olmadı ford alırım. Bu problemli,pahalı,gereksiz, gerizekalı markadan da You are not allowed to view links. Register or Login çektik biz Alfa sahibi olduğumuz için, anlatsak roman olur. Buraya neden üye oldum onu da çoktan unuttum. 
[url="//www.trioacoustic.com"]www.trioacoustic.com[/url]

ku2

You are not allowed to view links. Register or Login
Konuyu hayretler içinde okudum maalesef. Şimdi 156 yı satıp Mazda alasım geldi, olmadı ford alırım. Bu problemli,pahalı,gereksiz, gerizekalı markadan da You are not allowed to view links. Register or Login çektik biz Alfa sahibi olduğumuz için, anlatsak roman olur. Buraya neden üye oldum onu da çoktan unuttum.

İlahi Uğur :)))))
--
2004 Subaru Impreza WRX STI / 34 VK 0778
2015 Subaru Levorg 1.6 GT-S SPORT / 06 BM 4785

ku2

Kutay bana aracın plakasını söyle MEB'i arıyım senin için..
Öğrenirim belki bakım geçmişini..!!
--
2004 Subaru Impreza WRX STI / 34 VK 0778
2015 Subaru Levorg 1.6 GT-S SPORT / 06 BM 4785

TRUPHASE

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Konuyu hayretler içinde okudum maalesef. Şimdi 156 yı satıp Mazda alasım geldi, olmadı ford alırım. Bu problemli,pahalı,gereksiz, gerizekalı markadan da You are not allowed to view links. Register or Login çektik biz Alfa sahibi olduğumuz için, anlatsak roman olur. Buraya neden üye oldum onu da çoktan unuttum.

İlahi Uğur :)))))

Vallahi nefret ettirdiniz  :D :D :D :D
[url="//www.trioacoustic.com"]www.trioacoustic.com[/url]

Musty


Kutay

You are not allowed to view links. Register or Login
Kutay bana aracın plakasını söyle MEB'i arıyım senin için..
Öğrenirim belki bakım geçmişini..!!
Pm attım abi Teşekkür ederim ...
[url="https://hizliresim.com/2bAebA"]https://hizliresim.com/2bAebA[/url]

98" 156 1.6
99" 156 2.0
99" 166 3.0 Sportronic

Kutay

You are not allowed to view links. Register or Login
Kutay bana aracın plakasını söyle MEB'i arıyım senin için..
Öğrenirim belki bakım geçmişini..!!
Pm attım abi Teşekkür ederim. İnşallah çıkar bişey. :yukari-ok:
[url="https://hizliresim.com/2bAebA"]https://hizliresim.com/2bAebA[/url]

98" 156 1.6
99" 156 2.0
99" 166 3.0 Sportronic

tayfun

You are not allowed to view links. Register or Login
Neyse ki otomotiv dünyasında herşey sorunsuzluk üzerine kurulu değil.
Hala damakta değişik bir tat, ruhta değişik hisler uyandırmak için otomobil üretiliyor.
Kimi zaman sadece yolda giderken değil otoparkta park edip yanından uzaklaşırken bile gülümsemeye sebebiyet olabiliyor bu metal yığınları.
+1;)

GT-I8160 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi


Kutay

Mazda3 alinmisdir konu kitlenebilir.
Ilgilenen Herkese tesekkur ederim.  :alfisti:
[url="https://hizliresim.com/2bAebA"]https://hizliresim.com/2bAebA[/url]

98" 156 1.6
99" 156 2.0
99" 166 3.0 Sportronic