Alfisti Turkey

Alfa Romeo => İkinci El => Konuyu başlatan: Kutay - 20 Aralık 2013, 10:06:21

Başlık: 22.000 tl' ye kadar alinabilecek Araclar nelerdir?
Gönderen: Kutay - 20 Aralık 2013, 10:06:21
Fiyatlara bakiyorum da bu fiyatlara alinacak en mantikli arac alfa.
Bunu arac alacak olan kuzenime anlatmak adina sizin de onereceginiz linkler var midir?

17-22 bin tl arasi,
Mantikli markalar, ozellikle alfa
Otomatik tercih sebebi
Ve sedan olacak bir arac ariyoruz.
Başlık: Ynt: 22.000 tl' ye kadar alinabilecek Araclar nelerdir?
Gönderen: alfa38 - 20 Aralık 2013, 11:00:09
Tasarım, donanım, f/p aracı, yol tutuş, sürüş zevki konularından bastırılabilir. 166 ve 156 düşünülür anca bu fiyatlara tabiki mksız modeller
Başlık: Ynt: 22.000 tl' ye kadar alinabilecek Araclar nelerdir?
Gönderen: max-ime - 20 Aralık 2013, 11:07:11

Araçlarla ilgisi ve beklentisi ne durumdadır?
Başlık: Ynt: 22.000 tl' ye kadar alinabilecek Araclar nelerdir?
Gönderen: Kutay - 20 Aralık 2013, 11:33:25
You are not allowed to view links. Register or Login

Araçlarla ilgisi ve beklentisi ne durumdadır?
Herkesin istedigi gibi standard seyler.
aracin temiz bir evveliyati ve kaportasi olmasi
2.0  olabilir.
Konfor, biraz ozellik
Motor durumunda agir bakim gerektirmemesi
Gibi....
Başlık: Ynt: 22.000 tl' ye kadar alinabilecek Araclar nelerdir?
Gönderen: max-ime - 20 Aralık 2013, 11:51:45
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login

Araçlarla ilgisi ve beklentisi ne durumdadır?
Herkesin istedigi gibi standard seyler.
aracin temiz bir evveliyati ve kaportasi olmasi
2.0  olabilir.
Konfor, biraz ozellik
Motor durumunda agir bakim gerektirmemesi
Gibi....

Daha ihtiyacına göre sormuştum aslında.

Sürerken zevk alacağı bir araç isteyebilir, ufak olsun şehir içinde rahat kullanayım, sorunsuz olsun vs gibi.



 
Başlık: Ynt: 22.000 tl' ye kadar alinabilecek Araclar nelerdir?
Gönderen: Kutay - 20 Aralık 2013, 12:46:08
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login

Araçlarla ilgisi ve beklentisi ne durumdadır?
Herkesin istedigi gibi standard seyler.
aracin temiz bir evveliyati ve kaportasi olmasi
2.0  olabilir.
Konfor, biraz ozellik
Motor durumunda agir bakim gerektirmemesi
Gibi....

Daha ihtiyacına göre sormuştum aslında.

Sürerken zevk alacağı bir araç isteyebilir, ufak olsun şehir içinde rahat kullanayım, sorunsuz olsun vs gibi.

Aile araci olcak 3 kisilik.
Sedan isteniyor.
Dedigim gibi ozellik ve konfor olmasi iyi olur.
Sorunsuz olmasi gerek...
Başlık: Ynt: 22.000 tl' ye kadar alinabilecek Araclar nelerdir?
Gönderen: max-ime - 20 Aralık 2013, 12:58:14

Ben Megane 2 öneririm. Güvenlik olarak çok iyidir, sorunsuz, sessiz bir motor. Donanımı gayet iyidir, süspansiyonlar sessiz, konforlu. Bagaj hacmi, arka koltuk diz mesafesi çok çok iyi. Frenleri'de iyidir. 38m gibi bir değeri vardır.

Yani amaç bir yerden diğerine sorunsuz ve güvenli olarak götürmesi ise benim önerim Megane 2 olur :)
Başlık: Ynt: 22.000 tl' ye kadar alinabilecek Araclar nelerdir?
Gönderen: TRUPHASE - 20 Aralık 2013, 13:05:44
You are not allowed to view links. Register or Login

Ben Megane 2 öneririm. Güvenlik olarak çok iyidir, sorunsuz, sessiz bir motor. Donanımı gayet iyidir, süspansiyonlar sessiz, konforlu. Bagaj hacmi, arka koltuk diz mesafesi çok çok iyi. Frenleri'de iyidir. 38m gibi bir değeri vardır.

Yani amaç bir yerden diğerine sorunsuz ve güvenli olarak götürmesi ise benim önerim Megane 2 olur :)

Günün şakası :) :)
Başlık: Ynt: 22.000 tl' ye kadar alinabilecek Araclar nelerdir?
Gönderen: tolga_ozhan - 20 Aralık 2013, 13:14:19
Kesinlikle 166. f/p oranı 156 ile kıyaslanmayacak kadar bile ötede.
Tasarımı beğenip beğenmemek göreceli ama kesinlikle damakta sportif bir üst-orta segment sedan tadı bırakıyor.
Şahsen ikisinide bir dönem kullanmış birisi olarak (2004 156 ve 99 166) bir daha aynı paraya araba bakıyor olsam 156 düşünmem.
Zaten söylediğiniz aralığa mk1 156 girer. Onunla da 166'yı kıyaslamaya bile gerek yok. TS motoru versiyonu motor olarak 156 ile aynı. Ön takım 156 gibi nazik değil. Diğer konularda da malzeme kalitesi çok daha iyi. Parça ve bakım maliyetide yine 156'dan farklı değil.
Başlık: Ynt: 22.000 tl' ye kadar alinabilecek Araclar nelerdir?
Gönderen: max-ime - 20 Aralık 2013, 13:26:22
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login

Ben Megane 2 öneririm. Güvenlik olarak çok iyidir, sorunsuz, sessiz bir motor. Donanımı gayet iyidir, süspansiyonlar sessiz, konforlu. Bagaj hacmi, arka koltuk diz mesafesi çok çok iyi. Frenleri'de iyidir. 38m gibi bir değeri vardır.

Yani amaç bir yerden diğerine sorunsuz ve güvenli olarak götürmesi ise benim önerim Megane 2 olur :)

Günün şakası :) :)

Şakadan ziyade tecrübe :)
Başlık: Ynt: 22.000 tl' ye kadar alinabilecek Araclar nelerdir?
Gönderen: dragut - 20 Aralık 2013, 13:28:38
Eğer kendime has bir şeyler yaratacaksam ve kısa zamanda satmayı düşünmüyorsam bu mutlaka 166 2.0 olurdu.
Başlık: Ynt: 22.000 tl' ye kadar alinabilecek Araclar nelerdir?
Gönderen: huseyinsimsek - 20 Aralık 2013, 13:45:48
You are not allowed to view links. Register or Login
benim peugeot 206 yı vereyim belki bir alfa konfor özellik yok ama...psikolojik açıdan açaba yarın marş bassam çalışırmı altı yere değermi usta kaç yüz tl alacak acaba diye uykuların kaçmaz seni hiç üzmez ne demişler önce sağlık :D

Çalışmazsa zaten orda bırak git :) Yenisini al. Bakım masrafından ucuza gelir :)  :p
Başlık: Ynt: 22.000 tl' ye kadar alinabilecek Araclar nelerdir?
Gönderen: TRUPHASE - 20 Aralık 2013, 13:49:10
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login

Ben Megane 2 öneririm. Güvenlik olarak çok iyidir, sorunsuz, sessiz bir motor. Donanımı gayet iyidir, süspansiyonlar sessiz, konforlu. Bagaj hacmi, arka koltuk diz mesafesi çok çok iyi. Frenleri'de iyidir. 38m gibi bir değeri vardır.

Yani amaç bir yerden diğerine sorunsuz ve güvenli olarak götürmesi ise benim önerim Megane 2 olur :)

Günün şakası :) :)

Şakadan ziyade tecrübe :)

Bende de var o tecrübeden o yüzden şaka dedim :)  İslamın geldiği dönemde megane olsaydı müslümanlık çok daha hızlı yayılırdı :)

Bizde 1 ay önce vardı  2012 model, şirketten ferhatpaşa depoya gidene kadar kaç tane dua varsa okudum. Bizim transporter bile megane dan daha çok araba. Bu da tecrübe...

Başlık: Ynt: 22.000 tl' ye kadar alinabilecek Araclar nelerdir?
Gönderen: max-ime - 20 Aralık 2013, 13:55:34
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login

Ben Megane 2 öneririm. Güvenlik olarak çok iyidir, sorunsuz, sessiz bir motor. Donanımı gayet iyidir, süspansiyonlar sessiz, konforlu. Bagaj hacmi, arka koltuk diz mesafesi çok çok iyi. Frenleri'de iyidir. 38m gibi bir değeri vardır.

Yani amaç bir yerden diğerine sorunsuz ve güvenli olarak götürmesi ise benim önerim Megane 2 olur :)

Günün şakası :) :)

Şakadan ziyade tecrübe :)

Bende de var o tecrübeden o yüzden şaka dedim :)  İslamın geldiği dönemde megane olsaydı müslümanlık çok daha hızlı yayılırdı :)

Bizde 1 ay önce vardı  2012 model, şirketten ferhatpaşa depoya gidene kadar kaç tane dua varsa okudum. Bizim transporter bile megane dan daha çok araba. Bu da tecrübe...

Şirket arabası olduğundan dolayı alt donanım olduğunu tahmin ediyorum. Donanımlar arası çok fark oluyor bu tarz araçlarda.

yol tutuşu zayıf olabilir tabi, ama frenleri, NCap'ten 5 yıldız alması bunlarda gerçek. Sonuçta en iyisi demiyorum ama 22 bin bandında bunları sunan en iyi araba olmasa bile en iyilerinden.
Başlık: Ynt: 22.000 tl' ye kadar alinabilecek Araclar nelerdir?
Gönderen: TRUPHASE - 20 Aralık 2013, 14:10:51
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login

Ben Megane 2 öneririm. Güvenlik olarak çok iyidir, sorunsuz, sessiz bir motor. Donanımı gayet iyidir, süspansiyonlar sessiz, konforlu. Bagaj hacmi, arka koltuk diz mesafesi çok çok iyi. Frenleri'de iyidir. 38m gibi bir değeri vardır.

Yani amaç bir yerden diğerine sorunsuz ve güvenli olarak götürmesi ise benim önerim Megane 2 olur :)

Günün şakası :) :)

Şakadan ziyade tecrübe :)

Bende de var o tecrübeden o yüzden şaka dedim :)  İslamın geldiği dönemde megane olsaydı müslümanlık çok daha hızlı yayılırdı :)

Bizde 1 ay önce vardı  2012 model, şirketten ferhatpaşa depoya gidene kadar kaç tane dua varsa okudum. Bizim transporter bile megane dan daha çok araba. Bu da tecrübe...

Şirket arabası olduğundan dolayı alt donanım olduğunu tahmin ediyorum. Donanımlar arası çok fark oluyor bu tarz araçlarda.

yol tutuşu zayıf olabilir tabi, ama frenleri, NCap'ten 5 yıldız alması bunlarda gerçek. Sonuçta en iyisi demiyorum ama 22 bin bandında bunları sunan en iyi araba olmasa bile en iyilerinden.

Ncap bilmiyorum ama benden 1 yıldız alamadı :) Yolda durmuyor ama çarpınca korkmayın demek istiyorlar herhalde :) Megane sadece şirket arabası olabilir onun dışında hacı murat bile öneririm onun yerine. İç malzemesinin kalitesinden bahsetmek bile istemiyorum. Bence temiz bir 156 ilaç olur o fiyatlara.
Başlık: Ynt: 22.000 tl' ye kadar alinabilecek Araclar nelerdir?
Gönderen: Kutay - 20 Aralık 2013, 14:23:52
166Ya olumlu bakmaz. Yani on yargisini kaldirmaz.
Ama kendiside megane 2 otomatik lpg ve

147718569  nolu avensis elegant  i bulmus.
Başlık: Ynt: 22.000 tl' ye kadar alinabilecek Araclar nelerdir?
Gönderen: max-ime - 20 Aralık 2013, 14:35:03
You are not allowed to view links. Register or Login
166Ya olumlu bakmaz. Yani on yargisini kaldirmaz.
Ama kendiside megane 2 otomatik lpg ve

147718569  nolu avensis elegant  i bulmus.

Megane 2 iyi bir seçim.

Avensis 2.0lara lpg olmuyor diye biliyrum. Bu araca takılmış ama Fsilar gibi randumansız çalışıyorsa onu da eleyin derim.
Başlık: Ynt: 22.000 tl' ye kadar alinabilecek Araclar nelerdir?
Gönderen: sbk0655 - 20 Aralık 2013, 14:37:49
Avensis pert kayıtlı onu da gözden kaçırmasın.
Başlık: Ynt: 22.000 tl' ye kadar alinabilecek Araclar nelerdir?
Gönderen: Kutay - 20 Aralık 2013, 15:04:08
You are not allowed to view links. Register or Login
Avensis pert kayıtlı onu da gözden kaçırmasın.
Evet abi gordum onu. Agir kazasi yokmus
Başlık: Ynt: 22.000 tl' ye kadar alinabilecek Araclar nelerdir?
Gönderen: Kutay - 20 Aralık 2013, 15:07:42
Istanbulda 22 ye bukunan mk2 156 lar cok mu yikinti olur?
Başlık: Ynt: 22.000 tl' ye kadar alinabilecek Araclar nelerdir?
Gönderen: redromeo156 - 20 Aralık 2013, 15:10:18
bağcılar da bugun ılana bı 2,0 sanruflu 80 bınde ılan gırdı km orjınalse neden olmasın
Başlık: Ynt: 22.000 tl' ye kadar alinabilecek Araclar nelerdir?
Gönderen: tayfun - 20 Aralık 2013, 15:22:48
O paraya mis gibi 2003 içi mk2 orj mercek xenonlu deri,sanruf  felan bulunabilir biraz sabırla.
Yok alfa olmasın derseniz. 2004/2005 gibi 2.0 laguna lar var koltuk ısıtma vs yok yok. Ve o dönemin lagunalari malzeme olarakta renaultun en sağlam arabalarindandir .

GT-I8160 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi

Başlık: Ynt: 22.000 tl' ye kadar alinabilecek Araclar nelerdir?
Gönderen: erdem1904 - 20 Aralık 2013, 15:24:06
You are not allowed to view links. Register or Login
Istanbulda 22 ye bukunan mk2 156 lar cok mu yikinti olur?

Niye olsun... 156 nın piyasası belli.. Derili, sunrooflu olmayan tertemiz bulunur pekala biraz sabırla ;)
Başlık: Ynt: 22.000 tl' ye kadar alinabilecek Araclar nelerdir?
Gönderen: erdem1904 - 20 Aralık 2013, 15:26:23
70.000 km de mis gibi 156

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-alfa-romeo-askerden-70-binde-sorunsuz-alfa-romeo-147029791/detay 
Başlık: Ynt: 22.000 tl' ye kadar alinabilecek Araclar nelerdir?
Gönderen: tayfun - 20 Aralık 2013, 15:32:15
You are not allowed to view links. Register or Login
70.000 km de mis gibi 156

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-alfa-romeo-askerden-70-binde-sorunsuz-alfa-romeo-147029791/detay
iymis.

GT-I8160 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi

Başlık: Ynt: 22.000 tl' ye kadar alinabilecek Araclar nelerdir?
Gönderen: Kutay - 20 Aralık 2013, 17:11:33
You are not allowed to view links. Register or Login
70.000 km de mis gibi 156

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-alfa-romeo-askerden-70-binde-sorunsuz-alfa-romeo-147029791/detay
Bu arac favorilerimde abi
Bakicam buna  :yukari-ok:   tesekkur ederim.
Bunun gibi varsa yine haber ederseniz sevinirim
Başlık: Ynt: 22.000 tl' ye kadar alinabilecek Araclar nelerdir?
Gönderen: murat_016 - 20 Aralık 2013, 22:40:14
Renaultnun otomatiğinden kaçının hem lagunada hemde meganede sorun çıkaran şanzıman
Başlık: Ynt: 22.000 tl' ye kadar alinabilecek Araclar nelerdir?
Gönderen: tayfun - 21 Aralık 2013, 09:44:28
Megane da bva şanzıman var. 4 vites. Bukadar tatsız bi araba görmedim ben.

GT-I8160 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi

Başlık: Ynt: 22.000 tl' ye kadar alinabilecek Araclar nelerdir?
Gönderen: Kutay - 21 Aralık 2013, 10:05:56
You are not allowed to view links. Register or Login
Renaultnun otomatiğinden kaçının hem lagunada hemde meganede sorun çıkaran şanzıman
O kadar sorunlumuymus  ya ? :o
Başlık: Ynt: 22.000 tl' ye kadar alinabilecek Araclar nelerdir?
Gönderen: tayfun - 21 Aralık 2013, 12:38:02
Lagunayi  bilmiyorum ama megane 2 ler bva  idi. Yeni megane lerde degismistir muhakkak

GT-I8160 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi

Başlık: Ynt: 22.000 tl' ye kadar alinabilecek Araclar nelerdir?
Gönderen: max-ime - 21 Aralık 2013, 13:08:48

  Sorundan ziyade yavaş, zevksiz bir şanzıman.

  Klasik tork konventörlü. Enazından alırken sıkıntısı var mı yok mu expertizde kolayca anlaşılabilir. Sonradan çok büyük sürpriz olmaz.
Başlık: Ynt: 22.000 tl' ye kadar alinabilecek Araclar nelerdir?
Gönderen: ibrahim_020805 - 21 Aralık 2013, 16:46:08
Çok sayıda araç kullandım şu anda opel omega 2.5 v6 kullanıyorum ama şu an o fiyata alınabilecek en güzel araba

Volvo s40 1.9 t4 2001 modeli olacak çünkü onlar 5 ileri vites

200 hp 300 nm tork donanım  gösteriş sorunsuzluk herşey var arabada
Başlık: Ynt: 22.000 tl' ye kadar alinabilecek Araclar nelerdir?
Gönderen: Kutay - 21 Aralık 2013, 19:34:19
You are not allowed to view links. Register or Login
Çok sayıda araç kullandım şu anda opel omega 2.5 v6 kullanıyorum ama şu an o fiyata alınabilecek en güzel araba

Volvo s40 1.9 t4 2001 modeli olacak çünkü onlar 5 ileri vites

200 hp 300 nm tork donanım  gösteriş sorunsuzluk herşey var arabada
Daha önce 2001 S40  1.8 Kullandı. keyifli idi.    T4 ünü düşünemiyorum .

Sıralama da sunlar var

Mazda 3 2004-2005
156  1.6
Passat 1.8 T  99 - 2000
406 2.0 
bora 
Toledo
Başlık: Ynt: 22.000 tl' ye kadar alinabilecek Araclar nelerdir?
Gönderen: Kutay - 21 Aralık 2013, 21:08:14
Deneyimleriniz varmıdır bu markalar hakkında ?

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-alfa-romeo-alfa-romeo-156-1-6-t-spark-lpgli-bakimli-hatasiz-112000-kmde-147927571/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-kia-sahibinden-otomatik-brc-marka-lpgli-146594877/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-honda-sahibinden-temiz-brc-tuplu-143496911/detay/
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-honda-bu-fiyata-bulan-vermez-tr-de-en-ucuz-honda-accord-147953130/detay/
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-ford-cesur-otomotiv-den-mondeo-2-0-trend-x-paket-sunroof-otomatik-147803100/detay/
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mazda-mazda-6-station-wagon-136234208/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-peugeot-sahibinden-hatasiz-beyaz-147120421/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-peugeot-full-paket-sv-bva-146905978/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-volkswagen-sahibinden-2001-otomatik-95.000-km-de-comfortline-147320734/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-volkswagen-ilk-sahibinden-2000-model-1-8-t-turbo-passat-garaj-arabasi-147394744/detay
Başlık: Ynt: 22.000 tl' ye kadar alinabilecek Araclar nelerdir?
Gönderen: ibrahim_020805 - 21 Aralık 2013, 22:43:34
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-infiniti-dogan-auto-dan-kusursuz-infiniti-q30-3.0-lpg-li-147066793/detay

bunuda tavsiye ederim dünyaca ödüllü bir motor var üzerinde ayrıca 3.0 olmasına rağmen yakıt tüketimi 10-11 lt civarlarında test verilerini incelerseniz parçalarıda nissan maxima ile aynı
Başlık: Ynt: 22.000 tl' ye kadar alinabilecek Araclar nelerdir?
Gönderen: Kutay - 22 Aralık 2013, 11:28:43
You are not allowed to view links. Register or Login
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-infiniti-dogan-auto-dan-kusursuz-infiniti-q30-3.0-lpg-li-147066793/detay

bunuda tavsiye ederim dünyaca ödüllü bir motor var üzerinde ayrıca 3.0 olmasına rağmen yakıt tüketimi 10-11 lt civarlarında test verilerini incelerseniz parçalarıda nissan maxima ile aynı
Bu fiyata binilecek çok keyifli bir arac...
Başlık: Ynt: 22.000 tl' ye kadar alinabilecek Araclar nelerdir?
Gönderen: FB10ur - 22 Aralık 2013, 12:08:25
Mazda 3 güzel genel anlamda sorunsuz bir araç yeni kasa sedanı ailemizde mevcut hoşuma gidiyor..
Bora için söylenecek çok fazla söz yoktur sanırım vw olması tercih sebebi olabilir..
Kia cerato yakın bir arkadaşımda var oldukça sağlam ve sorunsuz olduğundan bahsediyordu genelde kullanma şansım olmadı..
Honda'ya gelince oldum type-r harici ısınamadım gitti nedense çekmiyor ve çok saçma paralar isteniyor..

Benim tercihime gelecek olursak volvo s40 ,mazda 3hb düşünülecek araçlardır..
Başlık: Ynt: 22.000 tl' ye kadar alinabilecek Araclar nelerdir?
Gönderen: Kutay - 22 Aralık 2013, 18:06:15
Cerato ve mazda ve 156 yuksek model olmasindan dolayi onceliklendiriyoruz...
Başlık: Ynt: 22.000 tl' ye kadar alinabilecek Araclar nelerdir?
Gönderen: Tolga033 - 22 Aralık 2013, 23:55:23
Otomatik değil ama fikir olsun maksat.  :arkadasim:
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-alfa-romeo-alfa-romeo-156-2002-model-beyaz-ve-momo-deri-koltuk-145477385/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-alfa-romeo-aciliyetten-fiyati-dusurdum-147852905/detay

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-alfa-romeo-doktor-dan-cok-temiz-alfa-147974008/detay
Başlık: Ynt: 22.000 tl' ye kadar alinabilecek Araclar nelerdir?
Gönderen: Kutay - 23 Aralık 2013, 09:45:18
You are not allowed to view links. Register or Login
Otomatik değil ama fikir olsun maksat.  :arkadasim:
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-alfa-romeo-alfa-romeo-156-2002-model-beyaz-ve-momo-deri-koltuk-145477385/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-alfa-romeo-aciliyetten-fiyati-dusurdum-147852905/detay

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-alfa-romeo-doktor-dan-cok-temiz-alfa-147974008/detay
Tesekkur ederım tolga.
beyaz alfa sitemizde fakat aktif bir üye değil.
bir kere karsılastık. cok sevındı. birazda alkolun etkisiyle araca elektirik kestirdi.
dur abi ne yapıosun. alfa gelmez böyle şeylere dedim. Güldü :)
Başlık: Ynt: 22.000 tl' ye kadar alinabilecek Araclar nelerdir?
Gönderen: Doğa Tosun - 23 Aralık 2013, 10:41:29
Mazda3  :rock:
bir mazda3 ün 200 binde olmasi, herhangi bir arabanin 100 binde olmasıyla eşdeğerdir psikolojik olarak. Honda'dan sorunsuz, ve bence kompakt sınıfın gelmis gecmis en keyiflilerinden. Kesinlikle tavsiye ederim Kutay Abi
Başlık: Ynt: 22.000 tl' ye kadar alinabilecek Araclar nelerdir?
Gönderen: Kutay - 23 Aralık 2013, 11:04:57
You are not allowed to view links. Register or Login
Mazda3  :rock:
bir mazda3 ün 200 binde olmasi, herhangi bir arabanin 100 binde olmasıyla eşdeğerdir psikolojik olarak. Honda'dan sorunsuz, ve bence kompakt sınıfın gelmis gecmis en keyiflilerinden. Kesinlikle tavsiye ederim Kutay Abi
Aynen. mazda 3 ü liste başı yaptım zaten. fakat alan satmak istemediği için 2. el olarak ankarada bu fiyatlara çok yok gibi.
Hatta mazda 6 larda var fakat Çok tanımıyorum mazda 6 yı. 3 ün üst sınıfı olarak görüyorum.daha geniş ve daha donanımlı. Yakıt olarakda otomatikde cok fark edermi bilmiyorum.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mazda-mazda-6-station-wagon-136234208/detay/
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mazda-cok-acil-satilik-mazda-6-fiyat-dussstuuuuuu-140248030/detay/

C4 için bilgisi olan var mı?
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-citroen-acilllll-fiyat-dustuu-110-hp-cok-ekonomik-140373683/detay/
Başlık: Ynt: 22.000 tl' ye kadar alinabilecek Araclar nelerdir?
Gönderen: ku2 - 23 Aralık 2013, 11:27:07
Seçiminiz Alfa'dan yana olacaksa cepte 1-2bin bulunsun derim.

Mazda 3 güzel seçim..ancak 22.000'e Mazda 3 alamazsınız.

Başlık: Ynt: 22.000 tl' ye kadar alinabilecek Araclar nelerdir?
Gönderen: Kutay - 23 Aralık 2013, 11:42:04
You are not allowed to view links. Register or Login
Seçiminiz Alfa'dan yana olacaksa cepte 1-2bin bulunsun derim.

Mazda 3 güzel seçim..ancak 22.000'e Mazda 3 alamazsınız.
alfa olursa 1-2 olacak. Tecrübeyle sabit :)
Alfa olacaksa arda beyinkini düşündüm.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-alfa-romeo-alfista-dan-servis-bakimli-2003-156-distinctive-108698943/detay/
Başlık: Ynt: 22.000 tl' ye kadar alinabilecek Araclar nelerdir?
Gönderen: ku2 - 23 Aralık 2013, 11:53:22
Arda'nın ki güzel bir araç..
Bakımlı araçın hali başka oluyor..

Ben 1-2bin cepte olsun diye başka araçlar için söyledim..
Genelde forum içi bir araç için bu yazdıklarım ben sözkonusu değil..
Ancak bakım geçmişi olmayan bir aracı alırken dikkat etmek lazım diye yazdım.
:haydi:

Başlık: Ynt: 22.000 tl' ye kadar alinabilecek Araclar nelerdir?
Gönderen: FB10ur - 23 Aralık 2013, 12:00:58
Kutay tercih meselesi tabi'ki ama ben mazda6 yerine mazda3 düşünmeni tavsiye ederim..
Mazda3 hb veya sedanların görüntüsü 6'ya göre daha güzel olduğunu düşünüyorum..
Başlık: Ynt: 22.000 tl' ye kadar alinabilecek Araclar nelerdir?
Gönderen: Kutay - 23 Aralık 2013, 14:51:08
Fiyati 24.000 e kadar cikabikiriz haberi geldi.
Mazda 3.
156
Astra 1.3 dizel
C4
Olarak siralama yaptim.
Başlık: Ynt: 22.000 tl' ye kadar alinabilecek Araclar nelerdir?
Gönderen: Murad - 23 Aralık 2013, 15:32:03
You are not allowed to view links. Register or Login
Fiyati 24.000 e kadar cikabikiriz haberi geldi.
Mazda 3.
156
Astra 1.3 dizel
C4
Olarak siralama yaptim.
C4 ten uzak durmanızı ısrarla tavsiye ederim. Bununla ilgili zaten internete C4 yazmanız neden uzak durmanız ile ilgili gerekli bilgiyi verecektir size :)
Daha önce çok yakın arkadaşımın Mazda 3 ünü sık sık kullanmış biri olarak sorunsuz bir araç diyebilirim.
Zaten nette biraz araştırdığınızda Mazda 3 ile ilgili kötü yorum neredyse yok denecek kadar azdır.
Astra bana her zaman Boşline gelmiştir. ''Alfa olmayacaksa'' bence seçeneklerden en ideali Mazda olur.
Başlık: Ynt: 22.000 tl' ye kadar alinabilecek Araclar nelerdir?
Gönderen: Alfadanadam - 23 Aralık 2013, 16:44:35
Otomatik olması şart değil ise Ankara'dan çok yakın bir dostumda Mazda 6 var. Motor 2.3 ve 4 silindirli. Dediğine göre vergisi 2.0 üzerinden ödeniyor, kasko değeri sebebiyle.

140.000 civarında olması lazım. Tüm ekstralar üzerinde mevcut.(sunroof+bose+deri vs.) Siyah renk.
Kendisi 2. sahibi ve ilk sahibi de Ereğli'den sevdiğimiz bir abimizdi. (Hatta plakası da hala Ereğli plakadır) Plaka değişikliği ile istediğin harf kombinasyonu almada avantaj olabilir eğer önemliyse.Yani evelliyatı tam bilinen bir arabadır. Sadece 1 çamurlukta yüzeysel boya vardır.
Otomatik mecburiyeti yüzünden satıyor. Yeni oğlu oldu, eşinin aktif araba kullanması gerekiyor.

Debriyaj 20-25.000 önce değişmişti. Aynı zamanda trigeri falan da değişti.
Arabanın tek kusuru teyp lcd ekranında piksel hataları.

Düşünürsen telefonunun özel mesajla gönderirim. Fiyat sizin bütçe civarı. Arasını bulursunuz tahminimce.
Başlık: Ynt: 22.000 tl' ye kadar alinabilecek Araclar nelerdir?
Gönderen: sacak - 23 Aralık 2013, 17:19:31
Doğan autodaki infinitiyi düşünürsen güzel indirim yaptırabilirim
hem yakın dostum hemde kiracımdır kendisi
Başlık: Ynt: 22.000 tl' ye kadar alinabilecek Araclar nelerdir?
Gönderen: ku2 - 23 Aralık 2013, 17:50:20
Mazda 3 sıkıntısız sorunsuz binilecek bir araç :)) Eşimde de 2007 hb var. 60binde.

Triger zincirdir. Bilginiz olsun.

Bülent'in bahsettiği 6 serisi çok konforlu bir seçenektir. Bence onu da düşünün derim.
Başlık: Ynt: 22.000 tl' ye kadar alinabilecek Araclar nelerdir?
Gönderen: Kutay - 24 Aralık 2013, 09:04:09
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mazda-ilk-sahibinden-2005-mazda-3-sport-dynamic-hatchback-full-148083923/detay/

nasıl?
Başlık: Ynt: 22.000 tl' ye kadar alinabilecek Araclar nelerdir?
Gönderen: Kutay - 24 Aralık 2013, 09:05:29
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mazda-ilk-sahibinden-duzgun-bir-arac-145992221/detay/
Başlık: Ynt: 22.000 tl' ye kadar alinabilecek Araclar nelerdir?
Gönderen: Alfadanadam - 24 Aralık 2013, 09:11:02
Mazda 3 şeklen de güzel sağlamlık olarak ta. Ancak lpg ile sıkıntısı olduğunu okumuştum. Sübapları magnezyum alaşımlı olduğu için bir süre sonra deforme olup kaçırmaya başlıyor denmişti. Tabi bu ne kadar sürede oluyor ve maliyeti ne önemli. Aşınma uzun sürede oluyorsa yapılan tasarrufa her türlü değiyor da olabilir.
Başlık: Ynt: 22.000 tl' ye kadar alinabilecek Araclar nelerdir?
Gönderen: Murad - 24 Aralık 2013, 09:24:47
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mazda-gorulmeye-deger-bir-aractir-144435971/detay
Başlık: Ynt: 22.000 tl' ye kadar alinabilecek Araclar nelerdir?
Gönderen: ku2 - 25 Aralık 2013, 07:59:08
You are not allowed to view links. Register or Login
Mazda 3 şeklen de güzel sağlamlık olarak ta. Ancak lpg ile sıkıntısı olduğunu okumuştum. Sübapları magnezyum alaşımlı olduğu için bir süre sonra deforme olup kaçırmaya başlıyor denmişti. Tabi bu ne kadar sürede oluyor ve maliyeti ne önemli. Aşınma uzun sürede oluyorsa yapılan tasarrufa her türlü değiyor da olabilir.

Yeter şu LPG ya..!
Taktırmayın şu mereti..!

Gidin dizel alın..Ekonomi yapın..Ne diyim :))
Başlık: Ynt: 22.000 tl' ye kadar alinabilecek Araclar nelerdir?
Gönderen: ku2 - 25 Aralık 2013, 08:00:35
You are not allowed to view links. Register or Login
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mazda-gorulmeye-deger-bir-aractir-144435971/detay

Bu araç Dynamic değil..!!
Donanımı düşük donanım..
Direksiyonda tuş bile yok..Koltuklar sonradan kaplanmış..
Alacaksanız dolusunu alın..
Başlık: Ynt: 22.000 tl' ye kadar alinabilecek Araclar nelerdir?
Gönderen: Kutay - 25 Aralık 2013, 09:45:01
You are not allowed to view links. Register or Login
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mazda-ilk-sahibinden-2005-mazda-3-sport-dynamic-hatchback-full-148083923/detay/

nasıl?
Bu aracla anlastik . Bi aksilik cikmazsa yarina almayi dusunuyoruz.
Herkese tesekkur ederim...
Başlık: Ynt: 22.000 tl' ye kadar alinabilecek Araclar nelerdir?
Gönderen: erdem1904 - 25 Aralık 2013, 09:50:46
Bu paraya 2006 147 distinctive de alınırdı..  :)
Başlık: Ynt: 22.000 tl' ye kadar alinabilecek Araclar nelerdir?
Gönderen: ku2 - 25 Aralık 2013, 11:01:41
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mazda-ilk-sahibinden-2005-mazda-3-sport-dynamic-hatchback-full-148083923/detay/

nasıl?
Bu aracla anlastik . Bi aksilik cikmazsa yarina almayi dusunuyoruz.
Herkese tesekkur ederim...

Güzel araç..
Bakımlarını MEB Başayar'dan sorabilirsiniz.
Araç zaten doludur..Bir sürü elektronik sistem var. ABS, ESP, EBD, vs..
Dijital klima, 8 airbag ve 6lı CD çalar var.
Aynı aracın 2007'si eşimde var..MEB'e götürüyorum aracı bende.
Yardım edebileceğim bir konu olursa yaz.

Kimse kusura bakmasın..
2006 147den daha dolu bir araç bence..
Hem de sıkıntısız. Sorunsuz.
Mazda ile Alfa'yı karşılaştırmamak lazım.
Ayrıca bu kasa oldukça yakışıklı da..
Yol tutuşu gayet başarılı. Ford focus ile ortak şaseyi kullanıyorlar. İki aracı da kullandım. Mazda çok başka basıyor yola.

Başlık: Ynt: 22.000 tl' ye kadar alinabilecek Araclar nelerdir?
Gönderen: Doğa Tosun - 25 Aralık 2013, 11:13:24
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mazda-ilk-sahibinden-2005-mazda-3-sport-dynamic-hatchback-full-148083923/detay/

nasıl?
Bu aracla anlastik . Bi aksilik cikmazsa yarina almayi dusunuyoruz.
Herkese tesekkur ederim...

Güzel araç..
Bakımlarını MEB Başayar'dan sorabilirsiniz.
Araç zaten doludur..Bir sürü elektronik sistem var. ABS, ESP, EBD, vs..
Dijital klima, 8 airbag ve 6lı CD çalar var.
Aynı aracın 2007'si eşimde var..MEB'e götürüyorum aracı bende.
Yardım edebileceğim bir konu olursa yaz.

Kimse kusura bakmasın..
2006 147den daha dolu bir araç bence..
Hem de sıkıntısız. Sorunsuz.
Mazda ile Alfa'yı karşılaştırmamak lazım.
Ayrıca bu kasa oldukça yakışıklı da..
Yol tutuşu gayet başarılı. Ford focus ile ortak şaseyi kullanıyorlar. İki aracı da kullandım. Mazda çok başka basıyor yola.
+3 diyeyim..
Kutay Abi ön panjuru değiştirirseniz 1 tık daha yakışıklı olacaktır :)

(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fu1312.hizliresim.com%2F1j%2Ft%2Fvvj7z.jpg&hash=61cb814eb51cd1a3637722c27579e9b626025910)
işte benim rahmetli..
Başlık: Ynt: 22.000 tl' ye kadar alinabilecek Araclar nelerdir?
Gönderen: ku2 - 25 Aralık 2013, 11:55:15
Ön pancur orjinali güzel..
O ne öyle Doğa ya..! :))

Bu arada Mazda 3'ün torpido gözü şimdiye kadar gördüğüm en büyük torpido gözüdür..!!!
Başlık: Ynt: 22.000 tl' ye kadar alinabilecek Araclar nelerdir?
Gönderen: FB10ur - 25 Aralık 2013, 12:01:17
Araç yeterince yakışıklı ve donanımlı hayırlı olsun diyelim şimdiden..
Başlık: Ynt: 22.000 tl' ye kadar alinabilecek Araclar nelerdir?
Gönderen: erdem1904 - 25 Aralık 2013, 12:09:32
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mazda-ilk-sahibinden-2005-mazda-3-sport-dynamic-hatchback-full-148083923/detay/

nasıl?
Bu aracla anlastik . Bi aksilik cikmazsa yarina almayi dusunuyoruz.
Herkese tesekkur ederim...

Güzel araç..
Bakımlarını MEB Başayar'dan sorabilirsiniz.
Araç zaten doludur..Bir sürü elektronik sistem var. ABS, ESP, EBD, vs..
Dijital klima, 8 airbag ve 6lı CD çalar var.
Aynı aracın 2007'si eşimde var..MEB'e götürüyorum aracı bende.
Yardım edebileceğim bir konu olursa yaz.

Kimse kusura bakmasın..
2006 147den daha dolu bir araç bence..
Hem de sıkıntısız. Sorunsuz.
Mazda ile Alfa'yı karşılaştırmamak lazım.
Ayrıca bu kasa oldukça yakışıklı da..
Yol tutuşu gayet başarılı. Ford focus ile ortak şaseyi kullanıyorlar. İki aracı da kullandım. Mazda çok başka basıyor yola.

Mazda ile Alfa'yı neden karşılaştıramıyoruz Selim abi ? Herşey beklentilerle alakalı.. Bu durum forumda 100.000 kez konuşulmuştur. Mazda 3'mü 147 mi her türlü 147  :) Araç hayırlı olsun Kutay bu arada...
Başlık: Ynt: 22.000 tl' ye kadar alinabilecek Araclar nelerdir?
Gönderen: ku2 - 25 Aralık 2013, 13:02:50
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mazda-ilk-sahibinden-2005-mazda-3-sport-dynamic-hatchback-full-148083923/detay/

nasıl?
Bu aracla anlastik . Bi aksilik cikmazsa yarina almayi dusunuyoruz.
Herkese tesekkur ederim...

Güzel araç..
Bakımlarını MEB Başayar'dan sorabilirsiniz.
Araç zaten doludur..Bir sürü elektronik sistem var. ABS, ESP, EBD, vs..
Dijital klima, 8 airbag ve 6lı CD çalar var.
Aynı aracın 2007'si eşimde var..MEB'e götürüyorum aracı bende.
Yardım edebileceğim bir konu olursa yaz.

Kimse kusura bakmasın..
2006 147den daha dolu bir araç bence..
Hem de sıkıntısız. Sorunsuz.
Mazda ile Alfa'yı karşılaştırmamak lazım.
Ayrıca bu kasa oldukça yakışıklı da..
Yol tutuşu gayet başarılı. Ford focus ile ortak şaseyi kullanıyorlar. İki aracı da kullandım. Mazda çok başka basıyor yola.

Mazda ile Alfa'yı neden karşılaştıramıyoruz Selim abi ? Herşey beklentilerle alakalı.. Bu durum forumda 100.000 kez konuşulmuştur. Mazda 3'mü 147 mi her türlü 147  :) Araç hayırlı olsun Kutay bu arada...

Erdemcim,
Mazda sorunsuzluk sıralamasında hem Avrupa'da hem Amerika'da hep en üstlerde olan bir markadır da ondan karşılaştırmamak gerek :)

Sevgili Alfa'larımızı severiz, tasarımını beğeniriz..Ancak şapkayı önümüze koymak lazım.
Sorunsuzluk konusunda Mazda ile yarışamazlar.

http://news.bbc.co.uk/2/shared/bsp/hi/pdfs/15_01_10_tuv.pdf

http://www.whatcar.com/NonCar/257121254727.jpg

http://oto-park.com/haberler/iste-2012nin-en-sorunsuz-markalar/769

(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fimg594.imageshack.us%2Fimg594%2F4028%2Fkso3.jpg&hash=6f820ec80d321872305d6d9b8b92b01bacc729ea)

(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fimg836.imageshack.us%2Fimg836%2F4246%2Fhckw.png&hash=b4a100a3827143fc61e9139632e4e73f95748f06)

http://www.microsofttranslator.com/bv.aspx?from=&to=tr&a=http%3A%2F%2Fwww.tuev-sued.de%2Fauto-fahrzeuge%2Ftools-services%2Ftuev-report-2013%2Fmaengelriesen-und-fehlerzwerge

Ayrıca,

İngiltere'de ikinci el otomobiller üzerinde yapılan bir araştırma, en dayanıklı ve sorunsuz motora sahip otomobillerin Japonlar tarafından üretildiğini ortaya koydu. Görüntü açısından "şık" olan İtalyan otomobilleri ise dayanıklılık bakımından sınıfta kaldı. "What Car?" (Hangi Otomobil) adlı derginin, 200 binden fazla araç üzerinde yaptırdığı analiz sonuçları, "Dayanıklılık" ve "Tamir Masrafı" olarak iki ayrı listede okuyuculara sunuldu.


İtalyanlar problemli
22 mark arasında, "Dayanıklılık" listesinde Japon malı Mazda en az arızayla birinci sırada yer alırken, ikinciliği Alman yapımı Mercedes - Benz kazandı. Mercedes'i sırasıyla Toyota, Honda ve Mitsubishi gibi Japon markaları izledi. Bu listede İtalyan Alfa Romeo, 100 araçta toplam 54 arıza başvurusuyla son sırada yer aldı.


Tamiri ucuz
Tamir masraflarının düşüklüğü açısından Avrupa'da üretilen otomobiller daha avantajlı çıktı. İtalyan Fiat, arıza başına ortalama masrafı gösteren listede düşük maliyet bakımından birinci oldu.


En az arıza yapanlar...

ARIZA İHTİMALİ
1. Mazda yüzde 17
2. Mercedes yüzde 25
3. Toyota yüzde 26
4. Honda yüzde 27
5. Mitsubishi yüzde 29
6. Volvo yüzde 30
7. Nissan yüzde 33
8. Fiat yüzde 34
9. Audi yüzde 35
10. Ford yüzde 36
11. BMW yüzde 37
12. Peugeot yüzde 37
13. Subaru yüzde 37
14. Hyundai yüzde 38
15. Rover yüzde 39
16. Volkswagen yüzde 40
17. Opel yüzde 43
18. Renault yüzde 48
19. Saab yüzde 48
20. Citroen yüzde 50
21. Land Rover yüzde 53
22. Alfa Romeo yüzde 54


Servis ücreti
UCUZDAN PAHALIYA
1. Fiat 308 milyon TL
2. Ford 377 milyon TL
3. Volkswagen 401 milyon TL
4. Opel 401 milyon TL
5. BMW 411 milyon TL
6. Rover 417 milyon TL
7. Peugeot 437 milyon TL
8. Citroen 440 milyon TL
9. Volvo 478 milyon Tl
10. Honda 478 milyon TL
11. Saab 513 milyon TL
12. Hyundai 534 milyon TL
13. Mercedes 534 milyon TL
14. Renault 541 milyon TL
15. Audi 549 milyon TL
16. Toyota 554 milyon TL
17. Alfa Romeo 592 milyon TL
18. Mazda 614 milyon TL
19. Nissan 670 milyon TL
20. Mitsubishi 736 milyon TL
21. Land Rover 777 milyon TL
22. Subaru 1.1 milyar TL
Başlık: Ynt: 22.000 tl' ye kadar alinabilecek Araclar nelerdir?
Gönderen: tolga_ozhan - 25 Aralık 2013, 13:10:09
Neyse ki otomotiv dünyasında herşey sorunsuzluk üzerine kurulu değil.
Hala damakta değişik bir tat, ruhta değişik hisler uyandırmak için otomobil üretiliyor.
Kimi zaman sadece yolda giderken değil otoparkta park edip yanından uzaklaşırken bile gülümsemeye sebebiyet olabiliyor bu metal yığınları.
Başlık: Ynt: 22.000 tl' ye kadar alinabilecek Araclar nelerdir?
Gönderen: ku2 - 25 Aralık 2013, 13:14:46
You are not allowed to view links. Register or Login
Neyse ki otomotiv dünyasında herşey sorunsuzluk üzerine kurulu değil.
Hala damakta değişik bir tat, ruhta değişik hisler uyandırmak için otomobil üretiliyor.
Kimi zaman sadece yolda giderken değil otoparkta park edip yanından uzaklaşırken bile gülümsemeye sebebiyet olabiliyor bu metal yığınları.

Orası öyle..Tasarım güzel..Dönüp baktırıyor :)
Ancak bir müddet sonra daha az sorun için, daha çok muhabbet için gitmek istiyorum sanayiye :)))

Not:
Ben Subaru'ma da dönüp bakıyorum..
Bazı şeyleri çok büyütmemek lazım.
Başlık: Ynt: 22.000 tl' ye kadar alinabilecek Araclar nelerdir?
Gönderen: tolga_ozhan - 25 Aralık 2013, 13:30:56
Yüzlerce kez göreceli şeyler abi.
O yüzden bu konuda haklılık gibi bir şey zaten olamaz.

Sadece yukarıda yazdığın liste bana geçen yaz başında yaşadığım bir ikilemi hatırlattı. O yüzden yazdım.

Sıfır mercedes CLA almayı düşündüm bir ara. Fakat benim için bir risk olacaktı. Çünkü tanımadığım bir marka ve eğer beni sarmazsa sıfır aldığım için zararım büyük olacaktı.
En iyisi bir C 180'ni bir ay için kiralayayım, en azından yakın arabalar, bir fikrim olur dedim. Peşin para verip 1 ay kiraladım.

Sonuçta otoparkta iki arabam oldu. Birisi 160.000 km'de 99 model 166 diğeri 30.000'de 2012 model C 180 komp.
Olanı söyleyeyim. Bir cebimde birisinin diğerinde ötekinin anahtarı otoparka iniyorum. İlk bir hafta hep mercedes'e bindim. O aralar 166'nın kalorifer peteğinde bir kaçak vardı ve ufak ufak sızdırıyordu. Yaptırmak için zaman bulamıyordum pek.
İkinci hafta bu problemi bildiğim halde otoparka indiğimde ayaklarım hep 166'ya doğru gidiyordu. Bir gün 166 diğer gün C180 olmaya başladı. Ama mercedes ile her çıktığımda aklımda hep 166 kalıyordu. İçimden "Bu ne biçim araba lan" diyerek gidiyordum.
En sonunda 166'nın kalorifer peteği patladı ve pof diye içeriyi buhar bastı yolda giderken. Özetle beni yolda bıraktı :)
Sonra sanayide petek değişti ve ilk yaptığım haraket C180'i götürüp geri verdim. 1 aylık parayı peşin vermiştim ama 15 gün boşa gitti. Fakat kiralıkta olsa o arabaya bindiğim hergün daha mutsuz oluyordum.
Şimdi tartışıp konuşsak c180 mi 166'mı diye. Forumda 166 diyenleri döverler muhtemelen. Geri zekalı sıfatı takanlar bile olabilir. Eğer öyleyse benim kafam pek basmıyor bu konulara.

Kısaca senin verdiğin listede mercedes'i üst sıralarda görmek bunu hatırlattı bana ve anlatasım geldi.
Konu ile yine alakasız ama ne yapayım tutamıyorum kendimi :)
Başlık: Ynt: 22.000 tl' ye kadar alinabilecek Araclar nelerdir?
Gönderen: erdem1904 - 25 Aralık 2013, 13:36:15
İşte beklenti meselesi abi.. Sorunsuzluktan dem vuracağını tahmin ediyordum :) Ama mevzu sorunsuzluk değil.. Alfa'ya binmesem Alman alırım, İsveç alırım ama  Japon asla almam  :) İstediği kadar sorunsuz olsun. Beni etkilemiyor. Hafta sonu muhabbete sanayideydim. Yaşlı bir amca ilk sahibi olduğu 1999 model mazda 323 familia ile muhabbetteydi. Mazda 450.000 km deymiş ve daha ön takımı fabrikanın taktıklarıymış. Hiç sorun ve masraf açmamış. Gram umrumda değil.  :) Aynı yaşta 156'yı yanına koy her yönden karşılaştır.  ;)
Başlık: Ynt: 22.000 tl' ye kadar alinabilecek Araclar nelerdir?
Gönderen: berkaykcr - 25 Aralık 2013, 13:37:03
Konunun tamamını okuyamadım ama sadece Alfa mı öneriyoruz ?


iPhone 'den Tapatalk (http://tapatalk.com/m?id=1)
Başlık: Ynt: 22.000 tl' ye kadar alinabilecek Araclar nelerdir?
Gönderen: ozoozo - 25 Aralık 2013, 13:55:55
Valla benim eski focusumh ben 112k da sattım 21.500 e hiç bir kazası,değişeni vs yoktu. Sunroof falan vardı ve oynanmış bir arabaydı kaplamaydı,motordu,jant,yay şudur budur derken o fiyata gitti adam bayıla bayıla aldı. Bu araç bir gün olsun beni yolda bırakmadı,en ufak hata vermedi ve kime söylesem çok iyi fiyata sattın dedi yani ford focus eski kasalar alınabilir 2003 modeldi benimki birinci sahibiydik , hem o kasa herkes tarafından sevilen kasa ve şuanki güncellerden bir kaç dokunuşla daha güzel olan bir kasa. Nfs underground da patlama yapan kasa :D arkaya telli bodykit :p


iPhone 'den Tapatalk (http://tapatalk.com/m?id=1) aracılığı ile gönderildi
Başlık: Ynt: 22.000 tl' ye kadar alinabilecek Araclar nelerdir?
Gönderen: FB10ur - 25 Aralık 2013, 14:14:31
Olay tamamen beklenti ile alakalı bir durum ve beklenti söz konusu olduğu takdirde kimse yüzde yüz haklı olamaz..
Kimi arabadan sorun çıkarmamasını az yakmasını,sürekli sanayiye sorunla gitmesini istemez.
Bunlar bizim için geçerli olan durumlar değil çünkü biz arabalarımıza fazlasıyla bağlı insanlarız onun sorun çıkarmamasını değil sürerken bize zevk vermesini,gaza bastığımız zaman motordan gelen tahrik edici sesi duymak isteyen insanlarız..

Bir çoğumuz veya kendi adıma subaru hariç japon arabalarını beğenmiyoruz subaruyu'da beğenmemin sebebi onunda alfa gibi kendine has bir sürüş zevki var..
Uzun lafın kısası kimin arabadan ne beklentisi varsa alacağı araç o beklentiyi karşıladığı sürece en mutlu sürücü odur..
Başlık: Ynt: 22.000 tl' ye kadar alinabilecek Araclar nelerdir?
Gönderen: ku2 - 25 Aralık 2013, 15:21:51
Bu arada konu sapmasın aslında..
Hazır konuşuyoruz söyliyim..

1998 2.5 v6 ile 3.5 sene vakit geçirdim..her anı özeldir..Her anı keyiflidir.
Hala özlediğim bir araçtır.
147binde alıp, 194binde sattım..

Ondan önce de 1994 model 164 2.0 v6 TB kullandım..1 sene..

Alfa Romeo'yu çok seviyorum..
Yeni modellerin çıkmasını..Özellikle de bir sedan ve SWnin çıkmasını 4 gözle bekliyorum :)

Öte yandan Subaru'da ayrı bir aşk..:)
WRX'in tadı ayrı, Legacy'nin tadı başka :)

Sevgilerle.  :serefe:


Başlık: Ynt: 22.000 tl' ye kadar alinabilecek Araclar nelerdir?
Gönderen: Doğa Tosun - 25 Aralık 2013, 15:56:44
Selim Abi o resmini koyduğum panjur da orjinal, bazi mazda3 sport'lar o panjurla ve spor tamponla geliyor ve bence cok toparliyor on tasarımı. Zaten MPS lerin hepsinde o tampon ve panjur. Bence olmazsa olmazi bu arabanin.

2006 model ve sunroofdan bose'sine park sensorune en dolu arabaydi belki tekti, boyasiz degisensiz tertemiz daha 27 bin KM de ve MANUEL'di.. ve pert ettim.

bence bi alfa 147 , o arabadan daha keyifli olamayacaktır. Tasarim olarak da benim icin başa baş durumdalar. Ve arti olarak psikopatlik derecesinde sorunsuz bir aletti.. tadı bambaşkadır :)
Başlık: Ynt: 22.000 tl' ye kadar alinabilecek Araclar nelerdir?
Gönderen: Kutay - 26 Aralık 2013, 07:44:09

@selim abi bilgilerin icin cok tsk ederim.
Basayardan aracin gecmisini vermiolar.260tl ye check up olursa veriyorlar.su an ogrendigimiz sadece son bakimda neler yapildigi.
@doga pancurdan oncelikli yapilacak isler var.
@erdem abi kuzenim arabayla ilgisi olmayan, beni sorunsuz gotursun getirsin diye arabayi arac olarak goren biri.
Cok cabaladim alfa konusunda virusu kapsin diye fakat sonrada bana laf etmesin diye sesimi cikarmadim.yoksa tolga bey gibi alfa tutkusunu yasayan biri olarak ne demek istedigini cok iyi anliyorum.
Ama dedigim gibi yasamadan bunu anlamasi zor.
Tutkuya gore deilde amaca yonelik bir arac secimi oldu.
herkese ilgisi icin tesekkur ederim.
Başlık: Ynt: 22.000 tl' ye kadar alinabilecek Araclar nelerdir?
Gönderen: TRUPHASE - 26 Aralık 2013, 09:34:02
Konuyu hayretler içinde okudum maalesef. Şimdi 156 yı satıp Mazda alasım geldi, olmadı ford alırım. Bu problemli,pahalı,gereksiz, gerizekalı markadan da kurtulurum.Ne çektik biz Alfa sahibi olduğumuz için, anlatsak roman olur. Buraya neden üye oldum onu da çoktan unuttum. 
Başlık: Ynt: 22.000 tl' ye kadar alinabilecek Araclar nelerdir?
Gönderen: ku2 - 26 Aralık 2013, 10:06:25
You are not allowed to view links. Register or Login
Konuyu hayretler içinde okudum maalesef. Şimdi 156 yı satıp Mazda alasım geldi, olmadı ford alırım. Bu problemli,pahalı,gereksiz, gerizekalı markadan da kurtulurum.Ne çektik biz Alfa sahibi olduğumuz için, anlatsak roman olur. Buraya neden üye oldum onu da çoktan unuttum.

İlahi Uğur :)))))
Başlık: Ynt: 22.000 tl' ye kadar alinabilecek Araclar nelerdir?
Gönderen: ku2 - 26 Aralık 2013, 10:07:00
Kutay bana aracın plakasını söyle MEB'i arıyım senin için..
Öğrenirim belki bakım geçmişini..!!
Başlık: Ynt: 22.000 tl' ye kadar alinabilecek Araclar nelerdir?
Gönderen: TRUPHASE - 26 Aralık 2013, 10:20:21
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Konuyu hayretler içinde okudum maalesef. Şimdi 156 yı satıp Mazda alasım geldi, olmadı ford alırım. Bu problemli,pahalı,gereksiz, gerizekalı markadan da kurtulurum.Ne çektik biz Alfa sahibi olduğumuz için, anlatsak roman olur. Buraya neden üye oldum onu da çoktan unuttum.

İlahi Uğur :)))))

Vallahi nefret ettirdiniz  :D :D :D :D
Başlık: Ynt: 22.000 tl' ye kadar alinabilecek Araclar nelerdir?
Gönderen: Musty - 26 Aralık 2013, 10:48:28
Alfa out  :asagi-ok: Mazda in  :yukari-ok:
Başlık: Ynt: 22.000 tl' ye kadar alinabilecek Araclar nelerdir?
Gönderen: Kutay - 26 Aralık 2013, 11:16:17
You are not allowed to view links. Register or Login
Kutay bana aracın plakasını söyle MEB'i arıyım senin için..
Öğrenirim belki bakım geçmişini..!!
Pm attım abi Teşekkür ederim ...
Başlık: Ynt: 22.000 tl' ye kadar alinabilecek Araclar nelerdir?
Gönderen: Kutay - 26 Aralık 2013, 11:17:39
You are not allowed to view links. Register or Login
Kutay bana aracın plakasını söyle MEB'i arıyım senin için..
Öğrenirim belki bakım geçmişini..!!
Pm attım abi Teşekkür ederim. İnşallah çıkar bişey. :yukari-ok:
Başlık: Ynt: 22.000 tl' ye kadar alinabilecek Araclar nelerdir?
Gönderen: tayfun - 06 Ocak 2014, 15:23:04
You are not allowed to view links. Register or Login
Neyse ki otomotiv dünyasında herşey sorunsuzluk üzerine kurulu değil.
Hala damakta değişik bir tat, ruhta değişik hisler uyandırmak için otomobil üretiliyor.
Kimi zaman sadece yolda giderken değil otoparkta park edip yanından uzaklaşırken bile gülümsemeye sebebiyet olabiliyor bu metal yığınları.
+1;)

GT-I8160 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi

Başlık: Ynt: 22.000 tl' ye kadar alinabilecek Araclar nelerdir?
Gönderen: Kutay - 06 Ocak 2014, 15:48:12
Mazda3 alinmisdir konu kitlenebilir.
Ilgilenen Herkese tesekkur ederim.  :alfisti: