Alfisti Turkey
Alfisti Turkey

Gönderen Konu: 3lt V6 Nero`mu satiyorum  (Okunma sayısı 1647 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

devirsever

  • Membro
  • İleti: 1.545
    • Çevrimdışı
1996 155 Q4
1996 GTV V6 TB
1998 166 3.0 V6
2006 GT 3.2 V6
2008 GT Q2
1999 156 3.0 V6 Turbo Q2(Güncel)
1998 156 3.0 V6 (Güncel)

kuti147

  • Membro
  • İleti: 1.079
    • Çevrimdışı
Ynt: 3lt V6 Nero`mu satiyorum
« #1 : 21 Kasım 2023, 16:38:12 »
Param olsa da ben alsaaamm  :haydi:
Abi valla çok özel bir araç, umarım düzgün ve değerini bilecek birine gider.
34 BS 3090 - Rosso Mk1 147
34 FH 3300 - Rosso Mk2 147
34 KY 5602 - Jarama Mk2 156 SS
34 NT 0522 - Jarama Mk2 156 SS
A4 2.0T Quattro Sline
——————————————-
34 ERH 07 -- Jarama Mk2 147

Testarossa

  • Membro
  • İleti: 464
    • Çevrimiçi
Ynt: 3lt V6 Nero`mu satiyorum
« #2 : 22 Kasım 2023, 02:09:23 »
Hayırlı olsun,
Arabaya söyleyecek bir şey yok  :alfisti:
Ben ses sistemine takıldım, çok merak ettiğim bir teyp var üstünde. 4x100 kulağa inanılmaz geliyor ama gerçekte ne kadar verimli merak konusu benim için. Dinlemek isterdim  :clover:
Semy synthetic hater
2001 156 2.0 blu cosmo 
1999 156 2.0 grigio chiaro
2004 156 Selespeed gonzaga
2004 156 Sportwagon selespeed Grigio Kafla

radar54

  • Membro
  • İleti: 1.285
    • Çevrimdışı
Ynt: 3lt V6 Nero`mu satiyorum
« #3 : 22 Kasım 2023, 09:27:33 »
İlk duydum hemen Anıl'a mesaj attım. Dizel sevmiyor ama takas eder mi dedim sanmıyorum dedi  :)
Yaz başıydı sanırım Signore gittikten sonra yazdım sana Nuri abi 159dan devam et dedin.  :yukari-ok:
Sözünü dinledim ama şu dizelin sesine bi türlü alışamadım.  :D
Umarım fazla uzaklara gitmez Busso hayırlısı olsun  :-[
2004_156 1.6 TS Progression 2015-2018

2008_147 1.6 TS Collezione 2018-2019

2004_156 2.0 TS Distincive Selespeed 2019-2023

2006_159 1.9 JTD Distincive Manuel 2023-

devirsever

  • Membro
  • İleti: 1.545
    • Çevrimdışı
Ynt: 3lt V6 Nero`mu satiyorum
« #4 : 22 Kasım 2023, 10:38:15 »
Param olsa da ben alsaaamm  :haydi:
Abi valla çok özel bir araç, umarım düzgün ve değerini bilecek birine gider.

Cok sagol Kutay. Senin arac yaptigin ince dokunuslarla cok guzel oldu masallah, bendeki motor senin aracta olacak off ama boyle 1.6 yada 2lt gundelik kullanim icin daha iyi bence.
1996 155 Q4
1996 GTV V6 TB
1998 166 3.0 V6
2006 GT 3.2 V6
2008 GT Q2
1999 156 3.0 V6 Turbo Q2(Güncel)
1998 156 3.0 V6 (Güncel)

devirsever

  • Membro
  • İleti: 1.545
    • Çevrimdışı
Ynt: 3lt V6 Nero`mu satiyorum
« #5 : 22 Kasım 2023, 10:42:26 »
İlk duydum hemen Anıl'a mesaj attım. Dizel sevmiyor ama takas eder mi dedim sanmıyorum dedi  :)
Yaz başıydı sanırım Signore gittikten sonra yazdım sana Nuri abi 159dan devam et dedin.  :yukari-ok:
Sözünü dinledim ama şu dizelin sesine bi türlü alışamadım.  :D
Umarım fazla uzaklara gitmez Busso hayırlısı olsun  :-[


Sagol Hakan, dizel sevmeme degilde seni cok zorlar V6, yani ancak evin ikinci araci olarak hafta sonlari binilir, ben yurtdisinda yasadigim icin zaten nadir gelebiliyorum yakiti sikinti olmuyor, kac lira yaktigina bile hic bakmadim inan  :D
1996 155 Q4
1996 GTV V6 TB
1998 166 3.0 V6
2006 GT 3.2 V6
2008 GT Q2
1999 156 3.0 V6 Turbo Q2(Güncel)
1998 156 3.0 V6 (Güncel)

devirsever

  • Membro
  • İleti: 1.545
    • Çevrimdışı
Ynt: 3lt V6 Nero`mu satiyorum
« #6 : 22 Kasım 2023, 11:04:25 »
Hayırlı olsun,
Arabaya söyleyecek bir şey yok  :alfisti:
Ben ses sistemine takıldım, çok merak ettiğim bir teyp var üstünde. 4x100 kulağa inanılmaz geliyor ama gerçekte ne kadar verimli merak konusu benim için. Dinlemek isterdim  :clover:

4x100 watt aslinda rms olarak 4x45, normal teyplerde bu deger 4x25 rms wattlarda. Yani soyle soyleyeyim bence sq bir teyp degil ama standart bir teypten amfiye gecmezden once cok guzel idare edebiliyor. Ses basinci logaritmik olarak hissedildiginden aslinda gucu 2 kat daha fazla ama bizim hissettigimiz fark o kadar fazla degil. Ben kapilardaki Alpine komponent ve koaksiyelleri teypten suruyorum, bagajdaki bassta ayri bir amfiden, hepsi dijital yani D class. Alpineler 60w ve 70w rms olmasi lazim, teyp bir gidim tam besleyemesede isimi cok iyi goruyor. Kapilar icin 120hz civari HPF ile baslari kestigimden teybin gucu fazla bile geliyor bana. Aracin agirligini azaltma olarak fikrim aslinda bu Sony teyp, on kapi aynen Alpine komponent devam arka kapilardaki koaksiyelleri iptal edip arka pandizottaki oval delikleri kullanmakti ama yurtdisi sitelerde kimse bunu tavsiye etmiyor, arka pandizot biraz titresime acik bir yapiya sahip. Bunu uygulayabilseydim bagajdaki amfi ve bass agirligi olmayacakti yani bi 20kg civari hafifleyecektik. Ama yinede amfi ve bas agir ve yer kaplayan tiplerden degil.

Bu arada teypte time alignment zaman ayari (gecikmeler ayarlanabiliyor) ve hpf/lpf var. Bu teypten bulmaniz sanirim zor, bulabilirseniz akuden teybe guc kablosu cekmeniz lazim yoksa 156larin tesisat kaldirmiyor, ben gecici olarak elimdeki amfi guc kablosunu kullanmistim ama kisa geldigi icin normal  elektrik kablosu ile ek yapmistim, cihazi 120hz hpfye ayarlamazsam yuksek seste baslarda kendini kapatiyor. Kablom suan hazir ama henuz uygulama imkanim olmadi.

Aslinda bu teyp tam 916 Spider icin uygun, one iki 50w rms yuksek verimli komponent arkaya cift 4 ohm bobinli basla teyp direk surer  :D Bir gun bi Spider alacagim ama hangi gun bilmiyorum.

1996 155 Q4
1996 GTV V6 TB
1998 166 3.0 V6
2006 GT 3.2 V6
2008 GT Q2
1999 156 3.0 V6 Turbo Q2(Güncel)
1998 156 3.0 V6 (Güncel)

coyote

  • Membro
  • İleti: 1.004
    • Çevrimdışı
Ynt: 3lt V6 Nero`mu satiyorum
« #7 : 22 Kasım 2023, 12:13:28 »
Hayırlısı olsun Nuri, Nero'yla vedalaşma vakti geldi demek :( Fırsattan istifade klasik soruyu sorayım; Rosso ne alemde? :yilan:

kuti147

  • Membro
  • İleti: 1.079
    • Çevrimdışı
Ynt: 3lt V6 Nero`mu satiyorum
« #8 : 22 Kasım 2023, 14:20:49 »
Cok sagol Kutay. Senin arac yaptigin ince dokunuslarla cok guzel oldu masallah, bendeki motor senin aracta olacak off ama boyle 1.6 yada 2lt gundelik kullanim icin daha iyi bence.
Güzel düşüncelerin için sağol abim. Elimden geldiğince kafamda ki hayalimde ki 147 ye ulaşmaya çalışıyorum işte.
Senin motoru 147 ye takarsak bir de kilit lazım öne :)
2.0 hayalimi gerçekleştirebilirsem çok güzel olacak inşallah. 2.0 a geçerken de ince conta, yazılım vb küçük dokunuşlar ile 165-170 (hedefim) HP leri görebilirsek, değme keyfime.
Bende aslında çok günlük kullanmıyorum. 1.5 yılda 6bin km yapmışım sadece :)
Abi şimdi son kaç olur bu busso bana  :lol: :lol:
Şaka şaka.. ben 147 ile uğraşmaya devam :) hayırlı satışlar olsun
34 BS 3090 - Rosso Mk1 147
34 FH 3300 - Rosso Mk2 147
34 KY 5602 - Jarama Mk2 156 SS
34 NT 0522 - Jarama Mk2 156 SS
A4 2.0T Quattro Sline
——————————————-
34 ERH 07 -- Jarama Mk2 147

radar54

  • Membro
  • İleti: 1.285
    • Çevrimdışı
Ynt: 3lt V6 Nero`mu satiyorum
« #9 : 22 Kasım 2023, 14:57:00 »
Sagol Hakan, dizel sevmeme degilde seni cok zorlar V6, yani ancak evin ikinci araci olarak hafta sonlari binilir, ben yurtdisinda yasadigim icin zaten nadir gelebiliyorum yakiti sikinti olmuyor, kac lira yaktigina bile hic bakmadim inan  :D

Yakıt hesabı yapmayalı yıllar oldu Nuri abi  :haydi:  Oğlanlar her sabah kreşe/okula gidecek akşam dönüşte alınacak. Bu benim klasik rutinim artık kabullendim  :p  Rosso dizel mizel ama sonuçta şehir içi yakıyor yapacak bir şey yok  :-[ 
Busso da en büyük sorun parçadır diye düşünüyorum dizelin turbo hortumunun üretilmediği yerde v6 nın nelerini bekleriz bilemedim  :D Bagaj hacmi ve konfor olarak Hanımın en memnun olduğu Alfa şuan Rosso o yüzden pek kıpırdanmadan devam edeyim bakalım.
Hemen satabilecek olsam İzmir bana 45 dakika Anıl'ın yanında alırım soluğu ama işte 18 jant+coil falan bizimki başlar söylenmeye  :p
Rosso'daki Eibachlardan haberi yok tabi  :haydi:
2004_156 1.6 TS Progression 2015-2018

2008_147 1.6 TS Collezione 2018-2019

2004_156 2.0 TS Distincive Selespeed 2019-2023

2006_159 1.9 JTD Distincive Manuel 2023-

devirsever

  • Membro
  • İleti: 1.545
    • Çevrimdışı
Ynt: 3lt V6 Nero`mu satiyorum
« #10 : 22 Kasım 2023, 15:57:32 »
Hayırlısı olsun Nuri, Nero'yla vedalaşma vakti geldi demek :( Fırsattan istifade klasik soruyu sorayım; Rosso ne alemde? :yilan:

Sagol Ozan, muayeneye girecek bu aralar bakalim.
1996 155 Q4
1996 GTV V6 TB
1998 166 3.0 V6
2006 GT 3.2 V6
2008 GT Q2
1999 156 3.0 V6 Turbo Q2(Güncel)
1998 156 3.0 V6 (Güncel)

devirsever

  • Membro
  • İleti: 1.545
    • Çevrimdışı
Ynt: 3lt V6 Nero`mu satiyorum
« #11 : 22 Kasım 2023, 15:58:46 »
Yakıt hesabı yapmayalı yıllar oldu Nuri abi  :haydi:  Oğlanlar her sabah kreşe/okula gidecek akşam dönüşte alınacak. Bu benim klasik rutinim artık kabullendim  :p  Rosso dizel mizel ama sonuçta şehir içi yakıyor yapacak bir şey yok  :-[ 
Busso da en büyük sorun parçadır diye düşünüyorum dizelin turbo hortumunun üretilmediği yerde v6 nın nelerini bekleriz bilemedim  :D Bagaj hacmi ve konfor olarak Hanımın en memnun olduğu Alfa şuan Rosso o yüzden pek kıpırdanmadan devam edeyim bakalım.
Hemen satabilecek olsam İzmir bana 45 dakika Anıl'ın yanında alırım soluğu ama işte 18 jant+coil falan bizimki başlar söylenmeye  :p
Rosso'daki Eibachlardan haberi yok tabi  :haydi:


Aman soyleme sakin  :D
1996 155 Q4
1996 GTV V6 TB
1998 166 3.0 V6
2006 GT 3.2 V6
2008 GT Q2
1999 156 3.0 V6 Turbo Q2(Güncel)
1998 156 3.0 V6 (Güncel)

satoya

  • Membro
  • İleti: 112
    • Çevrimdışı
Ynt: 3lt V6 Nero`mu satiyorum
« #12 : 22 Kasım 2023, 16:44:23 »
Hayırlısı olsun tam alfacı arabası belli.
2004 156 1.6ts
2003 147 1.6ts eco

Testarossa

  • Membro
  • İleti: 464
    • Çevrimiçi
Ynt: 3lt V6 Nero`mu satiyorum
« #13 : 22 Kasım 2023, 20:36:26 »
4x100 watt aslinda rms olarak 4x45, normal teyplerde bu deger 4x25 rms wattlarda. Yani soyle soyleyeyim bence sq bir teyp degil ama standart bir teypten amfiye gecmezden once cok guzel idare edebiliyor. Ses basinci logaritmik olarak hissedildiginden aslinda gucu 2 kat daha fazla ama bizim hissettigimiz fark o kadar fazla degil. Ben kapilardaki Alpine komponent ve koaksiyelleri teypten suruyorum, bagajdaki bassta ayri bir amfiden, hepsi dijital yani D class. Alpineler 60w ve 70w rms olmasi lazim, teyp bir gidim tam besleyemesede isimi cok iyi goruyor. Kapilar icin 120hz civari HPF ile baslari kestigimden teybin gucu fazla bile geliyor bana. Aracin agirligini azaltma olarak fikrim aslinda bu Sony teyp, on kapi aynen Alpine komponent devam arka kapilardaki koaksiyelleri iptal edip arka pandizottaki oval delikleri kullanmakti ama yurtdisi sitelerde kimse bunu tavsiye etmiyor, arka pandizot biraz titresime acik bir yapiya sahip. Bunu uygulayabilseydim bagajdaki amfi ve bass agirligi olmayacakti yani bi 20kg civari hafifleyecektik. Ama yinede amfi ve bas agir ve yer kaplayan tiplerden degil.

Bu arada teypte time alignment zaman ayari (gecikmeler ayarlanabiliyor) ve hpf/lpf var. Bu teypten bulmaniz sanirim zor, bulabilirseniz akuden teybe guc kablosu cekmeniz lazim yoksa 156larin tesisat kaldirmiyor, ben gecici olarak elimdeki amfi guc kablosunu kullanmistim ama kisa geldigi icin normal  elektrik kablosu ile ek yapmistim, cihazi 120hz hpfye ayarlamazsam yuksek seste baslarda kendini kapatiyor. Kablom suan hazir ama henuz uygulama imkanim olmadi.

Aslinda bu teyp tam 916 Spider icin uygun, one iki 50w rms yuksek verimli komponent arkaya cift 4 ohm bobinli basla teyp direk surer  :D Bir gun bi Spider alacagim ama hangi gun bilmiyorum.
Güncel sony 4x55 bir teypten ,alpine 4x 50 bir teybe geçince öndeki JBL hoparlörler seviye atlamıştı :D En son Rockford Fostage amfi ve Rockford  punch subla mutlu ediyordu. Ön kapıları amfiden sürmüştüm.Başka bir marka ne kadar iyi olursa olsun Alpine ve Rockford Fosgate hastalığım var almam :D ama alpine dışında bir teyp taksam ilk bakcağım teyp bu olurdu ,evet sıfırı yok ikinci el bakmak lazım. Bendeki Sub sadece 20 kilodan fazladır,amfiden 10 vardır rahatça :D

@radar54 bende otomatik vitese alışamadım,özgürlüğümü baltalıyor manueli bana ver :D
Semy synthetic hater
2001 156 2.0 blu cosmo 
1999 156 2.0 grigio chiaro
2004 156 Selespeed gonzaga
2004 156 Sportwagon selespeed Grigio Kafla

radar54

  • Membro
  • İleti: 1.285
    • Çevrimdışı
Ynt: 3lt V6 Nero`mu satiyorum
« #14 : 23 Kasım 2023, 11:03:24 »


@radar54 bende otomatik vitese alışamadım,özgürlüğümü baltalıyor manueli bana ver :D

SS e dönecek olsaydım Signore hiç satmamalıydım  8)  senin SS'in kondisyonunu bilemem ama Aydın'da bakan olmadığı için yollarımızı ayırdık Signore ile  :'(
2004_156 1.6 TS Progression 2015-2018

2008_147 1.6 TS Collezione 2018-2019

2004_156 2.0 TS Distincive Selespeed 2019-2023

2006_159 1.9 JTD Distincive Manuel 2023-

Kaan

  • Membro
  • İleti: 779
    • Çevrimdışı
Ynt: 3lt V6 Nero`mu satiyorum
« #15 : 23 Kasım 2023, 11:43:10 »
SS e dönecek olsaydım Signore hiç satmamalıydım  8)  senin SS'in kondisyonunu bilemem ama Aydın'da bakan olmadığı için yollarımızı ayırdık Signore ile  :'(

SS kullandığım zamanlarda uzunca süre hiç sorun yaşamadım. Ne vitese geçmemezlik yaptı, ne boşa atma yaptı ne de 1-3-5 e geçerim 2-4-R ye geçmem gibi artistlikler. Ama hep aklımda hep bir acaba vardı. İstanbul'da bile korkutucu bişeyken Aydın'da seni düşünemiyorum. Yine iyi kullandın yıllarca.
1 hayal
5 duyu
6.his

Kaan

  • Membro
  • İleti: 779
    • Çevrimdışı
Ynt: 3lt V6 Nero`mu satiyorum
« #16 : 23 Kasım 2023, 11:50:19 »
Güncel sony 4x55 bir teypten ,alpine 4x 50 bir teybe geçince öndeki JBL hoparlörler seviye atlamıştı :D En son Rockford Fostage amfi ve Rockford  punch subla mutlu ediyordu. Ön kapıları amfiden sürmüştüm.Başka bir marka ne kadar iyi olursa olsun Alpine ve Rockford Fosgate hastalığım var almam :D ama alpine dışında bir teyp taksam ilk bakcağım teyp bu olurdu ,evet sıfırı yok ikinci el bakmak lazım. Bendeki Sub sadece 20 kilodan fazladır,amfiden 10 vardır rahatça :D

@radar54 bende otomatik vitese alışamadım,özgürlüğümü baltalıyor manueli bana ver :D

SS gibi yarı otomatik şanzımanlar sürücüler için kullanalabilecekleri en keyifli şanzımanlar aslında. Her türlü ihtiyaca cevap veriyor. City de hassas bir sağ ayak ve gaz pedalı ilişkisi ile gayet konforludur. Sistem sağlıklı ise vuruntu vs. yapmaz. Yine cityde gaza biraz sert basarak 4-5k devir bandında daha seri kullanılabilir. Kayışı koparıcam dersen de Gt de sporta 156-147 de de manuele alıp dilediğin gibi gazlarsın. Aslında özgürlüğü kısıtlayıcı hiçbir yanı yok. Ve güzel bir son susturucu ile aşağı ve yukarı yönlü her vites değişiminde ki ara gazlardan alınan hazzı söylemiyorum bile. Mesela @kuti147  bildiğim kadarı Signore u hep manuelde sürerdi.
1 hayal
5 duyu
6.his

Kaan

  • Membro
  • İleti: 779
    • Çevrimdışı
Ynt: 3lt V6 Nero`mu satiyorum
« #17 : 23 Kasım 2023, 11:52:16 »
Konuyu SS ile biraz baltaladık ama inşallah V6 sadece gazlamak için değil de değer bilip kondisyonu daha da yukarı çekebilecek biri tarafından alınır.  :alfisti:
1 hayal
5 duyu
6.his

radar54

  • Membro
  • İleti: 1.285
    • Çevrimdışı
Ynt: 3lt V6 Nero`mu satiyorum
« #18 : 23 Kasım 2023, 16:18:30 »
SS kullandığım zamanlarda uzunca süre hiç sorun yaşamadım. Ne vitese geçmemezlik yaptı, ne boşa atma yaptı ne de 1-3-5 e geçerim 2-4-R ye geçmem gibi artistlikler. Ama hep aklımda hep bir acaba vardı. İstanbul'da bile korkutucu bişeyken Aydın'da seni düşünemiyorum. Yine iyi kullandın yıllarca.

Konuyu baltalıyoruz Nuri abi hoş görsün laf lafı açıyor Signore bendeyken sadece zıplama sorunu vardı özellikle ısınınca. Neden yapar dediğimde Aydın'da Alfacı geçinen bi usta robotun değişmesi lazım başka türlü düzelmez demişti. O gün bugün kapısının önünden geçmiyorum.
@octinum Emirhanın konularını ezberleyip kendim debriyaj valfini alıp kendim değiştirmiştim. Konusunu takip edenler bilir SS kalfası olma yolundaydım. Ancak zaman ayıramaz duruma gelince bırakıp ustaya arkamı dönüp de gidemediğimden Signore ile yollar sorunsuzken ayrıldı.

4 sene dile kolay sebring egzoz ile dip gazla vites düşürmeler ahh aahhh  :rock:

SS gerçekten çok keyifli bir şanzıman bakımlı bir motor ve SS tadından yenmez sadece alışman gerekiyor bence Can @Testarossa 
2004_156 1.6 TS Progression 2015-2018

2008_147 1.6 TS Collezione 2018-2019

2004_156 2.0 TS Distincive Selespeed 2019-2023

2006_159 1.9 JTD Distincive Manuel 2023-

devirsever

  • Membro
  • İleti: 1.545
    • Çevrimdışı
Ynt: 3lt V6 Nero`mu satiyorum
« #19 : 23 Kasım 2023, 19:46:04 »
Iciniz yanmis sizin ben ne diyebilirim ki, tabiki baltalayacaksiniz konumu  :D
1996 155 Q4
1996 GTV V6 TB
1998 166 3.0 V6
2006 GT 3.2 V6
2008 GT Q2
1999 156 3.0 V6 Turbo Q2(Güncel)
1998 156 3.0 V6 (Güncel)

tunerviper

  • Membro
  • İleti: 1.786
    • Çevrimdışı
Ynt: 3lt V6 Nero`mu satiyorum
« #20 : 28 Kasım 2023, 23:48:45 »
Hayırlısı olsun :)
Turbo Twin Spark

devirsever

  • Membro
  • İleti: 1.545
    • Çevrimdışı
Ynt: 3lt V6 Nero`mu satiyorum
« #21 : 01 Aralık 2023, 16:27:24 »
Arac Aralik ayindan itibaren Kayseri`dedir  :D
1996 155 Q4
1996 GTV V6 TB
1998 166 3.0 V6
2006 GT 3.2 V6
2008 GT Q2
1999 156 3.0 V6 Turbo Q2(Güncel)
1998 156 3.0 V6 (Güncel)

devirsever

  • Membro
  • İleti: 1.545
    • Çevrimdışı
Ynt: 3lt V6 Nero`mu satiyorum
« #22 : 07 Haziran 2024, 15:14:35 »
Arkadaslar aracim tekrardan ilandadir. Esime elektrikli arac alacak olmamizdan dolayi dusunen arkadaslar icin site ici ciddi indirim yapilacaktir. Trigerin bu sene degismesi gerekiyor, km yapmadi ama yil olarak 4 sene doluyor. Motor kulaklarindan yanlis hatirlamiyorsam 2 tanesinin degismesi gerekiyor, birde kulbutor buhari emme hattinda sonradan takilan oil catch tank baglantisindan egzos manifold sargilarina damlama yapiyor, bu hortum degisecek, bence oil catch tankta iptal olmali, yarim saatlik maliyetsiz bir is. Abs sensorlerinden biri tozlandi galiba, daha once temizlettigimde duzelmisti 2 sene sonra ayni hata lambasi yakti ama sanayiye gitme durumum olmadi. Acikcasi aracin hicbir yerini Kayseride elletmek istemiyorum, vaktim olursa kendim ugrasiyorum. Warex arada ac kapa yapmiyor, wd40 siktim biraz duzeldi gibi, yinede yeni kontrol modulu aldim onuda verecegim bana sanki kontrol modulu arada calsimiyor gibi geldi. Arkaya park sensoru aldim, on tarafa kadar ekran hattini cektim ama arka tarafta beyni ve sensorleri baglama delme takma vaktim olmadi, bunlarida verecegim.

Yurtdisindan nadir gelebildigim icin (israilde calistigim icin direk ucuslar bir suredir yok, gelmekte cok zorlaniyorum) arabayi anca yika icinin tozunu al etrafta biraz gazla seklinde kullanabiliyorum,  ic dis detailing boya koruma vs yapilirsa harika olur.

Ilanda belirttigim uzere amfi ve subwoofer iptal ettim, pandizota 2 tane 7x10 kenwood oval taktim cok yeterli ve kaliteli ses aldim ayni zamanda aracin agirligida azalmis oldu. Kullugun altindan bagaja kadar subwoofer amfi seviye kontrol kablosu doseli durumda, bu yuzden bunun amfisinide hediye verecegim, isteyen ilerde takar kullanir, bagaja kadar ses ve tetik kablosu gidiyor, bagajdan teybe amfi besleme kablosu geliyor, teyp cok guclu oldugundan normal sistem kablosu kurtarmiyordu. Birde son olarak uzerinde uyduruk bir aku var, goze hos gorunmesi acisindan ilerde degismesi hos olur.

Cok dusuk mesaj sayili arkadaslarin ulasmamasi rica olunur  ;)
1996 155 Q4
1996 GTV V6 TB
1998 166 3.0 V6
2006 GT 3.2 V6
2008 GT Q2
1999 156 3.0 V6 Turbo Q2(Güncel)
1998 156 3.0 V6 (Güncel)

 

GoogleTagged



Related Topics

  Konu / Başlatan Yanıt Son İleti
6 Yanıt
871 Gösterim
Son İleti 16 Aralık 2014, 17:56:49
Gönderen: ATA
46 Yanıt
2713 Gösterim
Son İleti 03 Şubat 2015, 17:44:15
Gönderen: Selimsirkeli
108 Yanıt
17149 Gösterim
Son İleti 27 Ekim 2023, 10:54:36
Gönderen: devirsever
13 Yanıt
3042 Gösterim
Son İleti 07 Haziran 2020, 00:27:18
Gönderen: 35oz41
79 Yanıt
11374 Gösterim
Son İleti 05 Ocak 2021, 22:35:50
Gönderen: Blackline147

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal