Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Alfa 147 Arıyorum

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Azarrath

Herkese iyi forumlar. Arkadaşlar ben de tamamen alfa hayranıyım öncelikle bunu belirtmek istedim.
Alfa 147 2006 model siyah sanruflu lpgsiz bir araç arıyorum. Sizlerin yardımı dokunur diye düşündüm. Eğer aklınızda varsa bir araç yardımcı olursanız sevinirim. Alacağım araç forumdan olursa kimsenin gözünün arkasında kalmayacağına kendime kefil olurum  :)

Not: Konu ''İkinci El'' başlığına atılırsa iyi olur yönetici arkadaşlar. Ben kendim denedim açamadım. Şimdiden herkese teşekkürler  :alfisti:

thuGLife

Herkese selamlar. Bizde arkadaşıma MK1 147 almak istiyoruz alıcaz yani. Forumdan yada başka biyerden araç önerisi olan yok mu?

Murad

You are not allowed to view links. Register or Login
Herkese iyi forumlar. Arkadaşlar ben de tamamen alfa hayranıyım öncelikle bunu belirtmek istedim.
Alfa 147 2006 model siyah sanruflu lpgsiz bir araç arıyorum. Sizlerin yardımı dokunur diye düşündüm. Eğer aklınızda varsa bir araç yardımcı olursanız sevinirim. Alacağım araç forumdan olursa kimsenin gözünün arkasında kalmayacağına kendime kefil olurum  :)

Not: Konu ''İkinci El'' başlığına atılırsa iyi olur yönetici arkadaşlar. Ben kendim denedim açamadım. Şimdiden herkese teşekkürler  :alfisti:
Hoş geldiniz,
istediğiniz araca bir an önce kavuşmanızı dilerim.  :alfisti:

Murad

You are not allowed to view links. Register or Login
Herkese selamlar. Bizde arkadaşıma MK1 147 almak istiyoruz alıcaz yani. Forumdan yada başka biyerden araç önerisi olan yok mu?
Siz de umarım arkadaşınıza gönlüne göre bir araç bulursunuz.
iyi forumlar.

milano 75

takipte kalın arkadaşlar muhakkak çıkar,
delilikten muzdarip değilim,her anının tadını çıkarıyorum

Utku

Benim aracım satılık, konusunu inceleyebilirsiniz.Sahibinden ilanı yok..
You are not allowed to view links. Register or Login


2003 147 1.6 Twinspark
2008 159 1.9 Jtdm-Qtronic
2005 156 2.0 Selespeed
2008 159 1.9 Jtdm-Qtronic

Azarrath

Aracın güzel temiz bakımlı belli oluyor fakat MK2 arıyorum teşekkür ederim :)

Utku

Yok ben zaten thuglife icin ve varsa mk1 dusunen onlar icin yazmistim :)
Umarim gonlunuze gore bir mk2 bulursunuz..
2003 147 1.6 Twinspark
2008 159 1.9 Jtdm-Qtronic
2005 156 2.0 Selespeed
2008 159 1.9 Jtdm-Qtronic