Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Alınık 145 veya Muadili

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

erdem1904

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login

Bu nedir arkadaş ya :) Bu nerde 145 nerde :) İsmet sen en temizi doğan SLX al kurtul :) 17 sayfa oldu hala onu mu alayım bunu mu alayım.. 145-146'dan devam et sabret kardeşim :)
1996 146 1.7 boxer
1996 146 1.6 boxer
1998 156 2.0 ts exe.
2004 156 selespeed
2006 159 1.9 jtd dist.
2006 156 1.6 dist.
2005 147 1.6 dist.MK2

ismet

dün hatunla biraz istişare yaptık ve sonuç şu:

145 veya ford ka haricinde ne alırsak alalım ikimiz de mutsuz olacağız. 145 alırsak ben mutlu olacağım, ben mutlu olduğum için de hatun ses etmeyecek, yani sorun yok. KA alırsak hatun mutlu olacak, o mutlu olduğu için bu sefer de ben bir şey demeyeceğim, yani yine sorun yok. Ama bu ikisi haricinde ne alırsam alayım mutsuz olacağız, yani büyük sorun var :)

Bu durumda 145 ve KA önerilerinizi bekliyor olacağım.
I am the master of my fate
I am the captain of my soul

erdem1904

KA yı boşver.. Hayatımda gördüğüm en rezalet araba.. :) Önerileri de boşver..  ;) Araba böyle alınmaz.. İstanbul'da 3-4 tane 145'i belirle ki linkler paylaşılmıştı. Güzel araçlar vardı içlerinde... Pazartesi Salı için yıllık izin al. Cuma akşamından İstanbul'a git. Cumartesi ilk tercihinden başlayarak bakmaya baktırmaya başla.. Pazartesi de satışı al gel..  Bulamazsan aklına yatmazsa gerekirse elin boş gel. Benim İstanbul'dan elim boş trenle uyuyarak dönüp sabahında işe başladığım çok olmuştur. :) Uğraştıracak araç almaktan iyidir. 250-300 tl kaybın olur en fazla.. Sonra bu iş olmuyor bulamıyorum de git KA al :)
1996 146 1.7 boxer
1996 146 1.6 boxer
1998 156 2.0 ts exe.
2004 156 selespeed
2006 159 1.9 jtd dist.
2006 156 1.6 dist.
2005 147 1.6 dist.MK2

antihero

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login

Bu nedir arkadaş ya :) Bu nerde 145 nerde :) İsmet sen en temizi doğan SLX al kurtul :) 17 sayfa oldu hala onu mu alayım bunu mu alayım.. 145-146'dan devam et sabret kardeşim :)

he ya :)
145 QV
156 2.0 SW SS
145 1.6 TS Sportivo

blackgear

Yuhh, konu nerelere gelmiş :D Ka nedir abi? O nereden çıktı? Az daha sabır bulunacak o kıymetli, az daha sabır ;)

You are not allowed to view links. Register or Login
KA yı boşver.. Hayatımda gördüğüm en rezalet araba.. :) Önerileri de boşver..  ;) Araba böyle alınmaz.. İstanbul'da 3-4 tane 145'i belirle ki linkler paylaşılmıştı. Güzel araçlar vardı içlerinde... Pazartesi Salı için yıllık izin al. Cuma akşamından İstanbul'a git. Cumartesi ilk tercihinden başlayarak bakmaya baktırmaya başla.. Pazartesi de satışı al gel..  Bulamazsan aklına yatmazsa gerekirse elin boş gel. Benim İstanbul'dan elim boş trenle uyuyarak dönüp sabahında işe başladığım çok olmuştur. :) Uğraştıracak araç almaktan iyidir. 250-300 tl kaybın olur en fazla.. Sonra bu iş olmuyor bulamıyorum de git KA al :)

:alkis:

ismet

You are not allowed to view links. Register or Login
KA yı boşver.. Hayatımda gördüğüm en rezalet araba.. :)
ben kullandım KA 1 yıl boyunca, hiç sorun çıkarmadı.. uzun yol kısa yol her yola gittim :) ha rezalet mi? evet rezalet bir araç, özellikle de erkek için :)

You are not allowed to view links. Register or Login
Araba böyle alınmaz.. İstanbul'da 3-4 tane 145'i belirle ki linkler paylaşılmıştı. Güzel araçlar vardı içlerinde... Pazartesi Salı için yıllık izin al. Cuma akşamından İstanbul'a git. Cumartesi ilk tercihinden başlayarak bakmaya baktırmaya başla.. Pazartesi de satışı al gel..  Bulamazsan aklına yatmazsa gerekirse elin boş gel. Benim İstanbul'dan elim boş trenle uyuyarak dönüp sabahında işe başladığım çok olmuştur. :) Uğraştıracak araç almaktan iyidir. 250-300 tl kaybın olur en fazla.. Sonra bu iş olmuyor bulamıyorum de git KA al :)

abi o dediğin şeyi ben yapamam.. bırak gidip araba bakmayı, adamı arayıp konuşmaya bile çekiniyorum. ayrıca param da azaldı, 9500 lira filan kaldı. o da ayrı bir dert :(

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Bu nedir arkadaş ya :) Bu nerde 145 nerde :) İsmet sen en temizi doğan SLX al kurtul :) 17 sayfa oldu hala onu mu alayım bunu mu alayım.. 145-146'dan devam et sabret kardeşim :)
he ya :)

Özhan Abi satsana abi aracını öyle diyeceğine, hem bak bebek de oluyor. Maliyeti çok, tek kapı zor. Hazır müşteri varken sat arabanı, hem sen kurtul hem ben :p
I am the master of my fate
I am the captain of my soul

ismet

You are not allowed to view links. Register or Login
Yuhh, konu nerelere gelmiş :D Ka nedir abi? O nereden çıktı? Az daha sabır bulunacak o kıymetli, az daha sabır ;)

abi ilk arabamdır KA, aramızda bir bağ var.. 1.5 yıl kadar kullandım, hatun da sevdi dolayısıyla.. o yüzden ka al, 145 bekleme diye başımın etini yiyor.. hatay - ankara - antalya - hatay yapmışlığım var o araçla :)
I am the master of my fate
I am the captain of my soul

blackgear

İyi diyorsun da aga, benim de accent era ile bir Bursa dan İstanbul yapmışlığım var ki, Allah kimselere böylesi bir eziyeti vermesin :D Hele hele Alfa gibi bir merete bulaşmışken, hayattan soğursun, demedi deme...

erdem1904

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login

Bu nedir arkadaş ya :) Bu nerde 145 nerde :) İsmet sen en temizi doğan SLX al kurtul :) 17 sayfa oldu hala onu mu alayım bunu mu alayım.. 145-146'dan devam et sabret kardeşim :)

he ya :)

:D  :D
1996 146 1.7 boxer
1996 146 1.6 boxer
1998 156 2.0 ts exe.
2004 156 selespeed
2006 159 1.9 jtd dist.
2006 156 1.6 dist.
2005 147 1.6 dist.MK2

erdem1904

You are not allowed to view links. Register or Login
İyi diyorsun da aga, benim de accent era ile bir Bursa dan İstanbul yapmışlığım var ki, Allah kimselere böylesi bir eziyeti vermesin :D Hele hele Alfa gibi bir merete bulaşmışken, hayattan soğursun, demedi deme...

Benim de 92 Doğan L ile balayına çıkmışlığım var  :) 2 kere yolda kalarak.. Hey yavrum hey  :D Zamanında araba al sat başıma az iş açmadı ya :)
1996 146 1.7 boxer
1996 146 1.6 boxer
1998 156 2.0 ts exe.
2004 156 selespeed
2006 159 1.9 jtd dist.
2006 156 1.6 dist.
2005 147 1.6 dist.MK2

ismet

Ka benim önce düğüne gitme, düğünden sonra da balayı aracım işte Erdem Abi.. Halimi anlaman lazım :)
I am the master of my fate
I am the captain of my soul

erdem1904

İyide ben doğandan nefret ettim.. :) 3 aylık bir beraberliğimiz oldu ki çok çok orijinal bir araçtı.. Bir ilkokul müdürüyle Honda Civic 1.4 otomatik ile takas etmiştim satamadığımdan.  :)
1996 146 1.7 boxer
1996 146 1.6 boxer
1998 156 2.0 ts exe.
2004 156 selespeed
2006 159 1.9 jtd dist.
2006 156 1.6 dist.
2005 147 1.6 dist.MK2

blackgear

92 Model Şahin (İlksan dan alınma) ve 98 Doğan SLX kullanmış biri olarak, en sorunsuz kullandığımız araçlardı diyebilirim :D Hatta SLX biraz daha kalsaydı, ben de caddecilerden olup çıkıyodum. Tam arabayı yanlamayı öğrendim, sattık opel (başıma gelen en büyük bela) aldık :D

ismet

honda almışın işte ne güzel :)

o değil de cidden 17 sayfa oldu, hala 1 arpa boyu yol alamadım :( 20. sayfaya ulaşırsa daha fazla kirlilik olmaması açısından konunun kapatılmasını rica edicem adminlerden...
I am the master of my fate
I am the captain of my soul

erdem1904

You are not allowed to view links. Register or Login
honda almışın işte ne güzel :)

o değil de cidden 17 sayfa oldu, hala 1 arpa boyu yol alamadım :( 20. sayfaya ulaşırsa daha fazla kirlilik olmaması açısından konunun kapatılmasını rica edicem adminlerden...

Yok ya Honda yı verdim Doğan'ı aldım İsmet :)
1996 146 1.7 boxer
1996 146 1.6 boxer
1998 156 2.0 ts exe.
2004 156 selespeed
2006 159 1.9 jtd dist.
2006 156 1.6 dist.
2005 147 1.6 dist.MK2

ismet

benim kafa oldu 1milyon abi.. :)
I am the master of my fate
I am the captain of my soul

erdem1904

You are not allowed to view links. Register or Login
92 Model Şahin (İlksan dan alınma) ve 98 Doğan SLX kullanmış biri olarak, en sorunsuz kullandığımız araçlardı diyebilirim :D Hatta SLX biraz daha kalsaydı, ben de caddecilerden olup çıkıyodum. Tam arabayı yanlamayı öğrendim, sattık opel (başıma gelen en büyük bela) aldık :D

Benimde yolda kalma sebebim marş dinamosuydu.. Sonra öğrendim ki marşa basarken birisi dinamoya vurursa sorunsuz çalışıyormuş.  :) Teknolojiye gel :) Sonraki yolda kalmalarımı hep o şekilde hallettim :)
1996 146 1.7 boxer
1996 146 1.6 boxer
1998 156 2.0 ts exe.
2004 156 selespeed
2006 159 1.9 jtd dist.
2006 156 1.6 dist.
2005 147 1.6 dist.MK2

erdem1904

You are not allowed to view links. Register or Login
benim kafa oldu 1milyon abi.. :)

18 oldu İsmet :) Bastır Kadir 20'ye az kaldı  :D
1996 146 1.7 boxer
1996 146 1.6 boxer
1998 156 2.0 ts exe.
2004 156 selespeed
2006 159 1.9 jtd dist.
2006 156 1.6 dist.
2005 147 1.6 dist.MK2

ismet

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
benim kafa oldu 1milyon abi.. :)

18 oldu İsmet :) Bastır Kadir 20'ye az kaldı  :D
aklımdan geçeni okudun abi.. bastırın arkadaşlar, bitsin bu ızdırap..
I am the master of my fate
I am the captain of my soul

erdem1904

:)  Sen benim bahsettiğim 146 1.4 ts'i değerlendir bence...
1996 146 1.7 boxer
1996 146 1.6 boxer
1998 156 2.0 ts exe.
2004 156 selespeed
2006 159 1.9 jtd dist.
2006 156 1.6 dist.
2005 147 1.6 dist.MK2

ismet

abi hatırladığım kadarıyla 200binde, 1.4ts ve kum rengiydi. başka bir şeyini hatırlamıyorum... detay yazma şansın var mı?
I am the master of my fate
I am the captain of my soul

blackgear

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
benim kafa oldu 1milyon abi.. :)

18 oldu İsmet :) Bastır Kadir 20'ye az kaldı  :D
aklımdan geçeni okudun abi.. bastırın arkadaşlar, bitsin bu ızdırap..

Bence vu konu, kisa zaman icerisinde gececioer gunduzculeri gececek ;)

ismet

Merak etme kadirim, 20. Sayfaya cok kalmadi...
I am the master of my fate
I am the captain of my soul

147BLACK

You are not allowed to view links. Register or Login
Al kurtul.. 8)
please teach me how to dream
I long to be more than a machine

blackgear

Yarın ve öbür gün müsait değilim, Cuma günü şu aracı arayıp pazarlık yapıyorum.

Araca baktırabileceğimiz bir servis bul Antalya' da, sonra da gidip alıyoruz.

You are not allowed to view links. Register or Login