Alfisti Turkey

Alfa Romeo => İkinci El => Konuyu başlatan: ismet - 03 Ocak 2014, 16:14:23

Başlık: Alınık Nexus 4
Gönderen: ismet - 03 Ocak 2014, 16:14:23
Selam arkadaşlar,

Önce gerek yok diye düşünmüştüm ama sonra ne olur ne olmaz diye buraya da yazayım dedim. Dün iphone'u sattığım için şu an telefonum yok. Nexus 4 almak istiyorum. Ankara'da ikinci ve garantili 750ye var, garantisiz de 650ye var ama bence sıfırı 900e satılan bir tel için ikinci el fiyatları biraz yüksek. İstanbulda birisi 650ye garantili satıyor ama kozmetik problemleri var gibi. Gönlümden geçen garantili için maks 700, garantisiz için de maks 600. Gerçi 100 lira için garantili almak da daha mantıklı olabilir. Bir de görerek almayı tercih ederim elbette.

Etrafınızda Nexus 4 satmak isteyen varsa ve haber verirseniz sevinirim.

not: garantili s4 var sahibinden2de, 900 lira diyor. mesaj attım ama yanıt dönmedi insan evladı :))
Başlık: Ynt: Alınık Nexus 4
Gönderen: Gouki - 03 Ocak 2014, 16:23:06
You are not allowed to view links. Register or Login
mesaj attım ama yanıt dönmedi insan evladı :))

Kim bilir neler sordun adama :D
Başlık: Ynt: Alınık Nexus 4
Gönderen: miracozdag - 03 Ocak 2014, 16:23:23
nexus tablet verelim?  :alkis:
Başlık: Ynt: Alınık Nexus 4
Gönderen: ismet - 03 Ocak 2014, 16:25:51
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
mesaj attım ama yanıt dönmedi insan evladı :))

Kim bilir neler sordun adama :D

Bu sefer gayet az ve öz sordum -->

Hocam selamlar. Telefonun herhangi bir arızası ya da kozmetik kusuru var mıdır? fiyat zaten iyi vermişsin, o yüzden fiyatla sıkıntım yok. ptt kapıda ödeme veya get filan gibi opsiyonlar var mıdır?

saygılar


:)

You are not allowed to view links. Register or Login
nexus tablet verelim?  :alkis:

Tablet alacak olsam büyük ihtimalle onu da nexus alırdım ama cep tel.e ihtiyacım var şu an :yukari-ok:
Başlık: Ynt: Alınık Nexus 4
Gönderen: Lbe - 03 Ocak 2014, 17:06:02
Android telefonda nexus serilerinden şaşmamak lazım  :yukari-ok:
Başlık: Ynt: Alınık Nexus 4
Gönderen: ismet - 03 Ocak 2014, 17:08:24
You are not allowed to view links. Register or Login
Android telefonda nexus serilerinden şaşmamak lazım  :yukari-ok:

Katılıyorum. Her ne kadar pure android kimilerine sıkıcı gelse de, akıcılık ve hız anlamında on numara. Bu arada Nexus 5 de çıktı ancak benim bütçemin çok üstünde maalesef. Biraz da büyük, tip olarak nexus 4 daha makul gibi geliyor bana.
Başlık: Ynt: Alınık Nexus 4
Gönderen: ar.159 - 04 Ocak 2014, 18:33:49
Belki işine yarar
[IMG]http://img.tapatalk.com/d/14/01/05/6udynyja.jpg[/img]


iPhone 'den Tapatalk (http://tapatalk.com/m?id=1) aracılığı ile gönderildi
Başlık: Ynt: Alınık Nexus 4
Gönderen: ismet - 04 Ocak 2014, 18:39:31
Teşekkürler yardım icin :yukari-ok: ancak biraz önce aldim telefonu. Bu vesileyle konuyu kilitlerseniz sevinirim sayin  yoneticilerim :)