Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Araç Sorgulamaları

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 3 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

furkankaplan

Herkese merhaba arkadaşlar.
You are not allowed to view links. Register or Login
Araç hakkında bilgi sahibi olan var mıdır acaba?

Aşmış

Merhaba. Bir arkadaşım için soruyorum, şu araç hakkında belki bilgisi olan çıkar:
You are not allowed to view links. Register or Login
Ne kadar az bilirsen o kadar şiddetle savunursun.

umitkilic

You are not allowed to view links. Register or Login
Arkadaşlar linkteki aracı bileniniz varmı.

You are not allowed to view links. Register or Login

İçi siyah deri gerçekten güzel gözüken bir araç. Bu araçtaki tek problem galerinin elinde olması.

Bu link te İzmir'den

You are not allowed to view links. Register or Login
Bugün ilana giren EK plakalı siyah 159 un önceki sahibi,bu foruma da üye olan bir arkadaşım.Son durumunu bilmiyorum ama arkadaşımdayken kusursuzdu

Redmi Note 4 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


paslicivata

You are not allowed to view links. Register or Login linkteki araç hakkında bilgisi olan var mıdır arkadaşlar

umitkilic

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login linkteki araç hakkında bilgisi olan var mıdır arkadaşlar
Sahibi forum üyesi

Redmi Note 4 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


paslicivata

You are not allowed to view links. Register or Login
Sahibi forum üyesi

Redmi Note 4 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

arayıp sorduğumda pilot bi arkadaştan aldık 2000 tl kaydı var onun dışında temiz araç dediler. Bu bilgiler ne derece doğrudur bilmiyorum. Fiyat hakkında yorumlarınız nedir?

umitkilic

You are not allowed to view links. Register or Login
arayıp sorduğumda pilot bi arkadaştan aldık 2000 tl kaydı var onun dışında temiz araç dediler. Bu bilgiler ne derece doğrudur bilmiyorum. Fiyat hakkında yorumlarınız nedir?
Gt fiyatları hakkında yorum yapamam.

Redmi Note 4 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


umitkilic

You are not allowed to view links. Register or Login

Tanıyan bilen var mı acaba? 159 arayanlar baksın derim

Redmi Note 4 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Mert5

You are not allowed to view links. Register or Login

Bilgisi olan var mı ?

OğuzCanAlantor

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login

Tanıyan bilen var mı acaba? 159 arayanlar baksın derim

Redmi Note 4 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

150 bin kmde ki aracın koltukları o duruma gelmesi çok zor büyük ihtimal km düşürülmüş

umitkilic

You are not allowed to view links. Register or Login
150 bin kmde ki aracın koltukları o duruma gelmesi çok zor büyük ihtimal km düşürülmüş
Zoom yapınca farkettim.sanki siyahı kırmızıya boyamışlar gibi

Redmi Note 4 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


fluhayat

Yapılan dyno testleri pek sağlıklı olmuyor ancak bu aracın ölçülen max. beygiri 69.. tork 223..motorda ya sıkıntı var ya bakımsız ya da ölçüm yapan makine de sıkıntı var.
alfa romeo 2004 156 distinctive

a-y-k-u-t

You are not allowed to view links. Register or Login
Kafamı çok kurcalayan bir araç,Ne dersiniz maceraya gerek var mı sizce yokda hiç bulaşmamak mi gerek
yeni bir şey yaratacaksan eskiyi tamamen yok et!!

devirsever

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Kafamı çok kurcalayan bir araç,Ne dersiniz maceraya gerek var mı sizce yokda hiç bulaşmamak mi gerek

1 seneyi askindir ilanda galiba bu arac. Durusu cok guzel, hasar fotolari mevcutsa ve icinize siniyorsa ve rakamda buna uygun olarak dusukse alinabilir. Satarken ne olur bilemem tabi. Sel hasari gibi birsey varsa ilerleyen yillarla beraber oksitlenme artacak ve bol miktarda elektrik arizasi verebilecektir...

Aslinda mutlaka bizden birileri bakmistir buna
1996 155 Q4
1996 GTV V6 TB
1998 166 3.0 V6
2006 GT 3.2 V6
2008 GT Q2
1999 156 3.0 V6 Turbo Q2(Güncel)
1998 156 3.0 V6

devirsever

birde agir hasar kaydi oladuktan sonra kaskodan yapilmiyor sanirim, yani hangi serviste toplanti, neler yapildi...ozellikle airbagler...
1996 155 Q4
1996 GTV V6 TB
1998 166 3.0 V6
2006 GT 3.2 V6
2008 GT Q2
1999 156 3.0 V6 Turbo Q2(Güncel)
1998 156 3.0 V6

murat

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Kafamı çok kurcalayan bir araç,Ne dersiniz maceraya gerek var mı sizce yokda hiç bulaşmamak mi gerek

Hiç bulaşmamak lazım  :arkadasim:
Cuore Sportivo...

147 1.6 TS (2005)
145 1.4 TS (1998)
156 1.6 TS (2004)
156 2.0 SS SW (2004)
159 1.9 JTD SW (2009)
Giuilietta 1.6 JTD (2014)
166 2.4 JTD (2003)
Giuilietta 1.6 JTD (2012)
Giuilietta 1.6 JTD (2015)

Kenan timuçin

maraşta ikamet eden bir arkadaşım var. sordurttum, satıcıyla görüşüldü. ağır hasar kaydı varmış. vazgeçtim ben.

a-y-k-u-t

Hepinize teşekkür ederim,hiç bulaşmıyorum,aşkımız  yaza kaldi artik  :))
yeni bir şey yaratacaksan eskiyi tamamen yok et!!

fsencamlar

Arkadaşlar fiyatı uygun geldi ne düşünüyorsunuz ?

You are not allowed to view links. Register or Login

umitkilic

You are not allowed to view links. Register or Login
Arkadaşlar fiyatı uygun geldi ne düşünüyorsunuz ?

You are not allowed to view links. Register or Login
Bu forumda bu arabaya onay verecek kişi olduğunu sanmıyorum.ön tampon çamurluklara vida ile tutturulmuş.park sensörleri eksik.içiyle ilgili yorum bile yapmayacağım

Redmi Note 4 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


fsencamlar

You are not allowed to view links. Register or Login
Bu forumda bu arabaya onay verecek kişi olduğunu sanmıyorum.ön tampon çamurluklara vida ile tutturulmuş.park sensörleri eksik.içiyle ilgili yorum bile yapmayacağım

Redmi Note 4 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi



Teşekkür ederim fiyatı uygun görünce biran gaza geldim :)

Mr.Toksoy156

You are not allowed to view links. Register or Login


Bu arabanın fiyatı neden bu kadar düşük bilgisi olan var mı

LG-H850 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


krm1983

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login


Bu arabanın fiyatı neden bu kadar düşük bilgisi olan var mı

LG-H850 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Muhtelif boyalar dediğinden olsa gerek.


Tapatalk kullanarak iPad aracılığıyla gönderildi
Siamo fatti della stessa materia di cui sono fatti i sogni.

Mr.Toksoy156

Sırf boya için mi motor hakkında ne denilebilir 1.9 JTS

LG-H850 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


krm1983

Motor kapalı kutu.


Tapatalk kullanarak iPad aracılığıyla gönderildi
Siamo fatti della stessa materia di cui sono fatti i sogni.