BU LİNK (http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-araba-alfa-romeo-156-uygun-fiyata-kelepir-lpg-li-konforlu-35256326/detay/) deki aracı bir arkadaşım almak istiyor ama benim fikrimi istedi km si yüksek fakat dışardan derli toplu bir araçmış gibi gözüküyor galeri olmasıda kafa kurcalıyor, bende sizlere bir danışayım dedim.
alsak en kötü ihtimalle ne sorunlarla karşılaşırız, eğer sorunluysa (motor vs)aracı adam etmek için 1000-1500 tl bize yetermi mesela?
fikirlerinizi esirgemezseniz sevinirim
öncelikle sol farı değiştirmeniz gerekebilir. sanırım çatlak var, içi toz olmuş görüşte sıkıntı yapacaktır.
geresini erbaplara bırakıyorum :)
bu fiyatdaki araçlar alındıgında 1-2 bin tl harcanması gerekıyor.
motor araya girerse size biraz masraflı olur o harcıyanız paraya orjinal sorunsuz bir araç alabilirsiniz.
orjinal ve sorunsuz olduğundan emin olabilsek 1-2 bin fazlaya razıyız ama böyle güvenilir aracı nerden bulucaz dolayısıyla ucuz alıp farkı arabayı adam etmeye harcıyalım bari dedik
ucuz alıp farkı sizi arabadan sogutuyor o farkda oluyor inş uygun fiyata güzel bir araç sahibi olursunuz
sakinn sakin haybeyearac almayin.ozellikle alfayi iyi arastirin.kucuk denilen sorunlarin nekdr can siktigini ve nekdr kulfetli oldugunu cok iyi bilirim.piyasasindan dusuk bir alfa alirsaniz yapacaginiz masrafla piyasasinda yuksekbir arac haline gelir.can sikmasi veistenilen seviyeye gelmemeside cabasi...
saygilar..
Kilometresi biraz fazla gibi.Arkadaşınız eğer arabayı alırsa en geç 1 yıl sonra araç 200bini geçmiş olacak.Ayrıca bakım masrafı var mı ya da başka masrafı var mı araştırmasını dilerim.Ufak tefek sorunlar var ama hallederim derse biraz daha düşünsün.Bazen sorunlar küçük olsa da hepsini toplayınca baya bi masraf çıkartabiliyor.Önemli olan ucuzunu değil düzgününü bulmak derim.Acele etmeyin bence biraz daha sabredin ve araştırın.
İyice incelemeden almamak lazım ama benim gözüme pek iyi gelmedi bu aracın çizgileri..Ayrıca 1,000-1,500 çok iyimser rakamlar kalabilir..Zira 4 lastik alsanız 1,000 Lira harcıyorsunuz neredeyse. Sorunla bir 156 yı toparlamak benim nazarımda 2,5-3,000 TL götürür
Fiyatı düşük diye bir aracı sorunlu ilan etmeye gerek yok. Başka bir açıdan emsallerine göre pahalı satılan bir araçda düzgündür diye birşey yok. 1-2 lira fazla vereyim temizini alayım demeden önce her iki aracada bakılmalı, baktırılmalı.
Ayrıca düzgün ve orjinal parçalarla yapılan bakımlara sahip yüksek kilometreli bir 156'yı sahibi tarafından özenilmeden binilen bakımları aksatılan düşük kilometreli bir 156'ya herzaman tercih ederim.
quote:
Fiyatı düşük diye bir aracı sorunlu ilan etmeye gerek yok. Başka bir açıdan emsallerine göre pahalı satılan bir araçda düzgündür diye birşey yok. 1-2 lira fazla vereyim temizini alayım demeden önce her iki aracada bakılmalı, baktırılmalı.
Ayrıca düzgün ve orjinal parçalarla yapılan bakımlara sahip yüksek kilometreli bir 156'yı sahibi tarafından özenilmeden binilen bakımları aksatılan düşük kilometreli bir 156'ya herzaman tercih ederim.
Doğru söze ne demeli ;)
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-araba-alfa-romeo-156-1999-alfa-romeo-34214325/detay
benim favori mk 1 im bu araç... ilk sahibinden ve yetkili servis bakımlı... ayrıca antalyada olmasıda kullanım koşulları ve çalışma saati bakımından avantajlı....
quote:
Fiyatı düşük diye bir aracı sorunlu ilan etmeye gerek yok. Başka bir açıdan emsallerine göre pahalı satılan bir araçda düzgündür diye birşey yok. 1-2 lira fazla vereyim temizini alayım demeden önce her iki aracada bakılmalı, baktırılmalı.
Ayrıca düzgün ve orjinal parçalarla yapılan bakımlara sahip yüksek kilometreli bir 156'yı sahibi tarafından özenilmeden binilen bakımları aksatılan düşük kilometreli bir 156'ya herzaman tercih ederim.
Tabiki bakmadan bişey demek mümkün değil.Ama bakımları yapılmış ve herhangi bir masrafı olmayan düzgün bir alfa romeo kullanıcısının aracını emsallerine göre ucuza satacağını düşünmüyorum.
quote:
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-araba-alfa-romeo-156-1999-alfa-romeo-34214325/detay
benim favori mk 1 im bu araç... ilk sahibinden ve yetkili servis bakımlı... ayrıca antalyada olmasıda kullanım koşulları ve çalışma saati bakımından avantajlı....
Erdem bey aracı biliyormusunuz yoksa yazılanlara göremi yaptınız yorumunuzu?
sormamın nedeni birileri ben biliyorum araç sorunsuz dese üstünü ben tamamlayıp alıcam bir araba bu arkadaşa. aylardır alfa arıyor bütcesi çok değil 12000 civarı tek güvendiği benim, benim de tek güvendiğim bu site :)
yani üstümde sorumluluk hissettiğim için sizlerin bilgi ve yorumları önemli benim için.
aracı bilmiyorum... yazılanlar ise yaptığım yorum için yeterli... asıl önemli yorumu zaten değerlendirdiğiniz aracı götüreceğiniz servis yapar

en yakınınız bile bu araç sorunsuz dese genede itimat etmeyin.... benim için ilk sahibinden ve yetkili servis bakımlı araç olması avantajlı.... 12000 tl bütçeye temiz 156 bulmak bence çok zor....
Antalya'da Turgay usta var, referansları iyi. Orada arabayı gösterebilmek için böyle ustalar olması avantajlı haliyle.
Bu arada bende fiatecuscan program var ve ilginçtir Mk1 156'ların bile orjinal kilometresini gösterebiliyor. Bir ara bi arkadaşın 156'sının kilometresini test etmiştik ve yaklaşık 50.000 km. fark vardı :(
Turgay ustayı iyi bilirim benim arabanın kaputunu daha ondan başkasına açtırmadım, en ufak sorunda basar antalyaya giderim.
bizim alfa arayan arkadaşa gelince burda yazılanları aktardım biraz daha para bulup mantıklı seçeneklere bakmaya karar verdik.
aslında benim derdim adama hergün birsürü araba söylüyorlar, Alfa alma sakın diyorlar yinede ben 156 alıcam diyo başka bişey demiyor yani Alfisti olmuş kendisi dolayısıyla yardım etmek vazifemiz oluyor