Alfisti Turkey

Alfa Romeo => İkinci El => Konuyu başlatan: erman - 27 Şubat 2013, 20:14:42

Başlık: görüş öneri acil
Gönderen: erman - 27 Şubat 2013, 20:14:42
arkadaşlar merhaba bu araç hakkında görüşlerinizi alabilimiyim, aracı almayı düşünüyorum eğer uyarsa , tesekkurler ..


http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-alfa-romeo-sahibinden-cok-temiz-alfa-romeo-110483639/detay
Başlık: Ynt: görüş öneri acil
Gönderen: ibrahim_020805 - 27 Şubat 2013, 20:22:27
eğer limitleriniz o civardaysa bence alınabilecek en güzel araba marea hlx veya bravo hgt yinede siz bilirsiniz
Başlık: Ynt: görüş öneri acil
Gönderen: erman - 27 Şubat 2013, 20:29:03
özel sebeplerden dolayı  bu limitlerde araç bakıyorum fakat hepsi uçan teneke , bu donanımda ve en önmlisi güvenlik olarak en iisi bunlar, ayrıca uzun süre 146 kullanmışlığımda var ,
Başlık: Ynt: görüş öneri acil
Gönderen: kemalkml - 27 Şubat 2013, 21:07:53
ilandaki araç kaporta olarak diri duruyor . motor mekanik tabi ki  bilinmez . ibrahim beyin önerisi güzel bencede mantıklı. eğer alfa romeo olması şart değil ise 1992 sonrası mazda 626 iyi arabadır temiz bi araç bulursanız hem konforlu hemde sorunsuzdur.
Başlık: Ynt: görüş öneri acil
Gönderen: alfistahakan - 28 Şubat 2013, 08:41:49
146 TI 2.0 bence iyi bir seçim.Motor temiz ise düşünmeye değer.Zaten Alfa düşünmese diğer markalar için burada bizlere danışmaz diye düşünüyorum.Hem daha önce 146 kullanmışlığı varmış.
Başlık: Ynt: görüş öneri acil
Gönderen: celalAR - 28 Şubat 2013, 13:35:58
Bnde 146 kullaniyorm hocm bnce de ii ama tupunun atiker olmamasna dkkt et..bn aracla ilgli extra bi sorun yasamadim :))
Başlık: Ynt: görüş öneri acil
Gönderen: erman - 28 Şubat 2013, 20:41:10
virüsle alakalı bi sorun yok .) 146 mızı 8 yıl kadar kullandık tertemizdi , geçenlerde 147 mi sattım , yani bu paralara opel corsa , polo ,accent, kuş serisi  felan var bu donanım ve zevkte kullanabıleceğın arac yok , birde alternatif olarak van araçlar fiesta van felan nispeten daha modelli araclar fakat şirket çıkması olmayanı denk getirmek biraz zor birde muaynelerı yıllık vergileri vs ızır zıvır durumları var , kararsızım ..
Başlık: Ynt: görüş öneri acil
Gönderen: erman - 28 Şubat 2013, 20:42:49
You are not allowed to view links. Register or Login
Bnde 146 kullaniyorm hocm bnce de ii ama tupunun atiker olmamasna dkkt et..bn aracla ilgli extra bi sorun yasamadim :))
bu araca tüp takılmamış , yaşından dolayı boyanmış oda normal zaten ..
Başlık: Ynt: görüş öneri acil
Gönderen: celalAR - 28 Şubat 2013, 23:55:38
hocam o biraz yakar ama yaaa :D haberin olsun yani bi 50 bankosu var bnce :D zorlamaz diyosan eyw :D
Başlık: Ynt: görüş öneri acil
Gönderen: mahoretti - 01 Mart 2013, 16:55:54
motorda sonradan seni üzecek bi sıkıntısı yoksa AL bence... Güzel duruyor. Senin 147 den sonra fark olacak doğal olarak ama bu da güzel yani....
Başlık: Ynt: görüş öneri acil
Gönderen: erman - 02 Mart 2013, 01:08:04
Zavoli sart evet agriya gitti geldi derken astari yuzunu gecer vazcaydim suan bakalim hayirlisi :)