arkadaşlar merhaba bu araç hakkında görüşlerinizi alabilimiyim, aracı almayı düşünüyorum eğer uyarsa , tesekkurler ..
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-alfa-romeo-sahibinden-cok-temiz-alfa-romeo-110483639/detay
eğer limitleriniz o civardaysa bence alınabilecek en güzel araba marea hlx veya bravo hgt yinede siz bilirsiniz
özel sebeplerden dolayı bu limitlerde araç bakıyorum fakat hepsi uçan teneke , bu donanımda ve en önmlisi güvenlik olarak en iisi bunlar, ayrıca uzun süre 146 kullanmışlığımda var ,
ilandaki araç kaporta olarak diri duruyor . motor mekanik tabi ki bilinmez . ibrahim beyin önerisi güzel bencede mantıklı. eğer alfa romeo olması şart değil ise 1992 sonrası mazda 626 iyi arabadır temiz bi araç bulursanız hem konforlu hemde sorunsuzdur.
146 TI 2.0 bence iyi bir seçim.Motor temiz ise düşünmeye değer.Zaten Alfa düşünmese diğer markalar için burada bizlere danışmaz diye düşünüyorum.Hem daha önce 146 kullanmışlığı varmış.
Bnde 146 kullaniyorm hocm bnce de ii ama tupunun atiker olmamasna dkkt et..bn aracla ilgli extra bi sorun yasamadim :))
virüsle alakalı bi sorun yok .) 146 mızı 8 yıl kadar kullandık tertemizdi , geçenlerde 147 mi sattım , yani bu paralara opel corsa , polo ,accent, kuş serisi felan var bu donanım ve zevkte kullanabıleceğın arac yok , birde alternatif olarak van araçlar fiesta van felan nispeten daha modelli araclar fakat şirket çıkması olmayanı denk getirmek biraz zor birde muaynelerı yıllık vergileri vs ızır zıvır durumları var , kararsızım ..
You are not allowed to view links.
Register or Login
Bnde 146 kullaniyorm hocm bnce de ii ama tupunun atiker olmamasna dkkt et..bn aracla ilgli extra bi sorun yasamadim :))
bu araca tüp takılmamış , yaşından dolayı boyanmış oda normal zaten ..
hocam o biraz yakar ama yaaa :D haberin olsun yani bi 50 bankosu var bnce :D zorlamaz diyosan eyw :D
motorda sonradan seni üzecek bi sıkıntısı yoksa AL bence... Güzel duruyor. Senin 147 den sonra fark olacak doğal olarak ama bu da güzel yani....
Zavoli sart evet agriya gitti geldi derken astari yuzunu gecer vazcaydim suan bakalim hayirlisi :)