Bu parça tamamı ile Alfa Romeo ve Fiat motorları için üretilmiş olduğundan, arıza lambası gibi bir durum söz konusu olamaz.
Magneti Marelli, FCA içerisinde yer alan bir marka ve kendi grubunda bulunan markalar için arıza lambasını yaktıracak bir ürünü piyasaya sürmezler. Yine de yanarsa, doğru olmayan bir şey(ler) yapılmıştır.
Birebir örnek olmayacak ama AMG Mercedes için, M Motorsport BMW için, Polestar Volvo için, Mopar özellikle FCA'nın Amerikan markaları için ne ise, Magneti Marelli de odur.
Hocam magneti marelli'nin büyüklüğü ve fiat grubu için ne ifade ettiği konusunda da bilgim var. Ama yine vurgulamışsınız, genel bilgi amacıyla kesinlikle faydalı olmuş.
Örneğin magneti marelli'nin TR sayfasına girince, chipbox ürünler için bir katalog bile yok, maalesef sadece standart parçaları sadece kendi distribitörleri aracılığıyla TR'ye sunuyorlar.
İşim gereği arada Avrupa'ya gidiyorum. Eğer bu chip box'ın standart yazılım artırmaktan bariz avantajları var ise Avrupa'ya gittiğimde bir şekilde oradan bulmaya çalışacağım.
Örneğin gerçek hayat senaryosu olarak, vize vakti egzoz ölçümü sırasında direkt bu aparatı 0 konumuna getirip sıfır sorunsuz geçebiliriz. Aslında var ise, bunun gibi nüanslara ürünü denemiş/deneyecek olan arkadaşların vurgu yapmasını isterim.
Bu aparat ile filtre veya dp gibi işlemler nasıl gidiyor? Hiç bunları birlikte yaptıran var mı?
Ya da yine bu aparatı stock araca taktığımızda, gazlanma durumunda motorda çabuk şişme gibi durumlar oluyor mu?
Gibi gibi...
Çok uzattıysam kusura bakmayın ama gerçekten ilgilendiğim için soruyorum.