Kendime aittir. Çiziksiz, hatasız, tamirsizdir. Herhangi bir problemi yoktur. Ingiltereden almıştım zamanında kendı pasaportuma kayıtlıdır. Tüm kutu ekipmanı tamdır. Çelik kasadır. Versiyon sorunu vs olmayan nokialardan biridir.. Msn facebook ibb trafik gıbı uygulamaları kullanma imkanı saglar.
Kılıf, bluetooth kulaklık, şarj dock u şarj aleti kitapları cdleri vs..
Fiyat: 1000 TL
K.k Taksit imkanı saglanabilir.
Not: Resim temsili resimdir.Orj resimlerini isteyene gönderebilirim

Edited by - Sercan Keklik on 16/11/2010 14:33:06
Sercan Bey Iphone 4 hayırlı olsun.