Yapılan çeşitli tarihlerde yapılan belli başlı restorasyon ve yenilemeler
Alt yürüyen ön/arka a'dan z'ye (arka taşıyıcının takozlari dahil) yenilendi. salıncaklar, burçlar, rotbaşları vs.
Amortisör yay zaten @devirsever tarafından sarı Koni B8 ve Eibach olarak değişmişti yaklaşık 10 bin km yapmıştır. Orijinal yay ve amortisör yanında verilecektir.
Direksiyon pompası orijinal sıfır takıldı
6 adet bobin Bosch marka sıfır takıldı
6 adet Ngk Buji takıldı
Yakıt pompası Bosch marka sıfır takıldı
Volant Valeo marka sıfır + Valeo debriyaj set değişti (pedal çok yumuşak)
Sağ sol akslar Cifam marka komple değişti
Devirdaim Febi marka değişti
Termostat Gates marka değişti
Triger seti Gates marka değişti
Debimetre Bosch marka sıfır takıldı
Lambda sensörü Bosch marka sıfır takıldı
Motordaki ana contalar Victor Reinz marka (+ufak tefek contalar dahil) değişerek yağ kaçakları giderildi (külbütör, manifold vs)
Tüm fren hortumları özel yapım çelik fren boruları ile değişti, hidrolik yağı komple yenilendi
Arka el fren kabloları Bosch marka sıfır takıldı
Ön balata Ate marka (ötme yapmıyor)
Ön diskler Febi marka takıldı
Arka balata Ferodo marka değişti
Üst fren merkezi orijinal değişti
Stoplar 4 parça olarak sıfır orijinal takıldı sonrasında güneş soğuk görmedi
Farlar İlker Kemal tarafından retrofit xenon Depo marka sıfır fara uygulandı (orijinal halojen farları verilecek)
Özel Komple eksoz yapıldı
Ahşap direksiyon vites topuzu
18 inç çok kollu 166 3.2 jant (boyanıp tamir edilerek) takıldı
Falken Azenis FK510 225/45/R18 lastikler (2020)
Su deposu orijinal sıfır
Tudor TL1000 orijinal değerlerde 100ah büyük akü
Bazı kapı fitilleri orijinal sıfır değişti
Kol dayama kapağı orijinal sıfır değişti
CCC elektronikte km göstergesi tamir edildi. Km ekranında piksel kaybı yok.
Paddock seramik uygulaması yapıldı (2020)
Aklıma gelen başlıca yapılan işlemler bunlardır.
Değişen parçaların bir çoğu bir sorundan değil yaştan dolayı mekanik/kozmetik restorasyon amaçlı değiştirilmiştir.
RMX3741 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi