Arkadaşlar aracın benimle bir ilgisi yok. Sadece sahibinin sattığını öğrenince paylaşmak istedim. Böylesine temiz ve özenle saklanmış bir arabayı paylaşmadan rahat edemedim.
Lütfen bizden birisi alsın :)
Orjinal 112.000 km'de.
Hiç lpg takılmamış.
Boya kaza durumunu çok bilmiyorum ama şu an dışında hiçbir sürtme ya da kaza izi yok.
Selespeed gayet güzel durumda. Koltuklar tertemiz.
Ciddi manada sıfır kondisyonda duruyor içi, dışı ve motoru.
Varyatör ya da alt takım sesi hiç yok. Bakımlı bir araba.
En son 17.500 gibi düşünüyorlar ama biraz daha pazarlık ederiz gibi.
[IMG]http://img.tapatalk.com/d/14/04/02/quzata6a.jpg[/img]
[IMG]http://img.tapatalk.com/d/14/04/02/u7ysa2um.jpg[/img][IMG]http://img.tapatalk.com/d/
14/04/02/nanu7yba.jpg[/img]
[IMG]http://img.tapatalk.com/d/14/04/02/3u3ynepy.jpg[/img]
[IMG]http://img.tapatalk.com/d/14/04/02/5ady9uny.jpg[/img]
[IMG]http://img.tapatalk.com/d/14/04/02/asuvegy2.jpg[/img]
[IMG]http://img.tapatalk.com/d/14/04/02/a6u4a7a7.jpg[/img]
Gayet makul gorunuyor. Mk1 ss arayan kacirmasin.
GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
156 alabilirim aslinda ama 2.0 ve manuel bakiyorum, kismet..
cidden çok temiz gözüküyor ben dusunuyorum ss bakalım hayırlısı
Ah şu benim 156'ya talip çıkarsa bu aralar mutlaka arayacağım :)
156 ss arıyorum nasipse bu resimde görünen araca nasıl ulaşabilirim
araç satıldı. Konuyu kitlemeyi unutmuşum