Alfisti Turkey

Alfa Romeo => İkinci El => Konuyu başlatan: Samet89 - 15 Kasım 2015, 14:06:25

Başlık: Satılık: 2008 159 jtdm otomatik değişensiz.
Gönderen: Samet89 - 15 Kasım 2015, 14:06:25
Öncelikle herkese selamlar. Aracımı henüz yeni almama rağmen eniştemle bir iş kurmak için fırsat doğdu. Ailede 2 tane 159 olunca birini satmaya karar verdik. İlanını paylaşıcam aklınıza gelicek herşeyide bana sorabilirsiniz. Geçmişiyle ilgilide alfinden bilgi alabilirsiniz. 
[IMG]http://images.tapatalk-cdn.com/15/11/15/00b66d4f5eddbfc561f54e560ade678d.jpg[/img][IMG]http://images.tapatalk-cdn.com/15/11/15/303a33feee04545ca013ea9c1f3282fd.jpg[/img][IMG]http://images.tapatalk-cdn.com/15/11/15/65489142316421066ee6b79371f47656.jpg[/img][IMG]http://images.tapatalk-cdn.com/15/11/15/dec72bb2e4307a6ebefb3c4128a825c9.jpg[/img][IMG]http://images.tapatalk-cdn.com/15/11/15/6e8f86844bb8880e7c5e83026614f4b9.jpg[/img][IMG]http://images.tapatalk-cdn.com/15/11/15/9e52484f0deb1df69ca87a2c968b04e1.jpg[/img][IMG]http://images.tapatalk-cdn.com/15/11/15/2a45f75b591749477865060c1460c847.jpg[/img]

Arabanın forum içerisinde kalmasını çok isterim. Bu yüzden forum ailesine fiyatın farklı olucaktır. Buda ilan başlığı linki.

2008 ALFA ROMEO 159 JTDM Q-tronic DEĞİŞENSİZ
İlan No: 242832077
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-alfa-romeo-2008-alfa-romeo-159-jtdm-q-tronic-degisensiz-242832077/detay


Sent from my iPhone using Tapatalk
Başlık: Ynt: Satılık: 2008 159 jtdm otomatik değişensiz.
Gönderen: Samet89 - 15 Kasım 2015, 14:08:23
Ayrıca unutmadan ilgilencek birisi olursa buda diğer 159. Sadece ikisinden biri satılacak yalnız:)

2009 ALFA ROMEO 159JTDM SUNROOF OTOMATİK FULL
İlan No: 242662136
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-alfa-romeo-2009-alfa-romeo-159jtdm-sunroof-otomatik-full-242662136/detay


Sent from my iPhone using Tapatalk
Başlık: Ynt: Satılık: 2008 159 jtdm otomatik değişensiz.
Gönderen: OğuzCanAlantor - 15 Kasım 2015, 14:12:21
Hayırlı olsun Samet inşallah istediğiniz gibi olur
Başlık: Ynt: Satılık: 2008 159 jtdm otomatik değişensiz.
Gönderen: Samet89 - 15 Kasım 2015, 14:15:27
You are not allowed to view links. Register or Login
Hayırlı olsun Samet inşallah istediğiniz gibi olur

İnşallah kardeşim. Uzun süredir uğraşıyoruz bakalım bu kez nasip olucak mı.
Başlık: Ynt: Satılık: 2008 159 jtdm otomatik değişensiz.
Gönderen: krm1983 - 15 Kasım 2015, 16:26:08
Hayırlı satışlar olsun.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Başlık: Ynt: Satılık: 2008 159 jtdm otomatik değişensiz.
Gönderen: Samet89 - 26 Kasım 2015, 23:09:39
Beyaz olan satıldı. Siyahın satışından vazgeçtim. İlgi yoktu ama yinede teşekkürler:)


Sent from my iPhone using Tapatalk