Şu an kendi aracımda ön kule gergisi ve travers gergisi takılı, orjinal yaylar ile kullanıyorum alçaklığın travers gergisi nedeniyle bozuk yollarda risk taşıdığını biliyorum.
Tecrübem ise ;
Direksiyonda herhangi bir sertlik oluşmadı, anormal bir ses de almadım, aksine bazı trim sesleri azaldı veya kayboldu diyebilirim.
Genel olarak etkisinin şu anki haliyle olumsuz olduğunu söyleyebilirim. Ön tarafın daha sıkı, arka tarafın ise standart olması virajda dengeyi epey bozuyor. Bozmaktan kastım, virajda agresif pedal ve direksiyon hareketlerine karşı arka tarafın kontrolsüz şekilde kayarak şerit değiştirmesi, kayarken ön tarafı da kaydığı şeride sürüklemesi.
Gergiler hiç takılı değilken bile aynı virajlarda çok daha stabildi, aracın tepkisini kontrol altında tutabiliyor ve ne kadar kayacağını, ne zaman toparlayabileceğimi biliyordum. Bu denemeler keskin ve düşük hızla girilip yüksek hızla çıkılabilen virajlarda yapıldı. Normal sürüş tarzında ise olumsuz etkisini görmedim.
Her durumda da ön ve arka alt takımlar sıfır neredeyse.