Arkadaşlar merhaba.
2014 Kasım'dan bu yana birlikteliğimizi sürdürdüğümüz GT Q2'yi değişen yaşam düzeni sebebi ile satmaya karar verdim.
Aracın son zamanlarda güncellenemeyen konusu şurada:
http://www.alfistiturkey.com/forum/uyelerimiz-ve-alfa-romeo-lari/35-av-9618-gt-q2/Bilmeyenler için, araç 2008 model, şu anda 134.500 km civarında. Üstünde ciddi bir emek var, referans için Alfa Teknik Özgür Usta ve Alfa Rosso Ata'dan gerekli bilgileri alabilirsiniz.
sahibinden.com'a henüz ilan vermedim, site içinden giderse buradan satacağım, gitmezse sahibinden.com'a ilan vereceğim.
Herhangi bir sıkıntısı, derdi, tasası mevcut değil. Şu anda sadece orta kol dayama kısmının klipsi kırıldığı için kapağı tam kapanmıyor, onun dışında aklıma gelen bir eksisi yok.
Standart donanımında kırmızı dikişli spor deri koltuklar, spor pedallar, Bose müzik sistemi, Q2 kilitli diferansiyel, 18" jantlar gibi farklılıkları mevcut.
Ortalama yakıt tüketimim 6.2 litre. Genelde Çeşme yoluna çıktığımda yüksek süratte seyredip onun dışında şehiriçi-şehirdışı orta karar bir kullanımın sonucu bu. Şehirler arasında bu 4,5 - 5 lt bandında oluyor, hardcore şehiriçi trafiğinde 7 litre civarına çıkıyor.
Aracın üstündeki ekstralar:
ACT remap uygulaması (Dynoya çıkmadı ancak 190hp civarı olması lazım. Performans olarak yeni nesil 3.20d'den hızlı, Giulietta 170'ten hızlı, E250 Coupe'den hızlı)
K&N kutu içi hava filtresi
Komple Brembo fren kiti (4 pot Brembo kaliperler, standart 284x24mm yerine 305x28mm Brembo diskler, büyük fren balataları, kite uygun fren hortumları).
Eibach Pro Kit -30mm yaylar
Wiechers kule gergisi
Samco silikon turbo hortumu
Orjinal kasasıyla birlikte mercekli xenon farlar
Bir çift orjinal halojen far kasasıyla ve Philips farlarla birlikte, standart fren kaliperleri, yepyeni fren disk ve balataları, standart fren hortumları, kullanılmayan bir adet çelik fren hortumu, standart yayları ve bir adet orjinal turbo alt hortumu araçla birlikte verilecektir.
Kısa süre içinde değiştirilen parçaların listesi aşağıdadır. Hepsi orjinalleri ile değiştirilmiştir, yan sanayi kullanılmamıştır:
EGR valfi, triger seti, devirdaim, termostat, kayışlar, genleşme kabı, debriyaj seti, klima radyatörü, ısıtma bujileri, arka fren disk ve balataları, ön fren hortumları (Brembo kite uygun), ön fren balataları (Brembo kite uygun), su radyatörü, park sensörü, komple süspansiyon sistemi (amortisörler (Monroe), amortisör takozları, aks körükleri,aks laleleri, aks kafası, aks istavrozu, komple alt ve üst salıncaklar, viraj demiri, z rotlar). Bunlara ek olarak iç kısımda ilk aldığımdaki yıpranmalar giderilmiş, koltuklarda bulunan bazı yıpranmış yerler orjinal deri ile yenilenmiş, kapı kolları, düğmeler sıfırdan boyanmış, vites topuzu orjinal olarak yenilenmiştir. Faturalara baktım, bir adet de hatırlayamadığım ve detayı yazmayan 1900 TL'lik bir fatura mevcut. Kalan ufak tefek şeyleri de yazmıyorum.
Yapılan işlemlerin maliyetini siz de araştırabilirsiniz.
Bunlar dışında üstünde yakın zamanda takılan Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 lastikler mevcuttur, 27 Aralık'ta muayeneye girdik, 7.2 mm diş derinliği mevcut.
Bunlara Euro-Dolar kuru bu rakamlardan çok daha düşükken toplam 20.000 TL'den fazla para harcanmıştır, hemen hemen hepsinin de faturası mevcut.
Fiyat: 58.000 TL
Aracın üstündeki parçaları almak istemezseniz hepsini söktürüp fiyattan düşüp verebilirim, ancak araç satılmadan önce parçaları tek tek satma gibi bir niyetim yok.
