Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Satılık GT :(

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

blackgear

Teşekkürler arkadaşlar.

Valla içim elvermiyor ilana güncel yazmaya :)

Alper Bey, kullandığımız araçlar da neredeyse benzer :) Benim de 2004 Kasım itibari ile 145 1.4 T.S., 2008 Ağustos ayı itibari ile 156 1.6 T.S., 2015 Ağustos ayı itibariyle de GT deneyimim oldu. Herbirinin ayrı bir keyfi ve tadı vardı. Kişi sayısı sebebi ile içimde uhde olan GTV ise halen denemek istediğim araçlardan. İleride denk gelirse kısa süreli de olsa denemek istiyorum açıkçası :)

Yaptığım masrafları satış fiyatına yansıtma gibi bir derdim olmadı hiç, ama bu araç için yaptıklarım hakikaten kalıcı masraflar. O yüzden yazmak durumunda kaldım, az çok fiyatları da belli zaten.

Alan arkadaş, 30.000 km bakımı için servise gidip yağını suyunu değiştirecek, hepsi bu kadar. O da yaklaşık 9.000 km sonra :)

Hem bu kadar az km bir Alfa, hem bu kadar masrafsız ve temiz bir Alfa gerçekten kolay kolay denk gelmiyor. Elbette fiyat ortalamanın üzerinde ama, sıkı pazarlığa açık olduğumu da belirttim.

Selamlar...

devirsever

Esimde 2006 mini cooper var, bayan icin kullanimi cok rahat. Takas dusunursen goruselim. Atmosferik, otomatik, cam tavan, oynanmamis bayan araci. Otomatik klima ve hiz sabitleyicide var.

Sent from my GT 3.2 V6 using Tapatalk

1996 155 Q4
1996 GTV V6 TB
1998 166 3.0 V6
2006 GT 3.2 V6
2008 GT Q2
1999 156 3.0 V6 Turbo Q2(Güncel)
1998 156 3.0 V6

devirsever

Pardon 2005 model, benim gt ile karistirdim :-)

Sent from my GT 3.2 V6 using Tapatalk

1996 155 Q4
1996 GTV V6 TB
1998 166 3.0 V6
2006 GT 3.2 V6
2008 GT Q2
1999 156 3.0 V6 Turbo Q2(Güncel)
1998 156 3.0 V6

blackgear

Açıkçası aklımda olan, bir iki yıl idare edecek bir araç. Çünkü o veya bu şekilde Alfa' ya geri döneceğim.

Mini de ha diyince kolay satıp Alfa' ya geri dönüş yapabileceğim bir araç değil.

GT-Mini karşılaştırmasında da GT açıkçası benim için ağır basıyor hem tasarım, hem sürüş dinamiği hem de işletme maliyetleri açısından. Tabi aracı kullanacak olan eşim :D Ona da sormam gerekecek. Fotorğaf varsa paylaşır mısınız? Mini olursa 2 yıl sonra hanıma TCT dizel otomatik Giuletta yerine 5 yıl sonra kendime Giulia olur belki  :lol: :clover:

devirsever

You are not allowed to view links. Register or Login
Açıkçası aklımda olan, bir iki yıl idare edecek bir araç. Çünkü o veya bu şekilde Alfa' ya geri döneceğim.

Mini de ha diyince kolay satıp Alfa' ya geri dönüş yapabileceğim bir araç değil.

GT-Mini karşılaştırmasında da GT açıkçası benim için ağır basıyor hem tasarım, hem sürüş dinamiği hem de işletme maliyetleri açısından. Tabi aracı kullanacak olan eşim :D Ona da sormam gerekecek. Fotorğaf varsa paylaşır mısınız? Mini olursa 2 yıl sonra hanıma TCT dizel otomatik Giuletta yerine 5 yıl sonra kendime Giulia olur belki  :lol: :clover:

Mini Cooperlar ayri bir dunya. Yol tutus olarak bakarsaniz spor yaysiz bir gtnin onunde, gt de guzel yol tutuyor ama sonucta 147/156 bazli bir model. Mininin ozellikle ilk jenerasyon agirlik merkezi yere cok yakin ve 116hp lik olan bizdeki modeli yoldan cikarmak cok zor. Turbo olanlari hic kullanmadim ama buyuk zevk veeceginden eminim, turbo olarak oynanmamis bir arac bulamamistim ve hanim icin aldigimizdan dolayi bakim masrafi dusuk olmasi artisiyla beraber atmosferik almistik. Tek sikinti bagaj cok kucuk, ancak bir buyuk bavul yada iki kabin boyu bavul alabiliyor, iki durumdada silme doluyor bagaj.

Neyse ben fotograf bulmaya calisayim, asagiya ekleyebilirim sanirim.
1996 155 Q4
1996 GTV V6 TB
1998 166 3.0 V6
2006 GT 3.2 V6
2008 GT Q2
1999 156 3.0 V6 Turbo Q2(Güncel)
1998 156 3.0 V6

devirsever

You are not allowed to view links. Register or Login
Açıkçası aklımda olan, bir iki yıl idare edecek bir araç. Çünkü o veya bu şekilde Alfa' ya geri döneceğim.

Mini de ha diyince kolay satıp Alfa' ya geri dönüş yapabileceğim bir araç değil.

GT-Mini karşılaştırmasında da GT açıkçası benim için ağır basıyor hem tasarım, hem sürüş dinamiği hem de işletme maliyetleri açısından. Tabi aracı kullanacak olan eşim :D Ona da sormam gerekecek. Fotorğaf varsa paylaşır mısınız? Mini olursa 2 yıl sonra hanıma TCT dizel otomatik Giuletta yerine 5 yıl sonra kendime Giulia olur belki :clover:
Pm attim fotolari, tapatalktan bazen gitmiyebiliyor, gelmezse haber verin pcden atayim

Sent from my GT 3.2 V6 using Tapatalk

1996 155 Q4
1996 GTV V6 TB
1998 166 3.0 V6
2006 GT 3.2 V6
2008 GT Q2
1999 156 3.0 V6 Turbo Q2(Güncel)
1998 156 3.0 V6

blackgear

#31
Fotoğraflar için teşekkürler, biraz araştırdım açıkçası, GT' nin kalması, Mini' ye göre daha iyi :)

Aracınız çok güzel ve yine meraklıları tarafından tutulan ve sevilen bir araç ama, açıkçası Alfa kesinlikle çok daha ağır basıyor.

Belirttiğim gibi, amacım aracı satıp kar elde etmek değil. Aldığım fiyatı Ankara' daki tüm arkadaşlar biliyor, yaptığım masrafı da kullanmak için yaptım zaten.

Amacım eşimin tedirgin olmadan rahat rahat kullanabileceği ve acemiliğini atabileceği bir arabaya geçmek, GT' ye kıyamıyor ve endişesinden direksiyona geçemiyor. Hoş, daha önceki 145 maceramdan sonra açıkçası ben de biraz gönülsüzüm. Lakin satılmaz ise aracın zaten kaskosu var, tepe tepe kullanırız yapacak bişi kalmıyor :D Başkasında paralanacağına bizde paralansın :)

Selamlar...

erkan

You are not allowed to view links. Register or Login demek gt nin satış zamanı geldi:) hayırlısı  olsun , alan güzel ve ender temizlikte bir araç sahibi olmuş olacak. Ben gt yi satılığa koyduğumdan enteresan teklifler almıştım site içinden , bence bu güzelliğin satış yeri burası değil  :p sahibinden sitesinde çok daha hızlı sonuca ulaşırsın  :yukari-ok:

blackgear

Öneri için teşekkürler You are not allowed to view links. Register or Login :)

Hele biraz daha zaman geçsin de bakalım....

devirsever

Hayirlisi olsun dostum

Sent from my GT 3.2 V6 using Tapatalk

1996 155 Q4
1996 GTV V6 TB
1998 166 3.0 V6
2006 GT 3.2 V6
2008 GT Q2
1999 156 3.0 V6 Turbo Q2(Güncel)
1998 156 3.0 V6

devirsever

Hb olsun, tam otomatik olsun, lpgli olmasin, eh iste 5-6 yadinda oynanmamis temiz bir arac esinizin acemiligi atmasina yardimci olur. Tecrube ile sabittir :-)

Sent from my GT 3.2 V6 using Tapatalk

1996 155 Q4
1996 GTV V6 TB
1998 166 3.0 V6
2006 GT 3.2 V6
2008 GT Q2
1999 156 3.0 V6 Turbo Q2(Güncel)
1998 156 3.0 V6

KAKIRMAN

@blackgear namı diğer delü gadirrr extra namı orderül diğer kara şanzıman... Çizerler o gt yi okul bahçelerinde. Yaz bir kenara. Evlilik lafları dolanıyor konuda. Delirdin mi sen Kadir
The Machina List

1998 | Alfa Romeo 145 | 1.6 TS
2001 | Alfa Romeo 156 | Sportwagon | Selespeed 2.0
2005 | Alfa Romeo 156 | Sportwagon | Selespeed 2.0
2011 | Alfa Romeo Giulietta | Sport Pack 1 | 1.6 JTD
2005 | Alfa Romeo 156 | Sportwagon | Selespeed 2.0
2006 | Alfa Romeo GT | 2.0 TS
2011 | Alfa Romeo 159 |1.7 TBI
***
2005 | Peugeot 206 | 1.4 HDI | Panoramic
2017 | Peugeot 2008 |  1.6 HDI |Allure

blackgear

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login namı diğer delü gadirrr extra namı orderül diğer kara şanzıman... Çizerler o gt yi okul bahçelerinde. Yaz bir kenara. Evlilik lafları dolanıyor konuda. Delirdin mi sen Kadir

İlhan abim.. Girdik bakalım bir yola, hayırlısıyla çıkarız düze  :lol: Çizmeseler de hanım harcayacak pul gibi, ona yanıyorum vallahi billahi :'( Neyse bakalım hayırlısı :)

You are not allowed to view links. Register or Login
Hb olsun, tam otomatik olsun, lpgli olmasin, eh iste 5-6 yadinda oynanmamis temiz bir arac esinizin acemiligi atmasina yardimci olur. Tecrube ile sabittir :-)

Sent from my GT 3.2 V6 using Tapatalk



Valla benim de beklentim buna yakın. LPG istemiyorum açıkçası. Öyle temiz bişi de aradığım yok, hatta alabileceğim en ucuz, bol vuruklu kırıklı bir HB dizel otomatik iki sene işimi ziyadesi ile göreckektir. Vakti zamanında Erdem abi bir kaç konuda vuruklu boyalı Alfa' lar benim işimi görüyor demişti, şimdi onu çok çok iyi anladım aslında :D

erdem1904

 :D mekaniği, motoru, yürürü iyi olsun hanım nasılsa vurucak  :D
1996 146 1.7 boxer
1996 146 1.6 boxer
1998 156 2.0 ts exe.
2004 156 selespeed
2006 159 1.9 jtd dist.
2006 156 1.6 dist.
2005 147 1.6 dist.MK2

blackgear

You are not allowed to view links. Register or Login
:D mekaniği, motoru, yürürü iyi olsun hanım nasılsa vurucak  :D

Şuna ne dersin Erdem Abi?

You are not allowed to view links. Register or Login

erdem1904

Sen bana bakma Kadir :) Ben takıntısız adamım. Kriterlerim belli biliyorsun.  Haricinde de alacağım ve satabileceğim paraya bakar, kafama yatar ise alır binerim ;)

Sen takıntılı adamsın.. :) Bizde de yerli yersiz konuşan adam çok, muhabbetten nemlenir arabandan soğursun...
1996 146 1.7 boxer
1996 146 1.6 boxer
1998 156 2.0 ts exe.
2004 156 selespeed
2006 159 1.9 jtd dist.
2006 156 1.6 dist.
2005 147 1.6 dist.MK2

blackgear

Valla haklısın da abi, eğer yürüyeni, motoru temiz ise, bu araca sulanacağım gibi gözüküyor. Hem Alfa' dan kopmamış olurum, hem uzun bir müddet araç değişikliğini de ister istemez kafamdan silmiş olurum. Benim de öyle kaporta boya takıntım yok. Evet alırken hassas davrandım bugüne kadar ve hassas da kullandım tüm Alfalarımı ama, şimdiki süreçte 25-30 bandında bir fiesta tarzı bişi mi, yoksa Alfa mı dediğimde, yine Alfa ağır basıyor :D Haa fiesta kadar kolay mı satarım, asla... Muhtemelen bu araba bende ömürlük kalır ama neticede Alfa.

Mustafa abi Ankara dışında, hatta yurt dışında. Gelsin, gelene kadar araç da satılmaz ise, ben ciddi ciddi bu 159' u düşünüyorum eğer senin de dediğin gibi, motoru
yürüyeni temiz, elektroniğinde bir sorun yoksa. Tabi bir de işletme maliyetleri önemli, GT' de her ne kadar Alfa' nın özel serisi gibi gözükse de, konuda da konuşuduğu üzere 156- 147 tadında işletme maliyetleri olarak. Bu arada 159 sel görmüş sanırım. Takla, yan yatma durumu yokmuş galiba. Mümtaz çok emin değil ama dediğine göre temiz bir araçmış.

Bakalım bakalım ne olacak :)

blackgear

Bu arada Mustafa abi dönmüş yurtdışından. Konuştuk, sel durumu hasardan fena olabiliyor çoğu zaman, şimdi olmasa da ileride elektronik de oksitlenme sorunları gündeme gelebilir, çok yanaşmayalım dedi sağolsun.

159 hayali rafa kalkıyor muhtemelen... Fiesta Jazz arayışına devam :)

erdem1904

Hayırlısı olsun... :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
1996 146 1.7 boxer
1996 146 1.6 boxer
1998 156 2.0 ts exe.
2004 156 selespeed
2006 159 1.9 jtd dist.
2006 156 1.6 dist.
2005 147 1.6 dist.MK2

cem meric


blackgear

You are not allowed to view links. Register or Login
İlacın bende  :)

Hem ilacın bende diyorsun, hem de benim ilacımı tutup başkasına satıyorsun  :lol: Neyse hayırlı uğurlu olsun kardeşim :) Dilerim gönlüne göre bir Giulietta bulursun.

Bu arada forumdan alıcı çıkmayınca ilan açayım dedim :) Artık efsaneyiz  :haydi: (efsaneydik de zaten :p :D)

cem meric

Abi bir anda gelişti alım satım işi bende anlamış değilim o yüzden aradım senide kusuruma bakma diye :(

Gt düşünen başka araca bakarsa büyük balık kaçırır araba 0 :)

Aransa bulunmaz valla böyle GT

OğuzCanAlantor

Kadir Bey Çorumda Arsa var takas düşünürmüsünüz ? :)

blackgear

You are not allowed to view links. Register or Login
Kadir Bey Çorumda Arsa var takas düşünürmüsünüz ? :)

İmarlı mı? Su var mı altında?  :lol:

h.t

You are not allowed to view links. Register or Login
İmarlı mı? Su var mı altında?  :lol:

O kadar gitmeye gerek yok , çubukta veriyim abi ben :lol:

Hayırlı satışlar olsun , mk2 147 ss i hanımda rahat kullanır aslında :)