Öncelikle yardımından dolayı Özgün Abiye Teşekkür ederim.
Aracı bildiğiniz üzere çok isteyerek ve severek kullanıyordum ama GTV gelince evin 4. Alfası gelmiş oldu bu yüzden evden bir arabanın satılması lazım :( inşallah forumdan birine giderse içim çok rahat edicek zaten forumdan biri talip olursa özel bir indirimim olucak . Tek temennim değerini bilicek birine gitmesi :( , biraz zor ayrılıcam gibi
Genel olarak aracı aldığımdan beri genel bakımlarını aksatmıyorum. En son 1 hafta önce radyatör-bujiler-yağ bakımı yaptım. Güncel bir masrafı olmayıp 20 bin km sonra triger bakımı geliyor. Aldığım kişide genel olarak aracı 2 kişi kullanmış maksimum onun için arka koltuklara nadir insan oturmuş ilk günkü gibi duruyor.
-2005 sonu mk2
-175 bin kmde
-Değişeni yok
-Cruise control bulunmakta.
-Atiker marka Lpg sistemi bulunmaktadır.
-Kumho 17 lastik(yeni alınmıştır)
Ekstra olarak
-17 jant
-Eibach 5 Cm spor yay
-Sertleştirilmiş Amortisör
-Spoiler
-Cam filmi
-Sparco paspas
-Momo vites topuzu
(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2Feog25Q.jpg&hash=c2d466158a13f02cabcae93287a780d2f9adb7d6)
(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2Feog2W7.jpg&hash=b060af92fa2680d5aa188d926fb63fad8d59fc61)
(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2FKl7L5p.jpg&hash=505efd3849f38d51f828215874b2a688997518be)
(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2FemPdW2.jpg&hash=4394a3fc2fcc2974196ffcc18e8d6ddbc2a3e6b4)
sahibinden.com link = http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-alfa-romeo-servis-bakimli-alfa-rosso-147-150518323/detay/
Aciliyet ve gtv projeleri :( Fiyat güncellendi= 24.000 TL
içimizde kalmasını istediğim bir araç. hayırlısı olsun..
You are not allowed to view links.
Register or Login
içimizde kalmasını istediğim bir araç. hayırlısı olsun..
Saol abi bende çok istiyorum inş kötü ellere geçmez :(
Oğuz hayırlı olsun. Bu harika araç umarım değerini bilecek birine gider.
You are not allowed to view links.
Register or Login
Oğuz hayırlı olsun. Bu harika araç umarım değerini bilecek birine gider.
Teşekkürler inan bende çok istiyorum. Gtv geldi geleli binmiyorumda böyle bir aracın garajda yatmasınada gönül el vermiyor.
Ss i sattırmıyo mu Şükrü abi :D
You are not allowed to view links.
Register or Login
Ss i sattırmıyo mu Şükrü abi :D
Evde 1 coupe - 2 hatcback 3 kapı var :D en azından bir aile arabası bulunsun diye vazgeçildi.
You are not allowed to view links.
Register or Login
You are not allowed to view links.
Register or Login
Ss i sattırmıyo mu Şükrü abi :D
Evde 1 coupe - 2 hatcback 3 kapı var :D en azından bir aile arabası bulunsun diye vazgeçildi.
Ss in maşallahı var ama satılacak gibi değil o :)
güzel