Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Satılık Porsche Cayenne 3.2 V6

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

tolga_ozhan

Arkadaşlar merakımı cezbetmesi sonucu ince eleyip sık dokuyup 2 buçuk ay önce aldığım Cayenne'i satıyorum.
Meraktan, denemek amacıyla almıştım, beni pek sarmadı açıkçası. Ben Alfa'yı özlüyorum, binerken bu araba bana it duygusu ile binemiyorum. Birbirimize alışamadık, ruhumuz uyuşamadı araçla. Beklediğim heyacanı bulamadım. Satma sebebim budur.

Aranızdan birisi niyetlenir mi bilmem ancak çevresinde Cayenne isteyen varsa piyasaki birçok araca bakmış birisi olarak söyleyebilirim ki en alınası araç budur. Diğerlerine göre donanım ve kondisyon olarak açık ara önde. Sahibinden de aracı bu şekilde övmedim ama burası dost meclisi olduğu için sizlerinde yanlış anlamayacağını bildiğim için gönül rahatlığıyla söyleyebiliyorum.

Cayenne nasıldır derseniz, yol aracı ve keyif aracı, konfor, geniş hacim vs.. bir çok bileşeni bir araya toplamış fiyatına göre alınaiblirliği olan bir araç.
Muayenesi'ne daha 1.5 sene var. 6 aylık vergisi 1900 TL. Kaskoyu hasarsızlık indirimi olmadan 2400 TL'ye yaptırdım (Axa)

Mantıklı Alfa ile takas olur.

You are not allowed to view links. Register or Login

Lbe


Hayırlı satışlar,

Abi yakıt durumu nasıl? Şehir içi özellikle 15i geçiyor mu? Bi de tüp takılıyor mu?

tolga_ozhan

Prince Lpg kiti ile mükemmel uyumlu. Zaten takmış kişi sayısı çok. Bende taktırmayı düşünüyordum 3400 TL fiyat almıştım takmak için.
Ben benzinle sabah akşam istanbul trafiğindeyim. 2 ayda 8000 km yaptım. Şehirler arası ben 10 lt civarı yakıyorum. İstanbul içi 13-14 lt arası geziyor.

Lbe

Babam X5lere bakıyodu sorayım abi düşünürse sana haber veririm

Veloce


Alper

Vayyy Tolga.
Güzel araç ama işte Alfadaki ruh eksik :) ama 10 numara konfor işte.

Hayırlı olsun şimdiden.

evrenalpar

Güzel araçmış gerçekten, alması iyi de, yürütmesi zor geleceği için vazgeçtim, yoksa çok merak ettiğim bir araç. Hayırlı satışlar..
206GTI (2003-2008)
A3 1.6 (2008-2010)
Giulietta M.Air (2010-2012)
Honda CR-V (2012-2013)
Audi A3 1.6TDI S-Tronic (2013 - 2016)
Alfa Romeo 159 1.9JTD SW (2016 -2017)
Giulietta M.Air TCT (2017-...)

Tolga033


tolga_ozhan

You are not allowed to view links. Register or Login
Kış öncesi QV ile takas mı?

Malesef Giulietta benim aradığım kan grubu değil. Teşekkür ederim.

emin

You are not allowed to view links. Register or Login
Vayyy Tolga.
Güzel araç ama işte Alfadaki ruh eksik :) ama 10 numara konfor işte.

Hayırlı olsun şimdiden.

ya Alper :)
BMW E46 3.18ci - Ducati Hypermotard - Ducati Monster 695

Gouki


Alfadanadam

Hemen ilgileniyorum. Çok sevdiğim bir abime söyleyeceğim.

Tapatalk


tolga_ozhan

Cayenne ile yollar ayrılmıştır.

Gouki