Arkadaşlar yurtdışından daha bugün elime ulaştı fakat gönderen satıcı ne yazıkki mandalsız vitese uygun olan modelini göndermiş. Tekrar geri gönderme prosedürü ile uğraşamayacağım için satıyorum Fiyat 390tl ürün gümrüğe takıldığı için vergi ödemek durumunda kaldım kutusu vardır.[IMG]http://images.tapatalk-cdn.com/15/11/19/1b2a6ac9ade7e1df9965f8ffb5b492bd.jpg[/img][IMG]http://images.tapatalk-cdn.com/15/11/19/ea1cf8eb94e1b4eade003600611b7b03.jpg[/img][IMG]http://images.tapatalk-cdn.com/15/11/19/e266f562409c89f07f1cf3721078e68a.jpg[/img] [IMG]http://images.tapatalk-cdn.com/15/11/19/af8313ea2ee1bf34b351cb87966002b1.jpg[/img]
İyi satışlar
Sent from my iPhone using Tapatalk
Önce kule gergisi şimdi bu. Var bı şanssızlık. Hayırlı satışlar olsun.
You are not allowed to view links.
Register or Login
İyi satışlar
Sent from my iPhone using Tapatalk
Teşekkürler.
You are not allowed to view links.
Register or Login
Önce kule gergisi şimdi bu. Var bı şanssızlık. Hayırlı satışlar olsun.
Bugün aynı cümleyi kurdum biliyor musun :) Hayırlısı diyorum başkaan
Hayda... Abi eğer adamlar ilanda mandallı yazmışsa ve bunu göndermişlerse çemkirebilirsin bence. Hem nereden aldın ki? Keşke italiazakka'yı deneseydin. Konuşunca faturayı düşük gösteriyorlar takılmıyorsun gümrüğe böylece.
Güzel topuz. İşine yarar elbet birisinin de üzüldüm böyle olmasına.
Kardeşim zakkadan aldım ürünü orada sıkıntı yok zaten Adam içine orjinal faturayı koymuş kargo açılıp bakılmış onuda görünce kitlemişler :) vergiyi ya o çok sorun değil sadece olmaması Canımı sıktı
Çok fazla zarar etmeyeceğim şekilde indirim yapılacaktır arkadaşlar.
Ürün satılmıştır. You are not allowed to view links.
Register or
Login konuyu kitleyebilirisn kardeşim.
Hayirli olsun kardesim.
HTC One_M8 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi