Alfisti Turkey

Alfa Romeo => İkinci El => Konuyu başlatan: FB10ur - 19 Kasım 2015, 17:32:00

Başlık: Satılık qv logolu vites topuzu
Gönderen: FB10ur - 19 Kasım 2015, 17:32:00
Arkadaşlar yurtdışından daha bugün elime ulaştı fakat gönderen satıcı ne yazıkki mandalsız vitese uygun olan modelini göndermiş. Tekrar geri gönderme prosedürü ile uğraşamayacağım için satıyorum                     Fiyat 390tl ürün gümrüğe takıldığı için vergi ödemek durumunda kaldım kutusu vardır.[IMG]http://images.tapatalk-cdn.com/15/11/19/1b2a6ac9ade7e1df9965f8ffb5b492bd.jpg[/img][IMG]http://images.tapatalk-cdn.com/15/11/19/ea1cf8eb94e1b4eade003600611b7b03.jpg[/img][IMG]http://images.tapatalk-cdn.com/15/11/19/e266f562409c89f07f1cf3721078e68a.jpg[/img] [IMG]http://images.tapatalk-cdn.com/15/11/19/af8313ea2ee1bf34b351cb87966002b1.jpg[/img]
Başlık: Ynt: Satılık qv logolu vites topuzu
Gönderen: krm1983 - 19 Kasım 2015, 17:34:26
İyi satışlar


Sent from my iPhone using Tapatalk
Başlık: Ynt: Satılık qv logolu vites topuzu
Gönderen: TRSemih - 19 Kasım 2015, 17:34:45
Önce kule gergisi şimdi bu. Var bı şanssızlık. Hayırlı satışlar olsun.
Başlık: Ynt: Satılık qv logolu vites topuzu
Gönderen: FB10ur - 19 Kasım 2015, 17:36:48
You are not allowed to view links. Register or Login
İyi satışlar


Sent from my iPhone using Tapatalk
Teşekkürler.
You are not allowed to view links. Register or Login
Önce kule gergisi şimdi bu. Var bı şanssızlık. Hayırlı satışlar olsun.
Bugün aynı cümleyi kurdum biliyor musun :) Hayırlısı diyorum başkaan
Başlık: Ynt: Satılık qv logolu vites topuzu
Gönderen: rain man - 19 Kasım 2015, 18:07:10
Hayda... Abi eğer adamlar ilanda mandallı yazmışsa ve bunu göndermişlerse çemkirebilirsin bence. Hem nereden aldın ki? Keşke italiazakka'yı deneseydin. Konuşunca faturayı düşük gösteriyorlar takılmıyorsun gümrüğe böylece.

Güzel topuz. İşine yarar elbet birisinin de üzüldüm böyle olmasına.
Başlık: Ynt: Satılık qv logolu vites topuzu
Gönderen: FB10ur - 19 Kasım 2015, 18:20:01
Kardeşim zakkadan aldım ürünü orada sıkıntı yok zaten Adam içine orjinal faturayı koymuş kargo açılıp bakılmış onuda görünce kitlemişler :) vergiyi ya o çok sorun değil sadece olmaması Canımı sıktı
Başlık: Ynt: Satılık qv logolu vites topuzu
Gönderen: FB10ur - 19 Kasım 2015, 21:06:13
Çok fazla zarar etmeyeceğim şekilde indirim yapılacaktır arkadaşlar.
Başlık: Ynt: Satılık qv logolu vites topuzu
Gönderen: FB10ur - 20 Kasım 2015, 11:50:37
Ürün satılmıştır. You are not allowed to view links. Register or Login konuyu kitleyebilirisn kardeşim.
Başlık: Ynt: Satılık qv logolu vites topuzu
Gönderen: Gouki - 20 Kasım 2015, 11:52:58
Hayirli olsun kardesim.

HTC One_M8 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi