Alfisti Turkey

Alfa Romeo => İkinci El => Konuyu başlatan: ihsany - 15 Kasım 2012, 13:49:49

Başlık: Yardım, Jazz, Polo, Fiesta, Yaris vs..
Gönderen: ihsany - 15 Kasım 2012, 13:49:49
Arkadaşlar selam,

Arkadaşıma küçük arabalardan (Jazz, Polo, Fiesta, Yaris vs..) almak istiyoruz.. Ama benim bu modeller hakkında pek bilgim yok. Hangi modelin hangi donanımı iyidir ve tutulur piyasada pek bilmiyorum.
Otomatik vites, mümkünse biraz donanımı olan, benzinli-dizel farketmez, km si düşük ve temiz ikinci el de olabilir bir araba arıyoruz.

Fiestanın şehir içi 9lt harcadığını duydum, bilmiyorum aslı var mı.. Jazz biraz bütçemizin üzerine kaçıyor ama 4-5 yaşındaki modelleri bizim için uygun olabilir. Piyasadakiler ya yüksek km sahipler ya da hasarlı maalesef..

Siz olsanız ne düşünürdünüz ? Bu arabaları tanıyan bilen var ise bilgilerini paylaşabilirse sevinirim. Hatta temiz ikinci el bildiğiniz var ise müşteri de olabiliriz..
Başlık: Ynt: Yardım, Jazz, Polo, Fiesta, Yaris vs..
Gönderen: delimai - 15 Kasım 2012, 14:10:59
ben sıfır aldıgım 2006 model fiesta dizeli 5 yıl kullandım.1.4 59 beygir...evet taburede oturuyormus gibisiniz ama istanbulda sehir icinde cok atak 1. vites haric hızlanması gaz pedalı tepkisi cok iyi ,yürür takımı cok saglam hıç bir sorun cıkarmadı 5 yıl 160 bin km ve halen kardeşim kullanır..ortalama 6-7 lt mazot yakar..sadece turbosunu yedim 150 binde..gecen hafta istanbuldaydım kullandım 180 binde canavar hala-ama nasıl kullanmısım ben bu cıhazı 5 yıl oldum-yazdıgım gibi resmen tabure sürer gibisiniz...sehir dısı uzun yolculuklarda acayıp yorucu...koltuklar rahatsız...se3hir ıcı saglam masraf cıkarmayacak bir aracsa aradıgınız ıdeal...
Başlık: Ynt: Yardım, Jazz, Polo, Fiesta, Yaris vs..
Gönderen: agucba - 15 Kasım 2012, 14:59:34
Aslında güzel bir başlık oldu. Kız kardeşim için de ufak, otomatik ve dizel bir otomobil arayışındayız. Sevimli modellerden (Micra gibi olanlardan) görünüşleri nedeni ile nefret ediyor.

Kendi kişisel fikrim, Honda Jazz'ın diğerlerine biraz ağır basacağı yönünde. Ama bunu yazarken çok bildiğimden yazmadım.
Başlık: Ynt: Yardım, Jazz, Polo, Fiesta, Yaris vs..
Gönderen: Alper - 15 Kasım 2012, 15:04:46
Bence bayan kullanacaksa kesinlikte tam otomatik olmalı.
Toyota Yaris derim ben.
1.3 motorlu olanları var birde 1.0 ama 1.3 daha iyi ben izmire gittim geldim hiç yorulmadım mesela çok rahat bir araba.
Başlık: Ynt: Yardım, Jazz, Polo, Fiesta, Yaris vs..
Gönderen: Kibitzer - 15 Kasım 2012, 15:20:36
Küçük sınıf benzinli ve otomatikte ekonomi beklemeyin derim. Birçoğu 10lt civarı yakar. En az yakanlardan biri jazz diye biliyorum. Dizel ve otomatik seçeneği de çok az. Polo dizel otomatik(dsg) güzeldir ama fiyat baya yükselir o zaman. Tam otomatik olmayan bazı otomatiklerde kronik sorunlar olabiliyor dikkat edin, örneğin Toyota Multimode şanzıman.
Başlık: Ynt: Yardım, Jazz, Polo, Fiesta, Yaris vs..
Gönderen: Murat Sağlam - 15 Kasım 2012, 15:23:47
Opel Corsa 1.4 tam otomatik sehir ici 10 Lt yakiyor.
Başlık: Ynt: Yardım, Jazz, Polo, Fiesta, Yaris vs..
Gönderen: Gouki - 15 Kasım 2012, 15:25:14
You are not allowed to view links. Register or Login
Opel Corsa 1.4 tam otomatik sehir ici 10 Lt yakiyor.
Gerçekten mi Murat abi, ben mito'yla 8.5 yakıyorum üstelik elim d'ye de gidiyor ara sıra.
Başlık: Ynt: Yardım, Jazz, Polo, Fiesta, Yaris vs..
Gönderen: agucba - 15 Kasım 2012, 15:32:41
Murat yazdıktan sonra, Corsa CDTi Easytronic inanılmaz rahat ve ekonomik bir araba.
Başlık: Ynt: Yardım, Jazz, Polo, Fiesta, Yaris vs..
Gönderen: Murat Sağlam - 15 Kasım 2012, 15:33:52
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Opel Corsa 1.4 tam otomatik sehir ici 10 Lt yakiyor.
Gerçekten mi Murat abi, ben mito'yla 8.5 yakıyorum üstelik elim d'ye de gidiyor ara sıra.


Aynen abartmadan söyledim...
Esim kullanıyor...
Başlık: Ynt: Yardım, Jazz, Polo, Fiesta, Yaris vs..
Gönderen: Murat Sağlam - 15 Kasım 2012, 15:35:42
You are not allowed to view links. Register or Login
Murat yazdıktan sonra, Corsa CDTi Easytronic inanılmaz rahat ve ekonomik bir araba.


Araba rahat gayet sessiz çalışıyor..
Yalitimida iyi

.easytronik tecrübem olmadi...
Başlık: Ynt: Yardım, Jazz, Polo, Fiesta, Yaris vs..
Gönderen: asklepios - 15 Kasım 2012, 15:58:32
fiesta 9 lt rahat yakar çünkü vasat bir motor ve ekonomi-performans düşmanı tork konvertörlü bir şanzımanı var...az yaksın diyorsanız,direkt eleyin...

easytronic giibi yarı-otomatik(robotize-manuel)(tek kavramalı) şanzımanların kullanımı rezalettir,acemi sürücü gibi vites değiştirir,adamı arabadan soğutur...

benim tavsiyem ya çift kavramalı şanzıman ya da cvt şanzıman olacaktır...

şu an kullandığım seat ibiza 1.2 tsı-dsg'yi rahatlıkla önerebilirim...az yakan-çok kaçan gayet mantıklı bir araba...

wv polo 1.4-dsg pek önermem,çünkü fiyatına göre donanımı çok az,motor demode,yakar-kaçmaz...

honda jazz önerebilirim;(abimde var manueli)  jazz'da daha önce i-shift şanzıman vardı,hatalarını anladılar,cvt'ye döndüler...2. el alırsanız buna dikkat edin,sakın i-shift almayın....

Başlık: Ynt: Yardım, Jazz, Polo, Fiesta, Yaris vs..
Gönderen: Alfadanadam - 15 Kasım 2012, 15:59:36
Eşim için uzun süre Daihatsu kullandık. Hala da birçok kuzenimin eşi kullanıyor. Her anlamda problemsiz araçlar.
Bir süredir de eşim Mitsubishi Colt Amt kullanıyor. Oldukça çevik ve düzgün kullanılırsa az yakan problemsiz bir araba. Tam otomatik değil ama şanzıman Getrag üretimi ve çok kaliteli. Sınıfındaki en problemsiz şanzıman olmasıyla ünlüdür. Hacim olarak hem yeteri kadar küçük hem de yeteri kadar büyüktür.
Başlık: Ynt: Yardım, Jazz, Polo, Fiesta, Yaris vs..
Gönderen: ihsany - 15 Kasım 2012, 16:16:48
Paylaşımlarınız için teşekkürler..
Jazz iyi bir seçenek ancak bunlar arasında en pahalı olanı da Jazz. i-shift olayını bilmiyordum, bunu söylemeniz iyi oldu.
Colt ile ilgili güzel şeyler duymuştum, sanırım motorları da başarılı.. Ama ikinci eli nasıldır hiç bilmiyorum.
Polo da güzel ama dediğiniz gibi fiyat-performans kötü.. Standart donanım çok düşük..

Arkadaşım bayan ve biraz da acemi sayılır, o yüzden Alfa dan uzak tutuyorum :) Birde bu ufak arabalar gerçekten bu kadar yakıyorlar ise bizim arabalar pek bişey yakmıyomuş :)
Başlık: Ynt: Yardım, Jazz, Polo, Fiesta, Yaris vs..
Gönderen: Alfadanadam - 15 Kasım 2012, 16:35:55
Colt daha doğrusu Mitsubishi'nin kaderi Alfa ile benzerdir. Ciddi distribütör sıkıntıları ve tanıtım problemleri var. oldukça iyi repütasyonu olmasına rağen bahsettiğim sebeplerden çok yaygınlaşamadılar. Ama bu ikinci elde avantaj oluyor fiyatlara yansıdığı için. Ben çok iyi bir fırsatla 2005 model amt'lisini 16500'e aldım. Aldığımda 98.000 km.deydi. Gene benzer fiyatlara alınabileceğini düşünüyorum. Şahsen özellikle bayan kullanacaksa kesinlikle Japon alın, kesinlikle daha müsamahakar araçlar.
Başlık: Ynt: Yardım, Jazz, Polo, Fiesta, Yaris vs..
Gönderen: Alfadanadam - 15 Kasım 2012, 16:37:42
Aslında bütçenizi söylerseniz daha gerçekçi tavsiyeler çıkabilir. Ayrıca Colt sebebiyle zaman zaman takıldığım mitsubishi forumundan da bakınabilirim kriterlerinize uyarsa.
Başlık: Ynt: Yardım, Jazz, Polo, Fiesta, Yaris vs..
Gönderen: asklepios - 15 Kasım 2012, 16:56:55
eşime araba bakıyoruz 1,5 sene önce...tek tek alınabilecek arabaları gösteriyorum,beğenmiyor bir türlü...vw'e götürdüm poloyu gösterdim" bu mu 35bin tl'lik araba,çok basit" dedi...sonra şans eseri ibizayı gördü ve bayıldı...motor-şanzıman-donanım ve fiyatını görünce ben de bayıldım,aldık gitti  :)


arkadaşınız bayansa,burayı bir inceleyin derim...
http://www.seat.com.tr/modeller/yeni-ibiza/baslangic.aspx
Başlık: Ynt: Yardım, Jazz, Polo, Fiesta, Yaris vs..
Gönderen: ihsany - 15 Kasım 2012, 17:03:38
Bülent abi bütçe 28 civarı.. Bence de Colt mantıklı gibi ama arkadaş ne der bilemedim şimdi..

Ali hocam, Ibiza otomatiklerin hepsi DSG 7 ileri mi ? DSG 7 lerde sorun var diye konuşuluyordu bir ara forumda..
Başlık: Ynt: Yardım, Jazz, Polo, Fiesta, Yaris vs..
Gönderen: Alfadanadam - 15 Kasım 2012, 17:22:12
O paralara sıfıra yakın bir Colt alabilirsiniz. Senelerce rahat rahat kullanır. Bizimkinde bile 4 havayastığı falan var.

Şöyle bir baktım da. Güzel arabalar var. Bir miktar pazarlık payını da hesaba katarsanız neredeyse sıfır araba almış olursunuz.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mitsubishi-acill-sifirdan-farksiz-sahibinden-otomatik-az-yakar-2011-104752897/detay

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mitsubishi-2012-model-otomotik-mitsubishi-colt-1.3-elegance-104704214/detay

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mitsubishi-2011-mitsubishi-colt-13-triptonik-72254424/detay
Başlık: Ynt: Yardım, Jazz, Polo, Fiesta, Yaris vs..
Gönderen: agucba - 15 Kasım 2012, 17:34:13
Ataşehir'deki Mitsubishi bayisinde yaklaşık 1 ay önce bir Colt'u incelemiştim ve ayak üstü yaptığım pazarlıkta Bülent'in bahsettiği vites kutusu ile beraber tam donanımlı bir Colt için 33.500 TL fiyat almıştım.
Başlık: Ynt: Yardım, Jazz, Polo, Fiesta, Yaris vs..
Gönderen: ihsany - 15 Kasım 2012, 18:27:28
Colt ve Ibiza fiyat performansda önde duruyorlar.. Bana kalırsa ikisi de şehir içi kullanımında ideal.. Aslında Yaris de fena değil ama arkadaş pek beğenmiyor onu.. Ama yakıtları beni şaşırttı gerçekten..
Başlık: Ynt: Yardım, Jazz, Polo, Fiesta, Yaris vs..
Gönderen: asklepios - 15 Kasım 2012, 19:43:51
audi,vw,seat ve skoda'nın 1.4 ve 1.6 lt bütün modellerindeki otomatik şanzıman aynıdır,DSG7...

DSG ile ilgili konuşan çok ama linkteki anket epey fikir verebilir
http://forum.donanimhaber.com/m_57951692/tm.htm
Başlık: Ynt: Yardım, Jazz, Polo, Fiesta, Yaris vs..
Gönderen: Alper - 15 Kasım 2012, 20:08:43
You are not allowed to view links. Register or Login
audi,vw,seat ve skoda'nın 1.4 ve 1.6 lt bütün modellerindeki otomatik şanzıman aynıdır,DSG7...

DSG ile ilgili konuşan çok ama linkteki anket epey fikir verebilir
http://forum.donanimhaber.com/m_57951692/tm.htm

7 ileri olanlarda gerçekten de sorun vardı ama bu yüksek motor gücünden kaynaklıydı.
düşük hp olanlarında sorun yok.
Yüksek hp olanlarda geçişlerde sorun yaşayan çok kişi oldu bu bir gerçek.
Başlık: Ynt: Yardım, Jazz, Polo, Fiesta, Yaris vs..
Gönderen: evrenalpar - 15 Kasım 2012, 22:13:27
Eşimin 3,5 sene kullandığı Hyundai i10 1.1 Select 66hp tam otomatik (4 vites) şehiriçi çok keyifli bir arabaydı. Yıllık bakım harici hiç servise gitmedi. Konforlu da bir araç. Fiyatları 18-22 bin civarı. Biz evvelki hafta 19.750'ye verdik. Donanım falan çok iyi değil tabi. Ama fiyatına göre bence makul.

Deposu 30 lt idi, 130TL'ye doluyordu, şehiriçi yaptığı km fiks 400 km idi. Şehirlerarası 80-100 km ile seyirde çok az yakıyor. 4 vites olduğu için sürat arttıkça yakıt da artıyordu.

Seçenek olarak değerlendirilebilir diye düşündüm.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-hyundai-sadece-11-bin-km-de-otomatik-vites-i-10-select-boyasiz-hatasiz-104839252/detay

Bu arada belki Chevrolet Aveo'lardan da bakabilirsiniz, çok donanımlı ve fiyatları makul diye biliyorum. Bir arkadaşım aldı 32bin'e geçen ay. Memnun diye biliyorum.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-chevrolet-otomatik-aveo-lt-kasim-2011-cikisli-sahibinden-104178832/detay#

Yaw arkadaş millet diyor 2.0 motor CR-V mi alınır, çok yakar o bilmemne, şehir içi inanmicaksınız 8.7- 9,0 - 9,5 arası gidip geliyor. Çok aşırı trafikte tabiki 10'u görür. Şehirlerarası da 8,0-8,5 arası.
Çok memnunum vallahi, inanılmaz donanımlı, konforlu, büyük bir araba.
Başlık: Ynt: Yardım, Jazz, Polo, Fiesta, Yaris vs..
Gönderen: Alper - 15 Kasım 2012, 22:40:43
Geçen ay iş yerine 3 adet i20 alındı otm. 5 ileri
Ankaraya gittim geldim.
Çorluya gittim geldim.
uzun yolda 5.3 ortalama
İstanbul içi dur kalkta 6.4 falan yaktı.
Uzun yolda niye fazla yaktı çünkü küçük motor ve 120 den sonra fazla yakmaya başlıyor cidden.
Ama rahat araba , bayan için falan düşünülür.
Ve ciddi ufak geldi bana Volvo ve Alfa dan sonra.
e şirkette de Jetta , Focus , A4 ve A6 bazen passat kullanınca kimse i20 nin yüzüne bakmıyor :) garibanlar otoparkta çürücek :D
Ben aldım işte 2 hafta takıldım zaten o ara 4 bin km yapmıştım.
Yakıt oranları da yazdığım gibi.
Başlık: Ynt: Yardım, Jazz, Polo, Fiesta, Yaris vs..
Gönderen: 147BLACK - 15 Kasım 2012, 23:56:46
Bir bayan öğretmen arkadaşımda Colt var. "BMW M5'le çok rahat kapışır bunun motoru" gibi iddialı sözler söyledi. Çok memnunmuş... Japon araçları gerçekten çok iyi. Hem prtaik hem sorunsuz hem de az yakar. 2. elde de bazı modeller uygun fiyata alınabilir.

1.3-103 HP DAİHATSU Sirion'lar var. Makyajdan önceki kasalar. Cep roketi diyorlar.
Lpg'li ve otomatik olanlarını 15-16 bin gibi fiyatlara bulur periyodik bakımla senelerce binebilir arkadaşınız. Hem de 8-9 bin tl'si cebinde kalır.
Şahsen, özenti gibi Polo alıp o araca bineceğime Daihatsu Sirion alıp hep alternatif olandan yana oyunu kullanırdım benzer bir durumda olsam. Sirion forumlarında 1.3 motorlar bmw tokatladığını söyleyen çok kişi var. Yakıtı ve sorunsuzluğu da çok iyiymiş.  :)
Bir örnek..
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-daihatsu-2005-dihatsu-sirion-cok-temiz-bayandan-15.500-tl-otomatik-105160540/detay
Başlık: Ynt: Yardım, Jazz, Polo, Fiesta, Yaris vs..
Gönderen: Alfadanadam - 16 Kasım 2012, 08:47:35
Şu anda yakın çevremde ve ailemde toplam 5 tane Sirion var. Biri kız kardeşimin hatta. Aynen dedikleri gibi.
Başlık: Ynt: Yardım, Jazz, Polo, Fiesta, Yaris vs..
Gönderen: fevkalbeser12 - 16 Kasım 2012, 10:12:31
Daihatsunun o zamanki motorları toyotanın diye biliyorum o araçların seriliğini bende duymuştum hem tipide güzel alternatif bi seçim olabilir. Ama dediğiniz araçlardan birini alıcak olsam ford fiesta alırdım tipi çok hoşuma gidiyor.
Başlık: Ynt: Yardım, Jazz, Polo, Fiesta, Yaris vs..
Gönderen: ihsany - 16 Kasım 2012, 12:19:48
DSG 7 sorunularını okudum, sanırım hazirandan sonra 3. nesil kavrama üretimine başlamışlar, bu arada önceki iki neslin hatalarını gidermişlerdir ama 3. nesil kavrama sorunlu mu pek belli değil.. Servisler sorunu kabul ediyorlarmış ama biraz sert konuşunca sanırım.. Ya yazılım ya da kavrama değişimi ile sorunlarının çözüldüğünü söylemiş kullanıcıları. Ayrıca gördüğüm kadarı ile D segmenti ve trafikte dur kalk çok yapan araçlar sorunla daha çok karşılaşmışlar. Garanti kapsamındaysa neyse ama değilse can yakabilir..

Daihatsu ve Colt, fiyat/performans olarak iyiler ancak pazar konusunda biraz sıkıntılı görünüyorlar. Sonuçta alınan aracın 2-3 sene içinde satılma ihtimali yüksek.. Kolay elden çıkması istendiği için tercihte gerilere gidiyor..

Yaris bu durumda biraz ağır basıyor..
Başlık: Ynt: Yardım, Jazz, Polo, Fiesta, Yaris vs..
Gönderen: asklepios - 16 Kasım 2012, 14:11:27
benim bildiğim kadarıyla DSG7 iki durumda sıkıntı yaratmaya meyilli:
1-dediğiniz gibi ağır bir araç ise
2-yüksek beygir-tork var ise(polo gti)
25bin km oldu,bizde herhangi bir sıkıntı yok
Başlık: Ynt: Yardım, Jazz, Polo, Fiesta, Yaris vs..
Gönderen: Murat Sağlam - 16 Kasım 2012, 21:53:13
Suan dsg 16tdi kullanıyorum
26000 km de henüz bir sıkıntı yok...
Başlık: Ynt: Yardım, Jazz, Polo, Fiesta, Yaris vs..
Gönderen: asklepios - 17 Kasım 2012, 01:30:05
ne var sizde murat bey?
Başlık: Ynt: Yardım, Jazz, Polo, Fiesta, Yaris vs..
Gönderen: Murat Sağlam - 17 Kasım 2012, 03:21:21
You are not allowed to view links. Register or Login
ne var sizde murat bey?

golf
Başlık: Ynt: Yardım, Jazz, Polo, Fiesta, Yaris vs..
Gönderen: emin - 17 Kasım 2012, 09:31:19
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Opel Corsa 1.4 tam otomatik sehir ici 10 Lt yakiyor.
Gerçekten mi Murat abi, ben mito'yla 8.5 yakıyorum üstelik elim d'ye de gidiyor ara sıra.

özgün aynen abi, ben zaten bunları duydukça vazgeçiyorum mitoyu satmaktan, hem yakıcak hem gitmeyecek bana göre değil.

Evren abi CRV'den memnun olmanıza sevindim aynen belirttiğin değerlerdi benim dekarşılaştıklarım, çok cılızda olsa hoş bir motor sesi var. xenonları harika =)
Başlık: Ynt: Yardım, Jazz, Polo, Fiesta, Yaris vs..
Gönderen: ihsany - 29 Kasım 2012, 14:42:41
Sonunda arabayı alabildik arkadaşlar. Fikrini paylaşıp yardımcı olan herkese teşekkür ederim..
2010 model Fiesta 1.4 Otomatik benzinli aldık, 12500 km de ve kazası boyası olmayan temiz bir araba. Dün 1-2 saat turladım istanbulda, yer yer trafikle beraber ortalama yakıt tüketimi 9 lt.. Kullanımı kolay ideal bir bayan arabası.. Otomatik vites trafikte hiç yormuyor ancak ben 50 yaşımda otomatik kullanmaya başlarım galiba  :o
Tabiki fiesta ile kıyaslamıyorum ama akşam Alfama binince direksyonundan öpesim geldi  ;D
Başlık: Ynt: Yardım, Jazz, Polo, Fiesta, Yaris vs..
Gönderen: Alper - 29 Kasım 2012, 14:47:37
You are not allowed to view links. Register or Login
Sonunda arabayı alabildik arkadaşlar. Fikrini paylaşıp yardımcı olan herkese teşekkür ederim..
2010 model Fiesta 1.4 Otomatik benzinli aldık, 12500 km de ve kazası boyası olmayan temiz bir araba. Dün 1-2 saat turladım istanbulda, yer yer trafikle beraber ortalama yakıt tüketimi 9 lt.. Kullanımı kolay ideal bir bayan arabası.. Otomatik vites trafikte hiç yormuyor ancak ben 50 yaşımda otomatik kullanmaya başlarım galiba  :o
Tabiki fiesta ile kıyaslamıyorum ama akşam Alfama binince direksyonundan öpesim geldi  ;D


Zaten bu araç bayanlar için ideal.
Yakıtı da düşünmezsek şehir içi için gayet mantıklı.
Tork konvertörlü olması özellikle park ederken olsun yokuş yukarı olsun bayanlarımızın en çok işine yarayan özelliği.
Tabii kalkışlarda stop ettirememeleri de cabası. :)

Hayırlı olsun diyelim.
Kazasız belasız kullanırsınız inşallah.
Başlık: Ynt: Yardım, Jazz, Polo, Fiesta, Yaris vs..
Gönderen: Gouki - 29 Kasım 2012, 14:50:05
Hayırlı olsun İhsan abi.
Başlık: Ynt: Yardım, Jazz, Polo, Fiesta, Yaris vs..
Gönderen: ihsany - 29 Kasım 2012, 15:43:43
Alper bence de böyle bir kullanamayan birisi daha da araba falan kullanamaz. O kadar kolay ki kullanırken sıkıldım :)

Özgün teşekkür ederim.
Başlık: Ynt: Yardım, Jazz, Polo, Fiesta, Yaris vs..
Gönderen: asklepios - 29 Kasım 2012, 15:51:18
hayırlı olsun,güzel günlerde kullanın :)
Başlık: Ynt: Yardım, Jazz, Polo, Fiesta, Yaris vs..
Gönderen: Alfadanadam - 29 Kasım 2012, 16:16:24
Hayırlı uğurlu olsun.
Başlık: Ynt: Yardım, Jazz, Polo, Fiesta, Yaris vs..
Gönderen: evrenalpar - 29 Kasım 2012, 16:18:59
Yahu Fiesta bile 9 LT yakıyorsa gerçekten, benim koca CR-V'nin motoruna kurban.  :)

Hayırlı olsun..
Başlık: Ynt: Yardım, Jazz, Polo, Fiesta, Yaris vs..
Gönderen: asklepios - 29 Kasım 2012, 18:50:34
fiestanın 9 lt yaktığı yerde sizin crv "en az" 11 lt yakar yalnız :)
Başlık: Ynt: Yardım, Jazz, Polo, Fiesta, Yaris vs..
Gönderen: ihsany - 30 Kasım 2012, 09:37:12
Ali Bey, Bülent Bey, Evren Bey teşekkür ederim..

Yakıt ekonomisinde dizelden başkası yalan anlaşılan :)
Başlık: Ynt: Yardım, Jazz, Polo, Fiesta, Yaris vs..
Gönderen: evrenalpar - 30 Kasım 2012, 16:42:41
You are not allowed to view links. Register or Login
fiestanın 9 lt yaktığı yerde sizin crv "en az" 11 lt yakar yalnız :)

Direk trafiğe girersek tabiki 11lt yakar, belki fazla bile yakar ama şehiriçi eşim sürekli Maltepe - Çağlayan yapıyor, ortalamamız sürekli 9-10 arası gidip geliyor. :)
Başlık: Ynt: Yardım, Jazz, Polo, Fiesta, Yaris vs..
Gönderen: asklepios - 30 Kasım 2012, 17:00:20
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
fiestanın 9 lt yaktığı yerde sizin crv "en az" 11 lt yakar yalnız :)

Direk trafiğe girersek tabiki 11lt yakar, belki fazla bile yakar ama şehiriçi eşim sürekli Maltepe - Çağlayan yapıyor, ortalamamız sürekli 9-10 arası gidip geliyor. :)

ki; 1600 kiloluk 4x4 otomatik şanzımanlı bir crossover için gayet iyi değerler :)
Başlık: Ynt: Yardım, Jazz, Polo, Fiesta, Yaris vs..
Gönderen: evrenalpar - 30 Kasım 2012, 17:11:48
Yok Allahtan sürekli 4x4 değil, çekişte düşüş olduğu zaman devreye giriyor. Yoksa 14-15'i bulurduk.  :o
Başlık: Ynt: Yardım, Jazz, Polo, Fiesta, Yaris vs..
Gönderen: asklepios - 02 Aralık 2012, 22:22:25
haa,bak onu bilmiyordum...o zaman değerler normal