Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



ALFA 147 GTA 3.7 EVO

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

n/a

Register or Login" border=0>

Tufan

#1
şu far kaşlarından nefret ediyorum

n/a

#2
evet ya far kaşı direk şahin doğan havasına sokuyo arabayı..

n/a

#3
far kaşi kötü olmş..resmen arabanin uykusu gelmiş ya...üstündeki cila çok iyi...alttaki hava girişleri de güzel ama daha güzel olabilirmiş de kirmizi arabaya içi siyah jant ne alaka...ticari taksiler gibi sanki momo corse jant takmiş gibi ne öle?tabi biliorm bu türkiyeden değil adamin haberi yoktur taxicide momo corse olayindan da olsun yakişmamiş...
o minnacik dikiz aynasiyla adam ne görecekmiş merak ettim..bir de yana sticker luzumsuz olmş...far kaşi olmasa + sticker olmasa + daha güzel bi jant olsa gayet hoş

n/a

#4

You are not allowed to view links. Register or Login


sitesinde bi sürü şey war yahu..

Alfadanadam

#5
quote:

far kaşi kötü olmş..resmen arabanin uykusu gelmiş ya...üstündeki cila çok iyi...alttaki hava girişleri de güzel ama daha güzel olabilirmiş de kirmizi arabaya içi siyah jant ne alaka...ticari taksiler gibi sanki momo corse jant takmiş gibi ne öle?tabi biliorm bu türkiyeden değil adamin haberi yoktur taxicide momo corse olayindan da olsun yakişmamiş...
o minnacik dikiz aynasiyla adam ne görecekmiş merak ettim..bir de yana sticker luzumsuz olmş...far kaşi olmasa + sticker olmasa + daha güzel bi jant olsa gayet hoş



Volkan'a tamamen katılıyorum, sürüş zevki tadından yenmez ayyrı :)

krm

#6
bence cila da fazla parlak olmuş.

Alfadanadam

#7
quote:

bence cila da fazla parlak olmuş.



Kerem'cim o kadar spotun altında sen de olsan parlardın bea :)

n/a

#8
çok güselllllll  .bende uyuz oluyorum kaşlara burda oladasa bi tane ne kadar gelebilir acaba :P