Alfisti Turkey
Alfisti Turkey

Gönderen Konu: 156 1.6 Termostat  (Okunma sayısı 1034 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Hasqar

  • Membro
  • İleti: 32
    • Çevrimdışı
156 1.6 Termostat
« : 26 Ekim 2017, 10:49:45 »
Merhaba,
Dün Gates marka original etiketi olan termostat aldım fakat kutuyu açtığımda Calorstat marka termostat çıktı. Bu iki marka aynı firmanın üretimi falan mıdır? Nasıl o kutudan farklı marka termostat çıkıyor?
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

admin

  • Amministratore
  • İleti: 5.802
    • Çevrimdışı
Ynt: 156 1.6 Termostat
« #1 : 26 Ekim 2017, 11:27:50 »
Aynıdır.
:alfisti:

Lütfen forumda arama yapmadan yeni konu başlatmayın.

Sercan Keklik

  • Membro
  • İleti: 9.722
    • Çevrimdışı
Ynt: 156 1.6 Termostat
« #2 : 26 Ekim 2017, 11:50:14 »
Merhaba,
Dün Gates marka original etiketi olan termostat aldım fakat kutuyu açtığımda Calorstat marka termostat çıktı. Bu iki marka aynı firmanın üretimi falan mıdır? Nasıl o kutudan farklı marka termostat çıkıyor?

bandrol açık degilse olabilir. Hologramlı bandrolü mevcuttur
145 1.4 TwinSpark
145 1.6 TwinSpark
147 1.6 TwinSpark
147 2.0 SeleSpeed Blackline
156 1.6 TwinSpark
156 2.0 TwinSpark
156 2.0 SeleSpeed
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
159 1.9 JTS
MiTo 1.6 JTDm
Giulietta 1.4 MultiAir
Giulietta 1.6 JTDm
Giulietta 1.6 JTDm
Spider 2.0 TwinSpark (916)
Spider 2.2 JTS SeleSpeed (939)
En Güzel Alfa Romeo, Arkadaşımın Alfa Romeo'su

Hasqar

  • Membro
  • İleti: 32
    • Çevrimdışı
Ynt: 156 1.6 Termostat
« #3 : 26 Ekim 2017, 19:54:53 »
Termostatı değiştirdim fakat yine durduğu yerde 90ı görüyor sadece. Araç yürüdüğü zaman 70lere falan düşüyor. Sıfır termostat arızalı mı yoksa bu araçların böyle hastalığı falan mı var?
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

DarknessHero

  • Membro
  • İleti: 103
    • Çevrimdışı
Ynt: 156 1.6 Termostat
« #4 : 26 Ekim 2017, 20:25:35 »
Termostatı değiştirdim fakat yine durduğu yerde 90ı görüyor sadece. Araç yürüdüğü zaman 70lere falan düşüyor. Sıfır termostat arızalı mı yoksa bu araçların böyle hastalığı falan mı var?
Yürür halde de 90 da kalmalı.
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

Hasqar

  • Membro
  • İleti: 32
    • Çevrimdışı
Ynt: 156 1.6 Termostat
« #5 : 26 Ekim 2017, 20:32:55 »
Konuyu da bayağa araştırdım. Kimi sabit 90da kalıyor kimi 70-90 arası geziyor falan.. 90da sabit kalanlar ne marka termostat takıyor?
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

Alfista35

  • Membro
  • İleti: 284
    • Çevrimdışı
Ynt: 156 1.6 Termostat
« #6 : 26 Ekim 2017, 20:39:11 »
Termostatı değiştirdim fakat yine durduğu yerde 90ı görüyor sadece. Araç yürüdüğü zaman 70lere falan düşüyor. Sıfır termostat arızalı mı yoksa bu araçların böyle hastalığı falan mı var?

Benim termostatta akan trafikte sabit 70. sıkışık trafik 90. Ustam normal olduğunu söyledi.
Alfa Romeo 156 1.6 TS Distinctive

Hasqar

  • Membro
  • İleti: 32
    • Çevrimdışı
Ynt: 156 1.6 Termostat
« #7 : 26 Ekim 2017, 20:52:24 »
Yahu nesi normal bir türlü aklım almıyor. Normalde araçlar 90 dereceye göre yapılmıyor mu, motora koyduğumuz yağ tam olarak 90 derecede verimli olmuyor mu? E motor sıcaklığı düşük olduğu için yanmanın da tam verimli olacağını düşünmüyorum. Bilmem iyi mi yaptım kötü mü yaptım alfa almakla. Çok pinpirikliyim araç konusunda, özellikle motorda en ufak sıkıntıya tahammül edemiyorum.  :(
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

Kaan

  • Membro
  • İleti: 641
    • Çevrimdışı
Ynt: 156 1.6 Termostat
« #8 : 26 Ekim 2017, 22:35:06 »
Sadece termostata odaklanmışsınız hararet konusunda. Fanlara da gözatmanızda fayda var. Erken devreye giriyor olabilir.
1 hayal
5 duyu
6.his

Hasqar

  • Membro
  • İleti: 32
    • Çevrimdışı
Ynt: 156 1.6 Termostat
« #9 : 27 Ekim 2017, 07:06:10 »
90da giriyor hocam baktım. Zaten durduğu yerde 90ı görüyor, yürürken düşüyor. Başka şüphelenecek bişey bulsam onu da değiştiricem  :)
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

OnurG

  • Membro
  • İleti: 83
    • Çevrimdışı
Ynt: 156 1.6 Termostat
« #10 : 27 Ekim 2017, 14:13:16 »
90 a çıkar açılır... aşağı düşer ... tekrar 90 yapar kalır o şekilde olmalı.

hararet müşürü ve diğer soğutma ekipmanlarına baktırın.

sürekli 70 de olması normal değil. oraya dikkat :(
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

Hasqar

  • Membro
  • İleti: 32
    • Çevrimdışı
Ynt: 156 1.6 Termostat
« #11 : 27 Ekim 2017, 14:19:21 »
OBD cihazı sipariş ettim. Bağlayıp aracı kullanırken dijital olarak anlık sıcaklığı izleyeceğim. 70 gösterirken sıcaklığın 80 küsürlerde olduğunu gözlemleyenler olmuş. Eğer benim araçta da öyleyse fazla kurcalamayacağım.  :)
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

fatihmehmet

  • Membro
  • İleti: 1.633
    • Çevrimdışı
Ynt: 156 1.6 Termostat
« #12 : 28 Ekim 2017, 11:18:25 »
OBD cihazı sipariş ettim. Bağlayıp aracı kullanırken dijital olarak anlık sıcaklığı izleyeceğim. 70 gösterirken sıcaklığın 80 küsürlerde olduğunu gözlemleyenler olmuş. Eğer benim araçta da öyleyse fazla kurcalamayacağım.  :)

156'ya android ile bağlanacaksanız sadece alfaobd çalışır. Torque vs gibi programlar bağlanmaz. Sıcaklık normal görünüyor. Evet yaklaşık 10 derece program görünenden fazla gösteriyor.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
2007 - Alfa Romeo GT Q2 1.9 JTD (2019-.....)
2004 - Alfa Romeo 156 mk2 2.0 TS Manuel. (2016- 2019)
2008 - Alfa Romeo 147 1.6 TS - Alfa Rosso. (2013-2016)

yigitekimdemir

  • Membro
  • İleti: 598
    • Çevrimdışı
Ynt: 156 1.6 Termostat
« #13 : 29 Ekim 2017, 18:53:59 »
Ben programla baktım gösterge 10 eksik gösteriyor daima. Şehir içinde aslında 90-100 arası, şehir dışında 80-90 arası devamlı oynuyor ancak gösterge hep 10 eksik.

Ayrıca yağın verimi konusunda haklısınız ancak onun su sıcaklığı ile çok ilgisi yok yağ sıcaklığı ile alakası var. Yağ sıcaklığı motor 90 iken zaten çok daha yüksek. Hatta 156da yağ soğutucu yağın sıcaklığını suya vererek yağı soğutuyor.

Sent from my HTC M8 using Tapatalk


 

GoogleTagged



SimplePortal 2.3.7 © 2008-2021, SimplePortal