Alfisti Turkey
Alfisti Turkey

Gönderen Konu: 156 modifiye için bir kaç soru  (Okunma sayısı 1896 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

JUNIOR

  • Membro
  • İleti: 44
    • Çevrimdışı
156 modifiye için bir kaç soru
« : 11 Temmuz 2016, 14:40:47 »
Merhabalar herkese iyi günler modifiye adına bir kaç soru soracaktım bilen,uygulayan ve deneyim sahibi olanlardan cevap bekliyorum teşekkürler.

Soru 1) Amerikan park modülü taktırmanın arıza lambası gibi bir zararı olur mu?
Soru 2) 17" jant, 5x100, 5x98'e olur mu, sıkıntı olur mu?
Soru 3) Kısa farlar için H7 xenon şapkaya yaslanıyor. Buna göre kısa uzunlukta xenon var mı? Yoksa alternatif ne?

Şimdiden teşekkürler.
« Son Düzenleme: 11 Temmuz 2016, 14:47:00 Gönderen: admin »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

octinum

  • Moderatore
  • İleti: 1.372
    • Çevrimdışı
Ynt: 156 MODİFİYE İÇİN BİR KAÇ SORU.
« #1 : 11 Temmuz 2016, 14:46:33 »
İlk ikisinden emin değilim ama 3 için, Mercekli far değilse, Xenon ampulün ne işi var? Halojen için tasarlanmış farda xenon olmaz. :)

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

JUNIOR

  • Membro
  • İleti: 44
    • Çevrimdışı
Ynt: 156 modifiye için bir kaç soru
« #2 : 11 Temmuz 2016, 14:54:14 »
Tamam biraz uçuk bir sonuç bende biliyorum ama genelde park sis geziyorum kısalara xenon takma amacım halojen ampülün yeterli gelmemesi bu yeni çıkan halojen ampül gibi olan adına çakma xenon denilen ampülleride denedim sonuç hüsran.Amacım birazda renk uyumu sağlamak sislerle.
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

admin

  • Amministratore
  • İleti: 5.802
    • Çevrimdışı
Ynt: 156 modifiye için bir kaç soru
« #3 : 11 Temmuz 2016, 16:20:27 »
Sisli olmayan havalarda gece gündüz sis farları açık gezerek karşı yönden gelen sürücülerin bir çoğunun size küfür ettiğini unutmayın.
:alfisti:

Lütfen forumda arama yapmadan yeni konu başlatmayın.

yigitekimdemir

  • Membro
  • İleti: 598
    • Çevrimdışı
Ynt: 156 modifiye için bir kaç soru
« #4 : 11 Temmuz 2016, 16:32:39 »
1 - arıza yakmayan amerikan park modülleri var, elektrikçiler hallederler.
2 - 5x100 olur ama balansı kaçar durur, risk etmenin gereği yok 5x98 iyidir.
3 - xenon takmayın.
4 - xenon takmayın.

surgeon

  • Membro
  • İleti: 215
    • Çevrimdışı
Ynt: 156 modifiye için bir kaç soru
« #5 : 11 Temmuz 2016, 17:39:35 »
Amerikan park arıza ışığı yakmaz kullanıyorum ancak park modunda yanmıyor sadece far açık modda çalışıyor. 5x100 kullanan arkadaşlarım çok çok büyük sıkıntı veya sizin çok farkedebileceğiniz bir sıkıntı olmuyor ancak çok ince yanak almayın derim. Xenon veya alternatifleri ışık açısından yeterli açma yapmaz mercekli far değilse denedim sonuçsuz orjinali daha iyi
palio 1.2 sl 2005 (2009-2010)
vectra cd oto. 1998 (2010-2011)
Megane ıı  privilege oto. 2008 (2011-2014)
corsa 1.4 gls 2000 (2012-2013)
Passat 1.4 tsı dsg 2010 (2014-2015)
Polo 1.4 tdı 2008 (2014-2014)
A3 1.6 oto. 2000 (2014-2014)
156 1.6 ts 2005 (2014-       )
Megane ıı privilege oto. 2008 (2015-2016)
C-ellysee 1.6 hdı 2014 (2016-2016)
Astra 1.6 cdtı oto. Sedan 2016 (2016-     )

JUNIOR

  • Membro
  • İleti: 44
    • Çevrimdışı
Ynt: 156 modifiye için bir kaç soru
« #6 : 11 Temmuz 2016, 17:56:58 »
Sisli olmayan havalarda gece gündüz sis farları açık gezerek karşı yönden gelen sürücülerin bir çoğunun size küfür ettiğini unutmayın.
Küfür neden etsinki insanlar oysa ki herkes bu masum olayı mutlaka yapar yinede xenon konusunda ki fikirlerinize dayanarak vazgeçtim kaliteli halojen ampül sipariş ettim.TEŞEKKÜRLER.
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

Gouki

  • Amministratore
  • İleti: 7.932
    • Çevrimdışı
Ynt: 156 modifiye için bir kaç soru
« #7 : 11 Temmuz 2016, 20:02:18 »
İyi yapmışsınız, çünkü kullanacağınız çakma xenon far tasını karartacak, şapkayı eritecek ve kesinlikle halojen lambalar kadar (özellikle yağışlı havalarda) iyi bir aydınlatma sağlamayacaktı. Zaten merceksiz fara xenon konusunu tartışmak bile 2016 yılında tuhaf :)

Jant konusuna gelirsek. 5x100 kullanılır. Şöyle ki:

1. Oynar havşalı bijonlarla. Bijonlar kaliteliyse en güvenilir yol.
2. Jant üzerinde oynama yaparak. Deliklerden birisini tornacıda genişletmek suretiyle. Jant ilerde elden çıkarılacaksa tavsiye etmem.
3. Hiç bir şey yokmuş gibi orijinal bijonlarla takıp devam etmek. Bir çukurda veya ani frende bijon kesme ihtimali var. Ayrıca sök tak sırasında özellikle tabancayla yapılırsa poryadaki bijon yuvası da bozulabilir. Lastikçilerin en çok tercih ettiği yol. En sevdikleri yalan da "abi bunun payı var". En riskli yöntem bu.

gurkanlale

  • Membro
  • İleti: 255
    • Çevrimdışı
Ynt: 156 modifiye için bir kaç soru
« #8 : 11 Temmuz 2016, 20:19:34 »
Sisli olmayan havalarda gece gündüz sis farları açık gezerek karşı yönden gelen sürücülerin bir çoğunun size küfür ettiğini unutmayın.

Küfür neden etsinki insanlar oysa ki herkes bu masum olayı mutlaka yapar yinede xenon konusunda ki fikirlerinize dayanarak vazgeçtim kaliteli halojen ampül sipariş ettim.TEŞEKKÜRLER.

 :) zamanında yaptık ama hoş değil, karşıdaki kişinin gözünü almaktan başka bir faydası yok.

Aslında estetik kaygılar hep yaşadığımız şeyler, rahatsızlık vermediği sürece sorun yok ama xenon için mercek montajı yaptırın derim.
Drive Tastefully..

octinum

  • Moderatore
  • İleti: 1.372
    • Çevrimdışı
Ynt: 156 modifiye için bir kaç soru
« #9 : 11 Temmuz 2016, 20:40:32 »
Küfür neden etsinki insanlar oysa ki herkes bu masum olayı mutlaka yapar yinede xenon konusunda ki fikirlerinize dayanarak vazgeçtim kaliteli halojen ampül sipariş ettim.TEŞEKKÜRLER.
Işık yerden yansıyıp direkt göze vuruyor çünkü. :) Göz de gelen Işık miktarına göre kendini ayarlıyor, bu sefer sizin Işık dışında her yer karanlık kalıyor. Karşıdan karşıya geçmeye niyetlenen yayalar veya yolda kazaya sebep olabilecek bozukluk ve cisimler mesela. Yani hiç de masum degil. :) Dikkat edin, Ferrariler gibi süper spor arabaların burnu sizin sis farı seviyesindedir ama farları yukarıya konur. Bunun bir sebebi var.

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

Theillest

  • Membro
  • İleti: 820
    • Çevrimdışı
Ynt: 156 modifiye için bir kaç soru
« #10 : 11 Temmuz 2016, 22:18:31 »
Modül de olsa amerikan parkta lambaları açınca uyarı veriyor ama kesinlikle iyi bir modül ve işini bilen bir ustaya yaptırın yoksa işini bilmeyen ustalar sıkıntı yaratabilir aracınıza.

Xperia Z3 cihazımdan gönderildi


octinum

  • Moderatore
  • İleti: 1.372
    • Çevrimdışı
Ynt: 156 modifiye için bir kaç soru
« #11 : 11 Temmuz 2016, 22:41:35 »
Bu arada, arıza lambası yanmaması için dirençle kandırmaca yapmıyorlar mı?
O durumda ampulün gerçekten patladığını anlayabiliyor mu kontrolcü? Yoksa ampul patlasa da uyarısını vermiyor mu?

Dipnot olarak; Amerikan park denen şeyi 156'ya yakıştıramıyorum ben. 156'nın tasarımı o kadar "bütün" ki, belli şeyler dışında ne taksanız fazla duruyor. Ben de güvenlik için aşağıdaki şeritlerden gündüz farı yapayım mı ki dedim sonra tövbe ettim, Allah muhafaza Audi'ye benzeyiverir diye. :)
https://www.youtube.com/watch?v=oxoYdOM4V50
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

Majo

  • Membro
  • İleti: 157
    • Çevrimdışı
Ynt: 156 modifiye için bir kaç soru
« #12 : 12 Temmuz 2016, 00:37:38 »
1- Amerikan park yapılır. Arıza lambası yakmamak ustanın maharetine bağlı.
2- 5*100 olur. Sıkıntı da olur. (Bijon kesebilir) Alternatif istiyorsanız 5*98 to 5*100 veya 5*98 to 5*112 spacer adapters diye Google amcada arama yapın. 20 mm spacerlar var. Bijon aralığınızı istediğiniz ölçüye getirebilirsiniz yaklaşık 400 TL.
3-  Mercek olmadan xenon kullanmayın. Bu iş için YouTube da fartasarım merkezine bakın . Mikail Peker işinin ehlidir. Bütçe varsa herşey mümkün.
Risk yoksa ben de yokum.

Theillest

  • Membro
  • İleti: 820
    • Çevrimdışı
Ynt: 156 modifiye için bir kaç soru
« #13 : 12 Temmuz 2016, 02:46:17 »
Bu arada, arıza lambası yanmaması için dirençle kandırmaca yapmıyorlar mı?
O durumda ampulün gerçekten patladığını anlayabiliyor mu kontrolcü? Yoksa ampul patlasa da uyarısını vermiyor mu?

Dipnot olarak; Amerikan park denen şeyi 156'ya yakıştıramıyorum ben. 156'nın tasarımı o kadar "bütün" ki, belli şeyler dışında ne taksanız fazla duruyor. Ben de güvenlik için aşağıdaki şeritlerden gündüz farı yapayım mı ki dedim sonra tövbe ettim, Allah muhafaza Audi'ye benzeyiverir diye. :)
https://www.youtube.com/watch?v=oxoYdOM4V50
Abi direnci fln bilmiyorum ama bizim kardeşlik istiyordu amerikan  parkı arıza lambası yakmadan yağıcagını ve evladiyelik olacagını söyleyen bi usta bulduk modülsüz fln yaptı 2 gün çalıştı 2 gün sonra ne park ne uzun ne kısa bişi yanmıyordu.Sonra role attı fln öyle yola gittik ankarada halettiriiz dedik ankaraya vardık şükrü abi bi elektirikci tavsiye etti ordada rulmanı değiştirdik onun yanına gittik baktı sıkıntıyı bulamadı beyin gitmiş dedi öyle kaldı geri döndük kayseriye.Bizim bi abi elektrikcisini önerdi amerikan parkı söktü berbat bi sistem yapmış zaten tüm farlar parklar kapalıyken sol fren lambası yanmıyor parkları açınca yanıyor ama dediğine göre sistem kendini kilitlemiş gibisinden konuştu far sistemini kontrol eden beyin değişimi gibisinden konuştu o öyle kaldı fazla da oynatmak istemedim. Modülü amerikan park çalışıyor şu an sinyaller sürekli yanmıyor ama sevmiyorum onu muayenedende böyle geçince alıştık gibi :) Acaba fikri olan varmı parklar kapalıyken çapraz tesisat ta stop yanmıyor böyle durum yaşayan varsa önerilerinize açığım usta önemli ama anlamıyorsa ordan uzaklaşmak lazım şimdi o yoldan her geçtiğimde verdigim para ve arabaya verdiği zarardan sövüp haram ediyorum...

Xperia Z3 cihazımdan gönderildi


orhantrman

  • Membro
  • İleti: 37
    • Çevrimdışı
Ynt: 156 modifiye için bir kaç soru
« #14 : 12 Temmuz 2016, 11:22:06 »
Anlattıklarınızın hepsini yaptım hiç bi sorun çıkarmıyor ne elektronik nede balans konusunda, ama farlara xenon takmam sislerin ayarınıda aşağıya çektim göz almasın diye  :)

Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

admin

  • Amministratore
  • İleti: 5.802
    • Çevrimdışı
Ynt: 156 modifiye için bir kaç soru
« #15 : 12 Temmuz 2016, 12:00:08 »
Peki sis lambalarına gerçekten ihtiyaç duyduğunuzda ne yapacaksınız? Aşağı baktıkları için bir işe yaramayacaklar!

Sis farlarının gerçekten ihtiyaç duyulmadıkça kullanılması @octinum 'un anlattığı sakıncaları beraberinde getiriyor. Yurtdışında sis farlarının gereksiz yere yakılması beraberinde cezayı da getiriyor ancak ülkemizde bırakın normal kullanıcıları, bu işi takip etmesi gereken "genç" kolluk kuvvetleri bile bu bilinçten uzak oldukları ve çağdaş bir kafa yapısında olmadıklarından, ancak "emir" gelmesi durumunda takip etmekteler.

İlk defa geçtiğiniz veya devamlı olarak geçtiğiniz halde güvenli olmayan köy veya dağ yollarında, tali yollarda, aydınlatması az veya hiç olmayan yollarda, yolu daha iyi aydınlatabilmek ve görebilmek için mazur görülebilir, ancak gece gündüz demeden, sırf "şekil" olsun diye sis lambalarının yakılması pek hoş değil.
:alfisti:

Lütfen forumda arama yapmadan yeni konu başlatmayın.

melih123

  • Membro
  • İleti: 133
    • Çevrimdışı
Ynt: 156 modifiye için bir kaç soru
« #16 : 12 Temmuz 2016, 12:07:34 »
Ben gt'ye yaptırdım angel far resimlerde cok iyi cıkmıyor ama aracı canlı görenler beyeniyorlar.Ama sizin araçta yakışacagını düşünmüyorum çünkü krom halkalar zaten angel far hissi yaratıyor.


Alfa Romeo Gt 2.0 JTS Selespeed

orhantrman

  • Membro
  • İleti: 37
    • Çevrimdışı
Ynt: 156 modifiye için bir kaç soru
« #17 : 12 Temmuz 2016, 12:14:00 »
Peki sis lambalarına gerçekten ihtiyaç duyduğunuzda ne yapacaksınız? Aşağı baktıkları için bir işe yaramayacaklar!

Sis farlarının gerçekten ihtiyaç duyulmadıkça kullanılması @octinum 'un anlattığı sakıncaları beraberinde getiriyor. Yurtdışında sis farlarının gereksiz yere yakılması beraberinde cezayı da getiriyor ancak ülkemizde bırakın normal kullanıcıları, bu işi takip etmesi gereken "genç" kolluk kuvvetleri bile bu bilinçten uzak oldukları ve çağdaş bir kafa yapısında olmadıklarından, ancak "emir" gelmesi durumunda takip etmekteler.

İlk defa geçtiğiniz veya devamlı olarak geçtiğiniz halde güvenli olmayan köy veya dağ yollarında, tali yollarda, aydınlatması az veya hiç olmayan yollarda, yolu daha iyi aydınlatabilmek ve görebilmek için mazur görülebilir, ancak gece gündüz demeden, sırf "şekil" olsun diye sis lambalarının yakılması pek hoş değil.
Anlattıklarınızın bilincindeyim fakat yaş genç olunca biraz heves oluyor insanın içinde zaten gelip geçici bir şey zamanla bizde sizler gibi düşünüp uygulayacağız :) 
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

blackgear

  • Membro
  • İleti: 2.321
    • Çevrimdışı
Ynt: 156 modifiye için bir kaç soru
« #18 : 12 Temmuz 2016, 12:23:02 »
Sis farı, adı üzerinde sis farı :) Sis olmadığında yakmanın bir anlamı yok.

Hele hele yalnızca sis farına güvenerek yol almak son derece sakıncalı.

Hem sizin yeteri kadar aydınlatılmamış bir yolda seyretmenizi, hem de karşı şeritten gelen araç sürücülerinin yol güvenliğini riske atmaktan başka birşey değil.

Işığı yeterli hale getirmek için hem sis hem kısa farlar yakılırsa durum tek taraflı (sizin için) toparlanabilir ama bu kez karşıdan gelen veya takip ettiğiniz araç şoförlerine zararınız çok büyük boyutlarda olabilir. Aynı durum arka sis farları için de geçerli ki tahmin ediyorum siz arka sis farlarınızı da aktif olarak kullanan birisiniz.

Sis farının çalışma mantığı:

Kısa mesafeli, dağıtılmış yoğun ışığı aracın 5-6m önünü gösterecek şekilde aydınlatılarak, yoğun sis ve yağmur sırasında, yol üzerindeki şeritleri, kasisleri ve su birikintilerini rahat görebilmek. Ayrıca takip edilen araç ve karşı şeritten gelen araç tarafından görülebilmek. Ön sis farının yan amacı, arka sis farının da temel amacı budur. Karda, siste, yoğun yağmurda, düünde, bayramda, seyranda dörtlü flaşörler de yakılmaz Sadece aracın kısa süreli duraklaması durumlarında yakılır. "Duruyorum ben" manası taşır. Ama Türkiye' de nedense sis olmayan yerde sis lambası, sis olan yerde dörtlüler çok güzel kullanılıyor ne yazık ki...

5-6m önünüzü görebildiğiniz bir aydınlatma sistemi ile ilerleyebileceğiniz maksimum hız 20-30 km/h o da resmi bir rakam değil (takip mesafesi baz alındığında 10-12km/h yapar)

Ayrıca bence GT' ye angel çok olmamış gibi, şaşı bakıyor  :kahve:

octinum

  • Moderatore
  • İleti: 1.372
    • Çevrimdışı
Ynt: 156 modifiye için bir kaç soru
« #19 : 12 Temmuz 2016, 13:34:41 »
Anlattıklarınızın bilincindeyim fakat yaş genç olunca biraz heves oluyor insanın içinde zaten gelip geçici bir şey zamanla bizde sizler gibi düşünüp uygulayacağız :)

İşte biz ettik sen etme diyoruz.  :p Daha doğrusu, ben onu hiç yapmadım diye hatırlıyorum, admin ve blackgear gibi diğer arkadaşlar da yapmamışlar gibi. İnsan yapmadan önce işin aslını öğrenince uzaklaşıyor. Sen de bak işin aslını öğrendin.  :)

Sisleri daha aşağı çevirmek daha bile kötü olabilir, özellikle çok düzgün asfalt veya ıslak yolda. blackgear çok güzel açıklamış, anahtar kelime "dağıtılmış" ışık. Dolayısıyla ne yaparsan yap berrak havada karşıdakinin (ve arka sis de yanıyorsa arkadakinin) gözü rahatsız olacak, bazı durumlarda tehlike yaratacak. Bu tehlike sana çarpma da değil. Allah korusun, senin sis farı merakın yüzünden karşıdan gelen araç bir yayaya veya bebek arabasına da çarpabilir. Milyonda birdir ama şahsen sırf keyfim için bu kadar büyük bir sonuca sebebiyet vermektense o milyonda birden kaçınırım.

Bir de, Alfa estetiği algın oturunca bakıyorsun, gerçekten güzel durmuyor. :)

Bu arada o yukarıdaki 156'nın sisleri yeşil mi ben mi öyle görüyorum? Sislerin en kötü ihtimalle yumuşak gün ışığı tonunda, mümkünse sarıya yakın olması gerekir. Yani 4300K civarı bir renk sıcaklığının yukarısına çıkmamalı. Hele ki yeşil gibi mavi tonları karışmış renkler, aman ha. Bence farları sis rengine yaklaştıracağına sisleri far rengine yaklaştır.

GT'yle ilgili, blackgear'a katılıyorum. Olmamış o iş sanki. Gora'da Rendroy'u oynayan Erdal Tosun gibi olmuş, tövbe estağfirullah.  :lol:
https://www.youtube.com/watch?v=S_Mjq8B2geo
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

orhantrman

  • Membro
  • İleti: 37
    • Çevrimdışı
Ynt: 156 modifiye için bir kaç soru
« #20 : 12 Temmuz 2016, 14:37:29 »
Sisler yeşil renk, sisli havalar da güzel aydınlatıyor aslında arka sisleri sadece karlı havalarda açıyorum diğer türlü gerçekten arka sisler kör ediyor bu ilk aracım, oynamak istedim biraz sök tak öğrenmek açısından baya baya öğrendim, iç kısımda ambians aydınlatması olsun ayna altı aydınlatma bi çok uygulama yaptım kısmet olursa bidahaki Alfa'mda orijinal takılıcam :D

HTC One cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

JUNIOR

  • Membro
  • İleti: 44
    • Çevrimdışı
Ynt: 156 modifiye için bir kaç soru
« #21 : 12 Temmuz 2016, 17:55:13 »
Anlattıklarınızın hepsini yaptım hiç bi sorun çıkarmıyor ne elektronik nede balans konusunda, ama farlara xenon takmam sislerin ayarınıda aşağıya çektim göz almasın diye  :)


Kardeşim araban on numara olmuş Allah Nazarlardan Korusun jantlarında on numara çok beğendim.Yoncalarıda geçemicem :D
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

JUNIOR

  • Membro
  • İleti: 44
    • Çevrimdışı
Ynt: 156 modifiye için bir kaç soru
« #22 : 12 Temmuz 2016, 18:00:34 »
Peki sis lambalarına gerçekten ihtiyaç duyduğunuzda ne yapacaksınız? Aşağı baktıkları için bir işe yaramayacaklar!

Sis farlarının gerçekten ihtiyaç duyulmadıkça kullanılması @octinum 'un anlattığı sakıncaları beraberinde getiriyor. Yurtdışında sis farlarının gereksiz yere yakılması beraberinde cezayı da getiriyor ancak ülkemizde bırakın normal kullanıcıları, bu işi takip etmesi gereken "genç" kolluk kuvvetleri bile bu bilinçten uzak oldukları ve çağdaş bir kafa yapısında olmadıklarından, ancak "emir" gelmesi durumunda takip etmekteler.

İlk defa geçtiğiniz veya devamlı olarak geçtiğiniz halde güvenli olmayan köy veya dağ yollarında, tali yollarda, aydınlatması az veya hiç olmayan yollarda, yolu daha iyi aydınlatabilmek ve görebilmek için mazur görülebilir, ancak gece gündüz demeden, sırf "şekil" olsun diye sis lambalarının yakılması pek hoş değil.
Sayın admin biz bukadar da şahinci tayfası değiliz yasalarla ve aydınlatmayla olan bu sert tavrınız yaşınızdan olsa gerek diye düşünüyorum tüm hevesim kaçtı gitti aydınlatmanın trafikte ki yerine verdiğiniz önem hiç şüphe götürmez ki maksimum seviyede yaşımıza bağışlayın cahiliz özür dileriz bizde sahip olduklarımızı kendimiz tarzında en iyilemeye çalışıyoruz.Saygılar.
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

orhantrman

  • Membro
  • İleti: 37
    • Çevrimdışı
Ynt: 156 modifiye için bir kaç soru
« #23 : 12 Temmuz 2016, 18:11:19 »
Kardeşim araban on numara olmuş Allah Nazarlardan Korusun jantlarında on numara çok beğendim.Yoncalarıda geçemicem :D
Teşekkür ederim, bizde böyle kendi halimizde kişiselleştirme yapıyoruz

HTC One cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

octinum

  • Moderatore
  • İleti: 1.372
    • Çevrimdışı
Ynt: 156 modifiye için bir kaç soru
« #24 : 12 Temmuz 2016, 19:35:04 »
Sayın admin biz bukadar da şahinci tayfası değiliz yasalarla ve aydınlatmayla olan bu sert tavrınız yaşınızdan olsa gerek diye düşünüyorum tüm hevesim kaçtı gitti aydınlatmanın trafikte ki yerine verdiğiniz önem hiç şüphe götürmez ki maksimum seviyede yaşımıza bağışlayın cahiliz özür dileriz bizde sahip olduklarımızı kendimiz tarzında en iyilemeye çalışıyoruz.Saygılar.

Yaşlı olan benim. :) Admin'in tavrı işi iyi bilmesinden kaynaklanıyor. Sizler yine bizi dinleyin, hakikaten hiç gereği yok durup dururken sürüş güvenliğini düşürmenin böyle boşu boşuna.

Bir de sanırım Alfista olmaktan kaynaklanan bir durum var. Benim gözlemim, Alfisti'nin ortalamanın üstünde bilince sahip sürücülerden oluştuğu ve daha da önemlisi, ortalama üstü bilinçli sürücü olmayı önemli bulduğu yönünde. Dolayısıyla mesela bir VW forumunda böyle tepki veren az sayıda kullanıcı olur, kalanı "yeşil güzel de mor daha güzel" filan der, ama Alfa forumunda yarı yarıya bile çıkabilir bu oran.

Heves kaçtıysa güzel. :) Amaç da buydu zaten. Elbette yaştan dolayı bir heves olacak, kaç yaşındasın bilmiyorum ama muhtemelen ben o yaşlarda Doğan S kullanıp "hayatta önden çekişe binmem" diye BMW peşinde geziyordum. Sonra öğrendim mevzuyu. Şimdi de tecrübemizi sizinle paylaşıyoruz ki siz vaktinizi ve paranızı boşa harcamayın.

O değil de, hakikaten yaşlanmışız yahu.  :'(
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

 

GoogleTagged



SimplePortal 2.3.7 © 2008-2021, SimplePortal