Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Jant Seçimi Hakkındaki Görüşleriniz

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

ertena

Selam arkadaşlar,

Bir süredir gündemimi meşgul eden jant upgrade'inde sona gelmiş bulunmaktayım. Sizden ricam değerli fikirlerinizi benimle paylaşmanız. Siyah Giulietta hangisiyle daha güzel durur?

[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img][IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk


krm1983

Üstteki yani 8c jantı.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Siamo fatti della stessa materia di cui sono fatti i sogni.

rain man

Alttaki qv janti çok beğendiğim bir jant. Ama kolay kolay fotoğrafta durduğu gibi kendini belli etmiyor.

Giuya uyan en güzel jant 8c.
Alfa Romeo 147 1.9 JTD Q2 2009


Adalı35

İyi olmak kolaydır, zor olan adil olmaktır....

ssg

Qv jantı daha çok hoşuma gidiyor. İmkanım olursa alacağımda :)
BMW 1.16i Sportline
Giulietta 1.6 JTDm
-----------------
Eksi Alfalarım
-----------------
MiTo 1.4 MA TCT
MiTo 1.4 TB
GT 2.0 JTS Selespeed

Darkboys10

Alttaki jant QV heralde kaç inç?
Bende de giulietta var düşünüyorum hatta stupendo'nun aracında var sanırım çok hoş duruyo


Sent from my iPhone using Tapatalk

martini_lancia

Seçim kadar,hangi jantı ne kadara mal edeceğiniz de önem arz ediyor.Qv jantı oldukça pahalı idi orijinal şekilde alacaksanız tabi.
2002 Cosmo Blu manual 156 2,0ts.

krm1983

You are not allowed to view links. Register or Login
Alttaki jant QV heralde kaç inç?
Bende de giulietta var düşünüyorum hatta stupendo'nun aracında var sanırım çok hoş duruyo


Sent from my iPhone using Tapatalk

Orjinal QV jantlar 18''

Gerçekten güzel duruyor ama 8c ler de kesinlikle giuly lere en takışan jantlardan biri.

[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]
QV

[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]
8C replika

[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]


Sent from my iPhone using Tapatalk
Siamo fatti della stessa materia di cui sono fatti i sogni.

Ugur55

Kesinlikle 8c derim.siyah olursa dahada başka duruyor.benim giu içinde aklımda kalan tek dokunuş bu.
2012 Giulietta 1.4 MA Distinctive Mk1
2015 Giulietta 1.6 JTDM Distinctive Mk2
2015 Giulietta 1.4 MA TCT Distinctive Mk2
,,

krm1983

Beyaz için gunmetal 8c en güzel seçim. Bulunabilse 19'' prodrive


Sent from my iPhone using Tapatalk
Siamo fatti della stessa materia di cui sono fatti i sogni.

ES53

8c nin 17 inc i var mi


Sent from my iPhone using Tapatalk

Darkboys10

35 yanak lastik kullanıyorsunuz sanırım bu jantlara
Sitelerde şimdi baktımda QV jantlarının 18'' replikasını bulamadım 8c'lerde makul fiyatta tabi replikalara güven olur mu bilmem hiç kullanmadım


Sent from my iPhone using Tapatalk

Koful

Bence 8c giu'ya en çok yakışan jant.
Siyah araçta kendini çok daha iyi belli eder.

krm1983


You are not allowed to view links. Register or Login
35 yanak lastik kullanıyorsunuz sanırım bu jantlara
Sitelerde şimdi baktımda QV jantlarının 18'' replikasını bulamadım 8c'lerde makul fiyatta tabi replikalara güven olur mu bilmem hiç kullanmadım


Sent from my iPhone using Tapatalk

Hayır 225/40 R 18 orjinal ölçüleri.

QV replika hiç görmesim açıkçası ama orjinaldrn şaşmayın. Ya da 17 turbinlere devam bence


Sent from my iPhone using Tapatalk
Siamo fatti della stessa materia di cui sono fatti i sogni.


ertena

Jantlari sıfır ve orijinal olarak Tofaş'tan getirtmeyi düşünüyorum. Maliyet olarak ikisi eş değer dolayısıyla iş tamamen dizayna kalıyor. Şahsi fikrim QV ler siyah araçlarda bir tık önde gibi ama 8c nin güzelliği de insanın içinde kalacak cinsten. Bilemiyorum çok kararsızım.

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk


Darkboys10

Fiyatı nedir bi iki jantın da?


Sent from my iPhone using Tapatalk

krm1983

You are not allowed to view links. Register or Login
Jantlari sıfır ve orijinal olarak Tofaş'tan getirtmeyi düşünüyorum. Maliyet olarak ikisi eş değer dolayısıyla iş tamamen dizayna kalıyor. Şahsi fikrim QV ler siyah araçlarda bir tık önde gibi ama 8c nin güzelliği de insanın içinde kalacak cinsten. Bilemiyorum çok kararsızım.

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk

Fikir vermesi açısından:-

[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]

[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]

Tamamen kişisel zevk

[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]


Sent from my iPhone using Tapatalk
Siamo fatti della stessa materia di cui sono fatti i sogni.

ertena

You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login
Jantlari sıfır ve orijinal olarak Tofaş'tan getirtmeyi düşünüyorum. Maliyet olarak ikisi eş değer dolayısıyla iş tamamen dizayna kalıyor. Şahsi fikrim QV ler siyah araçlarda bir tık önde gibi ama 8c nin güzelliği de insanın içinde kalacak cinsten. Bilemiyorum çok kararsızım.

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk

Fikir vermesi açısından:-

[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]

[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]

Tamamen kişisel zevk


Sent from my iPhone using Tapatalk
Hocam son bir aydir bu iki fotoya bakip duruyorum her bos anımda :)

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk


ertena

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login
Jantlari sıfır ve orijinal olarak Tofaş'tan getirtmeyi düşünüyorum. Maliyet olarak ikisi eş değer dolayısıyla iş tamamen dizayna kalıyor. Şahsi fikrim QV ler siyah araçlarda bir tık önde gibi ama 8c nin güzelliği de insanın içinde kalacak cinsten. Bilemiyorum çok kararsızım.

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk

Fikir vermesi açısından:-

[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]

[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]

Tamamen kişisel zevk


Sent from my iPhone using Tapatalk
Hocam son bir aydir bu iki fotoya bakip duruyorum her bos anımda :)

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]

Açıkçası bu duruş benim aklımı çelen şey

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk


wolkanku

yay takılacaksa kesinlikle QV jantı.
'98 Honda Civic
'06 Alfa Romeo 156 1.6 TS
'07 Seat Leon
'99 Audi TT
'06 Alfa Romeo 159 1.9 Jtdm
'11 Opel İnsignia
'06 Alfa Romeo Brera 2.2 JTS
'11 Alfa Romeo Giulietta 1.6 Jtdm SP2
08' Alfa Romeo 159 Jtdm Distinctive+

martini_lancia

You are not allowed to view links. Register or Login
Jantlari sıfır ve orijinal olarak Tofaş'tan getirtmeyi düşünüyorum. Maliyet olarak ikisi eş değer dolayısıyla iş tamamen dizayna kalıyor. Şahsi fikrim QV ler siyah araçlarda bir tık önde gibi ama 8c nin güzelliği de insanın içinde kalacak cinsten. Bilemiyorum çok kararsızım.

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk

Eğer öyle ise düşünmeden Qv jantı seçmenizi öneririm.Ben olsam kesinlikle Qv jant satın alırdım.
2002 Cosmo Blu manual 156 2,0ts.

06BA7907

bende beyaz 159 var. bu yaza girerken aksilik olmazsa gun metal 8c replica alıp takmayı düşüüyorum. 8c çok daha estetik. belki bir handikapı var o da hatchback bir araç giu. dairelerin büyüklüğünden ötürü sedan olsa çok daha şık durucaktır diye düşünüyorum. ama buna rağmen 8c daha estetik.
yaşamak direnmektir.

sbk0655

Görüntü anlamında 8 c ayrı bir hava katıyor , ama maliyet aynı ise Qv janti almak şu an için çok daha dogru bir hareket olur.Belli bir müddet kullanıp takas etmek istediğinizde talip çok olacaktır. Ancak 8 c yi Takaslamak istediğinizde Qv verecek kimse bulamazsınız.

SM-T800 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi