Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



led stop

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

oguzedirne

arkdaşlar merhaba.mk1 alfa 147 aracıma led stop yapıcam. orjinal stoplarını kullanarak. ancak aracın elektrik ve ya elektronik sistemine zarar verir mi?. stopları açıp; fren, park ve sinyaller led olacak.
birsey sorucam ledler nasıl olmalı. geniş açılı mı?
tutkun esiri olmuşuz

Tuncay Nergis

#1
You are not allowed to view links. Register or Login bence. Sırf bu aydınlatma, LED işleriyle falan uğraşan insanların bulunduğu bir yer.

Gayet bilgili insanlar var, mutlaka faydası olacaktır.

oguzedirne

#2
teşekkürederim
tutkun esiri olmuşuz

ATA

#3
Bildiğim kadarı ile sonradan yapılan led uygulamaları superfux ledler ile yapılıyor.
Ama dar açımı geniş açımı konusunda bence geniş açı daha mantıklı. Dar açı gereğinden fazla göz alır sanki.
1997 145 1.4 Ts (1999-2001)
2001 156 1.6 Ts (2006-2015)
1996 Gtv 2.0 V6 Tb
2009 MiTo 1.6 Jtdm
1991 75 2.0 Ts
2006 156 1.6 Ts

seek_andestroy

#4
Ben bugün sinyallere LED ampul aldım gayet güzel oldu.Yalnız aldıklarım beyaz arkada sorun yok ama yarın önlere turuncusunu almam gerekecek.Ayrıca stoplar için de çift duyulu gerekiyo onu da bulabilirim umarım.Yalnız sinyalleri taktığımda yanıp sönme hızı oldukça arttı.Nedenini anlayamadım.4lüleri yakınca normal fakat sinyal verince çok hızlı yanıp sönüyor.Belki önleri de değiştirince düzelir.Tuncay beyin gönderdiği siteyi araştırdım.Uygulamayı kendisi yapacaklar için baya bir bilgi var ama ben öncelikle yapılmış led ampulleri araştırmaktan yanayım.Malum pek bişey anlayamadım:) Olur da bulup denersem sizlere bilgi veririm.
Ex Alfisti...

ATA

#5
Mert, aldığın led ampuller akkor flamanlı ampullerden çok daha az akım çektiği için sinyal sistemi ampul arızalı gibi görüyor. Ön yada arka sinyal ampulunu söktüğünde de hızlı hızlı yandığını görürsün.

Çift duylu ledli ampulde var piyasada ama oda aynı şekilde az akım çektiğinden apmul arıza lambanı yakacaktır. Bilgine.

1997 145 1.4 Ts (1999-2001)
2001 156 1.6 Ts (2006-2015)
1996 Gtv 2.0 V6 Tb
2009 MiTo 1.6 Jtdm
1991 75 2.0 Ts
2006 156 1.6 Ts

seek_andestroy

#6
Anladım.Sağol.Peki 4lü'lerde herhangi bir arıza vermiyor gayet normal yanıyor neden.Sistem kontrol etmediği için arızalı olarak mı görmüyor
Ex Alfisti...

ATA

#7
4'lülerde ampulun bozuk olsa bile arıza vermiyor, seninde dediğin gibi kontol etmiyor sanırım.
1997 145 1.4 Ts (1999-2001)
2001 156 1.6 Ts (2006-2015)
1996 Gtv 2.0 V6 Tb
2009 MiTo 1.6 Jtdm
1991 75 2.0 Ts
2006 156 1.6 Ts

oguzedirne

#8
ben daha önceki aracıma hazır led ampuller almıştım. arka parklara. (vw golf) fren park ayrı ampul. bu arada çok verimli olduğunu söyleyemem. ayrıca gündüz çok fark edilmiyordu. iyisimi kendimiz birşeyler yapıcaz. birşey daha sormak istiyorum 147 mk1 led stop var mı?
tutkun esiri olmuşuz

ATA

#9
Benim bildiğim yok.
1997 145 1.4 Ts (1999-2001)
2001 156 1.6 Ts (2006-2015)
1996 Gtv 2.0 V6 Tb
2009 MiTo 1.6 Jtdm
1991 75 2.0 Ts
2006 156 1.6 Ts

Dentist

#10
Orijinalden şaşmayın bence.
Bir zamanlar bunlar vardı;artık yoklar...

146 1.4 TS
147 1.6 TS Distinctive
159 1.9 JTD Distinctive Plus Qtronic
159 1750 Tbi-Ti
159 1.9 SW JTD Distinctive Qtronic

adnan.geyik

#11
Bence de sonradan güzel olmadı deyip eskiye dönmektense bastan orijinal güzelligini kabul etmek daha iyi. Ama zevkler tartısılmaz.
Adnan Geyik
34 GIA 336
Tonale TI

seek_andestroy

#12
Dün alıp denedim ben de.Led ampul nokta ışık verdiği için ve bizim de farımızın içi yansıtmaya göre dizayn edildiği için hiç performans vermedi özellikle gündüz hiç gözükmüyor.Komple far içini led döşemek lazım.Kaldı ki onun için de çok fazla yer yok ve orjinalliği bozulacak.Eski haline geri getirdim ben de.En iyisi böyle sanırım.Onları verip önlere Osram Hyper White 5000K aldım.Görüş olarak gayet güzel oldu yalnız park lambasının sarı olması nedeniyle farda sarı-beyaz bi görüntü oluştu pek hoşuma gitmedi açıkçası.Parkları da değiştirmem gerekecek:(
Ex Alfisti...

ATA

#13
Parklar h6w olduğundan osram'ın beyaz yananlarındanda alsan çözüm olmuyor Mert, üstelik çok pahallı.
Park ampul duylarını uzun tipte olan w5w olanlarla değiştirip, mtec'in beyaz yanan ampullerini takarak istediğin görüntüye kavuşursun =)
1997 145 1.4 Ts (1999-2001)
2001 156 1.6 Ts (2006-2015)
1996 Gtv 2.0 V6 Tb
2009 MiTo 1.6 Jtdm
1991 75 2.0 Ts
2006 156 1.6 Ts

seek_andestroy

#14
Tamam Ata sağol zaten araştırdım ve bulamadım beyaz olan ampulu.Duyuyu değiştirelim dediler ben de kabloları kesmesinler diye kaçtım:) Adaptör tarzı bişey var mı peki direk onu takabileceğimiz?
Ex Alfisti...

oguzedirne

#15
ben bir deneme yapıp fotoları burda paylaşayım arkadaşlar. fikirleriniz için teşekkürler
tutkun esiri olmuşuz

ATA

#16
quote:

Tamam Ata sağol zaten araştırdım ve bulamadım beyaz olan ampulu.Duyuyu değiştirelim dediler ben de kabloları kesmesinler diye kaçtım:) Adaptör tarzı bişey var mı peki direk onu takabileceğimiz?



Yok abi, kabloyu kesip yenisini lehimleyecek. Üstünüde ısıtmalı makaron ile yalıtacak. İşini bilen bir elektirkçinin elinde sorun olmaz.
Bahsettiğim uzun duylarda eski Mercedes ve Bmw farlarında mevcut.
1997 145 1.4 Ts (1999-2001)
2001 156 1.6 Ts (2006-2015)
1996 Gtv 2.0 V6 Tb
2009 MiTo 1.6 Jtdm
1991 75 2.0 Ts
2006 156 1.6 Ts