Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



MiT05 CoilOverlandı

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Fatihob

Vogland'ın 35mmlik yayları rafa kaldırdım K&W'nin Coiloverlarını taktık..Neredeyse sonuna kadar düşürdük aracı ve sonuç resimlerde

Coiloverdan hemen önce:)
Register or Login" border=0>


Coiloverı ilk taktığımızda
Register or Login" border=0>

Register or Login" border=0>

Yükseklik ayarı yapıldıktan sonraki halleri
Register or Login" border=0>
Register or Login" border=0>
Register or Login" border=0>

Buda stok hali
Register or Login" border=0>

Ve ilk engele takılışım otoparka giremeyişim:)
Register or Login" border=0>


..

blackdevil

#1
hayırlı olsun ..maşallah çok güzel olmuşş
-
<img class="bbc_img" hspace=7 vspace=5 src="[url="http://i55.tinypic.com/14ctlvr.jpg"]http://i55.tinypic.com/14ctlvr.jpg[/url]" border=0>

AytacFx

#2
Cok guzel olmus, ozellikle stiker lar..
Ebay gibi yerlerde satan varmidir acaba ? Ben cevremde bir turlu bulamadim.. Ozellikle ALfa Romeo yazisini

Fatihob

#3
Teşşekürler..
Stickerlar'ı nette görmüştüm ama çok pahalıydı 600tl'ye falan denk geliyordu..yaa 250 pound yada 300küsür euro oluyordu o yüzden hiç bulaşmadım çizdim bastrdım ben..ama alfa yazıları yoktu satılanlar arasında sadece alfa arması vardı onlarda böyle deildi genelde daha küçük oluyor.en kolayı çizik bastırmak

Edited by - Fatihob on 04/12/2010  02:27:35
..

Dentist

#4
Güle güle kullanın;ama kullanacağınız yollara artık daha da çok dikkat etmelisiniz,öyle her yere giremeyeceksiniz altını sürtmemek için.
Bir zamanlar bunlar vardı;artık yoklar...

146 1.4 TS
147 1.6 TS Distinctive
159 1.9 JTD Distinctive Plus Qtronic
159 1750 Tbi-Ti
159 1.9 SW JTD Distinctive Qtronic

ATA

#5
Çok güzel olmuş, güle güle kullanın.
1997 145 1.4 Ts (1999-2001)
2001 156 1.6 Ts (2006-2015)
1996 Gtv 2.0 V6 Tb
2009 MiTo 1.6 Jtdm
1991 75 2.0 Ts
2006 156 1.6 Ts

Fatihob

#6
Teşekkürler..zaten çok yol yapan birisi değilim..sanayiler dısında girdiğim başka bozuk yolu olan yer yok ha bide caddebostan migrosun arkasındaki otapark girişi ve çıkısı dısında:)biraz daha dikkat ederim artık
..

alfistahakan

#7
Çok güzel olmuş iyi günlerde kullanın ama en çok stickerları beğendim.Benim araç siyah .Bende aracın tavanına beyaz sticker yaptırmak isterim ama nerdee...
Hakan
Forever Alfa

Fatihob

#8
quote:

Çok güzel olmuş iyi günlerde kullanın ama en çok stickerları beğendim.Benim araç siyah .Bende aracın tavanına beyaz sticker yaptırmak isterim ama nerdee...



Hakan bey en yakın reklamcıya gidin kolayca halledebilirsiniz;)
..

alfistahakan

#9
Bi kaç youtube videosundada gördüm resmen kafaya taktım bakalım öncelikli kaporta ve deri koltuk işlemleri ve finaldede sanırım stciker olayına girişcem ben tavana istiyorum .Beyaz olucak ..
Hakan
Forever Alfa

Fatihob

#10
Tavanı kaplatmamış olsam bende yana sticker yaptırırken kesinlikle tavanı pas geçezdim..Kesinlikle yakışacaktır..ama geceleri o zman nası uyunur bilemiyorum camdan aşaa tavana baka baka:D
..

bado

#11
bu canavarı geçenlerde çekmeköyde gördüm.. çok şık araçç.. maşallah
Bahadır BAYRAK --- 2011 Alfa Romeo Giulietta /

pierrecardin

#12
Güle güle kullanın çok guzel olmuş. Sticker olayı gerçekten çok hoş duruyor. Ben ç.kalede yaptırabileceğim bir yer olduğunu sanmıyorum. Basınçlı su ile yıkanmada nasıllar? Hemen soyulup çıkmıyor değilmi?
A     R
L     O
F     M
A     E
       O

Fatihob

#13
quote:

bu canavarı geçenlerde çekmeköyde gördüm.. çok şık araçç.. maşallah



Teşşekür ederimm..Çekmeköyde oturuyorum mezarlık civarlarında..eve giderken görmüşsünüzdür..Bende geçenlerde çekmeköyde beyaz bi Guli görmüştüm oda belki sizsinizdir

@pierrecardin
yok basınçlı sudan falan bi sorun olmuyor..ısıtıp yapıştırıdığı için bayaa iyi tutuor..uzun bi sürede çıkacak gibi durmuyor

Edited by - Fatihob on 18/01/2011  19:41:52
..

bado

#14
taşdelende çalışıyorum bende..gidip gelirken haliyle geçiorum.. doğrudur.. :)

geçen gün işten çıkıp ewe dönerken çekmeköy tarafında 3 tane giuliettaya rastladım şaşırdım :) ne oluyo hayırdır dedim kendi kendime :)
Bahadır BAYRAK --- 2011 Alfa Romeo Giulietta /

Fatihob

#15
Evet bizim burda çok Giulietta var..ben şu ana kadar İstanbulda 10 mito görmedim ama Çekmeköyde 1 siyah 2 kırmızı 2 beyaz Guli gördüm..
..