Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



ön tampon

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

alfamania35

bu tamponu nerden bulabilirim ortalama kaç para veya çokması var mı?şimdiden teşekkürler...Register or Login" border=0>

n/a

#1
sercana sor telefonla burak,,ama zender bu yanılmıyosam..tamponları söktürmeyip biz senle karlık koyalım carzonenin..
Register or Login" border=0>
You are not allowed to view links. Register or Login
birde buna bak

n/a

#2
Buda carzone ful tampon,,,Register or Login" border=0>

n/a

#3
zenden
Register or Login" border=0>
birmodlar satıyor..

ersen

#4
quote:

bu tamponu nerden bulabilirim ortalama kaç para veya çokması var mı?şimdiden teşekkürler...Register or Login" border=0>



Burak bu tamponun siparişini enrikodan verebilrsin veya herhangi bir özel alfa servisinden.ben araştırdım tamponu bulmak kolay zira hangi servise sorsam getirtebileceklerini söylediler.fiyat konusunda 600-650 ytl civarında(boyasız sıfır)

n/a

#5
quote:

Buda carzone ful tampon,,,Register or Login" border=0>



recep bey carzone full tampon dediğiniz model 147için...farlarin olduğu bölüme bakarsaniz çok net şekilde anlaşiliyor...156yaa uymaz..zaten uymasin..leş bi tampon

n/a

#6
evet 147 imiş bende sonradan gördüm pardon.ama carzonenin resimdeki altlığı bana göre zender den daha hoş ve aracı yere yapışık gösteriyor..fikirleriniz

ermansavut

#7
biraz sonradan oldugu cok belli gibi degil mi?
34 AE 4277
2001 156 selespeed

Jakomo

#8
quote:

zenden
Register or Login" border=0>
birmodlar satıyor..


Bu arada markanın adı Zender (alman) zenden değil, bilginize....
Sabır, boyun eğmek değil, mücadele etmektir !!!!

1996 145 1,7 16V
2001 156 SWSS Mk1,5
1994 164 V6 TB
1999 156 2,5 V6 
2003 156 SS MK 1,5
2004 156 SWSS Mk2
2007 GT
1996 BMW E36 320i Coupe M-technik
1999 166 V6 TB
1997 145 QV
2004 156 SWSS
2010 MiTo 1,4 TB

n/a

#9


kör tarafıma gelmiş yine,,,r  ve  n

n/a

#10
Gönderilme Tarihi - 04/01/2008 :  17:30:44    
--------------------------------------------------------------------------------
biraz sonradan oldugu cok belli gibi degil mi?

komple tampona göre tabiiki ilave olduğu belli.zaten buda karlık veya front-spoıler diye blinir.bana zender in dillerinden daha güzel gibi geldi..zevk
Register or Login" border=0>
Register or Login" border=0>

n/a

#11
Register or Login" border=0>

alfamania35

#12
taktım kafaya komple değiştircem tamponu..

n/a

#13
arkaları yaptırdığın yerde yapmıyolarmı???Burak

Alfadanadam

#14
156 MkI için yapılabilecek en şık modifiyelerden birisi ilk fotodaki Zender tampon takmak sanırım. Gerçekten çok başka oluyor...

alfamania35

#15
bi de biraz daha ucuz olsa tam süper olacak..

n/a

#16
700 ytl dediler burak birmod ta bugün...ama biraz indirim yaparlar tahminim

alfamania35

#17
izmirde buldum 685 ytl söküp takma boya herşey dahil  benim tamponu alıyor ama sizce iyimi??????

ATA

#18
Nerede yapıyorlar abi bu işi?
Eğer senin tamponu alıyorsa daha ucuza almaya bak derim :) Ama yinede güzel fiyat, şahane bir tampon
1997 145 1.4 Ts (1999-2001)
2001 156 1.6 Ts (2006-2015)
1996 Gtv 2.0 V6 Tb
2009 MiTo 1.6 Jtdm
1991 75 2.0 Ts
2006 156 1.6 Ts

alfamania35

#19
alfa teknik kardeşim tampon 658 ytl geliyor oto yazgan getiriyo ...

Sercan Keklik

#20
oto yazgan kim bilmiorumda altında KOCAMAN zender yazıyo.. yoksa almayın :)
145 1.4 TwinSpark
145 1.6 TwinSpark
147 1.6 TwinSpark
147 2.0 SeleSpeed Blackline
156 1.6 TwinSpark
156 2.0 TwinSpark
156 2.0 SeleSpeed
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
159 1.9 JTS
MiTo 1.6 JTDm
Giulietta 1.4 MultiAir
Giulietta 1.6 JTDm
Giulietta 1.6 JTDm
Spider 2.0 TwinSpark (916)
Spider 2.2 JTS SeleSpeed (939)
159 JTD Ti

admin

#21
You are not allowed to view links. Register or Login
:alfisti:

Lütfen forumda arama yapmadan yeni konu başlatmayın.

alfamania35

#22
tam orası hatta resimdeki adam

n/a

#23
quote:

izmirde buldum 685 ytl söküp takma boya herşey dahil  benim tamponu alıyor ama sizce iyimi??????



normal fiyatları tam olarak bilmiyorum zenderlerin ama sizin tamponu alması ile 685 ytl gibi bir rakam biraz değişik oluyor gibime geldi bana... :)

n/a

#24
pahalı geldi banada 700 ytl birmot istedi ısrar edilse 600 e bırakır..eski tampon deyip geçmeyelim almaya kalksak bi dünya para isterler..